astra G
NAV salīdzināma ar esiiti. tie ir divi pilnīgi dažādos laikos projekteeti un ražoti auto. ka xtcola rakstija ka astru no 98g, tad no ta gada naca tikai G astras. ar fordiem Focus ir astras liidzinieks.
detalju cenas:
karbona stabilizatora astaite prieksheejaa - 10ls
zobsiksnas rulliitis- 35 ls
ģeneratora siksna ar kondishku 7ls
bremzu diksi zimmerman aizmugurejie 2l astrai - 16 ls
priekshejie 26 ls
priekshejas pussass granaata jauna - 38 ls
termostats 8 ls
lambda shrotaa 30 ls
lockheed pr bremzu kalotkas laikam 12 ls vai 16,isti neatceros
japieziime, ka astrai salons nekuja negrab, skanjas izolaacija laba, stock seedeklji peedeejais meesls - neerti.
turas uz celja ok, bet lielos aatrumos izteika nepietiekama pagriezamiiba, ar standarta augstuma riepaam pamiiksta.
nekaads uuber sporta vaagis nav.

, man domaat, ka studentam ideaals vaagis. + viss sameeraa viemnkaarsh, pats var kjjimereeties un remonteeties melnu muti.