Howitzera Honda 650 Transalp un KaToom Piedzīvojums

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
howitzer
M30
Posts: 29239
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Howitzera Honda 650 Transalp un KaToom Piedzīvojums

Post by howitzer »

Ak jā, vakar samainīju eļļu ar filtru un pagriezu dakšai stingrāku kompresijas regulējumu. Uzreiz cita diršana mežā nēsājoties. Info gredzenus uz štokiem uzstūmu atpakaļ augšā, paskatīsimies, cik daudz izdosies saspiest dakšu. Ar iepriekšējo regulējumu gredzeni tika nostumti līdz pašai apakšai. Krietni par mīkstu, jo man patīk arī uzlekt pa kādu pampaku. :D Pakaļējam amim noķīlējusi lielā regulācijas skrūve + aplauzts rokturis, to mēģināsim atdzīvināt, jāpasūta aļikā pāris nieki tam. :shura:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1242
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Howitzera Honda 650 Transalp un KaToom Piedzīvojums

Post by J.K.jr.bad. »

Super razklads!

Neesmu moto čalis, bet šādā stilā ļoti interesanti palasīt piedzīvojumus. :super:
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
petka17
Posts: 7012
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Howitzera Honda 650 Transalp un KaToom Piedzīvojums

Post by petka17 »

Malacis ar kāci, bet tu esi pirmais cilvēks pasaulē, kas saka, ka devinsinpiesnais ir neerts mocis.

Es esmu ar tādu braucis, beņķis ir kā dīvāns, vibrācija ir tuvu 0, komforts uz 1500%, ar lielo stiklu var braukt bez ķiveres stikla un beņķis tik ērts, ka braucot pa smilšu stigu ir ērtāk kā sēdēt glaunākajā IKEA dīvānā.

Es par tiem trūkumiem jūtu kaut kādu unreal diršanu
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29239
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Howitzera Honda 650 Transalp un KaToom Piedzīvojums

Post by howitzer »

Nobrauc neatmetoties 200km ar Alpu un tad ar 950to, un tad salīdzini. :shura: Alps ir dafiga komfīgāks, mīnus tizlais vējstikls.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
petka17
Posts: 7012
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Howitzera Honda 650 Transalp un KaToom Piedzīvojums

Post by petka17 »

Iedosi TRANSalpu - nobraukšu
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29239
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Howitzera Honda 650 Transalp un KaToom Piedzīvojums

Post by howitzer »

Nu ko, pienācis laiks atskaitīties publikai un pašam sev:

Pa lielam, Leviatāns ripo ļoti jauki un pārāk milzīgas galvassāpes man nesagādā. Ar moci pamazām saaugu kā cimds ar roku un saprotu, ka šī ir bijusi lieliska izvēle. Šis moto man neapnīk, resursi lai brauktu ātrāk un veiklāk ir jāmeklē manī pašā, jo mocis visu piedāvā uz visiem 150%, vajag tik gāzt. Saprotu, ka KTM 950 ADV ir kā radīts manam braukšanas stilam un vēlmēm, un varbūt vēlāk dzīvē ieķeršu kaut ko vieglāku kā 690 Enduro, bet kā otro moci. Šis pārdots netiks, ja nu vienīgi parādīsies lieka nauda un tad varētu paņemt kādu 2012. gada 990 Adventure ar mikroskopisku noskrējienu, bet moča modelis kā tāds mainīts netiks pilnīgi noteikti, braukšu, kamēr vien šim varēs dabūt rezerves daļas. :cool: Plus, nav jau arī īsti, uz ko nomainīt... KTM 790 un 890 adventure ir ar motoriem no siera, Tenere ir ar maz zirgiem un švakāku piekari, bmw, uc moto īsti neinteresē. Tāpēc jābrauc un jātūnē tas, kas ir pieejams.

Viens no pirmajiem ieplānotajiem apgreidiem bija gaismas. Tiem, kas nekad nav braukuši ar moci - veciem močiem gaismas ir tik absolūts mēsls, ka skriet pa šoseju ar degošu avīzi rokā noteikti ir efektīvāk. Tā kā pa tumsu braucu daudz un zinot to, cik daudz meža zvēru cirkulē pa mūsu šosejām, vienu brīdi sāka palikt mazliet neomulīgi, tāpēc nolēmu risināt šo jautājumu, aizbroutsot uz Led Akcijas veikalu.
Paldies pārdevējam, kas pēc pāris minūšu pafilozofācijas man iedeva kastīti un teica: "šim būtu jābūt labi. Ja vajag vairāk gaismas, brauc pie mums vēlreiz." :aiwa:

Image

Atbraucu mājās un sāku funktierēt, kā lai to apgaismes ķermeni piestiprina motocikletam.
Biju ieplānojis taisīt kartona šablonu kronšteinam, tad fleksēt, metināt, slīpēt, krāsot un urbt, lai sanāktu kaut kāds nebūt daikts, kas lukturi noturētu tur, kur man to gribas. Aizbraucu uz Depo nopirkt kaut kādus nebūt bleķa gabalus, bet Howis jau nebūtu Howis, ja neizdomātu no plaša patēriņa saimniecības precēm sameistarot sev nepieciešamo. :aiwa: :insert_poda_brilles_gabalu:
Vazājoties pa Depo bleķu nodaļu, pēkšņi pamanīju brusu stiprinājumus un forma likās pārsteidzoši pievilcīga. :shura:
Šeku, reku, nācās izurbt tikai 2 extra caurumiņus, nopirkt 2 skrūves ar uzgriežņiem un paplāksnēm, un bez jebkādiem metalurģiskiem procesiem uztapa, jebšu pareizāk sakot tika pielāgots izcils luktura kronšteins. :naac:

Image

Image

Savilku vadus, ierosme paņemta no tālajām gaismām un nu beidzot man ir normāls lāzera lielgabals. :emo:
Gaisma super, vairāk neprasās, lukturis pietiekami diskrēts, lai netorčītu kā pinpis uz pieres un ar visu esmu apmierināts. Vienīgā problēma ir, pēc braukšanas ar tālajām gaismām, pārmetot uz tuvajām, iestājas pilnīgs aklums. :emo: Tuvās gaismas vispār pilnīgā dirsā un redzēt nevar VISPĀR NEKO. Tur būs kaut kas jādomā, moš uzbiezēšu vēl un ieķeršu Rade Garage lēcu kitu, bet tas hlams maksā ap 500eur, tāpēc jāsāk spēlēt Superbingo. :emo:

Viendien atkal dodoties uz Liepājas pusi strādāt, darbu pabeidzu ātrāk, nekā biju ieplānojis un izdomāju, ka gribu aizbraukt uz Ziemeļu fortiem, jo tur nekad nebiju bijis. Osmand`ā iemetu galamērķi un sāku dragāt. Vienu brīdi navigācija ved iekšā krūmu biezoknī un liek braukt pa "ceļu" apmēram pusotru kilometru uz priekšu, taču "ceļš" ir vienkārši krūmu murčkulis, kurā kāju spērusi nav neviena dzīva dvēsele jau gadiem, plus, "ceļa" segums ir diezgan pamīksts un mitrs, taču nav ko mīzt - drop a gear and dissapear!
Braucu pirmajā gaņģī uz sajūga un stāvu kājās, jo mocim zāle ir līdz stūrei, krūmi un laksti ir visās malās un redzēt nevar absolūti neko. Pēkšņi attopos uz mutes, ar kāju Leviatāna apakšā un bišķi sāpīgu labo papēdi. Nostāvēt grūti, pagriezt pēdu vēl grūtāk. Izķeksējos ārā no močapakašas un pamanīju, ka esmu uzbraucis futbolbumbas lieluma akmenim. Nu neko, pieceļu moci un pisu tālāk. Pēc tam ceļš atduras lauka vidū, taču ceļam visriņķī pamatīgi nepatīkams notekgrāvis. Domāju, ko nu darīt, taču saprotu, ka atpakaļgaitu slēdz tikai mīkstie un nolemju ielēkt grāvī, paņemt ieskrējienu un tur, kur grāvis taisa 90 grādu līkumu, no tā vienkārši izlēkt ārā, kā pa trampalīnu. Sāku iebraukšanas procesu grāvī, taču attopos pozīcijā, kurā priekšējais ritenis ir vienā grāvja malā, pakaļējais - otrā un manas kājeles tirinās kādu pusmetru virs zemes. Pļekt un gatavs, nākamais kritiens. :aiwa:
Image

Ievelku moci paralēli grāvja virzienam, kā bildē redzams, pieceļu to un sāku ieskrējienu pretī 90 grādu grāvja malai. Kā jau grāvis, protams, tas ir slapjš, dubļains un mīksts, bet par laimi nenorokos, izlecu ārā uz pļavas un pāri laukam pa vecām traktora pēdām pisu uz Fortiem. Prieks un sajūsma, kur Tu rodies? :yo:

Image

Braucot atpakaļ no Liepājas, saulriets ir pārāk skaists, lai neapstātos pīppauzē.

Image

Tādu braucienu šovasar ir ļoti daudz, katrs ar saviem mazajiem piedzīvojumiem un pārdzīvojumiem, taču šogad esmu pieņēmis 2 foršus lēmumus.
Pirmais - nopirkt skečīgu Transalpu.
Otrais - nopirkt skečīgu KTM. :aiwa:

Daudz braucu viens, ja godīgi, braukt lielās grupās, klubos un izbraucienos galīgi nealkstu, jo ikdienā ir pavadītas garas darba stundas ar klientiem, tāpēc pabūt mierā ar sevi un paklausīties izpūtējus 300km no vietas man ir ļoti baudāmi. :)

Viendien braucot "treniņu" pa piemājas mežu ar čomu, jūtu, ka Leviatāns pēkšņi otrajā robā sākt gurt nost, kā pēc seksa nošļucis krāns. "Kas pa pederastiju ble?", pie sevis norūcu, zinot to, ka KTM 950 Adventure miljards Dakāras zirgspēki NEVAR NOPAMPT!!! Tas ir jaudīgākais mocis uz planētas, tas spolē visos robos, visu dienu, iet uz 300, visi feiki paiet malā un mīž unreāli.
Ar skābu ģīmi apstājos un reakcija uz gāzes rokturi palikusi tāda pat vien, kā bērēs bakstot aizgājēju ar zaru. Tizli un nekādas jēgas. Rauju nost beņķi, izskrūvēju sveci, piemetu pie vārstu vāka un kurbulēju. Hmmm, šprekstele ir... Tātad nav degvielas. Juziks, Petka un Atmo tagad drīkst ievietot joku par KTM un degvielu, taču es biju veiklāks par viņiem un tieši pirms paša brauciena biju pielējis pilnas bākas. Sāku atminēties internetā lasīto par "KTM 950 Adventure fuel pump failure" un paralēli atmiņā uzvirmo flashbacki par degvielas sūkņa klapēšanu ar trulu priekšmetu, līdz tas pieņem piedāvājumu sadarboties uz nopratinātājam idevīgiem notiekumiem. Norauju pannu un sāku hujarīt sūkni ar akmeni. Nekādas reakcijas. Atrodu lielāku akmeni - mocis pielec. Win! :yo:
Atbraucu mājās un sāku gūglēt degvielas sūkņa izcenojumus. OEM maksā 220eur. Padārgi, bet nu neko darīt. Zvanu Motofavorītam un gribu savu sūkni, taču šie saka, ka uz vietas tā, protams, ka neesot un pasūtījums jāgaida nedēļu. [censored] nu come on!
Tikmēŗ paralēli ADVrider forumā lasu, ka praktiski jebkuram KTM braucējam ir problēmas ar degvielas sūkni un veiklie ziķeri no internetiem šai problēmai jau ir atraduši risinājumu (šim KTM modelim ir pilns internets ar aftermarket risinājumiem un pamācībām praktiski jebkuras ķibeles risināšanai, 9XX braucēju komjunitijs ir patiešām awesome, cilvēki mīl šitos vecos hlamus un tūnē unreali visu, ko var satūnēt). Sūknim nomirst elektroniskā daļa - apdeg kontakti un ar laiku rodas nekontakts, tas arī izskaidro efektivitāti, dauzot to sūdu ar akmeni. Ir pieejams upgrade kit, ar kura palīdzību elektronisko daļu var samanīt uz bezkontaktu plati, jāpielodē 2 vadi un jāpieskrūvē 3 skrūvītes. Plate maksā 55eur. Pasūtu to, noravēju sūkni un lieku uz galda:
Image
Pēc 20min roku veiklības jaunā plate ir iekšā, sūknis virsū un strādā bezproblemi. :cool:

Pagājušajā weekendā ņēmu dalību Petkas organizētā motobroutsienā pa Latvijas ceļiem un neceļiem. Ņemot vērā to, ka mēs tajā bijām pāris džeki, kuriem šī ir pirmā motosezona, Petka teicās maršrutu sagatavojis diezgan user friendly, tāpēc šaubu nebija - jābrauc. Kopā ar šejieniešiem - Petku, Atmo un Juziku, 2 dienās pievārējām gan meža takas, gan grantenes, gan dubļus un purvus, gan smiltis, gan alu, gan pirti, gan dīķi. Brauciens bija tiešām lielisks, tā pārņirdzies es sen nebiju, pāris reižu izcēlām Petkas mopēdu no purva dzīlēm kā tādu Pantēru, kurai pirms gada vēl bij redzams gals no antēēēenas, pāris reižu viens otram palīdzējām piecelt kritušos močus, pārrāpties pāri kritušiem kokiem, izdriftējāmies pa granteni kā debīli, utt. Degviela nodedzināta, pakaļējā riepa pilnīgi plika, alus izdzerts, odi pabaroti. Paldies, Petka, gaidu nākamo pasācienu! :yo: Šoreiz apsolos distanci ieturēt. :aiwa:
Image

Braucot izbroutsienā pamanīju, ka priekšējās bremzes kautč kā dikti jocīgi strādā. Domāju, ka diski un suporti pilni ar dubļiem, taču tad, kad bremzes bija dīvainas arī pēc pāris bremzēšanas reizēm, nolēmu uzmest aci, kas tur notiek. Bet loģiski, kluči nodiluši līdz bleķim. :aiwa:

Nu neko, atlikušo brauciena laiku izmantoju tikai pakaļbremzi un priekšu lietoju tikai emergency situācijās, kas ļāva diskiem pārāk lielu skādi nenodarīt, lielas rievas un gropes nav sadzītas. :cool:

Image

Pie reizes beidzot nomainīju sajūga hēbeli uz oriģinālo. Aliexpress hēbelis bija tik tizls, ka tas pat līdz galam neizspieda sajūgu, man tā šķiet. Neitrālo bija grūti atrast un, ieliekot robā, mocis noraustījās uz priekšu. Ar oem hēbeli viss čiki, piki. :cool:

Image

Image

Vēl arī piekare beidzot sagriezta pēc SPORT settingiem un vēl nedaudz stingrāka. Ir 10x labāk, nekā ar sākotnējiem settingiem, taču laikam, ka pa ziemu būs jātaisa nopietnāks piekares upgrade uz "S" paaugstināto versiju, kā arī ar stingrākām atsperēm. Vakar, braucot "treniņu", tīri ok uzlecu pa kaut kādu pampaku un dzirdēju, kā dubļubleķis atsitas pret ledbaru, kā arī kompresijas gredzeni uz dakšas norāda par to, ka dakša tiek saspiesta pilnīgi līdz galam. Man vajag štengrāk. :shura:

No pārējiem sīkumiem, eļļa samainīta, apsildāmie rokturi sataisīti, spogulis normāli nostiprināts, utt, utjp. Principā, mocim visu laiku pielieku roku un apčubinu, lai tas būtu ready to race, kā tam arī ir jābūt. :cool:

Ceturtdien vakarā Kuldīgā pabeidzu darbu ap 22:30 un pēc ekskluzīvām vakariņām Hesītī laidu atpakaļ uz Rīgu.
Migla bija tik bieza, ka ķiveres stiklu visu laiku meta ciet. Beigās, braucu ar stiklu vaļā, pārsalis līdz nāvei un guļot uz bākām, un slēpjoties aiz mazā vējstikla. Ja apsildāmās ručkas nestrādātu, es laikam būtu nosprādzis no hipotermijas. :emo:

Tieši šādi izbraucieni un piedzīvojumi ir tas, kas man tik ļoti motobraukšanā patīk. Kā Petka sen teica, Latvija ir izcila valsts braukšanai pa krūmiem un es viņam pilnībā piekrītu, vien piebilstot, ka arī KTM 950 Adventure ir izcils mocis braukšanai pa Latviju un ne tikai.

Image


Varu celebratot episku pirmās motosezonas "noslēgumu" (noslēgums patiesībā būs tad, kad būs pirmais ledus uz ceļa, vai arī kad Leviatāna motors eksplodēs):
vakar sanāca pirmais, sakarīgais wheelijs! :yo: Sajūta, kad tā monstra purns ceļas gaisā ir diezgan episka un atliek tik trenēties un FUCK BROUTS!!!
Paldies par uzmanību, tiekās takās un citos topika apdeitos!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
krabiz
Posts: 439
Joined: 05 Jun 2016, 22:52
Location: LV
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Howitzera Honda 650 Transalp un KaToom Piedzīvojums

Post by krabiz »

kā vienmēr + par Eliota referenci :cool:
"316iA kompakts man ir brīvdienu izbraucieniem"
User avatar
UldisUldis
Posts: 4890
Joined: 22 Jan 2015, 16:58
Location: Smiltene, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Howitzera Honda 650 Transalp un KaToom Piedzīvojums

Post by UldisUldis »

*nopūšas, kārtējo reizi ieiet ss.lv un atver motociklu sludinājumus*

Lielisks topiks, dod video, kā KTM iet ratā :cool:

Ceru ne tik tālā nākotnē piebiedroties kādā motoizbraucienā :D
User avatar
Abit e30
Posts: 1135
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Howitzera Honda 650 Transalp un KaToom Piedzīvojums

Post by Abit e30 »

inčīg! :cool:

UldisUldis wrote: 22 Sep 2024, 19:50 *nopūšas, kārtējo reizi ieiet ss.lv un atver motociklu sludinājumus*

Lielisks topiks, dod video, kā KTM iet ratā :cool:

Ceru ne tik tālā nākotnē piebiedroties kādā motoizbraucienā :D
..es ar, bet kā nav neviena lēta iž kocinieka, tā nav :cry: :reeka:
User avatar
xero
Posts: 448
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Howitzera Honda 650 Transalp un KaToom Piedzīvojums

Post by xero »

bļec, es, laikam, nekad nesapratīšu, no kurienes cilvēkiem rodas tas uzbudinājums no visa aliexpress tūninga - hēbeļi, bobini, pegas, u.c. ļoti vajadzīga šņaga, kas oriģināli nekad nav uztaisīta pietiekami labi.
par dakšu - biezāku eļļu neesi mēģinājis?

lai vai kā, dubļi uz moča nav mana stihija, bet tāpat interesanta lasāmviela, kvalitatīvi :cool:
:latvija:
User avatar
petka17
Posts: 7012
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Howitzera Honda 650 Transalp un KaToom Piedzīvojums

Post by petka17 »

xero wrote: 23 Sep 2024, 01:44 bļec, es, laikam, nekad nesapratīšu, no kurienes cilvēkiem rodas tas uzbudinājums no visa aliexpress tūninga - hēbeļi, bobini, pegas, u.c. ļoti vajadzīga šņaga, kas oriģināli nekad nav uztaisīta pietiekami labi.
par dakšu - biezāku eļļu neesi mēģinājis?

lai vai kā, dubļi uz moča nav mana stihija, bet tāpat interesanta lasāmviela, kvalitatīvi :cool:
Šajos platuma grādos nav asvalta pa ko braukt? Kur tad lai brauc?
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
tolx
Posts: 888
Joined: 29 Oct 2005, 20:23
Location: tava iztēle
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Howitzera Honda 650 Transalp un KaToom Piedzīvojums

Post by tolx »

Brauc uz 3 burtiem.
Tofiks - kā vienmēr izcili.
/pievienojas Uldim ss motocikletu sadaļā/
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
Post Reply