ja protams ja tu noperc pirmo bmw jo tadi bija apstakli(protams ta nau pirma masina)tad saku ari iedzilinaties bmw lacisa vedera,protams bija skaidrs ka 2.0 trimmeri es neliksu.tad nevareju izskirties par 2.3 vai 2.5,un nezinaju vai deres no 525 tani e30.tadi bija galvenie jautajumi.pagaidam autins ir vairak ka parvietosanas lidzeklis,
tak ieksh e30 der gan m20 gan m50
nu un ja tas ir tikai parvietoshanas lidzeklis tad jau laikam ir svarigi cik eed, un 2,5 eed mazak par tiem kas tur zemak naak
666dexter666 wrote:sakiet kadas atsauksmes jums par 2.3 motoriti,ka ar izturibu?
2,3 ir aizvēsturisks hlams. Ja maini, tad sameklē m20b25 - salīdzinoši vienkārša nomaiņa. Vēl vienkāršāka ir nomainīt pret m50b25 kopā ar bundžas maiņu no e30->e34
nekā laba tajā 2.3 nav, iet viņš tāpat kā 2.0... saku, jo esmu braucis ar 2.0, 2.3 un 2.5
es noteikti liktu 2.5
no 2.0, 2.3 neredzu jēgu kāpēc vajadzētu likt šos variantus
Pārdodu, riepas,eļļas, diskus, akumulātorus,riepu montāža, balansēšana, disku valcēšana, riepu glabāšana. Ja ir interese PM vai 26175401
emsinjsh wrote:nekā laba tajā 2.3 nav, iet viņš tāpat kā 2.0... saku, jo esmu braucis ar 2.0, 2.3 un 2.5
es noteikti liktu 2.5
no 2.0, 2.3 neredzu jēgu kāpēc vajadzētu likt šos variantus
Man bija arī 2,5, kurš gāja sliktāk par 2,0 - viss atkarīgs no eksemplāra
nu cik var pateikt kads tavoklis no iznemta motora,kompresiju jau nenomerisi tik viegli,nu sales skatities tas jau traki,kads var ieteikt ka novertet?????????
Kompresiju nomērīt ir ļoti viegli. Noņem centrālo svečvadu, izskrūvē pa vienai svecei, iebaksti izskrūvētās sveces vietā kompresometru un pagriez ar starteri. Pārējo nav vērts taisīt vaļā,ja nav pamata. Pamats ir kādslieks tikšķis vai triksnis motorā.
nu nezinu vai vispaar jaanjem taads motors kuru nevari pielaist, ja njem motoru kuru paarlasiisti jebkuraa gadiijumaa ta savaadaak, bet jagribi nopirkt un likt uzreiz iekshaa un braukt, labaak buutu skatiities taadus eksemplaarus kurus vari pielaist
Pārdodu, riepas,eļļas, diskus, akumulātorus,riepu montāža, balansēšana, disku valcēšana, riepu glabāšana. Ja ir interese PM vai 26175401
cik saprotu tad tie 2.3 kas tika razoti 88 taja gada naca ar 170 zs prieks m3.varbut ari kko jaucu.a ir ta atskiria rp to 2.3 un 2.5 tikaj tilpuma zina?2.3 ir diezgan rets !tas ir viens variants,gaidu kadu versiju!!!
666dexter666 wrote:cik saprotu tad tie 2.3 kas tika razoti 88 taja gada naca ar 170 zs prieks m3.varbut ari kko jaucu.a ir ta atskiria rp to 2.3 un 2.5 tikaj tilpuma zina?2.3 ir diezgan rets !tas ir viens variants,gaidu kadu versiju!!!
tie 2,3, kas nāca iekš ///m3, bija pilnīgi citi motori - tie bija 4cilindru 16v S14. Un jauda bija nevis 170 bet gan 192 (laikam) lopi ar evo versijām ar 215 un (arī laikam) 230 lopiem.
Par šitiem motoriem vari aizmirst.
Parastais m20b23 tika ražots līdz 85. gadam, kad to nomainīja m20b25. un kā jau teicu - aizvēsturisks hlams.
emsinjsh wrote:nekā laba tajā 2.3 nav, iet viņš tāpat kā 2.0... saku, jo esmu braucis ar 2.0, 2.3 un 2.5
es noteikti liktu 2.5
no 2.0, 2.3 neredzu jēgu kāpēc vajadzētu likt šos variantus
nekāda naida pret 2.3 pašam tāds bija par 2.0 krietni labāk gāja, īsti ar neatminu ka kāds 2.5 būtu aizmucis.