Edgara auto

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

edgars106
Posts: 100
Joined: 25 Feb 2012, 22:35
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Edgara auto

Post by edgars106 »

ramex wrote:C5 bij interesanti kad ceela augsha tik pabruakt atrak par ~25kmh uz max kliirensa neljaava elektronika - kaa shim ?
Tas tāpēc ka maksimālajā augstumā ātrāk forsējot sliktus ceļus var sabojāt amortizatorus jo tie ir piepildīti pilni ar eļļu līdz ar to amortizācija praktiski nav elektronika vienkārši neļauj sabeigt auto.Manā gadījumā varu braukt kādā režīmā gribu un cik ātri gribu vienkārši jādomā ar galvu ko dara :cool: :drive:
User avatar
GG.
Posts: 15948
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Edgara auto

Post by GG. »

Man vienmēr ir bijis jautājums - kāpēc tāda sistēma? Sakarīgākā atbilde ko esmu spējis iztēloties - ķip tā kā drošības sistēma? Lai nebrauktu ja kkas nav kārtībā. Vai vienkārši Because French. :)
User avatar
ramex
Posts: 2284
Joined: 04 Aug 2007, 12:31
Location: Tallinn
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Edgara auto

Post by ramex »

GG tu par ko tieshi

ierobezhojumu atrumam pie max paceltiem amiishiem ? vai par ko citu
----
H6
User avatar
GG.
Posts: 15948
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Edgara auto

Post by GG. »

Sorry, par šito:
Spoiler
Show
Jā ir tāda lieta sistēma ir vienota visiem mezgliem ne tikai Ds principā visiem iepriekšējiem modeļiem līdz C5 ja kāda no caurulēm ir caura vai jebkur citur ir sūce ir iespēja automātiski palikt bez bremzēm,piekare nosēžas,stūres pastiprinātājs nedarbosies..
Ķip, ja noklājās kautkas, tad noklājās viss auto.
User avatar
karlis
Posts: 3455
Joined: 23 Apr 2009, 10:44
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Edgara auto

Post by karlis »

oi
Kosmonauts
Posts: 13
Joined: 13 Feb 2011, 12:14
Location: Talsi, Liepāja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Edgara auto

Post by Kosmonauts »

Draugam ir citroen bx, tam arī šāda sistēma, ja noklājas hidrolika, noklājas arī pastiprinātājs un bremzes :emo:
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17309
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Edgara auto

Post by Juzix »

Nezinu vai ir prāts pirkt tik vecu un nestandarta risinājumiem pilnu auto, bet nu lai veicās
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
ER.
Posts: 1368
Joined: 09 Nov 2008, 22:53
Location: TASTE & TRUST
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Edgara auto

Post by ER. »

Vienam zināmam vīram ir šāds auto, nu teikšu tā, vēlu veiksmi :) :P
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
edgars106
Posts: 100
Joined: 25 Feb 2012, 22:35
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Edgara auto

Post by edgars106 »

GG. wrote:Sorry, par šito:
Spoiler
Show
Jā ir tāda lieta sistēma ir vienota visiem mezgliem ne tikai Ds principā visiem iepriekšējiem modeļiem līdz C5 ja kāda no caurulēm ir caura vai jebkur citur ir sūce ir iespēja automātiski palikt bez bremzēm,piekare nosēžas,stūres pastiprinātājs nedarbosies..
Ķip, ja noklājās kautkas, tad noklājās viss auto.
Pilnīgi precīzi tāpēc c5 nav vair šāda risinājuma.
edgars106
Posts: 100
Joined: 25 Feb 2012, 22:35
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Edgara auto

Post by edgars106 »

R_89 wrote:Vienam zināmam vīram ir šāds auto, nu teikšu tā, vēlu veiksmi :) :P
Nezinu kāpēc būtu nepieciešama veiksme....man vairāk šķiet ir nepieciešama galva uz pleciem,veiklas rokas un izdoma vēl nav nekas tāds kas nav salabots...Pietam vienīgie hidraulikas defekti bija galvenā akumulatora nomaiņa 25ls un vienas jaunas caurules izgatavošana 11ls tas arī vis 2 gadu laikā.Senču auto arī Xantia visu hidroakumulātoru (nomaiņa tie paši amortizatori) 90ls....neliekas kosmoss
Savā ziņā ir pat interesanti....jāspēj rast nestandarta risinājumi :-D
User avatar
DimanC
Posts: 1140
Joined: 06 Jan 2006, 13:09
Location: 59N 56'; 10E 58'
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Edgara auto

Post by DimanC »

GG. wrote:Sorry, par šito:
Spoiler
Show
Jā ir tāda lieta sistēma ir vienota visiem mezgliem ne tikai Ds principā visiem iepriekšējiem modeļiem līdz C5 ja kāda no caurulēm ir caura vai jebkur citur ir sūce ir iespēja automātiski palikt bez bremzēm,piekare nosēžas,stūres pastiprinātājs nedarbosies..
Ķip, ja noklājās kautkas, tad noklājās viss auto.
un kas tad tur sevišķs?

mūsdienu mašīnas tādas pašas - ja noklājas ģenģeris (c) vai AKB, noklājas viss auto - ne logus vai lūku aizvērt (lai lietus iekšā nelītu), pat ne seksodromu uzrīkot, jo beņķi ta pabīdīt nevar :D
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
User avatar
Ch.
Posts: 10792
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Edgara auto

Post by Ch. »

Manliekas pirmoreizi dzīvē +1 dimanc'am! :D

Galu galā, pat ja atteice būtu tikai vienā no tiem mezgliem (piem bremzēs :emo: ) tāpat tach riņķī nebraukātu.. :roll:
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
ER.
Posts: 1368
Joined: 09 Nov 2008, 22:53
Location: TASTE & TRUST
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Edgara auto

Post by ER. »

Okok, labs auto.
Šodien ar kursabiedru pļāpāju par šo auto modeli. Šis stāstīja, ka pirms gadiem 6iem viņa sencim tāds vēl bija. Ievilcis no Vācijas, kad 90tajos šitie bija modē. Tad kad bija apnicis braukāt ar sēdinātu mašīnu, izdomāja pārdot. Tirgoja gadu ar cenu amplitūdu no 1000 līdz 200 Ls. :D
Bet tas vēl tā, smieklīgākais vēl priekšā.
Viņi nevarējuši auto pārdot, izdomājuši atstāt Rīgā ar visām atslēgām, lai nozog, moš kko no apdrošinātājiem dabūtu, tā viņš tur mēnesi nostāvējis, līdz viņi paši Tolmetā nodevuši. :D
Sencim skolasbiedram bijušajam ar šitāds bija, gadiem braukā ar "sēdinātu" :D
Tāpēc arī saku: "veiksmi", jo iespaids par viņu palicis megasūdigs. :)
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Edgara auto

Post by Melnais »

R_89 wrote:Okok, labs auto.
Šodien ar kursabiedru pļāpāju par šo auto modeli. Šis stāstīja, ka pirms gadiem 6iem viņa sencim tāds vēl bija. Ievilcis no Vācijas, kad 90tajos šitie bija modē. Tad kad bija apnicis braukāt ar sēdinātu mašīnu, izdomāja pārdot. Tirgoja gadu ar cenu amplitūdu no 1000 līdz 200 Ls. :D
Bet tas vēl tā, smieklīgākais vēl priekšā.
Viņi nevarējuši auto pārdot, izdomājuši atstāt Rīgā ar visām atslēgām, lai nozog, moš kko no apdrošinātājiem dabūtu, tā viņš tur mēnesi nostāvējis, līdz viņi paši Tolmetā nodevuši. :D
Sencim skolasbiedram bijušajam ar šitāds bija, gadiem braukā ar "sēdinātu" :D
Tāpēc arī saku: "veiksmi", jo iespaids par viņu palicis megasūdigs. :)
Čomam iekš UK bija tāds lūznis, beigās braucot prom no uk, atstāja turpat lidostā! :reeka:
edgars106
Posts: 100
Joined: 25 Feb 2012, 22:35
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Edgara auto

Post by edgars106 »

DimanC wrote:
GG. wrote:Sorry, par šito:
Spoiler
Show
Jā ir tāda lieta sistēma ir vienota visiem mezgliem ne tikai Ds principā visiem iepriekšējiem modeļiem līdz C5 ja kāda no caurulēm ir caura vai jebkur citur ir sūce ir iespēja automātiski palikt bez bremzēm,piekare nosēžas,stūres pastiprinātājs nedarbosies..
Ķip, ja noklājās kautkas, tad noklājās viss auto.
un kas tad tur sevišķs?

mūsdienu mašīnas tādas pašas - ja noklājas ģenģeris (c) vai AKB, noklājas viss auto - ne logus vai lūku aizvērt (lai lietus iekšā nelītu), pat ne seksodromu uzrīkot, jo beņķi ta pabīdīt nevar :D
Tāda ir realitāti,bet vispār tagad paliek bail braukt... :reeka:
Mums darbā ir vēl daži vecā tipa MB smagie reiz ar viņu braucu un arī ģenģeris iznīka bija kādus 300 km no bāzes vēsā mierā ar avareikām bez lādešanas atbraucu atpaķaļ...Jaunā tipa smagajam noklājās ostītājs izplūde šis man motoru noslāpē un sēdi tagad gaidi jaunu ostītāju lai varētu palaist.
edgars106
Posts: 100
Joined: 25 Feb 2012, 22:35
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Edgara auto

Post by edgars106 »

R_89 wrote:Okok, labs auto.
Šodien ar kursabiedru pļāpāju par šo auto modeli. Šis stāstīja, ka pirms gadiem 6iem viņa sencim tāds vēl bija. Ievilcis no Vācijas, kad 90tajos šitie bija modē. Tad kad bija apnicis braukāt ar sēdinātu mašīnu, izdomāja pārdot. Tirgoja gadu ar cenu amplitūdu no 1000 līdz 200 Ls. :D
Bet tas vēl tā, smieklīgākais vēl priekšā.
Viņi nevarējuši auto pārdot, izdomājuši atstāt Rīgā ar visām atslēgām, lai nozog, moš kko no apdrošinātājiem dabūtu, tā viņš tur mēnesi nostāvējis, līdz viņi paši Tolmetā nodevuši. :D
Sencim skolasbiedram bijušajam ar šitāds bija, gadiem braukā ar "sēdinātu" :D
Tāpēc arī saku: "veiksmi", jo iespaids par viņu palicis megasūdigs. :)
Pārdot tiešām grūti,bet tāpēc pie pirkšanas pa puscenu var nopirkt komfortablu auto :cool:
Es savējo ar nekad neslēdzu,protams,uz nakti jā,bet veikalā ejot nekad :naac:
kāds iemesls tam ka braukā ar sēdinātu?
User avatar
ER.
Posts: 1368
Joined: 09 Nov 2008, 22:53
Location: TASTE & TRUST
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Edgara auto

Post by ER. »

Tur ar to foršo piekari bij' neordināras problēmas. :)
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
Locked