
Otru uz "miljonsiemesliem"

Moderator: omulis
Nedomāju, ka tie ir metāla zagļi. Demontēts tiek akurāti, un nebūs brīnums, ja barjeras tiek vestas uz LT un tur kaut kur uzstādītas. Labs variants kā konkursā iedot zemāko cenu - nosper barjeru, līdz ar to pašizmaksa tuvu nullei.ParaTr00per wrote:mnja... tas tik veel truuka...shitos kungus nevar panjemt ciet pie metaala uzpirceejiem? taas barjeras gluzhi no kozervbundzhu vaakiem nau taisiitas un AFAIR ir serificeeta manta ar konkreetu metaala sastaavu, ne?
bet par dopu varu zinjot, ka veel ir cieshams, kameer nav atkusis
A5, pie Babītes zīmeswildwing wrote:KUR TAS IRRRRRRRRRRJuzix wrote:Android, ja viņi tur ir bijuši 5dien, tad 1dien var droši doties atkal
[/img]
P.S. Bildēts šo pēcpusdien, ap plkst.18:00
tak tās barjeras jau ilgākā laika posmā tur zūd, sākumā pats tilta sākums pazuda virzienā no Rīgas, pēctam arī tālāk.Android wrote:Nedomāju, ka tie ir metāla zagļi. Demontēts tiek akurāti, un nebūs brīnums, ja barjeras tiek vestas uz LT un tur kaut kur uzstādītas. Labs variants kā konkursā iedot zemāko cenu - nosper barjeru, līdz ar to pašizmaksa tuvu nullei.ParaTr00per wrote:mnja... tas tik veel truuka...shitos kungus nevar panjemt ciet pie metaala uzpirceejiem? taas barjeras gluzhi no kozervbundzhu vaakiem nau taisiitas un AFAIR ir serificeeta manta ar konkreetu metaala sastaavu, ne?
bet par dopu varu zinjot, ka veel ir cieshams, kameer nav atkusis
Metāla pieņēmēji tās barjeras neņemtu pretī - pretējā gadījumā šie riskētu tikt pakārtiem aiz kulesiz wrote:tak tās barjeras jau ilgākā laika posmā tur zūd, sākumā pats tilta sākums pazuda virzienā no Rīgas, pēctam arī tālāk.Android wrote:Nedomāju, ka tie ir metāla zagļi. Demontēts tiek akurāti, un nebūs brīnums, ja barjeras tiek vestas uz LT un tur kaut kur uzstādītas. Labs variants kā konkursā iedot zemāko cenu - nosper barjeru, līdz ar to pašizmaksa tuvu nullei.ParaTr00per wrote:mnja... tas tik veel truuka...shitos kungus nevar panjemt ciet pie metaala uzpirceejiem? taas barjeras gluzhi no kozervbundzhu vaakiem nau taisiitas un AFAIR ir serificeeta manta ar konkreetu metaala sastaavu, ne?
bet par dopu varu zinjot, ka veel ir cieshams, kameer nav atkusis
tuvākā vieta kur to nodot ir kauguros -Tolmets, un principā čigāni arī varētu būt vainīgi, jo tie gabali pa nelielām partijām tur pazūd.
tur ne tādas lietas vien ņemAndroid wrote:Metāla pieņēmēji tās barjeras neņemtu pretī - pretējā gadījumā šie riskētu tikt pakārtiem aiz kulesiz wrote:tak tās barjeras jau ilgākā laika posmā tur zūd, sākumā pats tilta sākums pazuda virzienā no Rīgas, pēctam arī tālāk.Android wrote:Nedomāju, ka tie ir metāla zagļi. Demontēts tiek akurāti, un nebūs brīnums, ja barjeras tiek vestas uz LT un tur kaut kur uzstādītas. Labs variants kā konkursā iedot zemāko cenu - nosper barjeru, līdz ar to pašizmaksa tuvu nullei.ParaTr00per wrote:mnja... tas tik veel truuka...shitos kungus nevar panjemt ciet pie metaala uzpirceejiem? taas barjeras gluzhi no kozervbundzhu vaakiem nau taisiitas un AFAIR ir serificeeta manta ar konkreetu metaala sastaavu, ne?
bet par dopu varu zinjot, ka veel ir cieshams, kameer nav atkusis
tuvākā vieta kur to nodot ir kauguros -Tolmets, un principā čigāni arī varētu būt vainīgi, jo tie gabali pa nelielām partijām tur pazūd.
runājot par tām trubu barjerām - viņas protams ir uztaisītas tā lai būtu ērti izjaukt. Mani tikai interesē kas notiek kad šādā barjerā ieskrien no sirds auto ? Mans necilā mehāniķa instinkts man saka ,ka barjera plīsīs skrūvējumu/skavu vietā kas nozīmētu skaistus trubu galus cauri auto un ja nepaveiksies arī caur šoferim. Interesanti kāda ir drošība šādām barjerām ? Tādas vēl kaut kur citur izmanto ,jo es nekur āŗzemēs tādas itkā neesmu manījis ?Android wrote:Metāla pieņēmēji tās barjeras neņemtu pretī - pretējā gadījumā šie riskētu tikt pakārtiem aiz kulesiz wrote:tak tās barjeras jau ilgākā laika posmā tur zūd, sākumā pats tilta sākums pazuda virzienā no Rīgas, pēctam arī tālāk.Android wrote:Nedomāju, ka tie ir metāla zagļi. Demontēts tiek akurāti, un nebūs brīnums, ja barjeras tiek vestas uz LT un tur kaut kur uzstādītas. Labs variants kā konkursā iedot zemāko cenu - nosper barjeru, līdz ar to pašizmaksa tuvu nullei.ParaTr00per wrote:mnja... tas tik veel truuka...shitos kungus nevar panjemt ciet pie metaala uzpirceejiem? taas barjeras gluzhi no kozervbundzhu vaakiem nau taisiitas un AFAIR ir serificeeta manta ar konkreetu metaala sastaavu, ne?
bet par dopu varu zinjot, ka veel ir cieshams, kameer nav atkusis
tuvākā vieta kur to nodot ir kauguros -Tolmets, un principā čigāni arī varētu būt vainīgi, jo tie gabali pa nelielām partijām tur pazūd.
mnja igaunijā kaut kā pareizāk tās ceļu trases saliktas, ceļi ir līdzeni nevis kalnos un ielejās, degvielas patēriņš arī dēļ ceļu profila iekš .est ir ~5% zemāksReinis_m wrote:Vakar biju devies uz Tartu, kas ir Igaunijā.
6. Iespējams, ka Igaunijā to nejutu, bet likās, ka tur ceļam ir normālāks šķērsgriezuma profils, pie mums tas ir šķībs un greizs pat uz ne tik veciem ceļiem. Vai nu vainīga smagā tehnika vai arī ceļa pamats. Lieliski to varēja novērot naktī, kad visu ceļu no Valkas lija, peļķes mežonīgas un vietām tā uz 100m garumā.
Nu kaut kā tā.
Tas ceļš pieder Ādažu novadam, pārvaldītājs ir Ādažu novada pašvaldība.D'Karlo wrote:Kaut ko vajag darīt ar Ādaži - Kadaga. Uzreiz aiz Gaujas tilta pa ceļu neviens vairs nebrauc... caur dubļiem "veselīgāk". Nezinātājs ne tikai bez ratiem tur var palikt.
Tikai viņi to vēl nav pamanījušiGirtzB wrote:vispār jau .est krīze ir daudz dziļāka, kā pie mums