
Šī auto stāsts sākās apmēram vienu gadu atpakaļ, kad tika notirgots iepriekšējais dibena pārvietotājs - Toyota Corolla (uzticams, bet pilnīgi nebaudāms auto, nevienam neiesaku

Ņemot vērā arī ģimenes pieaugumu gribēju kaut ko lielāku, ietilpīgāku, bet tajā pašā laikā pietiekoši kompaktu, jo bija plānots, ka sieva viņu lietos pirmām kārtām. Nosacījumi - automāts, sedans, maksimāli pilns. Budžeta robežās ~10k eur daudz variantu nebija - Audi A4, BMW e46, Mercedes C klase, Volvo S60, Honda Accord, VW Passat, Opel Vectra, Ford Mondeo.
Vectru, Mondeo uzreiz atmetu, nepatīk. No C klases nekas tolkam piedāvājumā nebija + rūsēšanas problēmas. Atlika Audi, BMW, Volvo, Honda un VW. Sākotnēji Audi tika atmests, jo Multironic pirkt nebija prāta darbs, savukārt vienīgie tirgū pieejamie tipronici bija vagoni. Apskatīju pāris 330 ar paciņu, bet aizdzenot uz servisu un pārējot pāri ar krāsas mērītāju nevienu pirkt nebija vēlme. Iekāpjot un izbraucot ar Hondu sapratu, ka salīdzinoši ar vāciešiem netur līdzi. Apskatīju arī vienu Volvo s60 D5 ar 185zs, bet kaut kā nepaķēra tas auto. Savukārt Passāts likās ok, bet tie kas bija budžetā bija vai nu pliki vai nu pirmā ražošanas gada. Tā nu izvēle turpinājās apmēram 1 mēnesi un sāka jau apnikt staigāt ar kājām

Katru dienu refrešojot ss sāka jau mākt izmīzums, jo reāli nebija ko nopirkt. Taču tad parādījās viens Audi A4 sedans, 2004. gada, 2.5 TDI quattro, ar tiptronicu. Sākotnēji bija bailes no 2.5 tdi, jo bija ne mazums briesmu stāsti dzirdēti. Taču šim jau bija BAU motors, ar novērstiem iepriekšējiem defektiem. Otrs lieta, bija diezgan papliks. Bet tomēr nolēmu paskatīties. Izbraucot bija skaidrs, ka šis ir pietiekoši svaigs un stingrs eksemplārs, čalis bija 3 gadi atpakļ atdzinis no Prancūzijas un pa šo laiku nobraucis tikai 15k km. Bija kaut kāds bankas darbinieks, kas pusi laika pavadīja Zviedrijā. Aizdzenot uz servisu nekādi brīnumi neatklājās, izņemto to, ka ir bijis apskrāpēts no visām pusēm un piekrāsots. Tehniski viss bija


Vienojāmies par cenu un auto bija manā īpašumā.
Īsumā: Audi A4 2.5 V6 TDI, sedans, quattro

Aprīkojums diezgan pašvaks - hrenonu nav, RNS-E nav, parkingu nav, kruīza nav, atmiņas beņķu nav. Bet ņemot vērā tehnisko stāvokli bija vērts ņemt, šīs lietas var pielasīt.
Šādi izskatījās īsi pēc nopirkšanas:


Pirmie iespaidi ļoti labi. Jauda pēc 1.6 Corollas likās


Patēriņš - varēja būt labāk


Tomēr lielākie prieki sākās ziemā

Patēriņš ziemas režīmā, braucot tikai par pilsētu bija ~14-15l

Bet tā kā ar auto sieva vairāk nebrauca, bija skaidrs, ka beidzot var sākt arī padarīt acij tīkamāku, t.i. uzlikt normālus diskus, nosēdināt.
Līdz pavasarim biju paspējis salikt hrenonus un samainīt ščotku kājas uz B7 style lai var uzlikt Aero, jo parastās bija vienkārši !^#^@&
Pa ziemu arī pamazām sāku štukot variantus par diskiem. Ilgi domāju vai nu R18 vai R19. Tā kā gribēju saglabāt OEM look, tad R18 izņemot "Fat Fives" nekas tolkam nebija. Uz R19 jau bija cita izvēle, sākumā gribēju Bentley R19, bet Latvijā nekas nebija atrodams, savukārt UK un Vācijā maksāja kosmosu. (par Bentley domu neesmu atmetis


Sāku jau apsvērt likt flančus lai var uzlikt vai nu Land Rover diskus, vai Tuareg Athos, bet sapratu ka pārāk liels čakars.
Beigās tomēr izlēmu par labu replikām, baigi gribēju VW Interlagos replikas, bet Latvijā nevarēja nopirk, savukārt no Ķīnas sūtīt izmaksāja baigo kosmosu. Beigu beigās par labu cenu iepirku RS4 replikas gunmetal krāsā.
Šādi izskatās patlaban:

Tuvākajos plānos ir koiloveri (jau uzsūtīti AP). Tad skatīsies vai vajag flančus. Pagaidām liekas, ka aizmugurē nedaudz prasās lai būt "stancīgāks" paskats.
Vēl tuvākajā to do listā ir:
čips,
RNS-E retrofits,
TT RS stūre.
Tālāk, jau atkarībā no finansēm:
OEM S4 obvess,
S4 salons ar atmiņām,
Pod RS4 izplūde.
Kaut kā baigi gari sanāca, cerams kāds arī līdz beigām izlasīs
