Tā, kā es ļoti vēlējos iepazīt mašīnas uzbūvi, iemācīties skrūvēt un braukt slīpi, tad es iegādājos e30. Pirms tam biju sapņojis un fanojis par 200sx - vēl aizvien ļoti patīk tā mašīna, bet pašlaik un pagājušajā gadā likās neprātīgi pirkt PS13, jo tur pavisam citi cipari iet uz detaļām, lai varētu gāzt un gāzt.
Auto tika iegādāts ar vizuāliem defektiem, bet nelaupīja prieku par iegūto auto.
Šādi defekti bija:
- Bija jāmaina priekšējie spārni, jo tiem bija izrūsējušas apakšējās vietas pie sliekšņiem
- Vadītāja sēdeklis bija daļēji izsēdēts un saplēsts
- Vadītāja durvīs bija slēdzenes neesamība
- Mtech1 stūres ādas apdare bija saplēsta.
- Rūsiņa līda laukā dažās vietās
- BMW emblēmas bija izbalējušas un palikušas nesmukas
Par auto:
Nobraukums - 290 000km
Motora tilpums - 1.6i
Gads - 89`
Virsbūves krāsa - delphin metallic
Komplektācija - Lūka, OZ R15 diski.
Auto iegādes dienā visu cītīgi nomazgāju un iztīrīju, galu galā izskatījās šādi:





Nepagāja ne ilgs laiks un pat netika nobraukti pirmie simti kilometru, kad kārba izdomāja vienā dienā pateikt čau paliekot atpakaļgaitā un aiziet gulēt. Labi, ka nebiju nekur tālu aizbraucis - nācās mērot trīs kvartālus atpakaļgaitā, lai nokļūtu mājās.
Pēc nedēļas auto tika pie kārbas, labākiem spārniem.
Nepagāja ilgs laiks un tiku arī pie pirmajām poliuretāna buksēm - priekšējiem plauktiem. Atšķirību varēja uzreiz just.
Pienāca rudens, iestājās Oktobris un e30 no parasta pelēcīša kļuva par kalmāru.
Pēc šīs operācijas auto izskatījās šādi:








Foto by: Eduards Laķis
Graffiti by: Saim (zināms ar saviem Kiwie on the wall), Tron, HēFē.
Mašīna arī tika safilmēta video klipam, kas bija domāts Graffiti festivālam.
Video šeit: http://youtu.be/sEvDcp21MsA
Pēc visa šī pasākuma pienāca tehniskā apskate, kas prasīja tehniskās pases krāsas maiņu. Tātad pasē ir rakstīts - vairākkrāsu.
Beigu beigās šā gada vēlā pavasarī sāku strādāt pie autiņa pārbūvēšanas.
Viens no pirmajiem darbiem bija tikt vaļā no 1.6 motora, kas savu darbu bija nokalpojis - rokeriem pisec un tā.
Vecie sēdekļi tika nolaisti podā un iegādāti sēdekļi no 200sx, laikam prefacelift PS13. Man tie liekas vieni no ērtākajiem sēdekļiem.
Autiņam tika izravēts salons un arī daļēji mati uz galvas. Pavērās nepatīkams skats, bet nu kā metinātājs teica - nekas traks.
Palielam izdarītas šādas lietas:
- - Samainītas visas bukses uz poliuretāna buksēm (Paldies wu-ryder)
- Uzlikti amortizātori ar īso štoku un FK atsperes 70/55
- Aizvākta reika bez pastūža un uzstādīta ļoti laba e36 hidro reika + jauni stūres pirksti
- Bundža sametināta, tur kur tas bija nepieciešams (palicis vēl iemetināt jaunās arkas un pabeigt darbus ar jauno aizmugurējo bleķi, kur stiprinās lampas)
- Uzlikts elektro ventilātors (Tam vēl jāpabeidz elektronikas puse)
- Ielikts m20b25 motors, kurš tika iegādāts no lietotāja - Ride
- Sagraizīts izpūtējs, kas tiek pārveidots
- Jauni bremžu kluči, bremžu loki, bremžu diski
- Sametināts diffs.
- Iepirkti S13 pirmsfeislifta sēdekļi (sliedes jāpārtaisa)
- Gaisa filtra kaste aizvākta un tās vietā aukstā gaisa ieeja 3" koniskais gaisa filtrs
- Aizmetināta antenes vieta
Pašlaik kopskats ir šāds:

Auto vēl nav pabeigts, bet nu jau vēl daudz visādu ideju, ko vēlētos pa ziemu realizēt.


