Tehniska rakstura diskusijas

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

Locked
User avatar
dzejnieks
Posts: 2267
Joined: 04 Sep 2008, 18:56
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by dzejnieks »

Zazaaks wrote:
Krish wrote:Steidzami vajag kāda speciālista padomu ! :D

Vai "sinhroni" (pusasīm) ir tas pats kas "šlices" ? :)
Pusasīm, nav sinhronizatoru (sinhronu) - tie brīnumi atrodas kārbas iekšienē
Vai tad to iekšieni, kur šie atrodas nesauc par ''kārbas reduktoru''???
B4 TDi
User avatar
Zazaaks
Posts: 253
Joined: 09 Jul 2005, 02:46
Location: Latgola
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Zazaaks »

Kāds te sakars ar reduktoru?
Rallijs beidzies - punktu nav...
User avatar
dzejnieks
Posts: 2267
Joined: 04 Sep 2008, 18:56
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by dzejnieks »

Zazaaks wrote:Kāds te sakars ar reduktoru?
Kapec uz jautājumu ir jaatbild ar jautājumu???

Ja jau mana teikuma gala ir jautājuma zime, tad es neapgalvoju, bet jautāju...
B4 TDi
User avatar
Zazaaks
Posts: 253
Joined: 09 Jul 2005, 02:46
Location: Latgola
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Zazaaks »

Čitai studzent :D
Darba princips
Zobrata pārnesumkārbas darba princips ir izveidots uz to pāris zobratu, kuri piedalās griezes momenta pārnesumā no primāras vārpstas 1 uz sekundārās vārpstas 2 sazobes izmaiņām. Tas tiek sasniegts ar slīdīgu uzmavu pārvietojumu 6 un 13 sinhronizatori vai atstarpju zobrata 27 atpakaļgaitas ar pārraižu pārslēgšanas sviras palīdzību. Pie tam izmainās zobratu pārnesumskaitli, un tātad arī konkrētā momenta lielums. Uz taisnas ceturtā pārnesuma griezes momentā, kas ir nododams uz automobiļa dzinējratiem, praktiski ir vienāds griezes momentam uz dzinēja kloķvārpstas. Uz pirmā pārnesuma griezes moments palielinās 3, 75 reizes, uz otrās 2, 30 reizes, uz trešās 1, 49 reizes, bet ieslēdzot aizmugures pārnesumu 3, 87 reizes. Pie pār pārnesumu pārslēgšanas sviras neitrāla stāvokļa grezes moments uz sekundārās vārpstas nenododas. Bet tā kā dzinējs strādā un saāķēšana ir iekļauta, tā griešana no primāras vārpstas 1 nododas uz starp vāepstu caur zobratiem 3 un 40 pastāvīgas sazobes. No zobratiem 31, 35 un 36 starp vārpstu griešana nododas uz zobratiem 14, 10 un 9 sekundārās vārpstas . Tā kā šie zobrati ar vārpstām 2 tiešs nesaistīti, tad tie brīvi griezīsies uzsekundārās vārpstas. Šo zobratu savienojums ar vārpstu 2 notiek caur sinhronizatoriem. Ieslēdzot pirmo pārnesumu piepūle no pārraižu pārslēgšanas sviras caur kāršrozi un dakšu un nododas uz slīdīgu uzmavu 13. Pārvietojoties pa rumbu 12, uzmava ienāk zobrata sazobē ar zobu vainagu 14. Tādējādi, sinhronizatora uzmava savieno savā starpā rumbu 12 un zobratu 14. Bet tā kā rumba 12 cieti saistīta ar vārpstu 2, tad griezes moments no zobrata 14 caur uzmavu 13 nododas uz rumbu 12 un no viņas uz sekundārās pārnesumkārbas vārpstu. Ieslēdzot otro pārnesumu uzmava 13 savienosim rumbu 12 ar zobu vainagu 10, un griezes moments nododas no zobrata 10 uz rumbu 12 un uz sekundārās vārpstas. Trešo un ceturto pārnesumu iekļaujās ar citu sinhronizatoru. Ieslēdzot trešo pārnesumu griezes moments no primāra vaļņa caur zobratiem 36 un 9 nododas caur uzmavu 6 uz rumbu 38 un tāpēc uz sekundāro vārpstu. Ceturtā pārnesuma dēvējas taisna, tā kā griezes moments nododas tiešs no primārās vārpstas 1 uz sekundāro vārpstu 2, minuja Starp vārpstas zobratus. Šajā gadījumā uzmava 6 savieno savā starpā zobu vainagu 5 primāras vārpsta ar rumbu 38. Abas klauņu griešanas biežums būs vienāds, bet griezes momenta lielums, kas ir nododams no dzinēja uz dzinējratiem, neizmainīsies.
Rallijs beidzies - punktu nav...
User avatar
Rii
Posts: 7691
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Rii »

Lambertino wrote:p.s zinu ka baigais domu lidojums :shura:
Nu dzinējs kā jauns, degvielas spiediens no sūkņa ir štokos, sūknis pagriežot aizdedzes atslēgu kačā kā vajag būt. Nezinu ko kompis domā, taču kā aukstam dzinējam, tā arī siltam ir tieši tāda paša startēšanas problēma.Jāsecina, ka dzinēja temperatūra starta brīdī te ir "ne pri delax". Vēl kādas būtu idejas?
NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
ImI
Posts: 490
Joined: 23 Oct 2008, 19:23
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ImI »

Rii wrote:
Lambertino wrote:p.s zinu ka baigais domu lidojums :shura:
Nu dzinējs kā jauns, degvielas spiediens no sūkņa ir štokos, sūknis pagriežot aizdedzes atslēgu kačā kā vajag būt. Nezinu ko kompis domā, taču kā aukstam dzinējam, tā arī siltam ir tieši tāda paša startēšanas problēma.Jāsecina, ka dzinēja temperatūra starta brīdī te ir "ne pri delax". Vēl kādas būtu idejas?
Viņam nenāk tads OVP relejs ??
User avatar
Cobra
Posts: 55
Joined: 22 Jan 2006, 14:14
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Cobra »

Rii wrote:
Lambertino wrote:p.s zinu ka baigais domu lidojums :shura:
Nu dzinējs kā jauns, degvielas spiediens no sūkņa ir štokos, sūknis pagriežot aizdedzes atslēgu kačā kā vajag būt. Nezinu ko kompis domā, taču kā aukstam dzinējam, tā arī siltam ir tieši tāda paša startēšanas problēma.Jāsecina, ka dzinēja temperatūra starta brīdī te ir "ne pri delax". Vēl kādas būtu idejas?
ar kadu ellju tu pirms tam brauci? kada tagad? kad ellju maniji? kads noskrejiens?
User avatar
Rii
Posts: 7691
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Rii »

Meklēju googlē par to OVP un izmeta tikai rezultātus, kas saistīti ar MB, nav ne jausmas vai Volvo tāds ir. Kas tas ir un ko viņš ziemā ēd? :hvz:
Par eļļu: Castrol 5w40, pirms tam un tagad. Eļļai 3 tūkstoši nobraukums, dzinējam 190600km.
NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
spainis666
Posts: 521
Joined: 23 Feb 2009, 22:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by spainis666 »

Rii wrote:
Lambertino wrote:p.s zinu ka baigais domu lidojums :shura:
Nu dzinējs kā jauns, degvielas spiediens no sūkņa ir štokos, sūknis pagriežot aizdedzes atslēgu kačā kā vajag būt. Nezinu ko kompis domā, taču kā aukstam dzinējam, tā arī siltam ir tieši tāda paša startēšanas problēma.Jāsecina, ka dzinēja temperatūra starta brīdī te ir "ne pri delax". Vēl kādas būtu idejas?
manas domas lidojums, degvielas "akumulātors"?
User avatar
Rii
Posts: 7691
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Rii »

Ko tu domāji ar to ''akumulatoru''? :shura: To pašu degvielas spiediena regulātoru? :hvz:
NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
spainis666
Posts: 521
Joined: 23 Feb 2009, 22:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by spainis666 »

tjipa kaut ko šitādu

Image

šitas ir no K-jet
User avatar
waldmenz
440sx
Posts: 403
Joined: 22 Jan 2006, 19:29
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by waldmenz »

Sveiki!

Vajag idejas kā dabūt ārā ledu no dzes sistēmas! kolēģis atveda uz manu garažu mašīnu un tikai vēlāk atcerējās ka tur ir ūdens!

lūdzu sniedziet padomu!

Lieki teikt ka steidzami!
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

joki mazi - arī darbinātu auto klāt, sekotu līdz termometra dačikam, pārbaudītu trubas visu laiku (spiedieno kontrolētu) + siltā garažā momentāli. Kad atkausē, pielej konsentrātu un rūcini, lai vis samaisās.
Vienīgais var slikti begties ūdenspumpim, takā labāk būtu ļoti siltā telpā

p.s jācer, ka nav kas paķerts līdz jau, mīnusi ir lieli :?
ImageImage
User avatar
karlisbe
Posts: 6405
Joined: 13 Aug 2005, 18:19
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by karlisbe »

vajadzība pēc garažas, kur mazliet paskrūvēties (max. 3h) par mazām naudiņām vai kaut ko garšīgu!
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.
Image
User avatar
EDX
Posts: 2001
Joined: 28 Sep 2005, 21:55
Location: Piņķi
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by EDX »

mpb wrote:vajadzība pēc garažas, kur mazliet paskrūvēties (max. 3h) par mazām naudiņām vai kaut ko garšīgu!
Ja galīgi nekas neatrodas varu ielaist pie sevis :wink: Nav īsti +20 grādi, bet strādāt ir OK. Štrumi ir, pacēlāja/bedres nav, ja pašam vajag tad taisu homemade estakādi :D
No quattro - no fun!
User avatar
rrrainis
Posts: 4499
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by rrrainis »

Interesē savai Astrai cietāki amartizatori, ar ko sākt? kādi ražotāji jāmeklē un kādas ir aptuvenās izmaksas. Noderēs jebkāds info par un ap.
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
iz
Posts: 1502
Joined: 13 Dec 2007, 19:57
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by iz »

rrrainis wrote:Interesē savai Astrai cietāki amartizatori, ar ko sākt? kādi ražotāji jāmeklē un kādas ir aptuvenās izmaksas. Noderēs jebkāds info par un ap.
eu nu come on, tikko nebija antifrīzam nauda u nte amortizatorus padavaj viņam, izmanto tak arī kādreiz google :reeka:
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Alien »

iz wrote:
rrrainis wrote:Interesē savai Astrai cietāki amartizatori, ar ko sākt? kādi ražotāji jāmeklē un kādas ir aptuvenās izmaksas. Noderēs jebkāds info par un ap.
eu nu come on, tikko nebija antifrīzam nauda u nte amortizatorus padavaj viņam, izmanto tak arī kādreiz google :reeka:
Plazas derēs
AR_159 :drive:
User avatar
rrrainis
Posts: 4499
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by rrrainis »

iz wrote:
rrrainis wrote:Interesē savai Astrai cietāki amartizatori, ar ko sākt? kādi ražotāji jāmeklē un kādas ir aptuvenās izmaksas. Noderēs jebkāds info par un ap.
eu nu come on, tikko nebija antifrīzam nauda u nte amortizatorus padavaj viņam, izmanto tak arī kādreiz google :reeka:
Sāka varteikt parādīties, tapēc mēģinu autiņu savest tādā kārtībā lai kādās sacensībās arī varētu piedalīties. Ar pašreizējajiem diskiem dēļ to iznesuma ir galīgā dupsī līkumos ātri ieejot, riepas arkās un ātrums ir zudis, tapēc tāda domā par cietākiem amjiem.
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ParaTr00per »

rrrainis wrote:
iz wrote:
rrrainis wrote:Interesē savai Astrai cietāki amartizatori, ar ko sākt? kādi ražotāji jāmeklē un kādas ir aptuvenās izmaksas. Noderēs jebkāds info par un ap.
eu nu come on, tikko nebija antifrīzam nauda u nte amortizatorus padavaj viņam, izmanto tak arī kādreiz google :reeka:
Sāka varteikt parādīties, tapēc mēģinu autiņu savest tādā kārtībā lai kādās sacensībās arī varētu piedalīties. Ar pašreizējajiem diskiem dēļ to iznesuma ir galīgā dupsī līkumos ātri ieejot, riepas arkās un ātrums ir zudis, tapēc tāda domā par cietākiem amjiem.
:reeka:

uzliekot cietaakus amjus priekshaa purnu stums aaraa veel vairaak. uzliekot cietaakus amjus auto zvaaroshanaas liikumaa samazinaas minimaali, tur galvenokaart straadaa shkjeersstabilizators. un saakt vajag pareiza iznesuma diskiem un *labaam* riepaam, tas dos daudz vairaak nekaa amji, bukses un shkjeersstabilizators... baidos, ka tas buus arii leetaak... :)
Locked