
Zalic | B5 Variant
Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Ēm, ja abiem kārbas ir vienādas, tad benzīnnieks dabūs augstāku vmax. Nav runa par paātrinājumu.agnismk wrote:Ko var cepties?
Benzins vienmer labak ies.runajot par stoc dizeli 1.9tdi un 1.8turbo parastu.
Taka miers.
Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Gribesu redzet ka manus 90zs izliks kkads 1Z dzinejs.vāks wrote:tas ir nosacīti, jo ja salīdzinās abus ar 150zs versiju tad domājams ka rezultāts zināms

Nu ja dizeli sezot raviens liekas psc, bet kad nostajas blakam benzinieks, dizel uzraviens navnemaz tik psc.
- atamansvilks
- Posts: 102
- Joined: 14 Jan 2011, 19:42
- Location: Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
tad, kad tu brauksi, nevis lasisi ko chalji netaa raksta, tad rakstisi, ok?
nebeidzams bazars- dizelis vs bendziins, blondiine vs brunete utt. katram savs, ir dizelim plusi un ir bendzinam plusi..es palieku pie bendzina, bet nesaku, ka kaut kad neiekapsu dizeli..
offtopiks, bet par auto runaajot- izskataas ljoti interesanti, panjem te visiem lielajiem diskutetajiem nofilmee kaa tavs passaats iet 0-150km/h un te viss liekais bazars beigsies

nebeidzams bazars- dizelis vs bendziins, blondiine vs brunete utt. katram savs, ir dizelim plusi un ir bendzinam plusi..es palieku pie bendzina, bet nesaku, ka kaut kad neiekapsu dizeli..
offtopiks, bet par auto runaajot- izskataas ljoti interesanti, panjem te visiem lielajiem diskutetajiem nofilmee kaa tavs passaats iet 0-150km/h un te viss liekais bazars beigsies

Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
bet paskatamies jaudas - dinamikas attiecību pret patēriņu tam benzīnam un dīzelim, tad vot dūša sašķobās. ar tādu jaudu un tādu patēriņu šaubos vai daudz benzīna auto var palielīties. pašam jau arī baigi velk uz benzīnu, bet tad vajag lielu motoru un tam patēriņš par lielu.. 

visi dīzeļmotori ir sūdi, ciest tos nevaru...
un ar gāzmašīnām jau nav nekas labāks ibio..
esmu sprukās, dīzeļi sux, gāze tāpat sux, a benzīns dārgs... KO MAN TAGAD DARĪT..?
un ar gāzmašīnām jau nav nekas labāks ibio..
esmu sprukās, dīzeļi sux, gāze tāpat sux, a benzīns dārgs... KO MAN TAGAD DARĪT..?
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Pieļauju, ka nauda/performance ziņā fiksītis + kedas + šalle izkabinās visus dīzeļusGazi wrote:bet paskatamies jaudas - dinamikas attiecību pret patēriņu tam benzīnam un dīzelim, tad vot dūša sašķobās. ar tādu jaudu un tādu patēriņu šaubos vai daudz benzīna auto var palielīties. pašam jau arī baigi velk uz benzīnu, bet tad vajag lielu motoru un tam patēriņš par lielu..

Good morning? No such thing!
Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
agnismk wrote:Ko var cepties?
Benzins vienmer labak ies.runajot par stoc dizeli 1.9tdi un 1.8turbo parastu.
Taka miers.

150zs 1.9TDI tam 1.8Turbo passatam bus garam ka nosmird.

es par stock masinam runaju.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465

Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
- Archuks
- BMW
- Posts: 12868
- Joined: 13 Sep 2004, 20:30
- Location: Centrs
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Nevajag jau tik atklāti d*rstKaross wrote:agnismk wrote:Ko var cepties?
Benzins vienmer labak ies.runajot par stoc dizeli 1.9tdi un 1.8turbo parastu.
Taka miers.
Tu laikam nekad neesi braucis ar 130zs 1.9 PD.
150zs 1.9TDI tam 1.8Turbo passatam bus garam ka nosmird.![]()
es par stock masinam runaju.


Atvainojos par

EVO X SST / RACE CAR INCOMING


Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
vadību varēs pārslēgt kad kabelis ēbreja atnāks
gan jau varbūt kādreiz būs vidio arī ar paātrināšanos utt. patiesība, tik spidometru redzēt diemžēl nevar

gan jau varbūt kādreiz būs vidio arī ar paātrināšanos utt. patiesība, tik spidometru redzēt diemžēl nevar

VW Passat B5 1.9TDI
Mazda 323 GT 1.8 16V
Mazda 323 GT 1.8 16V
Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
It kā tajās kreisajās krievu lapās būtu kaut cik ticams info.Archuks wrote:Nevajag jau tik atklāti d*rstKaross wrote:agnismk wrote:Ko var cepties?
Benzins vienmer labak ies.runajot par stoc dizeli 1.9tdi un 1.8turbo parastu.
Taka miers.
Tu laikam nekad neesi braucis ar 130zs 1.9 PD.
150zs 1.9TDI tam 1.8Turbo passatam bus garam ka nosmird.![]()
es par stock masinam runaju.Golf 4 1.8T, 0-100, 8.0s un Golf 4 1.9 TDI, 0-100, 8.6s, abiem diviem 150 Zs, nedomāju, ka ražotāja dati melo
Atvainojos par, bet šitā dīzeļa demagoģija biš uzsit.
1.9TDI 150zs un 320Nm pie 1900aprg/min.
1.8T 150zs un 210Nm pie 1750apgr/min.
Kur loģika? Nekur! Izskatās, ka Tu arī neesi braucis ar 1.9TDI 150zs.
Es esmu braucis gan ar vienu, gan ar otru un ne jau vienreiz, jo čipot sanāk abus. Standartā tas dīzelis iet jūtami labāk. uzčipojot vispār raketa.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465

Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Beidz cepties Kaross, pārsvarā lielākajai daļai cilvēku mainās attieksme pret dīzeļiem tikai tad, kad viņi tiešām izbrauc ar normālu mašīnu dzīvē.

KVALITATĪVS CHIPTUNING | DIAGNOSTIKA | RŪPNĪCAS IMOBILAIZERI ON/OFF
APRAKSTS | 2-9861-891
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Piekrītu, ka, kad auto ir robā, iet labāk dīzelis.
Bet starpība tāda, ka, lai tiktu no 0 līdz 100 jebkurām dīzelim būs jāpārslēdzās vismaz līdz 3 robam. Katra pārslēgšanās, ievērtējot turbo lagu (lai arī nav liels, bet tomēr) aizņem vismaz 1 sekundi.
Atmosfēriskais benzīnnieks puslīdz droši tiks līdz 90 vai 100 arī otrajā robā, plus nav turbo lags un par vienu slēgšanos mazāk.
Ja atmosfēriskā benzīnnieka gāzes pedāļa spaidīšanu var salīdzināt ar striķi (piespied un ir), tad turbodīzeļa gāzes spaidīšana drīzāk pielīdzināma gumijai - piespied, pagaidi, un tad ir.
Bet starpība tāda, ka, lai tiktu no 0 līdz 100 jebkurām dīzelim būs jāpārslēdzās vismaz līdz 3 robam. Katra pārslēgšanās, ievērtējot turbo lagu (lai arī nav liels, bet tomēr) aizņem vismaz 1 sekundi.
Atmosfēriskais benzīnnieks puslīdz droši tiks līdz 90 vai 100 arī otrajā robā, plus nav turbo lags un par vienu slēgšanos mazāk.
Ja atmosfēriskā benzīnnieka gāzes pedāļa spaidīšanu var salīdzināt ar striķi (piespied un ir), tad turbodīzeļa gāzes spaidīšana drīzāk pielīdzināma gumijai - piespied, pagaidi, un tad ir.
Good morning? No such thing!