Tas tāpēc ka maksimālajā augstumā ātrāk forsējot sliktus ceļus var sabojāt amortizatorus jo tie ir piepildīti pilni ar eļļu līdz ar to amortizācija praktiski nav elektronika vienkārši neļauj sabeigt auto.Manā gadījumā varu braukt kādā režīmā gribu un cik ātri gribu vienkārši jādomā ar galvu ko dararamex wrote:C5 bij interesanti kad ceela augsha tik pabruakt atrak par ~25kmh uz max kliirensa neljaava elektronika - kaa shim ?
Edgara auto
Re: Edgara auto
- GG.
- Posts: 15948
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Edgara auto
Man vienmēr ir bijis jautājums - kāpēc tāda sistēma? Sakarīgākā atbilde ko esmu spējis iztēloties - ķip tā kā drošības sistēma? Lai nebrauktu ja kkas nav kārtībā. Vai vienkārši Because French. 
- GG.
- Posts: 15948
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Edgara auto
Sorry, par šito:
Ķip, ja noklājās kautkas, tad noklājās viss auto.
Spoiler
Show
Jā ir tāda lieta sistēma ir vienota visiem mezgliem ne tikai Ds principā visiem iepriekšējiem modeļiem līdz C5 ja kāda no caurulēm ir caura vai jebkur citur ir sūce ir iespēja automātiski palikt bez bremzēm,piekare nosēžas,stūres pastiprinātājs nedarbosies..
-
Kosmonauts
- Posts: 13
- Joined: 13 Feb 2011, 12:14
- Location: Talsi, Liepāja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Edgara auto
Draugam ir citroen bx, tam arī šāda sistēma, ja noklājas hidrolika, noklājas arī pastiprinātājs un bremzes 
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17309
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Edgara auto
Nezinu vai ir prāts pirkt tik vecu un nestandarta risinājumiem pilnu auto, bet nu lai veicās
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Edgara auto
Pilnīgi precīzi tāpēc c5 nav vair šāda risinājuma.GG. wrote:Sorry, par šito:
Ķip, ja noklājās kautkas, tad noklājās viss auto. SpoilerShowJā ir tāda lieta sistēma ir vienota visiem mezgliem ne tikai Ds principā visiem iepriekšējiem modeļiem līdz C5 ja kāda no caurulēm ir caura vai jebkur citur ir sūce ir iespēja automātiski palikt bez bremzēm,piekare nosēžas,stūres pastiprinātājs nedarbosies..
Re: Edgara auto
Nezinu kāpēc būtu nepieciešama veiksme....man vairāk šķiet ir nepieciešama galva uz pleciem,veiklas rokas un izdoma vēl nav nekas tāds kas nav salabots...Pietam vienīgie hidraulikas defekti bija galvenā akumulatora nomaiņa 25ls un vienas jaunas caurules izgatavošana 11ls tas arī vis 2 gadu laikā.Senču auto arī Xantia visu hidroakumulātoru (nomaiņa tie paši amortizatori) 90ls....neliekas kosmossR_89 wrote:Vienam zināmam vīram ir šāds auto, nu teikšu tā, vēlu veiksmi![]()
Savā ziņā ir pat interesanti....jāspēj rast nestandarta risinājumi
- DimanC
- Posts: 1140
- Joined: 06 Jan 2006, 13:09
- Location: 59N 56'; 10E 58'
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Edgara auto
un kas tad tur sevišķs?GG. wrote:Sorry, par šito:
Ķip, ja noklājās kautkas, tad noklājās viss auto. SpoilerShowJā ir tāda lieta sistēma ir vienota visiem mezgliem ne tikai Ds principā visiem iepriekšējiem modeļiem līdz C5 ja kāda no caurulēm ir caura vai jebkur citur ir sūce ir iespēja automātiski palikt bez bremzēm,piekare nosēžas,stūres pastiprinātājs nedarbosies..
mūsdienu mašīnas tādas pašas - ja noklājas ģenģeris (c) vai AKB, noklājas viss auto - ne logus vai lūku aizvērt (lai lietus iekšā nelītu), pat ne seksodromu uzrīkot, jo beņķi ta pabīdīt nevar
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
Re: Edgara auto
Okok, labs auto.
Šodien ar kursabiedru pļāpāju par šo auto modeli. Šis stāstīja, ka pirms gadiem 6iem viņa sencim tāds vēl bija. Ievilcis no Vācijas, kad 90tajos šitie bija modē. Tad kad bija apnicis braukāt ar sēdinātu mašīnu, izdomāja pārdot. Tirgoja gadu ar cenu amplitūdu no 1000 līdz 200 Ls.
Bet tas vēl tā, smieklīgākais vēl priekšā.
Viņi nevarējuši auto pārdot, izdomājuši atstāt Rīgā ar visām atslēgām, lai nozog, moš kko no apdrošinātājiem dabūtu, tā viņš tur mēnesi nostāvējis, līdz viņi paši Tolmetā nodevuši.
Sencim skolasbiedram bijušajam ar šitāds bija, gadiem braukā ar "sēdinātu"
Tāpēc arī saku: "veiksmi", jo iespaids par viņu palicis megasūdigs.
Šodien ar kursabiedru pļāpāju par šo auto modeli. Šis stāstīja, ka pirms gadiem 6iem viņa sencim tāds vēl bija. Ievilcis no Vācijas, kad 90tajos šitie bija modē. Tad kad bija apnicis braukāt ar sēdinātu mašīnu, izdomāja pārdot. Tirgoja gadu ar cenu amplitūdu no 1000 līdz 200 Ls.
Bet tas vēl tā, smieklīgākais vēl priekšā.
Viņi nevarējuši auto pārdot, izdomājuši atstāt Rīgā ar visām atslēgām, lai nozog, moš kko no apdrošinātājiem dabūtu, tā viņš tur mēnesi nostāvējis, līdz viņi paši Tolmetā nodevuši.
Sencim skolasbiedram bijušajam ar šitāds bija, gadiem braukā ar "sēdinātu"
Tāpēc arī saku: "veiksmi", jo iespaids par viņu palicis megasūdigs.
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
Re: Edgara auto
Čomam iekš UK bija tāds lūznis, beigās braucot prom no uk, atstāja turpat lidostā!R_89 wrote:Okok, labs auto.
Šodien ar kursabiedru pļāpāju par šo auto modeli. Šis stāstīja, ka pirms gadiem 6iem viņa sencim tāds vēl bija. Ievilcis no Vācijas, kad 90tajos šitie bija modē. Tad kad bija apnicis braukāt ar sēdinātu mašīnu, izdomāja pārdot. Tirgoja gadu ar cenu amplitūdu no 1000 līdz 200 Ls.
Bet tas vēl tā, smieklīgākais vēl priekšā.
Viņi nevarējuši auto pārdot, izdomājuši atstāt Rīgā ar visām atslēgām, lai nozog, moš kko no apdrošinātājiem dabūtu, tā viņš tur mēnesi nostāvējis, līdz viņi paši Tolmetā nodevuši.
Sencim skolasbiedram bijušajam ar šitāds bija, gadiem braukā ar "sēdinātu"
Tāpēc arī saku: "veiksmi", jo iespaids par viņu palicis megasūdigs.
Re: Edgara auto
Tāda ir realitāti,bet vispār tagad paliek bail braukt...DimanC wrote:un kas tad tur sevišķs?GG. wrote:Sorry, par šito:
Ķip, ja noklājās kautkas, tad noklājās viss auto. SpoilerShowJā ir tāda lieta sistēma ir vienota visiem mezgliem ne tikai Ds principā visiem iepriekšējiem modeļiem līdz C5 ja kāda no caurulēm ir caura vai jebkur citur ir sūce ir iespēja automātiski palikt bez bremzēm,piekare nosēžas,stūres pastiprinātājs nedarbosies..
mūsdienu mašīnas tādas pašas - ja noklājas ģenģeris (c) vai AKB, noklājas viss auto - ne logus vai lūku aizvērt (lai lietus iekšā nelītu), pat ne seksodromu uzrīkot, jo beņķi ta pabīdīt nevar
Mums darbā ir vēl daži vecā tipa MB smagie reiz ar viņu braucu un arī ģenģeris iznīka bija kādus 300 km no bāzes vēsā mierā ar avareikām bez lādešanas atbraucu atpaķaļ...Jaunā tipa smagajam noklājās ostītājs izplūde šis man motoru noslāpē un sēdi tagad gaidi jaunu ostītāju lai varētu palaist.
Re: Edgara auto
Pārdot tiešām grūti,bet tāpēc pie pirkšanas pa puscenu var nopirkt komfortablu autoR_89 wrote:Okok, labs auto.
Šodien ar kursabiedru pļāpāju par šo auto modeli. Šis stāstīja, ka pirms gadiem 6iem viņa sencim tāds vēl bija. Ievilcis no Vācijas, kad 90tajos šitie bija modē. Tad kad bija apnicis braukāt ar sēdinātu mašīnu, izdomāja pārdot. Tirgoja gadu ar cenu amplitūdu no 1000 līdz 200 Ls.
Bet tas vēl tā, smieklīgākais vēl priekšā.
Viņi nevarējuši auto pārdot, izdomājuši atstāt Rīgā ar visām atslēgām, lai nozog, moš kko no apdrošinātājiem dabūtu, tā viņš tur mēnesi nostāvējis, līdz viņi paši Tolmetā nodevuši.
Sencim skolasbiedram bijušajam ar šitāds bija, gadiem braukā ar "sēdinātu"
Tāpēc arī saku: "veiksmi", jo iespaids par viņu palicis megasūdigs.
Es savējo ar nekad neslēdzu,protams,uz nakti jā,bet veikalā ejot nekad
kāds iemesls tam ka braukā ar sēdinātu?