Kādu auto izvēlēties!? II
Moderator: Bastard
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Salīdzinot ar benzīna golfu patēriņš ir gandrīz uz 1/2 mazāks un iet labāk

Vislielākā atšķirība ir salonā, Volvo ir kā diena pret nakti salīdzinoši ar pliko bāzes Golfiņu.
Kāds tur mega jebatorijs var būt tam PSA dīzelim? Golfa benzīns vecais 8v parastais nesagādāja nekādas lielas problēmas pa visiem šiem 17 gadiem


Кто разбирается тот разбирается...
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Izbeidzās kaut kas sajūgam, pressure plate vai izspiedējs hvz... nevar ielikt nevienā robā ar iedarbinātu dzinēju. Shit happens. Es esmu pircis visādas misenes pa 1k un mazāk, bet nekad nebija sanācis uz ceļa palikt jau pirmajā braucienā. 

Кто разбирается тот разбирается...
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
dpf lielākā bēda, bet tas bija 16v motoram. Nopirkām 8v motoru.
The wet DPF of the old 16 valve is a service item which needs changing every 70,000 miles and the fluid needs topping up every 37,500 miles. The 8 valve units have a dry DPF which is maintainence free.
Generally the 8 valve unit is a less troublesome engine and more efficient with the extra gear and no DPF bills...

The 1.6 engine is one of the most popular diesel engines ever made, in millions of cars including minis, peugeots, citroens and Fords as well as Volvos, the earlier 16v engine didn't react well to poor servicing, clogging oil ways if not changed or using cheap oil.
So it got a bad name, and ill informed comments about unreliability started to appear on forums. Usually by people who never owned one, and the later 8v engine has shown none of these problems.
Varbūt ir vēl kaut kādas nianses... hvz
Кто разбирается тот разбирается...
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Cik palasiju galvenais neskimpot uz maintenance, jālej labas kvalitātes soļķis (sprauslas jūtīgas) un laicīgas eļļas maiņas, katrus 10kkm.
Кто разбирается тот разбирается...
- Ibumetiins
- Posts: 220
- Joined: 07 Sep 2020, 15:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Netaisos pirkt jaunu auto līdz nav iegādāts dzīvoklis, bet iestājās nedaudz filosofings. Cik slimi uz galvu būtu paņemt lietotu e-tronu? Atkārtošu ka šis ir tikai filosofings.
Jauns e-trons maksā, 60-70k, nedaudz lētāk kā q7, abi ir puslīdz viena komforta līmeņa auto, līdzīgi saloni utt. Bet e-trons ir piedzīvojis reti lielu depreciation, 4 gadus vecu modeli ar nobraukumu zem 50k ir iespējams nopirkt par 30k un uz leju. No kā var atrēķināt vēl 3k valsts atbalsts.
Iespējams drīz sakarā ar jaunu dzīves vietu sākšu maksāt ik mēnesi 70 eiro par Rīgas Satiksmes stajanku, gada griezumā braucot ar elektro auto varētu ietaupīt 800 eiro uz stāvvietu vien. Etrons patērē kombinētajā ciklā 18kw/100km, kas ir 7eiro/100km. Salīdzinot ar 7l/100km dīzeli, uz katriem 100km tiktu ietaupīti 3 eiro enerģijā, gadā nobraucot 15k, tie būtu 450 eiro. Tad gadā stāvvietās un enerģijā tiktu ietaupīti 1200 eiro, 5 gadu griezumā tie būtu 6k. Ar ceļa nodokli var pieskaitīt vēl 1k uz 5 gadiem ietaupītu. Forumos lasot nekādi gremlini liekas ka e-tronam nav, vismaz ne vairāk kā standarta auto, arī pie 200k km nav minēta nozīmīga baterijas degradācija. Bet protams diskusiju par to kas ilgtermiņā ir izdevīgāk - elektro vai degviela, netrūkst internetā.
Varbūt tas ir milzīgs mazohisms, ja nav iespēja pagalmā uzlādēt.
Atgādināšu ka tas ir filosofings, ja ir naids pret e-tronu vai elektro auto kā tādu, uzbrukt viņam nevis man.
Jauns e-trons maksā, 60-70k, nedaudz lētāk kā q7, abi ir puslīdz viena komforta līmeņa auto, līdzīgi saloni utt. Bet e-trons ir piedzīvojis reti lielu depreciation, 4 gadus vecu modeli ar nobraukumu zem 50k ir iespējams nopirkt par 30k un uz leju. No kā var atrēķināt vēl 3k valsts atbalsts.
Iespējams drīz sakarā ar jaunu dzīves vietu sākšu maksāt ik mēnesi 70 eiro par Rīgas Satiksmes stajanku, gada griezumā braucot ar elektro auto varētu ietaupīt 800 eiro uz stāvvietu vien. Etrons patērē kombinētajā ciklā 18kw/100km, kas ir 7eiro/100km. Salīdzinot ar 7l/100km dīzeli, uz katriem 100km tiktu ietaupīti 3 eiro enerģijā, gadā nobraucot 15k, tie būtu 450 eiro. Tad gadā stāvvietās un enerģijā tiktu ietaupīti 1200 eiro, 5 gadu griezumā tie būtu 6k. Ar ceļa nodokli var pieskaitīt vēl 1k uz 5 gadiem ietaupītu. Forumos lasot nekādi gremlini liekas ka e-tronam nav, vismaz ne vairāk kā standarta auto, arī pie 200k km nav minēta nozīmīga baterijas degradācija. Bet protams diskusiju par to kas ilgtermiņā ir izdevīgāk - elektro vai degviela, netrūkst internetā.
Varbūt tas ir milzīgs mazohisms, ja nav iespēja pagalmā uzlādēt.

Atgādināšu ka tas ir filosofings, ja ir naids pret e-tronu vai elektro auto kā tādu, uzbrukt viņam nevis man.
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Jebkuru lietotu elektroauto pirkt ir autisms un mazohisms. Bet, ja nav citu variantu, tad es ieteiktu izskatīt tikai divus variantus - mazlietota Tesla, vai BMW i3 Range Extender. i3 RE versijām ir 2-cilindru iekšdedzes dzinējs, kas drusku palīdzēs pēctam kad saproti ka tava baterija ir izbeigusies un neviens uzlādes punkts nav brīvs.
Pārējais viss ir ekAloģijas lobijs un caurejas ekspertīze. i3 var būt "na ļubiķeļu" tipa auto, bet IMO tas ir viens no retajiem sakarīgajiem variantiem.
Pārējais viss ir ekAloģijas lobijs un caurejas ekspertīze. i3 var būt "na ļubiķeļu" tipa auto, bet IMO tas ir viens no retajiem sakarīgajiem variantiem.
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Par salonu gan pašabītos, jo vismaz E-tron GT salons bija budžeta auto līmenī, ietaupīts uz kvalitāti bija jūtami. BET tā kā nav saskarsme ar aktuālajiem ne elektro Audi, tad nemāku teikt vai parastajiem modeļiem ir stipri labāki saloni.
Ietaupījums uz minētajiem aspektiem ir labi, pats galvenais gan vai elektro auto derēs taviem braukšanas paradumiem un maršrutiem.
Ietaupījums uz minētajiem aspektiem ir labi, pats galvenais gan vai elektro auto derēs taviem braukšanas paradumiem un maršrutiem.
"316iA kompakts man ir brīvdienu izbraucieniem"
- Ibumetiins
- Posts: 220
- Joined: 07 Sep 2020, 15:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Es pat neaizdomājos par scenāriju ka braukāju pa Rīgu, meklējot brīvu uzlādes stacijufckns wrote: ↑10 Nov 2024, 20:32 Jebkuru lietotu elektroauto pirkt ir autisms un mazohisms. Bet, ja nav citu variantu, tad es ieteiktu izskatīt tikai divus variantus - mazlietota Tesla, vai BMW i3 Range Extender. i3 RE versijām ir 2-cilindru iekšdedzes dzinējs, kas drusku palīdzēs pēctam kad saproti ka tava baterija ir izbeigusies un neviens uzlādes punkts nav brīvs.
Pārējais viss ir ekAloģijas lobijs un caurejas ekspertīze. i3 var būt "na ļubiķeļu" tipa auto, bet IMO tas ir viens no retajiem sakarīgajiem variantiem.

Bet i3 stabili nekad nespertu kāju.
- Focus
- bez Jumta
- Posts: 4256
- Joined: 10 Jun 2004, 23:55
- Location: Darbnīca
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
18kwh uz 100 ēd Leaf, ne Etrons.
Pieskaiti kasko vel klāt.
A kur vispār jābrauc? Ja centra dzīvo un pa Rīgu tikai vajag, nah vispār auto?
Pieskaiti kasko vel klāt.
A kur vispār jābrauc? Ja centra dzīvo un pa Rīgu tikai vajag, nah vispār auto?
Fleksētai atsperei vijumus neskaita...
- Ibumetiins
- Posts: 220
- Joined: 07 Sep 2020, 15:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Tipiskā mūsu braukšana ir - katru dienu nobraukt 10-20 km pa pilsētu un vienu vai divas reizes mēnesī braukt uz Liepāju (230km viens virziens).krabiz wrote: ↑10 Nov 2024, 20:38 Par salonu gan pašabītos, jo vismaz E-tron GT salons bija budžeta auto līmenī, ietaupīts uz kvalitāti bija jūtami. BET tā kā nav saskarsme ar aktuālajiem ne elektro Audi, tad nemāku teikt vai parastajiem modeļiem ir stipri labāki saloni.
Ietaupījums uz minētajiem aspektiem ir labi, pats galvenais gan vai elektro auto derēs taviem braukšanas paradumiem un maršrutiem.
- Ibumetiins
- Posts: 220
- Joined: 07 Sep 2020, 15:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Tev taisnība, nezinu kur redzēju kaut kādu 16-19kwh, auto-data rāda 21-25kw, kas būtu tuvāk 10eiro/100km.
Man ar mašīnu patīk uz darbu, uz veikalu, uz tirdzniecības centru, uz Liepāju, vienkārši nedēļas nogales izbrauciens ārpus Rīgas. Draudzenei viss tas pats + florbola treniņi. Es nevaru iztēloties dzīvi bez auto. Gan jau varētu, bet da nu nah.
Last edited by Ibumetiins on 10 Nov 2024, 20:46, edited 1 time in total.
- howitzer
- M30
- Posts: 29277
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Citybee neder?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Ibumetiins
- Posts: 220
- Joined: 07 Sep 2020, 15:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Savs ir savs. Dažreiz Citybee noder, kad mersis servisā vai arī kad vajag vienvirziena braucienu, jo atpakaļceļš būtu streipuļojot.

Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Nu ja pa 4 gadiem 20k no cenas krīt, nebūs tā ka vēl pēc 2 gadiem tirgojot tālāk sanāk arī kādus 10k pazaudēt. Neesmu vispār tajā elektoauto tirgū iedziļinājies, bet ja kaut kam vērtība strauji krīt, to ir vērts ņemt vērā skaitot kopējās izmaksas, jo pārdodot tālāk tie zaudējumi visticamāk arī būs lielāki kā kādam citam auto.
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Kas vainas i3? Ja man būtu nauda, es droši vien tādu nopirktu un vnk mizātu. Dabūju izbraukt, patika kā vadās un likās diezgan okay. Diemžēl, naudas nav, tāpēc nakas filosofet internātos un braukāt ar vecu vācu dīzeļkupeju.Ibumetiins wrote: ↑10 Nov 2024, 20:38Es pat neaizdomājos par scenāriju ka braukāju pa Rīgu, meklējot brīvu uzlādes stacijufckns wrote: ↑10 Nov 2024, 20:32 Jebkuru lietotu elektroauto pirkt ir autisms un mazohisms. Bet, ja nav citu variantu, tad es ieteiktu izskatīt tikai divus variantus - mazlietota Tesla, vai BMW i3 Range Extender. i3 RE versijām ir 2-cilindru iekšdedzes dzinējs, kas drusku palīdzēs pēctam kad saproti ka tava baterija ir izbeigusies un neviens uzlādes punkts nav brīvs.
Pārējais viss ir ekAloģijas lobijs un caurejas ekspertīze. i3 var būt "na ļubiķeļu" tipa auto, bet IMO tas ir viens no retajiem sakarīgajiem variantiem.![]()
Bet i3 stabili nekad nespertu kāju.

Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Un vispār, lai kā arī besītu Kristaps Skutelis, viņš diezgan labi ir aprakstījis elektroauto dzīvi.