Pienāca siltās aprīļa dienas un gribējās bik paķimerēties vakarā pēc darba, aizbraucu pie čoma uzcelt mersi uz pacēlāja un samainīt kārbas padušku. Piekļuve nu nereāli viegla un ērta, 3 min un vecā paduška ir nost.
Liku atpakaļ virsū jauno, palika pēdējā skrūve, bet caurums čut nav pretī. Paņēmu īso lomiku tjip nedaudz pabīdīt, lai var uzķert skrūvi, paralēli runāju ar čomu, izslīd vienreiz, otreiz un trešajā diezgan jaudīgi iepisu pa seju

, bik paspļaudīju asinis, pačekoju ka zobi vel vietā, dabūju pabeigt likt padušku un varēja braukt uz slimnīcu šūt lūpu, bet za to mazāka vibrācija stāvot uz vietas
Uz pacēlāja ieraudzīju ka esmu jau aizspolējies līdz kordiem, dabūju uz skidonu westlake sport rs pusslikus
Samainīju riepas, nu beidzot kaut kāda nebūt saķere ir vismaz pa sausu
Manam ASD reģim ir 3.07 attiecība, V8 parasti ir kkas garāks(2.87, 2.65), W124 ASD var dabūt arī 3.27 biju domājis mošk tādu uzlikt, bet bija vajadzība nedaudz steigties un izdomāju ka priekš GT auto esošais ir tieši tas ko vajag, tad arī var normāli kruīzēt ja kkur sanāk pa bāņiem pabraukāt.
Samainīju reģim eļļu, pa forumiem biju lasījis labas lietas par valvoline eļļu un kā reiz ir LSD piedeva.
Par šādu jumta uzglabāšanu R129 čatā droši vien ķertu tireku
Nomērīju kārbai eļļas līmeni pirms maiņas, bet izskatījās ka ieliets pa daudz, lai gan arī nezinu cik ļoti šim tjip servisa eļļas taustam var uzticēties, 5G tronix ir bez eļļas tausta ar plastmasas korķi "service only"
Par brīnumu vismaz kārbai eļļa ir bijusi mainīta
Tagad arī hengst mani ir pievīlis made in taiwan
Pannā bija arī magnēts, manam w210 nebija
Izmantojot litrīgo kanniņu samērīju cik izlēju (4.55L)
Uzliku jaunu pannu, veco atstāju priekš w210
Salēju 236.11(vai arī bija 236.10, neatceros) kas nāca no zavoda, jo 236.14(aizvietotājs) ir šķidrāks, mošk arī tāpēc pēc spolēšanās man w210 kārba sāka gaudot. ielēju par kādu puslitru mazāk, bet uz mērtausta tāpat izskatījās ka pārliets (tur ir atzīme pie 20* un 80* un kārba toč bija auksta)

, oh well 722.6 no S klasēm utt. pil dirs, ja nosprāgs, tad nosprāgs, pagaidām tik braucu un viss čotka.
Es jau paļubom atkārtojos, bet R129 ar m113 visam ir ahujenna daudz vieta piekļūt, 2. golfam tik var sapņot par tādu piekļuvi neko nenojaucot
Paduškas, protams, bija pussabrukšnas stāvoklī oriģinālās, pie tam no m104 nevis V8
Vārstu vāka līmējums joprojām nav sadalījies
Izdomāju pieķerties neskanošajām tumbām, te arī būs iemesls, vadi sākumā iet uz aizmuguri(pastūzi kas nebija pieslēgts un ko izravēju), uz durvi aiziet 4 vadi, hvz kuri īstie, jānorauj apšuvumu un jāpačekot.
Visiem R129 ir šādas kabatas uz eņģēm, kas aizslēdzas aizslēdzot auto
Droši vien tik salauzts no tā ka bija jācērt durvs vai arī tāpēc ka nevar notīrīt drošības jostu ibio

, nu nekas, būs kkad jāsalīmē
O [censored], kkādu gateri ar audio un vibro izloāciju var uztaisīt, bet mitruma barjeru atpakaļ uzlikt nevar
Skaisti, samorezi, ģipsis(?) un nekāda mitruma aizsardzība
Uz sliedēm knapi eļļa virsū un tāda apkaltusi, nav brīnums kāpēc mehānisms skanēja tā ka izdos garu
Satīrīju visu, sasmērēju ar vag litija smēri lūkām utt.(man viņa patīk, diezgan laba)
Satīrīju loga blīvi, nav brīnums kāpēc stiklam ir švīkas. Kkādu pilnīgāko gateri ar audio var uztaisīt, bet satīrīt logu mehānismu un blīves, lai tās dārgās R129 specifiskās detaļas nesapistos nevar, es pis [censored]
Augša pārsteidzoši labā stāvoklī ņemot vērā špakteli un rūsu ap rokturi
Uz ātro uztaisīju plēvi, lai netiktu tālāk bojāts durvju apšuvums, apakša ir nedaudz cietusi, bet ne kritiski. Ļoti labi ka ielīdu pačekot.
Liekot kopā nesanāca dabūt pretī slēgšanas mehānismam plastmasu, būs vien te kkad jāatgriežas.
Atradu šitādu huiņu
Es neko no mūzikas štelēm nesaprotu, bet analfabēts tas džeks arī ir, jo pīkstuļi arī bija te pieslēgti, lai gan divās valodās rakstīts ka tā nevajag darīt
Pēc kreisās psues bija skaidrs ka otrā pusē obligāti vajag ielīst, sāku jaukt un sapratu ka otrai durvij slēdžu koku arī būs jālabo
Te izlīmēts vairāk kā otrā pusē un šitā prikola dēļ apšuvums turējās uz viena klipša
Norāvu to huiņu nost un šajā pusē ar smēri sliedēm ir pavisam skumīgi
Atkal satīrīju sasmērēju, tagad abi logi smuki kustās neizdvešot mirstoša tdi skaņas
Te arī quick n dirty barjera, nebiju domājis tik ilgi ņemties un kā var redzēt pēc lietuslāsēm, nebija tā labākā diena šādām darbībām
Trūkst gumijas šļauciņa kabatas slēgšanai un bik damage, visi klipši sapisti, būs jāmaina
Par laimi mitruma bojājumi nav lieli un apšuvums nav palicis "mīksts"
Turpinam meklēt vadus, labajā pusē kāreiz bija arī iztrūkums
Parazītisko cd changer BT moduli pielodēju iekšā maģī, nolodēju MW frekvencei rezistoru un man ir FM/BT, klausīties var, bet visu audo sistēmu būs jāmaina. Ja Tu arī vēlies šādu gateri un ne tikai savam auto, tad it kā tam būtu jābūt šīm nummuram 29987783, neiesaku vest tur remontēt auto/taisīt tuningu.
Ņemot nost vārstu vākus konstatēju ka ieplūdes elkonim blīves ir pizdā, var dabūt tikai oem, bet nav mega dārgi dts.lv visas 4 ieķēru bik virs 70eiro, paļubom neviens savam m112/m113 šīs nekad nemaina.
No filtra kastes pie mafa
Uzlikt mafu pa sauso nevarēja, dabūju paņemt skūteri un maukt uz depo pēc silikona baloniņa

. Pēc šo blīvju maiņas elkonis tagad stāv stingri pie droseles un nekustās, man likās ka pašam elkonim stiprinājumi ir pipec, bet tas bija blīvju dēļ. Ja šo lasa kāds kam ir m112/m113, silti iesako nočekot/nomainīt visas tās blīves.
Pēc nomaiņas ļoti ievērojami uzlabojās jauda apakšā, pedāļa atsaucība. Tukšgaita neuzlabojās, tas ir joprojām velk uz to ka būtu neliels misfire, bet braucot neko nejūt/nedzird, bet par to paturpināšu citu reizi.
