Attiecāmies no Cupra Born un tagad esam B family - B38, B48 un B58
HaL jaunais projekts BMW M240i
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Sakrājusies kaudze ar lietām, ko uzstādīt
Bildē vēl nav M Performance supporti (F22 nāk tikai M Sport 340mm, M Performance ir 370mm bremzēm). Bildē bloķis, turbo un bremžu diski 


Life is what happens while you're busy making other plans
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Mja, bet ///M tika un tā smukāks ar labāku "stance" un lielāku riteņa ārējo diametru...HaL wrote: ↑02 Oct 2025, 20:12 Parasto M2 pirkt nav jēgas, tur ir N dzinējs.
M2 Competition maksā sākot no 40k, bet jaunāks nenobraukts 45+k EUR. Tādas naudas man nav
Konkrētais M240i man izmaksāja 25k EUR. Tagad apgreidos ap 10k (fck īstenībā), attiecīgi gala cipars par auto, kas tiešām visā patiks, būs 35k. 700hp spējīgs auto ar visiem labumiem
![]()
Šādas komplektācijas un gada M240i maksā sākot no 30k, līdzīgs manam cik tagad skatos ap 33k. Bet stock![]()
Attiecīgi - nav baigās ciešanas par to, ka metu naudu miskastē, jo es reāli nekur citur naudu netērēju un man nav hobiju![]()
Last edited by GirtzB on 03 Oct 2025, 11:17, edited 1 time in total.
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Nu tad turpinām
Kad jau viss nepieciešamais ir sagādāts, braucu uz savu ierasto RJMotorsports servisu un visu uzstādam!
Par daļām, ko uzstādam!
1) Auto jau bija uzstādīts DBA Bremžu disku/kluču komplekts, bet tas bija savu nokalpojis. Beigās izrādījās arī bija uzlikti nepareiza izmēri kluči (visdrīzākais EBC komplektā nākošie nodila un tika uzlikts kaut kas cits). Bremzes vibrēja un bija nodiluši kluči, tāpēc domāju virzienu, uz kuru doties. Man galvā stāvēja doma, ka gribu M3/M4 bremzes, bet papētot sīkāk sapratu, ka diezgan daudz kas jāmaina. Tad Waldmenz ieteica papētīt 3/4 sērijas bremzes, jo tās ir pieejamas lielākas kā otrajai sērijai. Un tiešām tā arī ir. F sērijas mašīnām pa lielam ir 3 bremžu sistēmas - standarta, MSport (kā man) ar 340mm diskiem un MPerformance ar 370mm diskiem. Un tad ir M3/M4 ar 380mm, bet tur arī citas atšķirības. Un stulbākais ir tas, ka šīs 370mm bremzes 3/4 sērijas gadījumā var uzlikt pat dīzelim, kamēr M240i tās nav pieejams
Sameklēju lietotus MPerformance supportus (fiziskā izmērā ir viņi ir tādi paši, bet atšķiras kluča un diska stiprinājuma vietas) un uzsūtīju Zimmerman divdaļīgos 370mm bremžu diskus un EBC Bluestuff bremžu klučus.
2) Jau minēju iepriekš, ka no Somijas dabūju lietotu Turbo/Degvielas sistēmas upgrade. Sūkni uzliku pats, bet turbo jāuzstāda. Iegādāts tika Turbosystems Stage2 + Inlet pipe.
reinforced thrust bearing, enlarged machined from the solid compressor wheels; enlarged turbine wheels; machined enlarged housings; new shafts; balanced on VSR;
Power range: Stage 2 - 650+ HP
Attiecīgi foršs upgrade, lai nedaudz uzkāpinātu jaudu un esošo turbīnu nedarbinātu uz MAX. Pie tam šim turbo max boost jau ir pie 2800prm.
Pie viena uzsūtīju Spool metāla Charge pipe kitu, lai nomainītu OEM plastmasas trubas no turbīnas uz ieplūdes kolektoru

3) BEIDZOT nomedīju OEM reduktoru ar LSD
Vizuāli, protams, atšķirību īsti nav, šis upgrade veidots kā plug&play


Pāris video: » Skatīties Youtube
» Skatīties Youtube
» Skatīties Youtube
Un gatavs

JĀ, man arī tā sarkanā truba riebjas
Jaudas stends jau bija, bet līdz galam nesanāca (pārāk liela griezes momenta aizsardzība nostrādā), bet par to vēlāk!
Kad jau viss nepieciešamais ir sagādāts, braucu uz savu ierasto RJMotorsports servisu un visu uzstādam!
Par daļām, ko uzstādam!
1) Auto jau bija uzstādīts DBA Bremžu disku/kluču komplekts, bet tas bija savu nokalpojis. Beigās izrādījās arī bija uzlikti nepareiza izmēri kluči (visdrīzākais EBC komplektā nākošie nodila un tika uzlikts kaut kas cits). Bremzes vibrēja un bija nodiluši kluči, tāpēc domāju virzienu, uz kuru doties. Man galvā stāvēja doma, ka gribu M3/M4 bremzes, bet papētot sīkāk sapratu, ka diezgan daudz kas jāmaina. Tad Waldmenz ieteica papētīt 3/4 sērijas bremzes, jo tās ir pieejamas lielākas kā otrajai sērijai. Un tiešām tā arī ir. F sērijas mašīnām pa lielam ir 3 bremžu sistēmas - standarta, MSport (kā man) ar 340mm diskiem un MPerformance ar 370mm diskiem. Un tad ir M3/M4 ar 380mm, bet tur arī citas atšķirības. Un stulbākais ir tas, ka šīs 370mm bremzes 3/4 sērijas gadījumā var uzlikt pat dīzelim, kamēr M240i tās nav pieejams
Sameklēju lietotus MPerformance supportus (fiziskā izmērā ir viņi ir tādi paši, bet atšķiras kluča un diska stiprinājuma vietas) un uzsūtīju Zimmerman divdaļīgos 370mm bremžu diskus un EBC Bluestuff bremžu klučus.
2) Jau minēju iepriekš, ka no Somijas dabūju lietotu Turbo/Degvielas sistēmas upgrade. Sūkni uzliku pats, bet turbo jāuzstāda. Iegādāts tika Turbosystems Stage2 + Inlet pipe.
reinforced thrust bearing, enlarged machined from the solid compressor wheels; enlarged turbine wheels; machined enlarged housings; new shafts; balanced on VSR;
Power range: Stage 2 - 650+ HP
Attiecīgi foršs upgrade, lai nedaudz uzkāpinātu jaudu un esošo turbīnu nedarbinātu uz MAX. Pie tam šim turbo max boost jau ir pie 2800prm.
Pie viena uzsūtīju Spool metāla Charge pipe kitu, lai nomainītu OEM plastmasas trubas no turbīnas uz ieplūdes kolektoru

3) BEIDZOT nomedīju OEM reduktoru ar LSD
Vizuāli, protams, atšķirību īsti nav, šis upgrade veidots kā plug&play


Pāris video: » Skatīties Youtube
» Skatīties Youtube
» Skatīties Youtube
Un gatavs

JĀ, man arī tā sarkanā truba riebjas
Jaudas stends jau bija, bet līdz galam nesanāca (pārāk liela griezes momenta aizsardzība nostrādā), bet par to vēlāk!
Life is what happens while you're busy making other plans
-
juriz
- Posts: 464
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Ieliec otrā pusē zilu cauruli, kas tur dzesei vai kam tā ir, un būs tieši M tēma.
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
2025. gada tuninga sezona noslēgta!
Pēc turbo upgrade vairs neder MHD OTS (on-the-shelf) mapes, jāveido indivuduāla karte. Šo visu procesu arī, protams, uzticēju Kaross.
Process aizņēma nedaudz ilgāk, kā biju domājis, bet galvenais jau ir rezultāts.
Pirmajā dienā uz stenda sabijām 5h un netikām galā ar vienu aizsardzību, kura pēc 700nm visu nometa mierā.
~nedēļu Kaross gāja cauri visām lietām un pēc nedēļas vēl 4h uz stenda un ir rezultāts!
Turbīna jau pie 2800rpm jau var dabūt max boost un pirmajās regulācijās iepūta pat 900nm pie 3000pm, bet Kaross smuki graduāli sataisīja, lai nav nevajadzīgu rāvienu. PIe 3000rpm ir ~1.4bar un pie 6000rpm ~2.0bar spiediens.
Var taisīt daudz agresīvākus regulējumus un šis setup stabili spēj sapūst 650Zs/900Nm, bet tur atkal viss pa max un nav vajadzības, tomēr daily.
» Skatīties Youtube
Rezultāts - 600 HP un 770 Nm ar E30 degvielas/spirta sajaukumu

Pēc turbo upgrade vairs neder MHD OTS (on-the-shelf) mapes, jāveido indivuduāla karte. Šo visu procesu arī, protams, uzticēju Kaross.
Process aizņēma nedaudz ilgāk, kā biju domājis, bet galvenais jau ir rezultāts.
Pirmajā dienā uz stenda sabijām 5h un netikām galā ar vienu aizsardzību, kura pēc 700nm visu nometa mierā.
~nedēļu Kaross gāja cauri visām lietām un pēc nedēļas vēl 4h uz stenda un ir rezultāts!
Turbīna jau pie 2800rpm jau var dabūt max boost un pirmajās regulācijās iepūta pat 900nm pie 3000pm, bet Kaross smuki graduāli sataisīja, lai nav nevajadzīgu rāvienu. PIe 3000rpm ir ~1.4bar un pie 6000rpm ~2.0bar spiediens.
Var taisīt daudz agresīvākus regulējumus un šis setup stabili spēj sapūst 650Zs/900Nm, bet tur atkal viss pa max un nav vajadzības, tomēr daily.
» Skatīties Youtube
Rezultāts - 600 HP un 770 Nm ar E30 degvielas/spirta sajaukumu

Life is what happens while you're busy making other plans
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Un tomēr izdomāju, ka OEM šaufeles besī, uzsūtīju magnētiskās!
Stūre uz operāciju galda. Var gan arī to izdarīt uz mašīnas, bet šādi vienkārši ir ērtāk:

Reāli 10min jautājums:

TĀ SKAŅA
» Skatīties Youtube
Stūre uz operāciju galda. Var gan arī to izdarīt uz mašīnas, bet šādi vienkārši ir ērtāk:

Reāli 10min jautājums:

TĀ SKAŅA
Life is what happens while you're busy making other plans
- AtmoBenzin
- Posts: 12041
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- VuskansDavis
- Posts: 2472
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- howitzer
- M30
- Posts: 29364
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Ieskaite sekmīgi nokārtota.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- petka17
- Posts: 7189
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Pieņemts un apstiprināts. Uztīt var!
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8






