Jautāums sekojošs:
Kas notiek ar darbiem uz apvedceļa pie Jaunmārupes. Džeki jau krāso svītras, bet nobrauktuves no ceļa ir galīgā pakaļā! Konkrētajā gadījumā ir jautājums par nobrauktuvi uz Jaunmārupi pretī kapiem( pie zīmes uz golfa laukumu). Tas sūds kas tur ir uztaisīts jau stāv divas nedēļas un paliks uz patstāvīgo tā? Grūti bija pieliet vēl klāt 70 cm asfalta, nevis atstāt asu, nogriestu malu?
Zinātāji, lūdzu pakomentējiet šo!
Andžejs wrote:Jautāums sekojošs:
Kas notiek ar darbiem uz apvedceļa pie Jaunmārupes. Džeki jau krāso svītras, bet nobrauktuves no ceļa ir galīgā pakaļā! Konkrētajā gadījumā ir jautājums par nobrauktuvi uz Jaunmārupi pretī kapiem( pie zīmes uz golfa laukumu). Tas sūds kas tur ir uztaisīts jau stāv divas nedēļas un paliks uz patstāvīgo tā? Grūti bija pieliet vēl klāt 70 cm asfalta, nevis atstāt asu, nogriestu malu?
Zinātāji, lūdzu pakomentējiet šo!
Tā tam nevajadzētu būt - gan jau nobrauktuves noasfaltēs, citādi neparakstīsim darbu pabeigšanas un objekta nodošanas/pieņemšanas aktus.
Andžejs wrote:Jautāums sekojošs:
Kas notiek ar darbiem uz apvedceļa pie Jaunmārupes. Džeki jau krāso svītras, bet nobrauktuves no ceļa ir galīgā pakaļā! Konkrētajā gadījumā ir jautājums par nobrauktuvi uz Jaunmārupi pretī kapiem( pie zīmes uz golfa laukumu). Tas sūds kas tur ir uztaisīts jau stāv divas nedēļas un paliks uz patstāvīgo tā? Grūti bija pieliet vēl klāt 70 cm asfalta, nevis atstāt asu, nogriestu malu?
Zinātāji, lūdzu pakomentējiet šo!
Tā tam nevajadzētu būt - gan jau nobrauktuves noasfaltēs, citādi neparakstīsim darbu pabeigšanas un objekta nodošanas/pieņemšanas aktus.
Nobrauktuve ir noasfaltēta, bet savienojums starp jauno klājumu un veco ir atstāts ļoti briesmīgs.
Paldies par atbildi. Cerēsim, ka būs izmaiņas tajā vietā!
Andžejs wrote:Jautāums sekojošs:
Kas notiek ar darbiem uz apvedceļa pie Jaunmārupes. Džeki jau krāso svītras, bet nobrauktuves no ceļa ir galīgā pakaļā! Konkrētajā gadījumā ir jautājums par nobrauktuvi uz Jaunmārupi pretī kapiem( pie zīmes uz golfa laukumu). Tas sūds kas tur ir uztaisīts jau stāv divas nedēļas un paliks uz patstāvīgo tā? Grūti bija pieliet vēl klāt 70 cm asfalta, nevis atstāt asu, nogriestu malu?
Zinātāji, lūdzu pakomentējiet šo!
Tā tam nevajadzētu būt - gan jau nobrauktuves noasfaltēs, citādi neparakstīsim darbu pabeigšanas un objekta nodošanas/pieņemšanas aktus.
Nobrauktuve ir noasfaltēta, bet savienojums starp jauno klājumu un veco ir atstāts ļoti briesmīgs.
Paldies par atbildi. Cerēsim, ka būs izmaiņas tajā vietā!
Ja tur ir palikusi kante, tad visdrīzāk nobrauktuvei vēl ir paredzēta viena asfalta kārta. Segas konstrukcija pamatbrauktuvei un nobrauktuvēm atšķiras diezgan būtiski, tāpēc domāju, ka tiklīdz būs piemērots laiks asfaltēšanai, tas tiks izdarīts.
Katrā ziņā pasekošu līdzi šim jautājumam.
Reinis_m wrote:Android, ceļa pasūtītājs seko līdzi tam, kā notiek kaut kāds remonta process (nu tur zīmes kā saliktas, darbu režīms utt.) vai svarīgi ir tikai tas, ka uz nodošanas brīdi viss kaut cik turas kopā un kaut kā iztur garantijas laiku?
Seko, a kas?
Principā katrā būvobjektā ir būvuzraugs, kurš tur ir tieši tādēļ, lai kontrolētu būvdarbu kvalitāti un atbilstību projektam.
Reinis_m wrote:Android, ceļa pasūtītājs seko līdzi tam, kā notiek kaut kāds remonta process (nu tur zīmes kā saliktas, darbu režīms utt.) vai svarīgi ir tikai tas, ka uz nodošanas brīdi viss kaut cik turas kopā un kaut kā iztur garantijas laiku?
Seko, a kas?
Principā katrā būvobjektā ir būvuzraugs, kurš tur ir tieši tādēļ, lai kontrolētu būvdarbu kvalitāti un atbilstību projektam.
a kas nes atbildību ja ceļš sāks dalīties pēc gada???
un zinu toč ka uz Ķekavas ceļa pavasarī būs bedres
Reinis_m wrote:Android, ceļa pasūtītājs seko līdzi tam, kā notiek kaut kāds remonta process (nu tur zīmes kā saliktas, darbu režīms utt.) vai svarīgi ir tikai tas, ka uz nodošanas brīdi viss kaut cik turas kopā un kaut kā iztur garantijas laiku?
Seko, a kas?
Principā katrā būvobjektā ir būvuzraugs, kurš tur ir tieši tādēļ, lai kontrolētu būvdarbu kvalitāti un atbilstību projektam.
a kas nes atbildību ja ceļš sāks dalīties pēc gada???
un zinu toč ka uz Ķekavas ceļa pavasarī būs bedres
Atbilstoši līgumam garantijas laikā defektus novērš būvnieks.
Ar ķekavas ceļu ir sarežģīta situācija - projekts sūdīgs, naudas trūkst. Un jāņem vērā, ka visa darbība, kas tagad notiek uz galvenajiem ceļiem, ir tikai pagaidu mērs - ceļa segas pastiprināšana. Tā nav pilnvērtīga rekonstrukcija, bet gan tāda lāpīšanās - tip labāk tā nekā nekā.
Starp citu - tieši uz A7 tika pamainīta tehnoloģija, jo sākontējā projektā paredzētā bija galīgi garām.
Reinis_m wrote:Android, ceļa pasūtītājs seko līdzi tam, kā notiek kaut kāds remonta process (nu tur zīmes kā saliktas, darbu režīms utt.) vai svarīgi ir tikai tas, ka uz nodošanas brīdi viss kaut cik turas kopā un kaut kā iztur garantijas laiku?
Seko, a kas?
Principā katrā būvobjektā ir būvuzraugs, kurš tur ir tieši tādēļ, lai kontrolētu būvdarbu kvalitāti un atbilstību projektam.
a kas nes atbildību ja ceļš sāks dalīties pēc gada???
un zinu toč ka uz Ķekavas ceļa pavasarī būs bedres
Atbilstoši līgumam garantijas laikā defektus novērš būvnieks.
Ar ķekavas ceļu ir sarežģīta situācija - projekts sūdīgs, naudas trūkst. Un jāņem vērā, ka visa darbība, kas tagad notiek uz galvenajiem ceļiem, ir tikai pagaidu mērs - ceļa segas pastiprināšana. Tā nav pilnvērtīga rekonstrukcija, bet gan tāda lāpīšanās - tip labāk tā nekā nekā.
Starp citu - tieši uz A7 tika pamainīta tehnoloģija, jo sākontējā projektā paredzētā bija galīgi garām.
Reinis_m wrote:Android, ceļa pasūtītājs seko līdzi tam, kā notiek kaut kāds remonta process (nu tur zīmes kā saliktas, darbu režīms utt.) vai svarīgi ir tikai tas, ka uz nodošanas brīdi viss kaut cik turas kopā un kaut kā iztur garantijas laiku?
Seko, a kas?
Principā katrā būvobjektā ir būvuzraugs, kurš tur ir tieši tādēļ, lai kontrolētu būvdarbu kvalitāti un atbilstību projektam.
a kas nes atbildību ja ceļš sāks dalīties pēc gada???
un zinu toč ka uz Ķekavas ceļa pavasarī būs bedres
Atbilstoši līgumam garantijas laikā defektus novērš būvnieks.
Ar ķekavas ceļu ir sarežģīta situācija - projekts sūdīgs, naudas trūkst. Un jāņem vērā, ka visa darbība, kas tagad notiek uz galvenajiem ceļiem, ir tikai pagaidu mērs - ceļa segas pastiprināšana. Tā nav pilnvērtīga rekonstrukcija, bet gan tāda lāpīšanās - tip labāk tā nekā nekā.
Starp citu - tieši uz A7 tika pamainīta tehnoloģija, jo sākontējā projektā paredzētā bija galīgi garām.
cerams tur kaukas turēsies
Tā summa ko tur tērē ir laikam 60k lv.. tb ja ķekava būtu kko iebildusi, tad viss ticamākais, gar Mārupes domi būtu bijis jauns segums ! Tākā ..
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
*Sicram wrote:
Tā summa ko tur tērē ir laikam 60k lv.. tb ja ķekava būtu kko iebildusi, tad viss ticamākais, gar Mārupes domi būtu bijis jauns segums ! Tākā ..
arī pajāt
pa pretējo joslu var akurāti apbraukt korķi un bedres
pasākumu čakarē tilta būvēšana kur nekas ne notiek un varēja ierakt tādu pašu caurteku kā 10 citās vietās
satikt to debiloīdu kas tur izdomāja būvēt tiltu...
laikam mājas celtniecībai banka lēzeno nepiešķīra, tāpēc jābūvē tilts kur kustība notiek 3h nedēļā
*Sicram wrote:
Tā summa ko tur tērē ir laikam 60k lv.. tb ja ķekava būtu kko iebildusi, tad viss ticamākais, gar Mārupes domi būtu bijis jauns segums ! Tākā ..
Nestāsti to, ko nezini
Pilnīgi dažādas finansējuma programmas, pilnīgi citas summas.
Par tiltu - ja domā pie būvmateriālu noliktavas, tad tur nav nekāds tilts - kastveida caurteka. Pārbūve sarežģītāka nekā vien. plastmasas trubu iemest.
*Sicram wrote:
Tā summa ko tur tērē ir laikam 60k lv.. tb ja ķekava būtu kko iebildusi, tad viss ticamākais, gar Mārupes domi būtu bijis jauns segums ! Tākā ..
Nestāsti to, ko nezini
Pilnīgi dažādas finansējuma programmas, pilnīgi citas summas.
Par tiltu - ja domā pie būvmateriālu noliktavas, tad tur nav nekāds tilts - kastveida caurteka. Pārbūve sarežģītāka nekā vien. plastmasas trubu iemest.
caurteka ar lielāku diametru nekā citur
ūdeni var novērot 3x gadā
nezināja kā savādāk sap ist satiksmi, tāpēc tāds risinājums ar lielu naudas tērēšanu un vēl mentiem tur savs prieciņš tiek
*Sicram wrote:
Tā summa ko tur tērē ir laikam 60k lv.. tb ja ķekava būtu kko iebildusi, tad viss ticamākais, gar Mārupes domi būtu bijis jauns segums ! Tākā ..
Nestāsti to, ko nezini
Pilnīgi dažādas finansējuma programmas, pilnīgi citas summas.
Par tiltu - ja domā pie būvmateriālu noliktavas, tad tur nav nekāds tilts - kastveida caurteka. Pārbūve sarežģītāka nekā vien. plastmasas trubu iemest.
caurteka ar lielāku diametru nekā citur
ūdeni var novērot 3x gadā
nezināja kā savādāk sap ist satiksmi, tāpēc tāds risinājums ar lielu naudas tērēšanu un vēl mentiem tur savs prieciņš tiek
Beidz īdēt - visur naudas tērēšana un visur slikti
*Sicram wrote:
Tā summa ko tur tērē ir laikam 60k lv.. tb ja ķekava būtu kko iebildusi, tad viss ticamākais, gar Mārupes domi būtu bijis jauns segums ! Tākā ..
Nestāsti to, ko nezini
Pilnīgi dažādas finansējuma programmas, pilnīgi citas summas.
Par tiltu - ja domā pie būvmateriālu noliktavas, tad tur nav nekāds tilts - kastveida caurteka. Pārbūve sarežģītāka nekā vien. plastmasas trubu iemest.
caurteka ar lielāku diametru nekā citur
ūdeni var novērot 3x gadā
nezināja kā savādāk sap ist satiksmi, tāpēc tāds risinājums ar lielu naudas tērēšanu un vēl mentiem tur savs prieciņš tiek
Beidz īdēt - visur naudas tērēšana un visur slikti
a kāds tur pamatojums tādai megabūvei kas jābūvē visu gadu???
*Sicram wrote:
Tā summa ko tur tērē ir laikam 60k lv.. tb ja ķekava būtu kko iebildusi, tad viss ticamākais, gar Mārupes domi būtu bijis jauns segums ! Tākā ..
Nestāsti to, ko nezini
Pilnīgi dažādas finansējuma programmas, pilnīgi citas summas.
Par tiltu - ja domā pie būvmateriālu noliktavas, tad tur nav nekāds tilts - kastveida caurteka. Pārbūve sarežģītāka nekā vien. plastmasas trubu iemest.
caurteka ar lielāku diametru nekā citur
ūdeni var novērot 3x gadā
nezināja kā savādāk sap ist satiksmi, tāpēc tāds risinājums ar lielu naudas tērēšanu un vēl mentiem tur savs prieciņš tiek
Beidz īdēt - visur naudas tērēšana un visur slikti
a kāds tur pamatojums tādai megabūvei kas jābūvē visu gadu???
Kāda tev starpība?
Būvniekam iedots objekts uz līgumā noteikto laiku. Kādā kārtībā un ko šis tur dara, tā ir viņa darīšana.
Kāpēc tieši tāda caurteka nevis trūba - pamatots ar aprēķinu. Ja nepatīk - ņem zīmuli, papīru, kalkulatoru un pārrēķini.
varkaļu kanāla tilts un tam sekojošais garais, lēzenais, labais pagrieziens arī tiks pieremontēts, jeb tur kur tagad sākās būvdarbi tā arī paliks, jo tagad jaunais ceļa klājums sākas apm. 500m, ja ne pat mazāk aiz tā pagrieziena, kur segums jau ir gaužām bēdīgs un gar joslu labajām malām ir gandrīz neiespējami braukt, jo vecie ielāpi ir vai nu izdrupuši vai arī sasēdušies?
iz wrote:varkaļu kanāla tilts un tam sekojošais garais, lēzenais, labais pagrieziens arī tiks pieremontēts, jeb tur kur tagad sākās būvdarbi tā arī paliks, jo tagad jaunais ceļa klājums sākas apm. 500m, ja ne pat mazāk aiz tā pagrieziena, kur segums jau ir gaužām bēdīgs un gar joslu labajām malām ir gandrīz neiespējami braukt, jo vecie ielāpi ir vai nu izdrupuši vai arī sasēdušies?
Tajā bildē ļoti labi redzams kas ir interesējošā ceļa posma saimnieks - Jūrmalas pašvaldība. Valsts ceļi tur neko nevar pasākt.
iz wrote:varkaļu kanāla tilts un tam sekojošais garais, lēzenais, labais pagrieziens arī tiks pieremontēts, jeb tur kur tagad sākās būvdarbi tā arī paliks, jo tagad jaunais ceļa klājums sākas apm. 500m, ja ne pat mazāk aiz tā pagrieziena, kur segums jau ir gaužām bēdīgs un gar joslu labajām malām ir gandrīz neiespējami braukt, jo vecie ielāpi ir vai nu izdrupuši vai arī sasēdušies?
Tajā bildē ļoti labi redzams kas ir interesējošā ceļa posma saimnieks - Jūrmalas pašvaldība. Valsts ceļi tur neko nevar pasākt.
Kļūdies. No šī gada 1. janvāra šis posms ir nodots LVC gādībā - kopā ar foršo Kūdras posmu, kuru tagad remontē.
Šogad diez vai kas interesants notiks, moš nākamgad
Andžejs wrote:Jautāums sekojošs:
Kas notiek ar darbiem uz apvedceļa pie Jaunmārupes. Džeki jau krāso svītras, bet nobrauktuves no ceļa ir galīgā pakaļā! Konkrētajā gadījumā ir jautājums par nobrauktuvi uz Jaunmārupi pretī kapiem( pie zīmes uz golfa laukumu). Tas sūds kas tur ir uztaisīts jau stāv divas nedēļas un paliks uz patstāvīgo tā? Grūti bija pieliet vēl klāt 70 cm asfalta, nevis atstāt asu, nogriestu malu?
Zinātāji, lūdzu pakomentējiet šo!
Tā tam nevajadzētu būt - gan jau nobrauktuves noasfaltēs, citādi neparakstīsim darbu pabeigšanas un objekta nodošanas/pieņemšanas aktus.
Nobrauktuve ir noasfaltēta, bet savienojums starp jauno klājumu un veco ir atstāts ļoti briesmīgs.
Paldies par atbildi. Cerēsim, ka būs izmaiņas tajā vietā!
Ja tur ir palikusi kante, tad visdrīzāk nobrauktuvei vēl ir paredzēta viena asfalta kārta. Segas konstrukcija pamatbrauktuvei un nobrauktuvēm atšķiras diezgan būtiski, tāpēc domāju, ka tiklīdz būs piemērots laiks asfaltēšanai, tas tiks izdarīts.
Katrā ziņā pasekošu līdzi šim jautājumam.
Piektdienas pēcpusdienā ieradās tehnika un visu forši sataisīja. Tagad prieks braukt!