Tehniska rakstura diskusijas
Moderator: gacciZm
Re: Tehniska rakstura diskusijas
85 grādi, ja tā precīzi. ventilatoriem jāieslēdzās pie 95 - 100 grādi.rrrainis wrote:Normāla darba temperatūra ir virs 80 grādiem.
- spainis666
- Posts: 524
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
hā, tad gribi teikt, ka ziemā, -25 grādos, kad termostats ir gandrīz ciet, tad darba temperatūras nav?spainis666 wrote:darba temperatūra ir tad, kad atveras termostats

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Tieši tā, darba temperatūra ir tā, pie cik grādiem veras vaļā termostats.. Man 87, citam 92 un vēl citam uz 82... Ziemā darba temperatūras terminoloģija nemainās, -25 vienkārši nesasniedz attiecīgo temperatūru...Melnais wrote:hā, tad gribi teikt, ka ziemā, -25 grādos, kad termostats ir gandrīz ciet, tad darba temperatūras nav?spainis666 wrote:darba temperatūra ir tad, kad atveras termostats
B4 TDi
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Pamato lūdzu savu atbildi...Melnais wrote:85 grādi, ja tā precīzi. ventilatoriem jāieslēdzās pie 95 - 100 grādi.rrrainis wrote:Normāla darba temperatūra ir virs 80 grādiem.
Piemēram manam šrotam, ventilatora pirmais ātrums ieslēdzas pie 89-92, otrais 99-102..
Katram auto tas taču ir individuāli

Jo vienam ir divi ātrumi un citam tikai viens

B4 TDi
Re: Tehniska rakstura diskusijas
nu bet tieši tā! kā kuram auto.dzejnieks wrote:Pamato lūdzu savu atbildi...Melnais wrote:85 grādi, ja tā precīzi. ventilatoriem jāieslēdzās pie 95 - 100 grādi.rrrainis wrote:Normāla darba temperatūra ir virs 80 grādiem.
Piemēram manam šrotam, ventilatora pirmais ātrums ieslēdzas pie 89-92, otrais 99-102..
Katram auto tas taču ir individuāli
Jo vienam ir divi ātrumi un citam tikai viens
nu paga, darba temperatūra ir tad, kad termostats ir vaļā? nu ne tak, galvenais, kas ir motora blokā un ja tā temperatūra sasniedz noteiktu līmeni, tad pakāpeniski atverās termostats un tad tiek dzesēts, vai tad ne tā? no spainis666 sapratu, ka termostatam obligāti jābūt līdz galam vaļā! tā nav! termostats vispār pamatojoties uz temperatūras izmaiņām atverās vai aizverās, kāds tam sakars ar darba temperatūru? ieliec termostatu, kas verās agrāk vaļā un tev nekad nebūs "darba temperatūra"..dzejnieks wrote:Tieši tā, darba temperatūra ir tā, pie cik grādiem veras vaļā termostats.. Man 87, citam 92 un vēl citam uz 82... Ziemā darba temperatūras terminoloģija nemainās, -25 vienkārši nesasniedz attiecīgo temperatūru...Melnais wrote:hā, tad gribi teikt, ka ziemā, -25 grādos, kad termostats ir gandrīz ciet, tad darba temperatūras nav?spainis666 wrote:darba temperatūra ir tad, kad atveras termostats
nav jēgas te diskutēt, visi zinam kas ir kas un cauri.

- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17278
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Melnais, varbūt tieši tālab katram ražotājam, katram motorami ir savs termostats, neviss visiem viens, unersāls. 



"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Juzix, lai cik dīvaini nebūtu, visi dīzeļmotori pamatā ir vienādi! un vari man nestāstīt par 70 grādiem! 

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Kaads veel "gandriiz ciet"Melnais wrote:hā, tad gribi teikt, ka ziemā, -25 grādos, kad termostats ir gandrīz ciet, tad darba temperatūras nav?spainis666 wrote:darba temperatūra ir tad, kad atveras termostats



Re: Tehniska rakstura diskusijas
Vo vo, ieliec termostatu uz 75° vai ieliec uz 85°, starpība irReinis_m wrote:Un termostati ir dažādi arī vienam motoram, tos var pielasīt ar dažādu atvēršanās temperatūru, pēc gaumes vai vajadzības.

Poligrāfija, lielformāta druka, dizains un maketēšana...
http://www.drukmeistars.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.drukmeistars.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Lieta tāda, ka drauga BMW pēc ziemas stāvēšanas garāžā vairs nestrādā elektriskie logi, lūka un centrālā atslēga. Autiņš e36 kupeja. It kā kad aiztaisa un attaisa durvis, tad logs paiet gan uz augšu, gan uz leju, bet uz pogām nekas nestrādā. Ir bijuši brīži, kad viss aiziet, strādā, gan logi, gan lūka uz īsu brīdi, bet pēc tam atkal nekas nestrādā.
It kā ir izskatīti releji, kontakti logu tuvumā, bet nu rezultāti nekādi.
Kas tur varētu būt par problēmu?
It kā ir izskatīti releji, kontakti logu tuvumā, bet nu rezultāti nekādi.
Kas tur varētu būt par problēmu?
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... 

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Vadiem varētu būt pidec, sakorodējuši un apsūbējuši, nu tas ir ja vaina nav relejos vai kontaktosJanx wrote:Lieta tāda, ka drauga BMW pēc ziemas stāvēšanas garāžā vairs nestrādā elektriskie logi, lūka un centrālā atslēga. Autiņš e36 kupeja. It kā kad aiztaisa un attaisa durvis, tad logs paiet gan uz augšu, gan uz leju, bet uz pogām nekas nestrādā. Ir bijuši brīži, kad viss aiziet, strādā, gan logi, gan lūka uz īsu brīdi, bet pēc tam atkal nekas nestrādā.
It kā ir izskatīti releji, kontakti logu tuvumā, bet nu rezultāti nekādi.
Kas tur varētu būt par problēmu?
Poligrāfija, lielformāta druka, dizains un maketēšana...
http://www.drukmeistars.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.drukmeistars.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tehniska rakstura diskusijas
uz diagnostiku butu verts dzit, tur varetu noteikt kur ir problema?
a kura vieta isti atrodas tiesi logu releji?
a kura vieta isti atrodas tiesi logu releji?
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... 

Re: Tehniska rakstura diskusijas
drošinātāji visi veseli???Janx wrote:uz diagnostiku butu verts dzit, tur varetu noteikt kur ir problema?
a kura vieta isti atrodas tiesi logu releji?
man vismaz miglām pēc ziemas bija beigušies drošinātāji........
diagnostikā pie kompja pieslēdzot neko neredzēs, elektriķis pats skatīsies drošinātājus, un vai pieiet pie pogām strāva.......
Pārdodu, riepas,eļļas, diskus, akumulātorus,riepu montāža, balansēšana, disku valcēšana, riepu glabāšana. Ja ir interese PM vai 26175401
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Vismaz tie, kas atrodas kastē ir veseli, varbūt vēl kaut kur ir kāds?emsinjsh wrote:drošinātāji visi veseli???Janx wrote:uz diagnostiku butu verts dzit, tur varetu noteikt kur ir problema?
a kura vieta isti atrodas tiesi logu releji?
man vismaz miglām pēc ziemas bija beigušies drošinātāji........
diagnostikā pie kompja pieslēdzot neko neredzēs, elektriķis pats skatīsies drošinātājus, un vai pieiet pie pogām strāva.......
Aa, nu skaidrs, tad uz diagnostiku nav vērts dzīt.
Interesantākais jau tas, ka pāris reizes ir aizgājis viss, izņemot centrālo atslēgu.

Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... 

Re: Tehniska rakstura diskusijas
tu man gribi teikt, ka termostatam ir 2 funkcijas, tip vaļā un ciet?_Eddy_ wrote:Kaads veel "gandriiz ciet"Melnais wrote:hā, tad gribi teikt, ka ziemā, -25 grādos, kad termostats ir gandrīz ciet, tad darba temperatūras nav?spainis666 wrote:darba temperatūra ir tad, kad atveras termostats![]()

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Tieshaam cirvis.Melnais wrote:tu man gribi teikt, ka termostatam ir 2 funkcijas, tip vaļā un ciet?_Eddy_ wrote: Kaads veel "gandriiz ciet"![]()
Pastaasti, cik termostatus tu esi uzvaariijiis, paarbaudot to darbiibu?
Kaada pakaapeniska atveershanaas?



Protams, es nesaku, ka tas ir relejs, kas atveras sekundes daljaas


Re: Tehniska rakstura diskusijas
boldēto tu vari attiecināt uz sevi. un pārlasi, ko pats rakstīji._Eddy_ wrote:Tieshaam cirvis.Melnais wrote:tu man gribi teikt, ka termostatam ir 2 funkcijas, tip vaļā un ciet?_Eddy_ wrote: Kaads veel "gandriiz ciet"![]()
Pastaasti, cik termostatus tu esi uzvaariijiis, paarbaudot to darbiibu?
Kaada pakaapeniska atveershanaas?![]()
![]()
![]()
Protams, es nesaku, ka tas ir relejs, kas atveras sekundes daljaas
par pakāpenisko atvēršanos - piemēram, pie 80 grādiem ir ciet, pie 90 grādiem ir puse atvērta un pie 100 viss atvērts, kas tur neskaidrs?
- spainis666
- Posts: 524
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0