Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

Post Reply
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29278
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by howitzer »

Vienmēr esmu atbalstījis šāda stila interesantus projektus, ja vien tie tiek novesti līdz galam, tā kā cīnies un lai Žigulis labi ripo! ;)
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Starp citu, Android kāpēc būvēji 3.5 e30 tā jau tāda pati pupu piešūšana pēterim jo tak varēja uzreiz M3 paņemt :emo:
Auto trūkums man nav, ir gan e30 tourings ikdienai, gan e30 kupeja driftam, bet žigulis ir lai padarītu ikdienu interesantāku ar ko citādāku!
Par kvalitāti žigulim pārspīlēt nevajag!
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Android »

Micuks wrote:Starp citu, Android kāpēc būvēji 3.5 e30 tā jau tāda pati pupu piešūšana pēterim jo tak varēja uzreiz M3 paņemt :emo:
Auto trūkums man nav, ir gan e30 tourings ikdienai, gan e30 kupeja driftam, bet žigulis ir lai padarītu ikdienu interesantāku ar ko citādāku!
Par kvalitāti žigulim pārspīlēt nevajag!
e30 m3 paņemt neder - tas nebūt nav tik jaudīgs un lietojams kā 3,5i. M3 ikdienā ir švakāks par e30 325i. M3 ir pārāks tikai trasē. Tākā tavs salīdzinājums nav īsti korekts. Teorētiski varētu salīdzināt ar Alpina b6, bet tur naudas kategorijas ir pavisam citas. Un tagad, ja būtu laiks/vieta kur būvēt, noteikti uzbūvētu vēl vienu e30 335i, tikai nepieļaujot tās nedaudzās kļūdas, kuras tika pieļautas, būvējot.
Good morning? No such thing!
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Nu ok, teikšu citādi, kāda jēga skrūvēt lūzni un censties piešūt pēterim pupus ja varēji uzreiz paņemt jaudīgu gatavu auto :emo:
Ir interesanti uzklausīt dažādus viedokļus, bet varbūt nevajag uzreiz nolikt ar zemi un apgalvot, ka tam nav jēgas, redz ir cilvēki kam tāda e30 skrūvēšana liekas tik pat lieka kā tev žiguļa ;)
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Android »

Man atkal cits uzskats: katram auto ir savi plusi, un savi mīnusi. Un interesanti ir, ja ar gaumīgu tūningu tieši plusi tiek izcelti. Ja auto sākotnēji ir diezgan jaudīgs un ar labu vadāmību, tad to uzlabot ir gan samērā viegli, gan arī pareizi. Ja auto ir vizuāli smuks, var to nedaudz modificēt, izceļot tā formu, utt.
Good morning? No such thing!
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Cik cilvēku tik viedokļu, arī gaumes nav un nevar būt visiem vienādas!
Tikai neaizmirsti, ka vienmēr būs kāds, kurš arī tavu "projektu" apšaubīs un brīnīsies par tā lietderīgumu!
Nesaku, ka žigulis ir labākais variants, bet šobrīd tam visam ir pavisam cits mērķis un jēga, autošosejā braukt nav domas tā kā vadāmība nav prioritāte un nav tā nemaz tik slikta, neaizmirsti arī to ka ar vaziem brauca un brauc rallijos un citos sporta pasākumos, ne visi arī ir pārbūvēti!
Tev pieredze ar žiguli ir maza bijusi cik var saprast pēc skepses.
Kā jau minēju iepriekšējo ziemu nobraucu, ne auto trūkuma dēļ, bet vienkārši tā sanāca, dzīvs esmu, rokas nav izlūzušas un dižo diskomfortu arī neizjutu, tāpat tika paslīdēts :drive:

labāk šai diskusijai likt punktu jo citādi būs nevajadzīgs kašķis!
User avatar
GG.
Posts: 15934
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by GG. »

Jāatcerās, ka daudzas lieliskas lietas ir tapušas tikai tāpēc ka kādam ir gribējies viņas radīt. Just because. :)
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Kāds laiks ir pagājis, bet slinkots nav :naac:

Biju iepircis jaunus arku ieliktņus, diemžēl церез жопу taisīti, pārtaisīt negribēju tāpēc nopirku lietotus un ieliku bez kādām problēmām :)
Skrūvju caurumos iepildīju hermētiķi kā jau parasti un arī galvas nosmērēju tā var izsargāties no skrūvju sarūsēšanas ;)
Image
Image

Un te interesantākais, līdz šim cik esmu pārlasījis mitsubishi dzinējus, pat 20 gadīgiem auto vārstu atsperes nav bijušas tik ļoti nosēdušās un ar tādu savstarpēju atšķirību :shock:
Image
Arī ar roku var just ka vecās ir daudz švakākas un ar to arī zūd jauda :(


Eļļas sūknis ir jauns, bet labi, ka paskatījos kāds redukcijas vārts, izrādās kāds bij mēģinājis slīpēt vai ko citu un savilcis riktīgas švīkas tāpēc slīpēju visu virsmu līdz izslīpēju un pieslīpēju arī vārstu:

Un pārbaudu tāpat kā citus vārstus
Image
Testam nostāvēja trīs dienas un tad tik nedaudz bija izlaidis tā kā ar atsperi piespiests būs zbis
Image

Galva arī ir slīpēta, bet nācās mājas apstākļos nedaudz nolīdzināt jo slīpējums bija visai rupjš
Kanāli bija:
Image

Precīzi ne? :emo:
Image

Pēc apstrādes:
Image

Kanāli izfrēzēti un izpulēti, protams tie ir lielāki kā standarta.

Degkameras bija:
Image

Pēc apstrādes:
Image

Bloks noslīpēts par 0,5mm:
Image

Vārsti saslīpēti, saslīpēti tā ka iepildīju 30ml saļaras un pēc 24h izsūcu 30ml saļaras 8)
Image
Image

Motors ir pārlasīts un swapošna var sākties :-D
Liekot virsū skriemeli atklājās pārsteigums, vienā caurumā rūpnīcā aizmirsuši vītni iegriezt:
Image
kas atliek ja ne iegriezt pašam:
Image
Kolektors arī sagatavots, kanāli izlīdzināti, izpulēti tikai tur kur būs sprauslas:
Image

Jauna bikse, kurā iemetināta zondes vieta:
Image

Iepirktas jaunas daļas:
Image
Image
Image

Motors vēl iekšā:
Image
Jau ārā :D
Image

Motors:
Image
Image
Image
Image

Nu tad ceļam iekšā:
Image
Image
Image

Uzliku kruto krānu :D
Image

Te jau pēc pirmā test drive:
Image
Image
Image

Sagādātas kedas ar naglām :)
Image
Image

No galvas skrūvēm uztaisītas riteņu skrūves:
Image
Image
Image

Diski ir opeļa un uz žiguļa trumuļiem virsū nelien, priekšā arī bremžu suporti traucē tāpēc jāliek caur plančiem, aizmugurē liku kas bija 15mm trīgie, bet priekšā uztaisīju no veciem bremžu diskiem uz 9mm.

Aķis pārnests uz aizmuguri, uz bagāžnieku, kronšteinu nofleksēju tur vēl jāizkrāso un aķim kārtīgs tureklis jāuztaisa tad arī būs vizuāls ieskats

Un par rezultātu, motors ir 1.5L karburators pagaidām no vecā 1.3L jo ar troikas kā negribēja normāli darboties, pārlasīt nebija laika tāpēc uzliku no 1.3 karburatoru kurš tika saregulēts uz tehnisko iekš ADparts
pirmajos metros jau bija skaidrs ka ir super uz grantenes spolē ar trešo ja iespiež un uz asfalta bez kacināšanas ar otro izspolē, nobraukti pirmie 20km sākumā pagonkoju lai lūzt ja kas lūzt un tad centos tā mierīgi, šodien priekša garš brauciens......

Eļļas sūknim kā jau redzams tika pieslīpēts redukcijas vārsts un palielināts spiediens :)

Ā un Izvilku veco aptieciņu, būs kur salikt rezerves spuldzītes, drošinātājus un citus noderīgus sīkums, aptieciņa žigulim
Image

Nākamais lielākais solis būs iešprices instalēšana, pa starpu būs arī centralka jauzliek un vēl dudz nepieciešamu sīkumu :)
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Melnais »

Labs darbiņš!
Ar nepacietību gaidu to žiguļa elektrizāciju. :D

Par tām vārstu atsperēm - nav kādas alternatīvas no citiem mūsdienu motoriem? Moš pat stingrākas?

Un jā, krāns ir labs! :shura:
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Pirmie 150km var teikt bez apstājas ir nobraukti :)

Viens labs speciālis man jau sen teica, ka cilvēki bieži vien zāģē nost un metina klāt kur nevajag :emo:
Katram motoram pēc pielietojuma ir sava forsēšanas recepte, bet ne salasās ko čibriki internetā sarkasta un tad tik pucē vaļā :reeka:
Ar jaunām standarta atsperēm, standarta izmēra vārstiem pilnīgi pietiek, stiprākas būtu vajadzīgas tad ja to motoru griestu vairāk par 10k/rpm ;)
User avatar
Nixon
Posts: 2224
Joined: 25 Mar 2009, 02:38
Location: Valmiera, Mazsalaca
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Nixon »

Respekt i uvazhuha!!! :yo: :shura:
Tas motors jau vizuāli pat izskatās uz pusi labāk, ja zin, ka tur viss iekšā tip top pārlasīts :naac: Tiešām, cepuri nost. :cool:
Image
User avatar
ER.
Posts: 1368
Joined: 09 Nov 2008, 22:53
Location: TASTE & TRUST
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by ER. »

Ļoti, ļoti interesanti lasīt, patīkams apgrieziens darbiem un kvalitāte. :)
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
User avatar
GG.
Posts: 15934
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by GG. »

Respect, cik aizgāja uz dzinēju?

PS. Nebija gadījumā tā, ka labāk ir, ja kolektora sieniņas ir grubuļainas un porainas, nevis gludas kā spogulis? No sērijas, kāpēc golfa bumbiņa ir ar iedobumiem.
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Rēķinājis nēsmu, bet ap 160Ls ir ieskaitot radiātoru un krāsas.
Labāk ir tā lai degviela nekur neķeras, tad tā vairāk nokļūs cilindros!zinu par šo tēmu ir dažādi viedokļi, bet es pieturos pārbaudītām vērtībām!
Kolektorā zem karburātora paša apakšā nefrēzēju un nepulēju jo tur kad būs šprice tik gaiss ienāks tad tur tajā celolītā var labi redzēt ka paliek degviela......
Ieplūdnieks nākotnē būs cits, domāju no nulles būvēt, bet iesākumā vairāk jau testa pēc uzbliezīšu ar to pašu standarta.
User avatar
GG.
Posts: 15934
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by GG. »

Fuck aizmirsu ka šis ir karburators. :D

Tādā gadījumā, tiešām labāk lai virsmas laukums ir mazāks, un degvielai ir mazāk kur pieķerties.
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Image
Image
Image
Image
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29278
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by howitzer »

Kāpēc nav bildes kur liekas slīpi? :aiwa:
Restepa par dzinēja darbiņu, čotka. :cool:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Aigo
Posts: 261
Joined: 07 Jul 2009, 14:58
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Aigo »

Ehh... nosatļģija pārņem skatoties uz žiguli. Lai rokas nenolaižas :kiss:
Image
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12189
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by ttd »

PAG, KAS TEV TAS PAR MOTORU? Izskatās uz mata kā žika motors, bet tad rodas jautājums - nafig zonde?
User avatar
GG.
Posts: 15934
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by GG. »

Sķiet, ka viņš nākotnē stādīs virsū šprici, pilnīgi prātīga doma, laicīgi, kad motors ārā uztaisīt vietu, lai atkal nav pus mašīna jājauc nost veālāk. :hvz:
Post Reply