psih-arno wrote:Šis ir ar M52 vai M54?
M54 2.2 dzinējs ir gana jaudīgs, lai normāli iekļautos satiksmē un automāts ir foršs priekš ikdienas auto, ja salīdzinoši daudz jābraukā pa pilsētu.
Man gan šobrīd, personīgi, ir alerģija pret E46 kupejām. Pats tādu nedaudz palietoju un sapratu, ka priekš ikdienas sedans vai universālis ir daudz, daudz ērtāki.
Lai labi lietojas un individualizējas!
šim, diemžēl, vēl ir M52. Dinamika liekas pietiekama (iet labāk par e30'to ), taču patēriņš pagaidām nepatīk. Bet nu jāiemācās braukt ar automātu + lpg gan jau atrisinās šo problēmu.
howitzer wrote:Kad būs X5 diski, mella līmplēve uz jumta un varavīksnes karodziņš panelī?
uzreiz pēc xenona miglās
kretīns wrote:Ķipa students
Bet nu apsveicu ar to, ka beidzot esi dabūjis viņu, nākamnedēļ izvizināsi
lm wrote:Apsveikts krāsa patīk kāds aprīkojums? Prasās kādu salona bildi
Man arī krāsa ļoti patīk! salonu uzbildēšu kkad,kad būs gaišs. No aprīkojuma nekas īpašs nav. Ir klima,tas man ir galvenais. koža nav,maģis kasetnieks.. kruīzs pietrūkst. ir parkingi.. visi elektro logi,vesela čupa airbagiem utt,bet tas manliekas e46 ir jau stockā.
kars wrote:Pārdod visus 3 un nopērc vienu baudāmu bmw kuram vin numurs sākās ar burtiem WBS...
E30 jau nu toč nemainītu pret e46 ja vienīgi traka limonāde, kā tavā gadijumā
normālā variantā es e46 nebūtu pircis, kkad nesen vēl rakstīju, ka tāds man toch nekad nebūs, jo besī. bet nu tagad e30 ir palicis lieks un jātirgo pret paša gribu. un e46 sāk tīri labi patikt. forša braukšana ar automātu, auto liekas mega ērts pēc bezjēgā pārsēdināta e36 un veselas čupas vecu mizu + tīri morāli patīk svaiga auto sajūta.
Par WBS esmu ar visām četrām par! Bet nu visam savs laiks. jāizaug gan prātā, gan meistarībā.
Pilnīgs offtopiks, es zinu, bet tur jābūt smagi saslimušam ar e30, lai tieši tādu eksemplāru, kāds bija Ch. (nerunājot par StanceWorks level n shit), nemainītu pret E46.
Hancels wrote:Pilnīgs offtopiks, es zinu, bet tur jābūt smagi saslimušam ar e30, lai tieši tādu eksemplāru, kāds bija Ch. (nerunājot par StanceWorks level n shit), nemainītu pret E46.
Es neesmu saslimis ar e30, bet es ņemtu e30 jebkurā momentā pāri e46 (ja iet runa par vienādas vērtības auto, teiksim 3kls)
Hancels wrote:Pilnīgs offtopiks, es zinu, bet tur jābūt smagi saslimušam ar e30, lai tieši tādu eksemplāru, kāds bija Ch. (nerunājot par StanceWorks level n shit), nemainītu pret E46.
Stanceworks vidējais e30 tak ir pilnīgs šrots, ja neņem vēra sapulēto krāsu un suteneru diskus
Vispār lielais vairums veco auto kas stanceworkos tiek pasniegts kā kaut kas mega ir tik nolaisti, ka pat lietuvā neņemtos taisīt.
Hancels wrote:Pilnīgs offtopiks, es zinu, bet tur jābūt smagi saslimušam ar e30, lai tieši tādu eksemplāru, kāds bija Ch. (nerunājot par StanceWorks level n shit), nemainītu pret E46.
Es neesmu saslimis ar e30, bet es ņemtu e30 jebkurā momentā pāri e46 (ja iet runa par vienādas vērtības auto, teiksim 3kls)
Nu es domāju,ka e30 varēu būt daudz labākā stāvoklī par e46 ja pa 3kLs.
Bet nu ch bīja jāizvēlās starp 700ls e30 vai sviestmaizes lētu e46.
Tākā izvēle saprotama.
Gan jau pārdos e36 un nopirks vēlāk e28
GG, nebija jēgas atkārtot manu sacīto.
Par aptuveni 3kls jau sanāk tā teikt Stanceworks līmenī E30.
AtmoBenzīn, - nevajag visu tik tieši uztvert, + visi tie auto izskatās zolīdi. Neesmu es nekāds aģents smarts, un nerakņājos cauri internetam, lai tik uzzinātu, vai kādam nav pārmetināts VIN, jeb fleksētas aCperes.
Beigsim piedirst Č. topiku!
HaL wrote:čomam stāv plauktiņā jauni spoguļi (bez ārējām plastmasām gan), bet nu pareizie ar pielocīšanos laikam pat bija!
ja ir interese, varu paprasīt!
Šodien no Kristapa saņēmu bildes, tāpēc nolēmu pacelt topiku.
Kamēr e36 guļ ziemas miegā un gaida pavasari, kad tiks pie pāris tehniskiem uzlabojumiem un vēl pāris foršām štellēm, tikmēr e46 ir ieguvis LPG (paldies LPGpower.lv). Braucu un priecājos - saskaņā ar pēdējo mērījumu, 400km ar 43l gāzes, jeb 4,50ls/100km. jānovērš pāris tehniskas ķibeles + arvien vairāk sāku domāt par automāta nahrenizēšanu.