
Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
- howitzer
- M30
- Posts: 29278
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Vienmēr esmu atbalstījis šāda stila interesantus projektus, ja vien tie tiek novesti līdz galam, tā kā cīnies un lai Žigulis labi ripo! 

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Starp citu, Android kāpēc būvēji 3.5 e30 tā jau tāda pati pupu piešūšana pēterim jo tak varēja uzreiz M3 paņemt
Auto trūkums man nav, ir gan e30 tourings ikdienai, gan e30 kupeja driftam, bet žigulis ir lai padarītu ikdienu interesantāku ar ko citādāku!
Par kvalitāti žigulim pārspīlēt nevajag!

Auto trūkums man nav, ir gan e30 tourings ikdienai, gan e30 kupeja driftam, bet žigulis ir lai padarītu ikdienu interesantāku ar ko citādāku!
Par kvalitāti žigulim pārspīlēt nevajag!
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
e30 m3 paņemt neder - tas nebūt nav tik jaudīgs un lietojams kā 3,5i. M3 ikdienā ir švakāks par e30 325i. M3 ir pārāks tikai trasē. Tākā tavs salīdzinājums nav īsti korekts. Teorētiski varētu salīdzināt ar Alpina b6, bet tur naudas kategorijas ir pavisam citas. Un tagad, ja būtu laiks/vieta kur būvēt, noteikti uzbūvētu vēl vienu e30 335i, tikai nepieļaujot tās nedaudzās kļūdas, kuras tika pieļautas, būvējot.Micuks wrote:Starp citu, Android kāpēc būvēji 3.5 e30 tā jau tāda pati pupu piešūšana pēterim jo tak varēja uzreiz M3 paņemt![]()
Auto trūkums man nav, ir gan e30 tourings ikdienai, gan e30 kupeja driftam, bet žigulis ir lai padarītu ikdienu interesantāku ar ko citādāku!
Par kvalitāti žigulim pārspīlēt nevajag!
Good morning? No such thing!
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Nu ok, teikšu citādi, kāda jēga skrūvēt lūzni un censties piešūt pēterim pupus ja varēji uzreiz paņemt jaudīgu gatavu auto
Ir interesanti uzklausīt dažādus viedokļus, bet varbūt nevajag uzreiz nolikt ar zemi un apgalvot, ka tam nav jēgas, redz ir cilvēki kam tāda e30 skrūvēšana liekas tik pat lieka kā tev žiguļa

Ir interesanti uzklausīt dažādus viedokļus, bet varbūt nevajag uzreiz nolikt ar zemi un apgalvot, ka tam nav jēgas, redz ir cilvēki kam tāda e30 skrūvēšana liekas tik pat lieka kā tev žiguļa

- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Man atkal cits uzskats: katram auto ir savi plusi, un savi mīnusi. Un interesanti ir, ja ar gaumīgu tūningu tieši plusi tiek izcelti. Ja auto sākotnēji ir diezgan jaudīgs un ar labu vadāmību, tad to uzlabot ir gan samērā viegli, gan arī pareizi. Ja auto ir vizuāli smuks, var to nedaudz modificēt, izceļot tā formu, utt.
Good morning? No such thing!
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Cik cilvēku tik viedokļu, arī gaumes nav un nevar būt visiem vienādas!
Tikai neaizmirsti, ka vienmēr būs kāds, kurš arī tavu "projektu" apšaubīs un brīnīsies par tā lietderīgumu!
Nesaku, ka žigulis ir labākais variants, bet šobrīd tam visam ir pavisam cits mērķis un jēga, autošosejā braukt nav domas tā kā vadāmība nav prioritāte un nav tā nemaz tik slikta, neaizmirsti arī to ka ar vaziem brauca un brauc rallijos un citos sporta pasākumos, ne visi arī ir pārbūvēti!
Tev pieredze ar žiguli ir maza bijusi cik var saprast pēc skepses.
Kā jau minēju iepriekšējo ziemu nobraucu, ne auto trūkuma dēļ, bet vienkārši tā sanāca, dzīvs esmu, rokas nav izlūzušas un dižo diskomfortu arī neizjutu, tāpat tika paslīdēts
labāk šai diskusijai likt punktu jo citādi būs nevajadzīgs kašķis!
Tikai neaizmirsti, ka vienmēr būs kāds, kurš arī tavu "projektu" apšaubīs un brīnīsies par tā lietderīgumu!
Nesaku, ka žigulis ir labākais variants, bet šobrīd tam visam ir pavisam cits mērķis un jēga, autošosejā braukt nav domas tā kā vadāmība nav prioritāte un nav tā nemaz tik slikta, neaizmirsti arī to ka ar vaziem brauca un brauc rallijos un citos sporta pasākumos, ne visi arī ir pārbūvēti!
Tev pieredze ar žiguli ir maza bijusi cik var saprast pēc skepses.
Kā jau minēju iepriekšējo ziemu nobraucu, ne auto trūkuma dēļ, bet vienkārši tā sanāca, dzīvs esmu, rokas nav izlūzušas un dižo diskomfortu arī neizjutu, tāpat tika paslīdēts

labāk šai diskusijai likt punktu jo citādi būs nevajadzīgs kašķis!
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Kāds laiks ir pagājis, bet slinkots nav
Biju iepircis jaunus arku ieliktņus, diemžēl церез жопу taisīti, pārtaisīt negribēju tāpēc nopirku lietotus un ieliku bez kādām problēmām
Skrūvju caurumos iepildīju hermētiķi kā jau parasti un arī galvas nosmērēju tā var izsargāties no skrūvju sarūsēšanas


Un te interesantākais, līdz šim cik esmu pārlasījis mitsubishi dzinējus, pat 20 gadīgiem auto vārstu atsperes nav bijušas tik ļoti nosēdušās un ar tādu savstarpēju atšķirību

Arī ar roku var just ka vecās ir daudz švakākas un ar to arī zūd jauda
Eļļas sūknis ir jauns, bet labi, ka paskatījos kāds redukcijas vārts, izrādās kāds bij mēģinājis slīpēt vai ko citu un savilcis riktīgas švīkas tāpēc slīpēju visu virsmu līdz izslīpēju un pieslīpēju arī vārstu:
Un pārbaudu tāpat kā citus vārstus

Testam nostāvēja trīs dienas un tad tik nedaudz bija izlaidis tā kā ar atsperi piespiests būs zbis

Galva arī ir slīpēta, bet nācās mājas apstākļos nedaudz nolīdzināt jo slīpējums bija visai rupjš
Kanāli bija:

Precīzi ne?

Pēc apstrādes:

Kanāli izfrēzēti un izpulēti, protams tie ir lielāki kā standarta.
Degkameras bija:

Pēc apstrādes:

Bloks noslīpēts par 0,5mm:

Vārsti saslīpēti, saslīpēti tā ka iepildīju 30ml saļaras un pēc 24h izsūcu 30ml saļaras


Motors ir pārlasīts un swapošna var sākties
Liekot virsū skriemeli atklājās pārsteigums, vienā caurumā rūpnīcā aizmirsuši vītni iegriezt:

kas atliek ja ne iegriezt pašam:

Kolektors arī sagatavots, kanāli izlīdzināti, izpulēti tikai tur kur būs sprauslas:

Jauna bikse, kurā iemetināta zondes vieta:

Iepirktas jaunas daļas:



Motors vēl iekšā:

Jau ārā

Motors:




Nu tad ceļam iekšā:



Uzliku kruto krānu

Te jau pēc pirmā test drive:



Sagādātas kedas ar naglām


No galvas skrūvēm uztaisītas riteņu skrūves:



Diski ir opeļa un uz žiguļa trumuļiem virsū nelien, priekšā arī bremžu suporti traucē tāpēc jāliek caur plančiem, aizmugurē liku kas bija 15mm trīgie, bet priekšā uztaisīju no veciem bremžu diskiem uz 9mm.
Aķis pārnests uz aizmuguri, uz bagāžnieku, kronšteinu nofleksēju tur vēl jāizkrāso un aķim kārtīgs tureklis jāuztaisa tad arī būs vizuāls ieskats
Un par rezultātu, motors ir 1.5L karburators pagaidām no vecā 1.3L jo ar troikas kā negribēja normāli darboties, pārlasīt nebija laika tāpēc uzliku no 1.3 karburatoru kurš tika saregulēts uz tehnisko iekš ADparts
pirmajos metros jau bija skaidrs ka ir super uz grantenes spolē ar trešo ja iespiež un uz asfalta bez kacināšanas ar otro izspolē, nobraukti pirmie 20km sākumā pagonkoju lai lūzt ja kas lūzt un tad centos tā mierīgi, šodien priekša garš brauciens......
Eļļas sūknim kā jau redzams tika pieslīpēts redukcijas vārsts un palielināts spiediens
Ā un Izvilku veco aptieciņu, būs kur salikt rezerves spuldzītes, drošinātājus un citus noderīgus sīkums, aptieciņa žigulim

Nākamais lielākais solis būs iešprices instalēšana, pa starpu būs arī centralka jauzliek un vēl dudz nepieciešamu sīkumu

Biju iepircis jaunus arku ieliktņus, diemžēl церез жопу taisīti, pārtaisīt negribēju tāpēc nopirku lietotus un ieliku bez kādām problēmām

Skrūvju caurumos iepildīju hermētiķi kā jau parasti un arī galvas nosmērēju tā var izsargāties no skrūvju sarūsēšanas



Un te interesantākais, līdz šim cik esmu pārlasījis mitsubishi dzinējus, pat 20 gadīgiem auto vārstu atsperes nav bijušas tik ļoti nosēdušās un ar tādu savstarpēju atšķirību


Arī ar roku var just ka vecās ir daudz švakākas un ar to arī zūd jauda

Eļļas sūknis ir jauns, bet labi, ka paskatījos kāds redukcijas vārts, izrādās kāds bij mēģinājis slīpēt vai ko citu un savilcis riktīgas švīkas tāpēc slīpēju visu virsmu līdz izslīpēju un pieslīpēju arī vārstu:
Un pārbaudu tāpat kā citus vārstus

Testam nostāvēja trīs dienas un tad tik nedaudz bija izlaidis tā kā ar atsperi piespiests būs zbis

Galva arī ir slīpēta, bet nācās mājas apstākļos nedaudz nolīdzināt jo slīpējums bija visai rupjš
Kanāli bija:

Precīzi ne?


Pēc apstrādes:

Kanāli izfrēzēti un izpulēti, protams tie ir lielāki kā standarta.
Degkameras bija:

Pēc apstrādes:

Bloks noslīpēts par 0,5mm:

Vārsti saslīpēti, saslīpēti tā ka iepildīju 30ml saļaras un pēc 24h izsūcu 30ml saļaras



Motors ir pārlasīts un swapošna var sākties

Liekot virsū skriemeli atklājās pārsteigums, vienā caurumā rūpnīcā aizmirsuši vītni iegriezt:

kas atliek ja ne iegriezt pašam:

Kolektors arī sagatavots, kanāli izlīdzināti, izpulēti tikai tur kur būs sprauslas:

Jauna bikse, kurā iemetināta zondes vieta:

Iepirktas jaunas daļas:



Motors vēl iekšā:

Jau ārā


Motors:




Nu tad ceļam iekšā:



Uzliku kruto krānu


Te jau pēc pirmā test drive:



Sagādātas kedas ar naglām



No galvas skrūvēm uztaisītas riteņu skrūves:



Diski ir opeļa un uz žiguļa trumuļiem virsū nelien, priekšā arī bremžu suporti traucē tāpēc jāliek caur plančiem, aizmugurē liku kas bija 15mm trīgie, bet priekšā uztaisīju no veciem bremžu diskiem uz 9mm.
Aķis pārnests uz aizmuguri, uz bagāžnieku, kronšteinu nofleksēju tur vēl jāizkrāso un aķim kārtīgs tureklis jāuztaisa tad arī būs vizuāls ieskats
Un par rezultātu, motors ir 1.5L karburators pagaidām no vecā 1.3L jo ar troikas kā negribēja normāli darboties, pārlasīt nebija laika tāpēc uzliku no 1.3 karburatoru kurš tika saregulēts uz tehnisko iekš ADparts
pirmajos metros jau bija skaidrs ka ir super uz grantenes spolē ar trešo ja iespiež un uz asfalta bez kacināšanas ar otro izspolē, nobraukti pirmie 20km sākumā pagonkoju lai lūzt ja kas lūzt un tad centos tā mierīgi, šodien priekša garš brauciens......
Eļļas sūknim kā jau redzams tika pieslīpēts redukcijas vārsts un palielināts spiediens

Ā un Izvilku veco aptieciņu, būs kur salikt rezerves spuldzītes, drošinātājus un citus noderīgus sīkums, aptieciņa žigulim

Nākamais lielākais solis būs iešprices instalēšana, pa starpu būs arī centralka jauzliek un vēl dudz nepieciešamu sīkumu

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Labs darbiņš!
Ar nepacietību gaidu to žiguļa elektrizāciju.
Par tām vārstu atsperēm - nav kādas alternatīvas no citiem mūsdienu motoriem? Moš pat stingrākas?
Un jā, krāns ir labs!
Ar nepacietību gaidu to žiguļa elektrizāciju.

Par tām vārstu atsperēm - nav kādas alternatīvas no citiem mūsdienu motoriem? Moš pat stingrākas?
Un jā, krāns ir labs!

- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Pirmie 150km var teikt bez apstājas ir nobraukti 
Viens labs speciālis man jau sen teica, ka cilvēki bieži vien zāģē nost un metina klāt kur nevajag
Katram motoram pēc pielietojuma ir sava forsēšanas recepte, bet ne salasās ko čibriki internetā sarkasta un tad tik pucē vaļā
Ar jaunām standarta atsperēm, standarta izmēra vārstiem pilnīgi pietiek, stiprākas būtu vajadzīgas tad ja to motoru griestu vairāk par 10k/rpm

Viens labs speciālis man jau sen teica, ka cilvēki bieži vien zāģē nost un metina klāt kur nevajag

Katram motoram pēc pielietojuma ir sava forsēšanas recepte, bet ne salasās ko čibriki internetā sarkasta un tad tik pucē vaļā

Ar jaunām standarta atsperēm, standarta izmēra vārstiem pilnīgi pietiek, stiprākas būtu vajadzīgas tad ja to motoru griestu vairāk par 10k/rpm

- Nixon
- Posts: 2224
- Joined: 25 Mar 2009, 02:38
- Location: Valmiera, Mazsalaca
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Respekt i uvazhuha!!!

Tas motors jau vizuāli pat izskatās uz pusi labāk, ja zin, ka tur viss iekšā tip top pārlasīts
Tiešām, cepuri nost. 


Tas motors jau vizuāli pat izskatās uz pusi labāk, ja zin, ka tur viss iekšā tip top pārlasīts


- GG.
- Posts: 15934
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Respect, cik aizgāja uz dzinēju?
PS. Nebija gadījumā tā, ka labāk ir, ja kolektora sieniņas ir grubuļainas un porainas, nevis gludas kā spogulis? No sērijas, kāpēc golfa bumbiņa ir ar iedobumiem.
PS. Nebija gadījumā tā, ka labāk ir, ja kolektora sieniņas ir grubuļainas un porainas, nevis gludas kā spogulis? No sērijas, kāpēc golfa bumbiņa ir ar iedobumiem.
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Rēķinājis nēsmu, bet ap 160Ls ir ieskaitot radiātoru un krāsas.
Labāk ir tā lai degviela nekur neķeras, tad tā vairāk nokļūs cilindros!zinu par šo tēmu ir dažādi viedokļi, bet es pieturos pārbaudītām vērtībām!
Kolektorā zem karburātora paša apakšā nefrēzēju un nepulēju jo tur kad būs šprice tik gaiss ienāks tad tur tajā celolītā var labi redzēt ka paliek degviela......
Ieplūdnieks nākotnē būs cits, domāju no nulles būvēt, bet iesākumā vairāk jau testa pēc uzbliezīšu ar to pašu standarta.
Labāk ir tā lai degviela nekur neķeras, tad tā vairāk nokļūs cilindros!zinu par šo tēmu ir dažādi viedokļi, bet es pieturos pārbaudītām vērtībām!
Kolektorā zem karburātora paša apakšā nefrēzēju un nepulēju jo tur kad būs šprice tik gaiss ienāks tad tur tajā celolītā var labi redzēt ka paliek degviela......
Ieplūdnieks nākotnē būs cits, domāju no nulles būvēt, bet iesākumā vairāk jau testa pēc uzbliezīšu ar to pašu standarta.
- howitzer
- M30
- Posts: 29278
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Kāpēc nav bildes kur liekas slīpi? 
Restepa par dzinēja darbiņu, čotka.

Restepa par dzinēja darbiņu, čotka.

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- GG.
- Posts: 15934
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Sķiet, ka viņš nākotnē stādīs virsū šprici, pilnīgi prātīga doma, laicīgi, kad motors ārā uztaisīt vietu, lai atkal nav pus mašīna jājauc nost veālāk. 
