
Galvenais, lai aiz manis (~2m) var ierūmēties kaut uz pāris minūtēm.

Apgriezieni tukšgaitā augsti(nekad nenokrīt zem 1000-1100, pārsvarā ir diapazonā 1200-2000) un nostaigā ik pa laikam.Lambertino wrote:Neskaitot sabliezto spārnu, ir vēl kādi manāmi kasjaki Arčuk?
Japāņiem ir baig idaudz vakuma trubiņas un ja kāda ir saplīsusi, tad šādus gļukus var taisīt.Archuks wrote:Apgriezieni tukšgaitā augsti(nekad nenokrīt zem 1000-1100, pārsvarā ir diapazonā 1200-2000) un nostaigā ik pa laikam.Lambertino wrote:Neskaitot sabliezto spārnu, ir vēl kādi manāmi kasjaki Arčuk?
Kad auksts, tad no rīta ar grūtībām lec - ar 4./5. reizi smuki pielec tikai...celica klubā ieminējās, ka var būt degvielas sūknis.
Aa, un vēl priekšā kkas grab, braucot pa bedrēm, ne skaļi, bet manāms ir
Par šādu lietu forumā arī ieminējās, bet nu gan jau būs labiLambertino wrote:Japāņiem ir baig idaudz vakuma trubiņas un ja kāda ir saplīsusi, tad šādus gļukus var taisīt.Archuks wrote:Apgriezieni tukšgaitā augsti(nekad nenokrīt zem 1000-1100, pārsvarā ir diapazonā 1200-2000) un nostaigā ik pa laikam.Lambertino wrote:Neskaitot sabliezto spārnu, ir vēl kādi manāmi kasjaki Arčuk?
Kad auksts, tad no rīta ar grūtībām lec - ar 4./5. reizi smuki pielec tikai...celica klubā ieminējās, ka var būt degvielas sūknis.
Aa, un vēl priekšā kkas grab, braucot pa bedrēm, ne skaļi, bet manāms ir
Par aukstu motoru - brīvi var būt saistīts ar to pirmo problēmu.
Ieteiktu aizbraukt un pieslēgt pie kompja.
Atceros, ka kādu laiku atpakaļ, tās trubiņas pārbaudija pūšot (mazos daudzumos protams) k kādu ēteri laikam, tad attiecīgi redz kurā rajonā ir šī trubiņa caura jo uz komja viņam izmet savādākas atgāzes, ja pūš tur kur ir šī caurā truba. Savādāk to lērumu normāli nevarēja notestēt :neka:
Negribu biedēt, bet ka tik nebija vēl tā, ka aukstus motorus nevarēja piešķilt, ja motors jau savu ir pakalpojis un kompresija ir sū..ga![]()
Protams, ka cerēsim uz to labāko
Par grabēšanu - jāčeko, ka tik nav kāds stabilizātors pabeidzies
tad jau saac mekleet daliitaaja vacinju, rotoru un visus svechvadusArchuks wrote:Un vēl atcerējos, ka viens svečvads jāmaina, to īpašnieks piekodināja.
taapeec, ka shitais "kaukas raustas" nebeidzaas, kameer tu neesi nomainiijis:Lambertino wrote:deļ tā arī var raustīties
Troop, kapēc visu uzreiz, ir takšu krīze