arniks8 daily TĒMEKLIS
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7960
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
arniks8 daily TĒMEKLIS
Nedaudz backstory.
Kko bikin sāku strādāt un dzīvot Rīgā un ar jettu vizinoties sāka palikt zajebal lauzt piekari pa Rīgu it īpaši tāpēc ka viss salikts jauns, kā arī pa propkām sāka gribēties automātu, protams, ziemā normāli ieslīpēt arī nebūtu slikti. Tā nu nospriedu ka vajadzētu vel vienu auto. kritēriji - vecs, automāts, sedans/kupeja, rwd. Sākumā štukoju par bmw, biju vienu tricāru apskatīties laikam novembrī, kas bija diezgan labā stāvoklī un cena arī nebija slikta, bet problēma ka vajadzēja čut krītu paņemt, ko man beigās neiedeva. Nu labi, turpināju filosofēt, tā reālistiski domāju ka e34 drīzāk būtu tas ko ieķert, jo tiem gana daudziem nāk automāti, ir jaudīgāki motori un zemākas cenas. Ņemot vērā vecu bmw cenu burbuli sāku skatīties citā virzienā, filosofēju par is200 ar double wishbone unreal racing piekari, bet tur arī filosofācija beidzās. Oktobrī vai Novembrī brālēns izdomāja ka viņam arī vajadzētu iegādāties pirmo auto, jo ar moci ziemā nebrauc, tad lai nav tikai ar sabiedrisko vai aizlienētām tačkām. Vajadzēja lai varētu krāmēt, rezultātā veiksmīgi tika pie 750 jevriku sapuvuša w203, par to cenu diezgan daudz mašīna un principā nebija jāpisās. Taču otram brālēnam pāris gadus atpakaļ ilgi pisāmies e46 sameklēt kas nebūtu totālākais sūds un beigās tā misene tāpat dzīvoja pa servisu pēc pilnas programmas nebija tā ka iepriekš mašīna nebūtu uzturēta ar 20 gadīgu piekari utt.
Pienāca pavasaris un sērfojot pa ss.com ieraudzīju acajnajs unīc ar kompresoru un automātu pa 750 eirikiem ar SVAIGU SKATI un nomaksātu nodokli. Nākošajā dienā apskatīju(atkal tumsā ) un jopt ļoti sakarīgs stāvoklis par to naudu . Kad ieraudzīju sliekšņus sapratu ka jāķer ciet, nokaulēju 50 eiro, jo bija avārijas režīms un nepis negāja + piekare klabēja(bet tāpat brauca pa kaifu).
Vizuāli izskatās tāds necils saguris, bet salons labs, salonā nekas negrab, viss strādā izņemot kondiķi un kruīzu, kārba labi slēdzas.
Par auto - E200 kompresor ar 5G troņix tomātu 160hp, stikla lūku(kas netek), kruīzu, SLS(self leveling suspension), kas ir hidraulisks un amortizēšanai izmanto sfēras ar gāzi kā citroen, pagaidām šķiet ka viss tur strādā tik gan jau nākotnē vajadzēs preventīvi nomainīt tās sfēras, lai "amortizatorus" nesabojā, jo tie ir tik oem un maksā 7 sotakus gabalā(lasīt SLS delete ).
Tajā pašā vakarā gribējū pieslēgt diagnostiku un apskatīties kāpēc neiet(checks dega, tā kā paļubom saitīti), bet še Tev kkāds merša prikols
Nu neko, dabūs pāreju un gan jau atradīs vainu
Pa propkām mierīgi var iekost uz relaksiem
Kamēr pāreja vel nāk no ķīnas izdomāju pačekot lietas ko bez diagnostikas var izdarīt, jo bija pagrūti iekļauties satiksmē
M111 kompresoriem ir divas droseles, viena pie kompresora, otra pie ieplūdes. Tai pie kompresora mēdz būt paradums čakarēties un tad attiecīgi auto neiet, jo ar to regulē vai gaiss iet caur kompresoru. Tā kā potenciometrs gāzei ir motortelpā, mierīgi vienatnē varēju pārbaudīt darbību uzfilmējot ar telefonu MB 1 BMW 0.
» Skatīties Youtube
Te viss čotka strādā kompresoru dzird diezgan skaļi, domāju ka mošk drosele iesprūdusi, ok jāpačeko trubas, skatījos bet neko nemanīju. Tad sāku tāpat vien pētīt lanžeronus un motortelpu un ievēroju šo
džeks hvz cik ilgi maucis nefiltrētu gaisu , par eļļu viņš arī minēja ka ir krietni pāri intervālam
Nu labi, sūds jautājums pamēģinās uzlikt atpakaļ. Aizbraucu uz vietējo Agenskalna boksu un udzinu uz pacēl.... tfu guļošā.
Interkūlerim, protams, gabals izlauzts, iespraudu trubu atpakaļ un notinu ar makgaivereni, lai vismaz gaiss iet caur filtru
Atnāca no Lietuvas IC par 25 eiro, nedaudz samazgāju
Sākās prikoli kā ar hondu ka skrūves lūzt , bija nedaudz jāpapišās to IC uzlikt 3.6 not great not terrible
nu vismaz bija mahle ne filtrons
Kapotam servisa režīms pizģets štelle, tik daudz gaišāks un labāka piekļuve, da nu nah tos bmw žiguļu kapotus MB 2 BMW 0
Samainīju filtrus, eļļu.
Apakša daudz labāka kā melnajai jettai, bet jetta gan jau pārdzīvos mersi
Bagana kabatas ir švakākā lieta, bet kādu laiku vēl turēs
Reģis sauss, muftes labas. Ja neskaita klaudzošo oem piekari, reāls džekpots
Sākumā domāju to daļu noraut, bet ja jau ir klāt, tad gan jau būs ok
Kaķis paļubom vietā, neizskatās ka kāds būtu skrūvējis vaļa
Tek vārstu vāka blīve un kkur antifrīzu laiž garām, kārba netek
Pēc apkopes braucu atpakaļ uz Rīgu un še ku reku sākās psc trobelis, pirmajā brīdī nobijos ka mošk kko neesmu pievilcis un paliku bez eļļas , nometos uz vietas, sāku skatīties, eļļu nemanīju uz zemes/motortelpas, uz ščupa arī viss kārtībā, ok braucu tālāk, trobeli vairs nedzirdēju līdz pēkšni sākas atkal un tagad pavisam traki, sāku jau domāt ka varbūt kārba/reģis. Piestāju pieturā un uzbraucu uz apmales. Vaininieks uzreiz tapa skaidrs
» Skatīties Youtube
Vajdzēja bedrē noraut
Tad atkal uznāca sniegs, lai gan kad no darba braucu uz universitāti bija slapjš, izdomāju bikin pakrāmēt līdz dakrāmēju
Pavizinājos atkal ar jettu kamēr aukstums norimās, noņēmu ratu, pff.... sūds jautājums, viena svira tik jāmaina
Sāku jau mainīt, bet sapratu ka pēc sviras noņemšanas rats tāpat šķībs , beigās nolēmu aizvest uz servisu, jo nekur tālu tāpat neaizbraukšu un tad vel jāpisās pa nedēļas nogalēm utt., beigās iedevu lai nomaina visas sviras, 4x lielās tilta bukses(kas bija galīgi pezdā un atmetoties bija pisaks kad tilts atlaidās pret kuzavu ), peldošās bukses un plauktu bukses, detaļas 130 eiro, pa lēto , bēn vē gan jau būtu bijis dārgāk. Aizmugure kļuve ūber mīksta.
Baigi nespolējos riņķī, jo smirdēja pēc degoša sajūga kad gribēja uzšvirkstināt. Jānomaina kārbas eļļa, tā paļubom nebija mainīta nekad. Vot te gan mersim tāda geju huiņa . Iesākumā nolūza seškante mēģinot atskrūvēt skrūve, bļed 5mm seškante KARL!!!! tādai skrūvei kur 19mm muciņa derētu.
Nu labi, tāpat filtru mainīšu un blīvi - noņemšu uzreiz pannu
Kas tā par geju huiņu, dzelzs pannai ir alumīnija, jā alumīnija sūdi kas viņu piespiež
Sāku pasaulē lēnāko eļļas nolaišanu
Tā kā nolūzusī skrūve bija ieēdusies alumīnijā nevarēju noņemt, beigās ar āmuru atlauzu nost un izvilku pannu gar to sūdu.
Atgādina vairāk motoreļļu kā ATF
Iztīrīju pannu, nomainīju filtru un blīvi, bet atpakaļ jau vairs nevarēja pielikt , nu neko sāku vīlēt, jo bez vienas skrūves vietas negribēju palikt, lai nav tā ka viss tek ārā, savādāk hvz vai uz Rīgu tikšu un vai panna arī nebūs jāmaina
Nopisos ilgi un dikti, bet nevarēju gar to sūdu pannu aizbāzt, mēģināju novīlēt, pēc tam izurbt skrūvi, bet aizgāja uz sānu tajā alumīnija sūdā, nospļāvos, paņēmu flaķenes un nolauzu viņu nost. Vītne, protams, palika līdz ar kārbas korpusu
Par laimi nekas netecēja uz 6.5 skrūvju vietām, paveicās ka pa diagnāli sapisās, būtu blakus, paši saprotiet kā būtu MB 2 BMW 1
Kas par slazdu meršiem
Kārbas eļļa samainīta, nu pa pusei samainīta, jo gidrotranzformatoram neizlaidu(tur vel kādi 3.5-4L iznāktu, kopā ir 8L, fanfaro 5 eiro litrā yo ), bet to kaut kad uzspēs, kārba vel foršāk slēdzās un iepriekš jau bija ļoti labi. Tagad var arī noraut skaidu
» Skatīties Youtube
» Skatīties Youtube
Mersim iztrūkst tēmeklis, piešķīrām jaunu
Pagaidām kkā tā, auto ir neglīts, bet brauc tik ahujenna un salonā neredz to cik viņš ir neglīts, tādu price/performance un kanfartu no bmw nedabūt. Atliek tik pist un slavēt.
Kko bikin sāku strādāt un dzīvot Rīgā un ar jettu vizinoties sāka palikt zajebal lauzt piekari pa Rīgu it īpaši tāpēc ka viss salikts jauns, kā arī pa propkām sāka gribēties automātu, protams, ziemā normāli ieslīpēt arī nebūtu slikti. Tā nu nospriedu ka vajadzētu vel vienu auto. kritēriji - vecs, automāts, sedans/kupeja, rwd. Sākumā štukoju par bmw, biju vienu tricāru apskatīties laikam novembrī, kas bija diezgan labā stāvoklī un cena arī nebija slikta, bet problēma ka vajadzēja čut krītu paņemt, ko man beigās neiedeva. Nu labi, turpināju filosofēt, tā reālistiski domāju ka e34 drīzāk būtu tas ko ieķert, jo tiem gana daudziem nāk automāti, ir jaudīgāki motori un zemākas cenas. Ņemot vērā vecu bmw cenu burbuli sāku skatīties citā virzienā, filosofēju par is200 ar double wishbone unreal racing piekari, bet tur arī filosofācija beidzās. Oktobrī vai Novembrī brālēns izdomāja ka viņam arī vajadzētu iegādāties pirmo auto, jo ar moci ziemā nebrauc, tad lai nav tikai ar sabiedrisko vai aizlienētām tačkām. Vajadzēja lai varētu krāmēt, rezultātā veiksmīgi tika pie 750 jevriku sapuvuša w203, par to cenu diezgan daudz mašīna un principā nebija jāpisās. Taču otram brālēnam pāris gadus atpakaļ ilgi pisāmies e46 sameklēt kas nebūtu totālākais sūds un beigās tā misene tāpat dzīvoja pa servisu pēc pilnas programmas nebija tā ka iepriekš mašīna nebūtu uzturēta ar 20 gadīgu piekari utt.
Pienāca pavasaris un sērfojot pa ss.com ieraudzīju acajnajs unīc ar kompresoru un automātu pa 750 eirikiem ar SVAIGU SKATI un nomaksātu nodokli. Nākošajā dienā apskatīju(atkal tumsā ) un jopt ļoti sakarīgs stāvoklis par to naudu . Kad ieraudzīju sliekšņus sapratu ka jāķer ciet, nokaulēju 50 eiro, jo bija avārijas režīms un nepis negāja + piekare klabēja(bet tāpat brauca pa kaifu).
Vizuāli izskatās tāds necils saguris, bet salons labs, salonā nekas negrab, viss strādā izņemot kondiķi un kruīzu, kārba labi slēdzas.
Par auto - E200 kompresor ar 5G troņix tomātu 160hp, stikla lūku(kas netek), kruīzu, SLS(self leveling suspension), kas ir hidraulisks un amortizēšanai izmanto sfēras ar gāzi kā citroen, pagaidām šķiet ka viss tur strādā tik gan jau nākotnē vajadzēs preventīvi nomainīt tās sfēras, lai "amortizatorus" nesabojā, jo tie ir tik oem un maksā 7 sotakus gabalā(lasīt SLS delete ).
Tajā pašā vakarā gribējū pieslēgt diagnostiku un apskatīties kāpēc neiet(checks dega, tā kā paļubom saitīti), bet še Tev kkāds merša prikols
Nu neko, dabūs pāreju un gan jau atradīs vainu
Pa propkām mierīgi var iekost uz relaksiem
Kamēr pāreja vel nāk no ķīnas izdomāju pačekot lietas ko bez diagnostikas var izdarīt, jo bija pagrūti iekļauties satiksmē
M111 kompresoriem ir divas droseles, viena pie kompresora, otra pie ieplūdes. Tai pie kompresora mēdz būt paradums čakarēties un tad attiecīgi auto neiet, jo ar to regulē vai gaiss iet caur kompresoru. Tā kā potenciometrs gāzei ir motortelpā, mierīgi vienatnē varēju pārbaudīt darbību uzfilmējot ar telefonu MB 1 BMW 0.
» Skatīties Youtube
Te viss čotka strādā kompresoru dzird diezgan skaļi, domāju ka mošk drosele iesprūdusi, ok jāpačeko trubas, skatījos bet neko nemanīju. Tad sāku tāpat vien pētīt lanžeronus un motortelpu un ievēroju šo
džeks hvz cik ilgi maucis nefiltrētu gaisu , par eļļu viņš arī minēja ka ir krietni pāri intervālam
Nu labi, sūds jautājums pamēģinās uzlikt atpakaļ. Aizbraucu uz vietējo Agenskalna boksu un udzinu uz pacēl.... tfu guļošā.
Interkūlerim, protams, gabals izlauzts, iespraudu trubu atpakaļ un notinu ar makgaivereni, lai vismaz gaiss iet caur filtru
Atnāca no Lietuvas IC par 25 eiro, nedaudz samazgāju
Sākās prikoli kā ar hondu ka skrūves lūzt , bija nedaudz jāpapišās to IC uzlikt 3.6 not great not terrible
nu vismaz bija mahle ne filtrons
Kapotam servisa režīms pizģets štelle, tik daudz gaišāks un labāka piekļuve, da nu nah tos bmw žiguļu kapotus MB 2 BMW 0
Samainīju filtrus, eļļu.
Apakša daudz labāka kā melnajai jettai, bet jetta gan jau pārdzīvos mersi
Bagana kabatas ir švakākā lieta, bet kādu laiku vēl turēs
Reģis sauss, muftes labas. Ja neskaita klaudzošo oem piekari, reāls džekpots
Sākumā domāju to daļu noraut, bet ja jau ir klāt, tad gan jau būs ok
Kaķis paļubom vietā, neizskatās ka kāds būtu skrūvējis vaļa
Tek vārstu vāka blīve un kkur antifrīzu laiž garām, kārba netek
Pēc apkopes braucu atpakaļ uz Rīgu un še ku reku sākās psc trobelis, pirmajā brīdī nobijos ka mošk kko neesmu pievilcis un paliku bez eļļas , nometos uz vietas, sāku skatīties, eļļu nemanīju uz zemes/motortelpas, uz ščupa arī viss kārtībā, ok braucu tālāk, trobeli vairs nedzirdēju līdz pēkšni sākas atkal un tagad pavisam traki, sāku jau domāt ka varbūt kārba/reģis. Piestāju pieturā un uzbraucu uz apmales. Vaininieks uzreiz tapa skaidrs
» Skatīties Youtube
Vajdzēja bedrē noraut
Tad atkal uznāca sniegs, lai gan kad no darba braucu uz universitāti bija slapjš, izdomāju bikin pakrāmēt līdz dakrāmēju
Pavizinājos atkal ar jettu kamēr aukstums norimās, noņēmu ratu, pff.... sūds jautājums, viena svira tik jāmaina
Sāku jau mainīt, bet sapratu ka pēc sviras noņemšanas rats tāpat šķībs , beigās nolēmu aizvest uz servisu, jo nekur tālu tāpat neaizbraukšu un tad vel jāpisās pa nedēļas nogalēm utt., beigās iedevu lai nomaina visas sviras, 4x lielās tilta bukses(kas bija galīgi pezdā un atmetoties bija pisaks kad tilts atlaidās pret kuzavu ), peldošās bukses un plauktu bukses, detaļas 130 eiro, pa lēto , bēn vē gan jau būtu bijis dārgāk. Aizmugure kļuve ūber mīksta.
Baigi nespolējos riņķī, jo smirdēja pēc degoša sajūga kad gribēja uzšvirkstināt. Jānomaina kārbas eļļa, tā paļubom nebija mainīta nekad. Vot te gan mersim tāda geju huiņa . Iesākumā nolūza seškante mēģinot atskrūvēt skrūve, bļed 5mm seškante KARL!!!! tādai skrūvei kur 19mm muciņa derētu.
Nu labi, tāpat filtru mainīšu un blīvi - noņemšu uzreiz pannu
Kas tā par geju huiņu, dzelzs pannai ir alumīnija, jā alumīnija sūdi kas viņu piespiež
Sāku pasaulē lēnāko eļļas nolaišanu
Tā kā nolūzusī skrūve bija ieēdusies alumīnijā nevarēju noņemt, beigās ar āmuru atlauzu nost un izvilku pannu gar to sūdu.
Atgādina vairāk motoreļļu kā ATF
Iztīrīju pannu, nomainīju filtru un blīvi, bet atpakaļ jau vairs nevarēja pielikt , nu neko sāku vīlēt, jo bez vienas skrūves vietas negribēju palikt, lai nav tā ka viss tek ārā, savādāk hvz vai uz Rīgu tikšu un vai panna arī nebūs jāmaina
Nopisos ilgi un dikti, bet nevarēju gar to sūdu pannu aizbāzt, mēģināju novīlēt, pēc tam izurbt skrūvi, bet aizgāja uz sānu tajā alumīnija sūdā, nospļāvos, paņēmu flaķenes un nolauzu viņu nost. Vītne, protams, palika līdz ar kārbas korpusu
Par laimi nekas netecēja uz 6.5 skrūvju vietām, paveicās ka pa diagnāli sapisās, būtu blakus, paši saprotiet kā būtu MB 2 BMW 1
Kas par slazdu meršiem
Kārbas eļļa samainīta, nu pa pusei samainīta, jo gidrotranzformatoram neizlaidu(tur vel kādi 3.5-4L iznāktu, kopā ir 8L, fanfaro 5 eiro litrā yo ), bet to kaut kad uzspēs, kārba vel foršāk slēdzās un iepriekš jau bija ļoti labi. Tagad var arī noraut skaidu
» Skatīties Youtube
» Skatīties Youtube
Mersim iztrūkst tēmeklis, piešķīrām jaunu
Pagaidām kkā tā, auto ir neglīts, bet brauc tik ahujenna un salonā neredz to cik viņš ir neglīts, tādu price/performance un kanfartu no bmw nedabūt. Atliek tik pist un slavēt.
- howitzer
- M30
- Posts: 28777
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 daily TĒMEKLIS
Beidzot normāls auto
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7960
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 daily TĒMEKLIS
Wololooo
Nais Arnix, no apakshas izskatas parsteidzoshi dzivs. Lai labi tuuneejas
Sodit slidgultnus uz spiediena
-
- Posts: 322
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: arniks8 daily TĒMEKLIS
Grīdai nedaudz ar birsti noiet, uzsmērtē kādu hammerite, un būs vēl ilgi un laimīgi.
- andrams
- Posts: 413
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: arniks8 daily TĒMEKLIS
Nois! Cepīga remontgrāmata
pFL M111 izplatīta problēma mēdz būt K40 releja lodējumi, kas rezultējas nestrādājošā kompresora sajūgā. Vēl to kompresora recirc droseli der pārsinhronizēt/pārkalibrēt reizi pa reizei -> google "M111 kompressor recirc flap relearn".
Uzmani sadalenes VVT magnētu, jo pa štekeri mēdz eļļu dzīt motora kabelī, kas rezultējas ar eļļu iekš ECU
Un vēl, viņam bija kkāds jancīgs PCV vārsts zem ieplūdes kolektora, kam caurulītes ir skābenē tikpat kā vienmēr. Tikai neatceros, vai tas bija visiem M111 ar kliedzēju.
Par kruīzu - nepiefiksēju, vai iet tagad vai nē, bet primāri bremžu pedāļa slēdzis un ABS kopumā.
Nu, tas tā - uz nākotni
pFL M111 izplatīta problēma mēdz būt K40 releja lodējumi, kas rezultējas nestrādājošā kompresora sajūgā. Vēl to kompresora recirc droseli der pārsinhronizēt/pārkalibrēt reizi pa reizei -> google "M111 kompressor recirc flap relearn".
Uzmani sadalenes VVT magnētu, jo pa štekeri mēdz eļļu dzīt motora kabelī, kas rezultējas ar eļļu iekš ECU
Un vēl, viņam bija kkāds jancīgs PCV vārsts zem ieplūdes kolektora, kam caurulītes ir skābenē tikpat kā vienmēr. Tikai neatceros, vai tas bija visiem M111 ar kliedzēju.
Par kruīzu - nepiefiksēju, vai iet tagad vai nē, bet primāri bremžu pedāļa slēdzis un ABS kopumā.
Nu, tas tā - uz nākotni
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7960
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 daily TĒMEKLIS
Man ir feislifts, par laimi kompresoram sajūga nav, ir parasts skriemelis tā kā griezīsies patīk vai nē . Par klapes kalibrāciju skatījos, bet man šķietami nekas nenotika, automātam kalibrācija gan ir kruta ka pielāgo savam braukšanas stilam.
- UldisUldis
- Posts: 4571
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
- andrams
- Posts: 413
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: arniks8 daily TĒMEKLIS
Redzu acajno, spiežu like!
Un nevajag neko tur ar aizmugures piekari darīt. Samaini tos bumbierus un viss kalpos labi un ilgi. Galvenais, salej pareizo eļļu. Nav dārga, bet jāpameklē reizēm. Ar ATF sāks gaudot sūknis un viss būs slikti.
Sliktākā gadījumā, amortizatori arī ir pieejami, kkur ap 300eur gabalā.
p.s. man ir bose swaps no vagona, vajag tikai vienu skaļruni aizmugurē un head unitu pēc velmēm.
Principā, par paldies.
Un nevajag neko tur ar aizmugures piekari darīt. Samaini tos bumbierus un viss kalpos labi un ilgi. Galvenais, salej pareizo eļļu. Nav dārga, bet jāpameklē reizēm. Ar ATF sāks gaudot sūknis un viss būs slikti.
Sliktākā gadījumā, amortizatori arī ir pieejami, kkur ap 300eur gabalā.
p.s. man ir bose swaps no vagona, vajag tikai vienu skaļruni aizmugurē un head unitu pēc velmēm.
Principā, par paldies.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7960
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 daily TĒMEKLIS
Par eļļu jau nočekoju, turpat uz korķa kods virsū un jau nopirku lai stāv rezervei, vienus 50-100ml vajadzeja uzliet, var jau būt ka sfēras iet uz beigām, jo neredzēju ka tecētu, lai gan jānomazgā kad nomainīšu vārstu vāka blīvi, jo pagaidām izskatās ka tā vienīgā tek. Pēc oem koda redzēju ka tikai sachs ir bijis, bet to vairs neražo.tolx wrote: ↑24 May 2024, 15:21 Redzu acajno, spiežu like!
Un nevajag neko tur ar aizmugures piekari darīt. Samaini tos bumbierus un viss kalpos labi un ilgi. Galvenais, salej pareizo eļļu. Nav dārga, bet jāpameklē reizēm. Ar ATF sāks gaudot sūknis un viss būs slikti.
Sliktākā gadījumā, amortizatori arī ir pieejami, kkur ap 300eur gabalā.
p.s. man ir bose swaps no vagona, vajag tikai vienu skaļruni aizmugurē un head unitu pēc velmēm.
Principā, par paldies.
Mošk var ko sadomāt, cik tur liels penteris to visu retrofitot?
Re: arniks8 daily TĒMEKLIS
Nu nav liela jēga salīdzināt 10 gadus jaunāku mersi ar e34. Tad jau apskati w124 cenas, būsi tādā pat ahujā kā no e34 cenām. Skarbā realitāte - visa vecā autotehnika, kas ir daudz maz OK stāvoklī saglabājusies arī kaut ko maksā. Agrāk arī otros golfus par 250ls no pakaļas meta, tagad izskatās ka par golfa cenu 2 tavi acainie sanāk.
- Abit e30
- Posts: 1120
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: arniks8 daily TĒMEKLIS
laba lasāmviela
..un jā, piem. e36 arī motora pārsegs atveras 90 grādos, remontam, tā ka 1:1 !
..un jā, piem. e36 arī motora pārsegs atveras 90 grādos, remontam, tā ka 1:1 !
- UldisUldis
- Posts: 4571
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: arniks8 daily TĒMEKLIS
Nu, vadu buntes visas ir, jāšķetina vaļā un jāskatās.arniks8 wrote: ↑24 May 2024, 16:34Par eļļu jau nočekoju, turpat uz korķa kods virsū un jau nopirku lai stāv rezervei, vienus 50-100ml vajadzeja uzliet, var jau būt ka sfēras iet uz beigām, jo neredzēju ka tecētu, lai gan jānomazgā kad nomainīšu vārstu vāka blīvi, jo pagaidām izskatās ka tā vienīgā tek. Pēc oem koda redzēju ka tikai sachs ir bijis, bet to vairs neražo.tolx wrote: ↑24 May 2024, 15:21 Redzu acajno, spiežu like!
Un nevajag neko tur ar aizmugures piekari darīt. Samaini tos bumbierus un viss kalpos labi un ilgi. Galvenais, salej pareizo eļļu. Nav dārga, bet jāpameklē reizēm. Ar ATF sāks gaudot sūknis un viss būs slikti.
Sliktākā gadījumā, amortizatori arī ir pieejami, kkur ap 300eur gabalā.
p.s. man ir bose swaps no vagona, vajag tikai vienu skaļruni aizmugurē un head unitu pēc velmēm.
Principā, par paldies.
Mošk var ko sadomāt, cik tur liels penteris to visu retrofitot?
Esmu gatavs ar alu asistēt
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām