Mēnesis ar neaktīvu problēmu risināšanu, bet beidzot šodien mersis atkal aizgāja.
Diagnostikā MAFs itkā pareizus skaitļus rāda, tāpēc to tā arī nemainīju.
Noravēju ieplūdes kolektoru, lai pārbaudītu visu uz gaisa noplūdēm, neko neatradu. Visas trubas vietā, nav sakaltušas, pie viena pievienoju būsta dačiku. Rādītājs tik vēl normāli jāieliek salonā.
Pie reizes arī pārbaudīju sprauslas tīri, vai visas strādā un vizuāli vai izskatās, ka strādā vienādi. Ar to problēmu nebija.
Nākamās mainīju sveces, ar svečvadiem, jo nopirku, neizņemot vecās ārā. Vecās arī nebija neko sliktas, tā kā gan jau šis nebija pie vainas. Nomainīju tāpat. Bildēs vecās.
Tālāk mocīju vadus pie "blowoff" droseles un izskatās, ka tur neliels nekontakts, jo nedaudz palocīju vadus un aizgāja. Tad atkal sāka gļukot. Pa jaunam uztaisīju štekeri un tagad izskatās, ka strādā, kā vajag.
Tomēr likās, ka kaut kas vēl nav un izdomāju uzlikt degvielas sliedei lielāka spiediena regulatoru. Labi, ka pēc formas vienāds ar VAG grupu un der 4bar spiediena regulators no kaut kādiem VAG grupas V6 motoriem. Šī ir standarta lieta, ko šiem motoriem dara, un ir pietiekoši bez citām izmaiņām degvielas sistēmā līdz apmēram 250hp.
Šodien tika izbraukts un liekas atkal viss stīgā
Uzinstalēju pirmo dragreisa aplikaciju, ko atradu un uzmērīju laiku. Par skaitļu precizitāti hvz 0-100: 7,6s, oriģināli 7,9s. Neesmu eksperts, bet šķiet parasti ražotāja laiki nekad nav sasniedzami īstajā dzīvē, tā kā secinājums, ka jaudas ziņā ir kaut kas uzlabojies.
Tagad tik uz trasi jābrauc.
Ā un mēģināju caur brāli (tuf serviss) dabūt pie elektriķiem/čipotājiem. Viņi pateica, ka neko ar šiem motoriem nevarot izdarīt ar standarta kompi un čipu.
Tā kā ja kāds tiešām konkrēti zina meistaru, kas M111 2.3 kompresora motoru spēj uzčipot, dodat kontaktus.