Tehniska rakstura diskusijas

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

Locked
User avatar
rrrainis
Posts: 4499
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by rrrainis »

Normāla darba temperatūra ir virs 80 grādiem.
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Melnais »

rrrainis wrote:Normāla darba temperatūra ir virs 80 grādiem.
85 grādi, ja tā precīzi. ventilatoriem jāieslēdzās pie 95 - 100 grādi.
User avatar
spainis666
Posts: 524
Joined: 23 Feb 2009, 22:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by spainis666 »

darba temperatūra ir tad, kad atveras termostats :P
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Melnais »

spainis666 wrote:darba temperatūra ir tad, kad atveras termostats :P
hā, tad gribi teikt, ka ziemā, -25 grādos, kad termostats ir gandrīz ciet, tad darba temperatūras nav? :reeka:
User avatar
dzejnieks
Posts: 2267
Joined: 04 Sep 2008, 18:56
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by dzejnieks »

Melnais wrote:
spainis666 wrote:darba temperatūra ir tad, kad atveras termostats :P
hā, tad gribi teikt, ka ziemā, -25 grādos, kad termostats ir gandrīz ciet, tad darba temperatūras nav? :reeka:
Tieši tā, darba temperatūra ir tā, pie cik grādiem veras vaļā termostats.. Man 87, citam 92 un vēl citam uz 82... Ziemā darba temperatūras terminoloģija nemainās, -25 vienkārši nesasniedz attiecīgo temperatūru...
B4 TDi
User avatar
dzejnieks
Posts: 2267
Joined: 04 Sep 2008, 18:56
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by dzejnieks »

Melnais wrote:
rrrainis wrote:Normāla darba temperatūra ir virs 80 grādiem.
85 grādi, ja tā precīzi. ventilatoriem jāieslēdzās pie 95 - 100 grādi.
Pamato lūdzu savu atbildi...
Piemēram manam šrotam, ventilatora pirmais ātrums ieslēdzas pie 89-92, otrais 99-102..
Katram auto tas taču ir individuāli :offtopic:
Jo vienam ir divi ātrumi un citam tikai viens :twisted:
B4 TDi
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Melnais »

dzejnieks wrote:
Melnais wrote:
rrrainis wrote:Normāla darba temperatūra ir virs 80 grādiem.
85 grādi, ja tā precīzi. ventilatoriem jāieslēdzās pie 95 - 100 grādi.
Pamato lūdzu savu atbildi...
Piemēram manam šrotam, ventilatora pirmais ātrums ieslēdzas pie 89-92, otrais 99-102..
Katram auto tas taču ir individuāli :offtopic:
Jo vienam ir divi ātrumi un citam tikai viens :twisted:
nu bet tieši tā! kā kuram auto.
dzejnieks wrote:
Melnais wrote:
spainis666 wrote:darba temperatūra ir tad, kad atveras termostats :P
hā, tad gribi teikt, ka ziemā, -25 grādos, kad termostats ir gandrīz ciet, tad darba temperatūras nav? :reeka:
Tieši tā, darba temperatūra ir tā, pie cik grādiem veras vaļā termostats.. Man 87, citam 92 un vēl citam uz 82... Ziemā darba temperatūras terminoloģija nemainās, -25 vienkārši nesasniedz attiecīgo temperatūru...
nu paga, darba temperatūra ir tad, kad termostats ir vaļā? nu ne tak, galvenais, kas ir motora blokā un ja tā temperatūra sasniedz noteiktu līmeni, tad pakāpeniski atverās termostats un tad tiek dzesēts, vai tad ne tā? no spainis666 sapratu, ka termostatam obligāti jābūt līdz galam vaļā! tā nav! termostats vispār pamatojoties uz temperatūras izmaiņām atverās vai aizverās, kāds tam sakars ar darba temperatūru? ieliec termostatu, kas verās agrāk vaļā un tev nekad nebūs "darba temperatūra"..
nav jēgas te diskutēt, visi zinam kas ir kas un cauri.
:offtopic:
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17278
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Juzix »

Melnais, varbūt tieši tālab katram ražotājam, katram motorami ir savs termostats, neviss visiem viens, unersāls. :naac:
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Melnais »

Juzix, lai cik dīvaini nebūtu, visi dīzeļmotori pamatā ir vienādi! un vari man nestāstīt par 70 grādiem! :D
User avatar
_Eddy_
Posts: 35
Joined: 19 Apr 2010, 19:14
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by _Eddy_ »

Melnais wrote:
spainis666 wrote:darba temperatūra ir tad, kad atveras termostats :P
hā, tad gribi teikt, ka ziemā, -25 grādos, kad termostats ir gandrīz ciet, tad darba temperatūras nav? :reeka:
Kaads veel "gandriiz ciet" :shock: :lol:
Image
User avatar
screwy
Posts: 800
Joined: 20 Jun 2004, 22:41
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by screwy »

Reinis_m wrote:Un termostati ir dažādi arī vienam motoram, tos var pielasīt ar dažādu atvēršanās temperatūru, pēc gaumes vai vajadzības.
Vo vo, ieliec termostatu uz 75° vai ieliec uz 85°, starpība ir :wink:
Poligrāfija, lielformāta druka, dizains un maketēšana...
http://www.drukmeistars.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Janx
Posts: 1405
Joined: 12 Feb 2005, 13:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Janx »

Lieta tāda, ka drauga BMW pēc ziemas stāvēšanas garāžā vairs nestrādā elektriskie logi, lūka un centrālā atslēga. Autiņš e36 kupeja. It kā kad aiztaisa un attaisa durvis, tad logs paiet gan uz augšu, gan uz leju, bet uz pogām nekas nestrādā. Ir bijuši brīži, kad viss aiziet, strādā, gan logi, gan lūka uz īsu brīdi, bet pēc tam atkal nekas nestrādā.
It kā ir izskatīti releji, kontakti logu tuvumā, bet nu rezultāti nekādi.
Kas tur varētu būt par problēmu?
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D
User avatar
screwy
Posts: 800
Joined: 20 Jun 2004, 22:41
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by screwy »

Janx wrote:Lieta tāda, ka drauga BMW pēc ziemas stāvēšanas garāžā vairs nestrādā elektriskie logi, lūka un centrālā atslēga. Autiņš e36 kupeja. It kā kad aiztaisa un attaisa durvis, tad logs paiet gan uz augšu, gan uz leju, bet uz pogām nekas nestrādā. Ir bijuši brīži, kad viss aiziet, strādā, gan logi, gan lūka uz īsu brīdi, bet pēc tam atkal nekas nestrādā.
It kā ir izskatīti releji, kontakti logu tuvumā, bet nu rezultāti nekādi.
Kas tur varētu būt par problēmu?
Vadiem varētu būt pidec, sakorodējuši un apsūbējuši, nu tas ir ja vaina nav relejos vai kontaktos
Poligrāfija, lielformāta druka, dizains un maketēšana...
http://www.drukmeistars.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Janx
Posts: 1405
Joined: 12 Feb 2005, 13:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Janx »

uz diagnostiku butu verts dzit, tur varetu noteikt kur ir problema?
a kura vieta isti atrodas tiesi logu releji?
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D
User avatar
emsinjsh
Posts: 1850
Joined: 04 Mar 2006, 19:58
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by emsinjsh »

Janx wrote:uz diagnostiku butu verts dzit, tur varetu noteikt kur ir problema?
a kura vieta isti atrodas tiesi logu releji?
drošinātāji visi veseli???
man vismaz miglām pēc ziemas bija beigušies drošinātāji........
diagnostikā pie kompja pieslēdzot neko neredzēs, elektriķis pats skatīsies drošinātājus, un vai pieiet pie pogām strāva.......
Image
Pārdodu, riepas,eļļas, diskus, akumulātorus,riepu montāža, balansēšana, disku valcēšana, riepu glabāšana. Ja ir interese PM vai 26175401
User avatar
Janx
Posts: 1405
Joined: 12 Feb 2005, 13:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Janx »

emsinjsh wrote:
Janx wrote:uz diagnostiku butu verts dzit, tur varetu noteikt kur ir problema?
a kura vieta isti atrodas tiesi logu releji?
drošinātāji visi veseli???
man vismaz miglām pēc ziemas bija beigušies drošinātāji........
diagnostikā pie kompja pieslēdzot neko neredzēs, elektriķis pats skatīsies drošinātājus, un vai pieiet pie pogām strāva.......
Vismaz tie, kas atrodas kastē ir veseli, varbūt vēl kaut kur ir kāds?
Aa, nu skaidrs, tad uz diagnostiku nav vērts dzīt.
Interesantākais jau tas, ka pāris reizes ir aizgājis viss, izņemot centrālo atslēgu. :lol:
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Melnais »

_Eddy_ wrote:
Melnais wrote:
spainis666 wrote:darba temperatūra ir tad, kad atveras termostats :P
hā, tad gribi teikt, ka ziemā, -25 grādos, kad termostats ir gandrīz ciet, tad darba temperatūras nav? :reeka:
Kaads veel "gandriiz ciet" :shock: :lol:
tu man gribi teikt, ka termostatam ir 2 funkcijas, tip vaļā un ciet? :reeka:
User avatar
_Eddy_
Posts: 35
Joined: 19 Apr 2010, 19:14
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by _Eddy_ »

Melnais wrote:
_Eddy_ wrote: Kaads veel "gandriiz ciet" :shock: :lol:
tu man gribi teikt, ka termostatam ir 2 funkcijas, tip vaļā un ciet? :reeka:
Tieshaam cirvis.
Pastaasti, cik termostatus tu esi uzvaariijiis, paarbaudot to darbiibu?
Kaada pakaapeniska atveershanaas? :reeka: :reeka: :reeka:
Protams, es nesaku, ka tas ir relejs, kas atveras sekundes daljaas :wink:
Image
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Melnais »

_Eddy_ wrote:
Melnais wrote:
_Eddy_ wrote: Kaads veel "gandriiz ciet" :shock: :lol:
tu man gribi teikt, ka termostatam ir 2 funkcijas, tip vaļā un ciet? :reeka:
Tieshaam cirvis.
Pastaasti, cik termostatus tu esi uzvaariijiis, paarbaudot to darbiibu?
Kaada pakaapeniska atveershanaas? :reeka: :reeka: :reeka:
Protams, es nesaku, ka tas ir relejs, kas atveras sekundes daljaas :wink:
boldēto tu vari attiecināt uz sevi. un pārlasi, ko pats rakstīji.
par pakāpenisko atvēršanos - piemēram, pie 80 grādiem ir ciet, pie 90 grādiem ir puse atvērta un pie 100 viss atvērts, kas tur neskaidrs?
User avatar
spainis666
Posts: 524
Joined: 23 Feb 2009, 22:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by spainis666 »

tam vaskam, kas ir termostatos, 'kušana' notiek max kādos 8-10*
Locked