Pamēģini apjautāties

Moderator: Bastard
MartinsG wrote:Kaa ar turbiinaam, iespeejams kaa sajust/noteikt ka iet uz galu (skanja/vizuaali/neietAndis wrote:Maka biezumu. Piekare tāda pati, ja par alumīnija svirām ir runa. turbīnu komplekts virs 1k ls. Lai nomainītu jāceļ ārā dzinējs. JA esi hudīnī, tad varot nomainīt arī bez celšanas. Kārbai arī būtu vēlams pievērst lielu uzmanību, Tāpat arī gaisa masas mērītāji un citas ar dzinēju un transmisiju saistītas lietas.MartinsG wrote:Jautaajums par rAudi B5 S4 (2.7 biturbo).
Uz ko skatiities peerkot, t.i. kam pieveerst iipashu uzmaniibu?
Piekare taada pati kaa A4?
Vai USA versijai bija kaadas buutiskas atskjiriibas no EU versijas?) vai tas ir negaidiitais paarsteigums?
Kaarba skataamajam auto tomaats, tip-tronic. Cik lasiiju, neturot dzineeja jaudubet vai tieshaam ir tik traki, kaa to maalee, ja auto netiek jaats dragreisos, sliipeets pa asfaltu un lietots tamliidziigaas izdariibaas? Vai ta ir taada pati kaa A6 ar 2.7 bi-t?
Ok, vispareizaakais jautaajums, laikam, buutu - kur vislabaak shaadu auto diagnosticeet?
Paterinjsh - 9l/100km shoseja, 16l/100km pilseeta - reaals?
Daudz jautaajumubet par shaadu auto man nu nekas nav skadrs un neviens jeedziigs Buyers guide veel nav atrasts.
tieši tā. Rīgā ir Moller Auto Rīga un Moller Lidosta.MartinsG wrote:Paldies par info![]()
Jaaved vien uz diagmostiku, lai speci apskatas, tad jau maniis kas un kaa.
Paldies par daargo poziiciju apskaidroshanu![]()
Audi centrs ir tas pats Moller Auto Latvia, ja?
Ja vēl neesi izlasijis MBclub.lv, tad parasti visi iesaka izvairīties no 2.2 cdi un 2.2d, un iesaka ņemt 2.5 Td.Martinss wrote:Cik es skatos tos, kas nāk ar 2.2CDI (cik izpīpēju, tad tas pats motors kas @ PT Cruiser un acainajā E klasē, utt) no 1997. gada, tad ssā visi ir bez ievērojamām rūsas pēdām, varētu būt, ka nāca pēc tam kaut kādi varianti ar pretrūsas apstrādātiem līdzekļiem?
Cik bija dzirdēts no čoma lamāšanās, kad viņš strādāja baltic motors servī tad benzīna motori ir ļoti ok, tikai apkopītes utt. Bet ar dīzeļiem ir pilnīgs psc bijis.Agniz wrote:Kādas atsauksmes par jauno Mazda6? 2008-2011, benzīna motori interesē.
2.0 mzr vai kā viņu tur motors praktiski tas pats, kas iepriekšējās paaudzes mazdai - tas nudien ir izdevies.Agniz wrote:Kādas atsauksmes par jauno Mazda6? 2008-2011, benzīna motori interesē.
Tas jau par pirmo mazda 6 modeli.Ch. wrote:2.0 mzr vai kā viņu tur motors praktiski tas pats, kas iepriekšējās paaudzes mazdai - tas nudien ir izdevies.Agniz wrote:Kādas atsauksmes par jauno Mazda6? 2008-2011, benzīna motori interesē.![]()
Bet ļooooti iesaku padomāt un pačekot kā tai jaunajai 6niecei ir ar rūsu. Iepriekšējās paaudzes mazda rūsē tā ka prieks. Tieši pirms pārdošanas sanāca šaizes ar auto, dēļ kurām nācās pajaukt to auto un rūsa bija ne tikai arkās, sliekšņos un citās ierastās vietās, bet arī durvju iekšpuses bija pamatīgi sapuvušas, kuzavs vietā, pie bagažnieka, kur vāks nāk klāt arī bija sarūsējis, grīda bija tik brūna, ka šasijas numuru nevarēja saskatītutt karoch pakaļā. ņemu atpakaļ savus vārdus, ka mazdām nav tik traki ar rūsu
![]()
Bet citādāk - cepuri nost, bija perfekts auto.
+ tai, kā jau mazdai, bija vairāki idiotiski risinājumi - kulise no plastmasas, piemēram. Vai durvju slēdzene, kuras darbību nodrošina viena maza atsperīte (vijuma diametrs kkur 1mm). Protams, ka tā atsperīte agri vai vēlu salūzt un durvis nevar dabūt vaļā pilnīgi ne ar kādiem paņēmieniem. Un durvju abšifku nevar dabūt nost, ja durvis ir ciet. Rezultātā jutos kā dakteris, kas zobus remontē caur pacienta pakaļu.
Respektīvi rēķinies, ka var sagaidīt visādi interesanti pārsteigumi, kas saistīti ar to, ka ražotājis kkur pisis kapeiku/materiālus un izdomājis visādus muļķīgus "komforta" risinājumus. Bet pieņemu, ka tas ir ne tikai mazdām.