Nezinu, kā īsti te ir. Jātaisa jauns topiks vai var turpīnāt veco nomainot tikai nosaukumu?
Astra jau labu laiku bija palikusi par mazu, Gribējās kaut ko lielāku. Opeļus izskatīju, bija jau sarunāta Vectra B ar pilnu aprīkojumu, liekas ka nekas netrūka. Pārdevējs vilcinājās ar pārdošanu, jo sev meklēja a6 vietā ko ņemt. Gaidīju pusotru mēnesi un bija jau ZB. Meklēju citus variantus, atradu Audi A4(1.8i, bose audio, pusādas recaro) un Passat b5(1.8i, tumšais rekaro salons). Būtu braucis viens auto pirkt, tagad brauktu ar Audi, jo nebūtu dzirdējis dzeni motorā. Passat nepatika, aprūsējis, paspārņi trūkst, cena kosmoss. Jāatgriežas pie Opel, tāds bija rezerves plāns, cena 3x mazāka nekā audi un passat, bet apskatīties jau varēja. Tehniskais stāvoklis labs, motors kluss, pārdevējs apstāsta ko vajadzētu pamainīt - kartera blīvi, siksnas, bremžu klučus, jāsametina bagāžniekā zem rezerves riteņa. Izbraucu un iepatikās, liels, ērts laineris (sen tādu gribēju

) Izbraukājām Rīgā plačus, nekas cits neuzradās, nokaulējām Omegai vēl cenu un auto jau mans. Mājās braukšana ir cits stāsts jau (es + automāts + rwd + pirmais sniegs 200km garumā + plikas ziemenes

) Man sanāca veiksmīgs mājup ceļš, čoms (bembists jau 2 gadus) pabija grāvī un sadalīja priekšējo bamperi mazākās daļās.
Dati:
- 2.0 16v, benzīna dzinējs, 100kw, 190000 noskrējiens.
- Kārba:automāts ar ziemas un sporta režīmiem.
- Krāsa: melna (tāda paša kāda bija astrai)
Ekstras:
- Gaišais ādas salons, priekšējie benķi ar apsildi.
- Klimatkontrole
- El. vadāma lūka, priekšēji logi un spoguļi
- Kruīzs
- Daudz vizuālu kasjaku + rūsa!
Sadarīts:
- Jaunas ziemenes - dunlop ice response
- Jauna kartera blīve + jauna eļļa motoram - motul 6100
- Jauna siksnas
- Jauni abi priekšējie gultņi
- Sametināts zem rezerves riteņa
- Jauni bremžu kluči - Ferrodo
- Cits maģis + sub.
Plāni:
- Ziemā savest visu tehniski labā stāvoklī.
- Paliks siltāks, jāķeras pie vizuālā, darba būs daudz!
- Gāze
Bildes:
