semigallss wrote:sen nekādi jaunumi nav bijuši


Jaunumi ir,sory nekādi nevaru apsēsties un uzrakstīt

!
Pirms iestājās ziema tika uzlikta restaurētā rst kārba,taču īsti negribējās slēgties robos kad uzsila.Tika secināts ka oem sajūga pedālis nespēj izspiest kurvi.Ziemā Esīts nebija kustināts.Pavasarim nākot, tika uzlikts sajūga pedāļa upgrades no mk6 esc,kas spēj kurvi pilnībā izspiest un ar to viss kārtībā.Tālāk sāku gatavot uz teh. ap.un vasaras sezonai,kā arī burnout pasākumam

!
Apskatē mani protams paņēma par pilnu programu,jo sagadījās tā ka tur dzhekiem nebija ko darīt un pavisiem mani tur d...za.
Decibeli,viens šarnīrs,lukturis nenoregulēts,rūslaniņs arī bija pastrādājis,HCC par augstu,neatļautas gumijas starp atsperēm lai nesistu cauri,un vēl šis tas.
Dabūjām mēs slimības lapu.
Visu laiku man likās ka kaut kas, nav īsti tā kā vajadzētu būtu ar motoru

!Pāris dienas pirms Burnout pasākuma sāku problēmu pētīt dziļāk,problēma-visu laiku met vienu sveci ciet,uz maziem rpm 3 stobri,kā uzdod tā 4i.Braucot, kā kārtīgi uzdod tā aiziet taču pēc tam kādas minūtes 15 atkal 3 stobri

!Mainu sveces ,aizdedzi,vadus,indukcijas spoli,regulēju CO nekas nemainās.Nu tad pedējais solis mēru kompresiju ,1jā stobrā 6

,nu ko skaidrs laikam tomēr es atkal esmu noliecis to vārstu pedējā gonkā,pārslēdzoties no 3 uz 4o tika ierauts 2ā kaut tikai uz simtdaļu bet ar to pietika.
Tika pieņemts lēmums vairāk nemocīt to motoru,neraut galvu nost ,bet vienkārši ielikt citu,kas man garāžā stāvēja gadus 5us.
Tā ,pa vakariem nedēļu pirms apakates tika samainīts motors,un salaboti visi kasjaki!Oi tā tik bij nedēļa,pēc darba uz servisu līdz naktij tur, atkal uz darbu,servisā protams bez viena nekas nenotiek, bija grūti.
Rezultāts ,Esīts atkal ielās,skate uz gadu,ar motoru esmu apmierināts,kompenātori mazliet pagrabēja kā nekā 5us gadus nostāvēja,bet nu pēc 30 min vis bija oki doki!
Ahead while im driving...
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar