



1990 gads, Jetta GT(principā GTI golfa sedans), motors gan dīvainā kārtā bija nevis no GTI klāsta, bet gan 1.8 homošprice
Ekstras:
votex viduskonsole, lūka(netek
Mašīna bija dabūta un tālākais liktenis neskaidrs, skaidrs bija tas ka nolasīšu visu vajadzīgo priekš sarkanās, bet ko vai pārdot/atsāt sev tajā brīdī vel nezināju, vajadzēja vispirms atdot sazīmēto naudu




gala rezultāts


Joka pēc gribēju vecajam motoram nomērīt kompresiju. 1cil 9bar, 2cil 8bar, 3cil 8bar, 4cil error 404 compression not found

Buferi nevarēja lāgā noņemt, kad ar spēku norāvu, tad bija skaidrs kāpēc

Es gan nesaprotu kā bija iespējams attēlā redzamo skrūvi ieskrūvēt, jo starp nolauzto bufera kronšteinu un skrūvi ir varbūt 2cm sprauga, kas ir nepieejama kad buferis ir pielikts pie spārna, kā arī no spārna iekšpuses ir diezgan hujovi tikt klāt lai varētu uzskrūvēt tai skrūvei uzgriezni, būs pats hudīnī pieskrūvējis


Gatavojos vilkt veco motoru ārā

atā homošprice



pa kreisi mk2 spararats ar trīs vadīklām, pa labi mk3 ar ar vienu

Pats galvenais - svars.
mk3 020 spararats

sajūgs

mk2 020 spararats

sajūgs

Rezultātā sanāk gandrīz 1kg ar mk2 setupu ietaupīt
Kulises daļas arī nedaudz atšķiras




oridžinal 30 gadīgs sajūga disks, saiģot, atlikums vel ir




Piemērīšana, te vismaz no zavoda normāla trompete ielikta

Piekausēju abas daļas īstajā pozīcijā

Sāku veidot formu, smuki nebūs, bet funkciju pildīs




Sāku pa daļām liet to pašu plastmasu ar ko taisīju emblēmas

Kad viena daļa sacietēja, pagriezu un pielēju citu


Beigās sapratu ka nav vērts likt pigmentu jo tāpat ar krāsošu ar struktūrkrāsu

zobsiksnas maiņa bija neliels iepisiens

Apnika urbt un pakustināju smazdeni

saiģot

Pēc vecajiem labajiem sūkņa motoriem, te zobene mainās pa kaifu

eļļas filtrs bija tik ļoti pieķēries ka nācās nojaukt purnu un krietni iepūst vaigos, lai atskrūvētu

samainīju flančus, patīrīju plaknes, šī gan izskatās diezgan cietusi taču pagaidām netek

Diezgan daudz lietas sadalījās kā sāku motoru kustināt. Jauns VDO gaisa masas mērītājs bija dārgāks kā tie metāllūžņi pret kuriem motoru iemainīju

Degvielas filtrs vai nu nekad nav mainīts vai ļoooooti sen, virsū oem

Kad mainīju sarkanajai motoru, tad liku mk3 bāku ar mk3 sūkni, tagad mazliet savādāk. Homošpricei oriģināli nāk 1bar sūknis, bet digifantiem tādā pašā korpusā ir 3 bar sūknis ko var nopirkt jaunu, 35eur un nav jāmaina bāka. Šim arī pluss ka līkumos nezūd degviela ja bāka patukša

izmazgāju veco

Jāatsvaidzina izpūtējs, toledo abf/2.0 8v gala bundulis, b4 vr6/abf rezonators, 55mm diametrs


Kad redzējo šo tad nodomāju, ka būs jāpisās un jātaisno jau startā

Taču beigās tas tikai palīdzēja, tagad es saprotu kāpēc sarkanajai bija iepisiens taisot izpūtēju, jo kolektors startā nestāv pretī, kad es paņēmu šīs jettas katalizatora bunduli kurā ir tā nobīde, tā viss tapa skaidrs



Nošāvu garām ar līkumu leņķiem, bet beigās sagāja

Diezgan labs braaaaaaaaaaap sanāk un uz šosejas nav pārāk liels trobelis
» Skatīties Youtube

Dublis nr 2.

Jaunas riepas un diski priekš trases


Un tad sapisās kloķenes devējs, kad to atrisināju, pasākums jau bija sen kā pagājis

Realitātē tā mašīna vel gluži nebija priekš dailyošanas gatava, bet nebija citu variantu, lai tiktu uz darbu un skolu. Kad vien varēju tā brīvdienās kaut ko činīju, citreiz arī darbā
Sāk palikt auksts, tāpēc sagribējās siltumu

Jauns nissens salona radiators un pārlīmētas klapes, tagad silda kā benzīnniekam pieklājas

Ko vel vajadzētu izdarīt:
radiators puņķojas;
aizm kr suports jāmaina(rocenes mehānisms pizdā);
bremžu līnijas prasītos samainīt un bremžu slogotāju;
nebūtu slikti hadenei samainīt visas bukses un amortizatorus.
Pagaidām tik fuck brouts, pilnībā precīzu patēriņu vel nav sanācis nomērīt, bet ēd kādus 8L/100, vairāk kā ar abf

