Braukšanas apstākļi

Ja kāds redzēja kādu kuriozu/negadījumu - rakstat tik šeit iekšā!

Moderator: omulis

User avatar
nafnafs
Posts: 921
Joined: 14 Mar 2006, 21:18
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by nafnafs »

Juzixam cepums par bildēm :D
Otru uz "miljonsiemesliem" :D
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Android »

Cienītie, lūgums visiem:
5dien, apsekojot a/c A10 Rīga - Ventspils posmā starp Spuņciemu un Lielupes tiltu tika konstatēts, ka ir uzdarbojušies zagļi, kuri nozaguši ~200m metāla barjeru, nodarot zaudējumus valstij ap 10K Ls.
Ja gadienā, braucot garām diennakts tumšajā laikā redzat, ka kāds darbojas gar barjerām, lūdzu nekavējoties ziņot policijai.

Paldies!
Good morning? No such thing!
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by ParaTr00per »

mnja... tas tik veel truuka... :? shitos kungus nevar panjemt ciet pie metaala uzpirceejiem? taas barjeras gluzhi no kozervbundzhu vaakiem nau taisiitas un AFAIR ir serificeeta manta ar konkreetu metaala sastaavu, ne?

bet par dopu varu zinjot, ka veel ir cieshams, kameer nav atkusis ;)
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Android »

ParaTr00per wrote:mnja... tas tik veel truuka... :? shitos kungus nevar panjemt ciet pie metaala uzpirceejiem? taas barjeras gluzhi no kozervbundzhu vaakiem nau taisiitas un AFAIR ir serificeeta manta ar konkreetu metaala sastaavu, ne?

bet par dopu varu zinjot, ka veel ir cieshams, kameer nav atkusis ;)
Nedomāju, ka tie ir metāla zagļi. Demontēts tiek akurāti, un nebūs brīnums, ja barjeras tiek vestas uz LT un tur kaut kur uzstādītas. Labs variants kā konkursā iedot zemāko cenu - nosper barjeru, līdz ar to pašizmaksa tuvu nullei.
Good morning? No such thing!
User avatar
ellnino
Posts: 42
Joined: 06 Jul 2006, 08:13
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by ellnino »

Ja Garkalnes pārvads izskatījās salāpīts, tad Sēnītes pārvads (vismaz Valmieras atzars) ir pilnīgs :shock: - kariņus tais ierakumos var spēlēt, tik jāuzmanās, lai neizkrīt uz pirmo stāvu.
User avatar
wildwing
Posts: 272
Joined: 04 Jun 2007, 01:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by wildwing »

Juzix wrote:Android, ja viņi tur ir bijuši 5dien, tad 1dien var droši doties atkal :aiwa:

[/img]
P.S. Bildēts šo pēcpusdien, ap plkst.18:00
KUR TAS IRRRRRRRRRR
b
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17286
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Juzix »

wildwing wrote:
Juzix wrote:Android, ja viņi tur ir bijuši 5dien, tad 1dien var droši doties atkal :aiwa:

[/img]
P.S. Bildēts šo pēcpusdien, ap plkst.18:00
KUR TAS IRRRRRRRRRR
A5, pie Babītes zīmes
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
iz
Posts: 1502
Joined: 13 Dec 2007, 19:57
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by iz »

Android wrote:
ParaTr00per wrote:mnja... tas tik veel truuka... :? shitos kungus nevar panjemt ciet pie metaala uzpirceejiem? taas barjeras gluzhi no kozervbundzhu vaakiem nau taisiitas un AFAIR ir serificeeta manta ar konkreetu metaala sastaavu, ne?

bet par dopu varu zinjot, ka veel ir cieshams, kameer nav atkusis ;)
Nedomāju, ka tie ir metāla zagļi. Demontēts tiek akurāti, un nebūs brīnums, ja barjeras tiek vestas uz LT un tur kaut kur uzstādītas. Labs variants kā konkursā iedot zemāko cenu - nosper barjeru, līdz ar to pašizmaksa tuvu nullei.
tak tās barjeras jau ilgākā laika posmā tur zūd, sākumā pats tilta sākums pazuda virzienā no Rīgas, pēctam arī tālāk.
tuvākā vieta kur to nodot ir kauguros -Tolmets, un principā čigāni arī varētu būt vainīgi, jo tie gabali pa nelielām partijām tur pazūd.
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Android »

iz wrote:
Android wrote:
ParaTr00per wrote:mnja... tas tik veel truuka... :? shitos kungus nevar panjemt ciet pie metaala uzpirceejiem? taas barjeras gluzhi no kozervbundzhu vaakiem nau taisiitas un AFAIR ir serificeeta manta ar konkreetu metaala sastaavu, ne?

bet par dopu varu zinjot, ka veel ir cieshams, kameer nav atkusis ;)
Nedomāju, ka tie ir metāla zagļi. Demontēts tiek akurāti, un nebūs brīnums, ja barjeras tiek vestas uz LT un tur kaut kur uzstādītas. Labs variants kā konkursā iedot zemāko cenu - nosper barjeru, līdz ar to pašizmaksa tuvu nullei.
tak tās barjeras jau ilgākā laika posmā tur zūd, sākumā pats tilta sākums pazuda virzienā no Rīgas, pēctam arī tālāk.
tuvākā vieta kur to nodot ir kauguros -Tolmets, un principā čigāni arī varētu būt vainīgi, jo tie gabali pa nelielām partijām tur pazūd.
Metāla pieņēmēji tās barjeras neņemtu pretī - pretējā gadījumā šie riskētu tikt pakārtiem aiz kules ;)
Good morning? No such thing!
iz
Posts: 1502
Joined: 13 Dec 2007, 19:57
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by iz »

Android wrote:
iz wrote:
Android wrote:
ParaTr00per wrote:mnja... tas tik veel truuka... :? shitos kungus nevar panjemt ciet pie metaala uzpirceejiem? taas barjeras gluzhi no kozervbundzhu vaakiem nau taisiitas un AFAIR ir serificeeta manta ar konkreetu metaala sastaavu, ne?

bet par dopu varu zinjot, ka veel ir cieshams, kameer nav atkusis ;)
Nedomāju, ka tie ir metāla zagļi. Demontēts tiek akurāti, un nebūs brīnums, ja barjeras tiek vestas uz LT un tur kaut kur uzstādītas. Labs variants kā konkursā iedot zemāko cenu - nosper barjeru, līdz ar to pašizmaksa tuvu nullei.
tak tās barjeras jau ilgākā laika posmā tur zūd, sākumā pats tilta sākums pazuda virzienā no Rīgas, pēctam arī tālāk.
tuvākā vieta kur to nodot ir kauguros -Tolmets, un principā čigāni arī varētu būt vainīgi, jo tie gabali pa nelielām partijām tur pazūd.
Metāla pieņēmēji tās barjeras neņemtu pretī - pretējā gadījumā šie riskētu tikt pakārtiem aiz kules ;)
tur ne tādas lietas vien ņem ;)
User avatar
family guy
Posts: 447
Joined: 07 Mar 2010, 13:19
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by family guy »

Ogrē vnk :cursin:
Image
anarhists
Posts: 325
Joined: 20 Aug 2004, 12:21
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by anarhists »

Android wrote:
iz wrote:
Android wrote:
ParaTr00per wrote:mnja... tas tik veel truuka... :? shitos kungus nevar panjemt ciet pie metaala uzpirceejiem? taas barjeras gluzhi no kozervbundzhu vaakiem nau taisiitas un AFAIR ir serificeeta manta ar konkreetu metaala sastaavu, ne?

bet par dopu varu zinjot, ka veel ir cieshams, kameer nav atkusis ;)
Nedomāju, ka tie ir metāla zagļi. Demontēts tiek akurāti, un nebūs brīnums, ja barjeras tiek vestas uz LT un tur kaut kur uzstādītas. Labs variants kā konkursā iedot zemāko cenu - nosper barjeru, līdz ar to pašizmaksa tuvu nullei.
tak tās barjeras jau ilgākā laika posmā tur zūd, sākumā pats tilta sākums pazuda virzienā no Rīgas, pēctam arī tālāk.
tuvākā vieta kur to nodot ir kauguros -Tolmets, un principā čigāni arī varētu būt vainīgi, jo tie gabali pa nelielām partijām tur pazūd.
Metāla pieņēmēji tās barjeras neņemtu pretī - pretējā gadījumā šie riskētu tikt pakārtiem aiz kules ;)
runājot par tām trubu barjerām - viņas protams ir uztaisītas tā lai būtu ērti izjaukt. Mani tikai interesē kas notiek kad šādā barjerā ieskrien no sirds auto ? Mans necilā mehāniķa instinkts man saka ,ka barjera plīsīs skrūvējumu/skavu vietā kas nozīmētu skaistus trubu galus cauri auto un ja nepaveiksies arī caur šoferim. Interesanti kāda ir drošība šādām barjerām ? Tādas vēl kaut kur citur izmanto ,jo es nekur āŗzemēs tādas itkā neesmu manījis ?
Btw es paskatījos ka dažas citas d-tilta konstrukcijas tikpat smuki skrūvēsies nost kā tās barjeras, turklāt tur metāla būs vairāk. Piemēram ja kāda vajadzēs apgaismes stabus pie privātmājas...
anarhists
User avatar
Smirnoff
Posts: 520
Joined: 11 Jun 2004, 10:48
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Smirnoff »

Reinis_m, Igaunijā grunts labāka.... :D
313hp/750Nm
User avatar
GirtzB
Posts: 2352
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by GirtzB »

Reinis_m wrote:Vakar biju devies uz Tartu, kas ir Igaunijā.

6. Iespējams, ka Igaunijā to nejutu, bet likās, ka tur ceļam ir normālāks šķērsgriezuma profils, pie mums tas ir šķībs un greizs pat uz ne tik veciem ceļiem. Vai nu vainīga smagā tehnika vai arī ceļa pamats. Lieliski to varēja novērot naktī, kad visu ceļu no Valkas lija, peļķes mežonīgas un vietām tā uz 100m garumā.

Nu kaut kā tā.
mnja igaunijā kaut kā pareizāk tās ceļu trases saliktas, ceļi ir līdzeni nevis kalnos un ielejās, degvielas patēriņš arī dēļ ceļu profila iekš .est ir ~5% zemāks
Sesdien atkal parbruakāju pa .lv - secinājums pie mums ceļi ir vienos tramplīnos....
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Android »

Par igauņiem - tajā valstī daudz kas ir pareizāk nekā pie mums, arī krīze ne tik jūtama ;)
Par barjerām - pie mums uzstādi ES sertificētas barjeras, tādas pielieto daudzviet Eiropā.
Ja gribi redzēt, kas notiek, kad viņās ieskrien - aizbrauc paskaties uz Jūrmalas šosejas - 2Km pirms Jūrmalas pašlaik i viens posms bojāts. Ja ir dikti interesanti, atsūti uz PM savu e-pastu, aizsūtīšu bildes ;)
Good morning? No such thing!
User avatar
GirtzB
Posts: 2352
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by GirtzB »

vispār jau .est krīze ir daudz dziļāka, kā pie mums
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
User avatar
D'Karlo
Posts: 303
Joined: 10 Nov 2009, 16:16
Location: Latvija
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by D'Karlo »

Kaut ko vajag darīt ar Ādaži - Kadaga. Uzreiz aiz Gaujas tilta pa ceļu neviens vairs nebrauc... caur dubļiem "veselīgāk". Nezinātājs ne tikai bez ratiem tur var palikt.
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Android »

D'Karlo wrote:Kaut ko vajag darīt ar Ādaži - Kadaga. Uzreiz aiz Gaujas tilta pa ceļu neviens vairs nebrauc... caur dubļiem "veselīgāk". Nezinātājs ne tikai bez ratiem tur var palikt.
Tas ceļš pieder Ādažu novadam, pārvaldītājs ir Ādažu novada pašvaldība.
Uzzvanīšu par ceļiem atbildīgajam čalim - lai kaut ko izdara lietas labā.
Good morning? No such thing!
User avatar
Janx
Posts: 1405
Joined: 12 Feb 2005, 13:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Janx »

Reinis_m
Pats esmu no Valkas, tāpēc vēl šo to varu pastāstīt par Igauniju. :D Piemēram ziemā, tieši Valgā esmu redzējis speciāli aprīkotus džipus ar lāpstām, kas arī tīra ceļus, Latvijā nekā tāda nav, vismaz neesmu nekur redzējis. Kad sāka kust nost sniegs tad jau bija arī bedres Igaunijā, bet acīmredzot, tas ir veiksmīgi aiztaisītas. :D
Ar tiem benzīntankiem ar tā švaki pie mums, kādreiz Virši strādāja visu diennakti, tad nez, kas uznāca un uzlika darba laiku līdz tiem 23:00, vienīgais benzīntanks, kas palicis, ir pa ceļam uz Valmieru, kas strādā visu diennakti, bet nu apkalpošana zem jebkāda līmeņa, naktī aizbrauc un attieksme aptuveni tāda: "ko tu te meklē un ko tu gribi?" Vienvārdsakot viss tur ir galīgā pakaļā! :D
Aa un Valgā vēl ir arī kādi divi vai trīs fotoradari, kas ir piestiprināti pie mājām.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Braukšanas apstākļi

Post by Android »

GirtzB wrote:vispār jau .est krīze ir daudz dziļāka, kā pie mums
Tikai viņi to vēl nav pamanījuši :D:D:D
Nu ok, hz par krīzi, katrā ziņā viņiem nav bijuši tik nopietni pārtraukumi a/c finansējumā - pie mums te tas finansējums iet kā pa bedrēm - pāris gadus ir puslīdz ok, tad ceļu kopējā kvalitāte uzlabojas, pēc tam dažus gadus atkal ir švaki - stāvoklis pasliktinās.
Ņemot vērā to, ka ceļi tiek projektēti uz 20 gadiem, turklāt pie nosacījuma, ka ceļa segas dilumkārta tiek atjaunota pēc 10 gadiem (tb periodiskā uzturēšana), un valsts a/c ar melno segumu tīkls ir 8269.165 km, tad ik gadus būtu jārekonstruē ~413km ceļu, un jāatjauno dilumkārta vēl 413km. Un tas būtu pietiekami tikai esošā ceļu tīkla uzturēšanai. Ievērtējot to, ka no tiem 8269.165km visai liela daļa ir jau savu laiku nokalpojuši un tiem steidzami nepieciešama rekonstrukcija, tad var apmēram saprast, kādas investīcijas būtu nepieciešamas, lai ceļu tīklu savestu kārtībā.
Good morning? No such thing!
Post Reply