Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Android »

ramex wrote:es nekur nesmu teicis ka ir super, bet IR interesants shis piegaajies un pat vairaak, ka vienkarshi atrestaureet kaut kadu stock deviasu...
Neviens jau neliek lasīt to, kas neinteresē ;) Man arī daudzi šeit esošie topici nesaista.
Par restaurēšanu - pēc 2 auto nopietnas pārbūvēšanas varu teikt, ka restaurēšana kā process ir sarežģītāks ;)
Good morning? No such thing!
User avatar
ramex
Posts: 2284
Joined: 04 Aug 2007, 12:31
Location: Tallinn
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by ramex »

process iespeejams, bet ari kjimikjoshanai un iziehsanai no situaacijas ar nestandarta risinajaumiem ir savs vilinaajums- to tu nevari noliegt :) paarspiileet gan nav veelams nevienaa no virzieniem :)
----
H6
salvis
Posts: 369
Joined: 19 Feb 2011, 20:46
Location: Salaspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by salvis »

Android wrote:Par 4punktu jostām - pēc pieredzes varu teikt, ka stock ķeblī jamās arī pa trasi braukšanai nav diez ko derīgas - vai nu tāpat pa ķebli šļūkā, vai arī jāsavelk tā, ka nevar paelpot. Trases priekiem ieteiktu iepirkt sporta tabureti un izdomāt kā jamo var operatīvi ielikt/izņemt ;)
Atļaušos nepiekrist - arī no personīgās pieredzes.
Esmu 3p (no 4p atšķiras tikai ar to, ka aizmugurē viens stiprinājuma punkts) jostas lietojis ar visādiem ķebļiem no pilnīgi plakanā stock VW līdz kausam. Pilnīgī plakanā ķeblī tāpat sanāk nedaudz šļūkāt, bet ja ir kaut nelielas malas(t.s. VAG sport, piemēram) tad ir o.k.
P.S. Jā, jostas novelku kārtīgi.

Autoram - šūt jostas pašam gan nav laba doma. Cenas ir pietiekami lētas, lai nečakarētos un neriskētu ar savu dzīvību!
Sievu un mašīnu draugiem neaizdod.

VW moveUp!, DeepBlack
VW Golf Plus, Blaugraphite
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Ko nozīmē restaurācija ļoti labi zinu, bet tur tomēr ir zināms kas vajadzīgs izņemot gadījumus, ka rets eksemplārs un ar šķūningu.
Kaut ko radīt no jauna vai pārtaisīt ir pavisam kas cits jo tu nezini kā tas kopumā darbosies vai tā komponente strādās kā paredzēts utt...
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

salvis wrote: Autoram - šūt jostas pašam gan nav laba doma. Cenas ir pietiekami lētas, lai nečakarētos un neriskētu ar savu dzīvību!
Esmu šuvis, gan sev gan dažiem jaunajiem sportistiem savā rajonā kam vajadzēja pa lēto, tāpat arī dažām ielas mašīnām, kādreiz zapiņam tika šūtas, Izgāja gan TA gan turēja kā vajag!
Agrāk "Rafā" bija šuvēja kas to darīja rafikiem un ne tikai, no turienes ir dabūti diegi speciālie izturīgie kaprona gan citas daļas! Protams ja redzēšu par labu cenu gatavas tad pirkšu nost ietaupot laiku.
User avatar
dzejnieks
Posts: 2267
Joined: 04 Sep 2008, 18:56
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by dzejnieks »

ramex wrote:es ne par konkreeto gadiijumu, bet par visu kopuma

rodas sajuta ka vieniigais kas driikst buuveet/tuneet autinjus ir andoriids vai cilveeki ar vinja atljauju :) - camon: cik cilveeku tik viedoklju.
:cool:

Neņem galvā, te augstprātībām neizdabāsi, ja būvē OEM, tad nav interesanti, ja sāc likt ko neoriģinālu, tad arī nav labi.. :emo:
B4 TDi
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Android »

Micuks wrote:
salvis wrote: Autoram - šūt jostas pašam gan nav laba doma. Cenas ir pietiekami lētas, lai nečakarētos un neriskētu ar savu dzīvību!
Esmu šuvis, gan sev gan dažiem jaunajiem sportistiem savā rajonā kam vajadzēja pa lēto, tāpat arī dažām ielas mašīnām, kādreiz zapiņam tika šūtas, Izgāja gan TA gan turēja kā vajag!
Agrāk "Rafā" bija šuvēja kas to darīja rafikiem un ne tikai, no turienes ir dabūti diegi speciālie izturīgie kaprona gan citas daļas! Protams ja redzēšu par labu cenu gatavas tad pirkšu nost ietaupot laiku.
Savulaik pirku jostas gan jettai, gan e30 - cena bija ap 25Ls/gab.
Lai te uz vietas atsevišķi nopirktu normālas karabīnes, sprādzes un pārējo, bez kādiem 15Ls diez vai sanāks.
Arī piekrītu viedoklim, ka pašam šūt nav prātīgi.

P.S. TA tagad ar sporta jostām cauri nelaiž ;)
Good morning? No such thing!
User avatar
koni4jo
Spam addicted
Posts: 3033
Joined: 11 Sep 2011, 23:02
Location: Latvijas vidū...
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by koni4jo »

Android wrote:
Micuks wrote:
salvis wrote: Autoram - šūt jostas pašam gan nav laba doma. Cenas ir pietiekami lētas, lai nečakarētos un neriskētu ar savu dzīvību!
Esmu šuvis, gan sev gan dažiem jaunajiem sportistiem savā rajonā kam vajadzēja pa lēto, tāpat arī dažām ielas mašīnām, kādreiz zapiņam tika šūtas, Izgāja gan TA gan turēja kā vajag!
Agrāk "Rafā" bija šuvēja kas to darīja rafikiem un ne tikai, no turienes ir dabūti diegi speciālie izturīgie kaprona gan citas daļas! Protams ja redzēšu par labu cenu gatavas tad pirkšu nost ietaupot laiku.
Savulaik pirku jostas gan jettai, gan e30 - cena bija ap 25Ls/gab.
Lai te uz vietas atsevišķi nopirktu normālas karabīnes, sprādzes un pārējo, bez kādiem 15Ls diez vai sanāks.
Arī piekrītu viedoklim, ka pašam šūt nav prātīgi.

P.S. TA tagad ar sporta jostām cauri nelaiž ;)

A kas vainas B/U jostām? Vairākas dabon un ķīmiķo kā vien tīk. :D
Īsti neredzu neko sliktu, ka pats šuj, jo ja tomēr diegi ir riktīgie un sašuj kārtīgi sanāks būtībā tas pats, ko "lielie kantori" taisa :hvz:
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Man ir gan jostas gan karabīnes vairumā!
KĀ JAU MINĒJU, AGRĀK RAFA ŠUVĒJA VISIEM RAFIKIEM ŠUVA UN CITIEM AUTO KAS NĀCA UZ REMONTU ;)
Tur tak nav nekāda kosmosa tehnoloģija, rūpnīcā tapat ar automāts šuj, man ir speciāla šujmašīna ar ko var kurpes šūt!
Kādreiz esmu pāršuvis beņķus, šuvis somas, speciālu čeholus un vēl viss kaut ko!

Man šobrīd ir jostas ar pašūtiem galiem ar visām bļitkām galos :emo: TA iziet bez problēmām neviens tur nepārbauda un ja pārbaudītu identiski ar rūpnīcas šuvumu!

Šūt gan vairāk ne lai ietaupītu, bet lai individuāli konkrētiem krēsliem uztaisītu!
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Android »

Par TA piesiešanos domāju nedaudz citādi - par cik 4punktu jostas aizmugurē stiprinās pāri pakaļējam ķeblim, tad tās (teorētiski) traucētu aizmugurē sēdošajiem. Par to arī piesiešanās.
Šoruden jettai TA gāju - tieši par šito bija strīds ar maiņas vecāko. Šis gan īpaši laipns nebija, un ieteica 2 variantus: pārreģistrēt auto par 2vietīgu, vai arī mēģināt apstrīdēt viņu lēmumu.
Par cik kasīties kasīšanās pēc nebija ne laika, ne vēlēšanās, vienkārši atsprādzēju tās jostas, nometu tur pat uz grīdas, un dabūju TA uzlīmi. Turpat ārpusē pie TA stacijas atliku jostas vietā un braucu mājās.
Good morning? No such thing!
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Jā sapratu ko ar to domāji, protams ka var uz TA noņemt :)
User avatar
elksnis
Spam addicted
Posts: 697
Joined: 08 Aug 2011, 13:00
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by elksnis »

IMHO nu es tādam žiksim ar ko paredzēts slīpēt un gāzt pa trasi neliktu nekad sporta siksnas... Beņķus recaro tipa protams...

Nesen bij gadījums ka chalis ar parastajām siksnām uzmeta kūleni uz grants un rezultātā nošķieba jumtu - paveicās, ka viņs varēja kustēties un saliekties uz pasažiera benķa pusi. Ja būtu sporta siksnas - varētu beigties letāli...

Manuprāt lai tas paliek dugotiem auto un pontam. :emo:

Un man laikam tāpat kā Androidam visi žigi nepārāk... :D :emo:



ak jā Micuk, lietotājs Sejējs tieši tirgo kompresoru :mhm:
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Android »

elksnis wrote:IMHO nu es tādam žiksim ar ko paredzēts slīpēt un gāzt pa trasi neliktu nekad sporta siksnas... Beņķus recaro tipa protams...

Nesen bij gadījums ka chalis ar parastajām siksnām uzmeta kūleni uz grants un rezultātā nošķieba jumtu - paveicās, ka viņs varēja kustēties un saliekties uz pasažiera benķa pusi. Ja būtu sporta siksnas - varētu beigties letāli...

Manuprāt lai tas paliek dugotiem auto un pontam. :emo:

Un man laikam tāpat kā Androidam visi žigi nepārāk... :D :emo:



ak jā Micuk, lietotājs Sejējs tieši tirgo kompresoru :mhm:
Kopumā pret žiguļiem man nekādu pretenziju nav- ja būtu kur turēt, labprāt iepirktu kādu sterilu 2101 vai 2102 vai 2103 retiem izbraucieniem vasarā smukā laikā.
Drīzāk nepiekrītu viedoklim, ka no veca žiguļa jātaisa vecs mitsubishi, bet tas tīri personīgs viedoklis - katrs dara kā pašam tīk. Un tīri skrūvēšanas pēc topics interesants.
Good morning? No such thing!
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12201
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by ttd »

Mjā, man tagad ar E30, kad kaut kas notiek, tad nevar saprast, kas pie vainas, jo vainīgas var būt dafiga lietas. Tādēļ arī gribētos dažbrīd iemainīt pret žiku, jo tam, ja kaut kas noiet griezi, tad viss ir ļoti vienkārši un ātri atrodams un nomaināms. Un tur vispār nav kam saplīst :D
Last edited by ttd on 29 Jan 2012, 19:06, edited 1 time in total.
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Vispār jau mums visiem ir veci auto un tiem kam gadu veci tik un tā ir veci. Tāpat arī gandrīz jebkuram burnaut.lv lietotāju auto, vai auto projektam var atrast mīnusus un apšaubīt tā jēgu ;)

Arī padomju laikā pat jauniem žiguļiem īpašnieki taisīja uzlabojumus (tuningu), katram laikmetam savs! katrā ziņā šis viss ir atšķirīgāks, man tā ir iespēja paspēlētis, paskrūvēt, radīt ko savādāku.
Protams žiguļa vietā var ņemt bembi vai kādu citu auto kam viss jau ir vienkāršāk, bet tas vairs nebūtu tas, nebūtu tik interesanti :naac:
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Šodien bik diena sačakarējās, bet kā to ņem :lol:
Iekāpju žikā, piekurbulēju, bet kā ķēde grab, kad noliku stāvvietā nekas tāds nebija, konstatēju ka ķēdes mierinātājam vienas skrūves trūkst un tu nedaudz eļļa pašķīdusi :problem:
Jaucu ārā:
Image
Un atklājās, ka nolūzis stiprinājums mierinātājam :eh:
Image
Ņēmu veļļuku minos uz darbnīcu pēc cita (~15km kā ne velosipēdistam bija pārbaudījums) un nu jau auto strādā 8-)

Runājot par pārējo plānoto, viss notiek!
Šobrīd ir maz laika, bet cenšos sagādāt simtprocentīgi visas vajadzīgās daļas, lai kad sāksies darbi varētu visu sadarīt bez aizķeršanās :)
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Pirms kāda laiciņa ir iepirkta pieciniece kārba, jāsamaina gultņi, viens noteikti pārējos profilaksei un blīvslēgi jāsmaina tad varēs likt virsū :naac:
Image
Image
23
Posts: 73
Joined: 26 Jan 2007, 12:45
Location: riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by 23 »

ja jau jauksi ārā to ātrumkasti ,tad jau es tavā vietā arī misiņa sinhronizātorus uzliktu jaunus ,,,,,
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Jāskatās kādā stāvoklī, ja labas tad neaiztikšu jo jaunās ko var nopirkt veikalā ir no "biezpiena"! Citādi bez kādām šaubām liktu jaunas!
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Uzmontēju platos, bet servisā uzspridzināt neizdevās, airsols pa švaku :lol:
Mājās mēģināju ar ēteri, vienam ritenim vienu malu tik uzspridzināju, sākumā nedaudz iepūtu tad jau diezgan daudz tā mēģinot izpūtu visu balonu un tā arī neuzspridzināju :lol:
Paliek divas iespējas, jāmēģina ar ko niknāku vai jāved uz kantori kur ar saspiesto gaisu piešaus :crazy:
Image
Image
Image
Post Reply