Ir pagājis kās laiciņš kopš neko neēsmu neko ierakstijis.
Esmu piestrādājis pie auto tehniskās puses. Pienācis laiks bija mainīt bremžu diskus un klučus. Laika trūkuma dēļ centos to atlikt no nedēļas uz nedēļu, kā rezultātā vienā brīdī jūtu pēkšņu priekšējo riteņi vibrāciju un sāk vilkt stūri uz labo pusi, uzreiz metos maliņā, jūtu ka karstums nāk no riteņa uzreiz bija skaidrs, ka suports sācis ķīlēt. Bija jūtams ka pēdējā laikā patēriņš arī pieaudzis. Bija brīvdienas, bet bija sarunāts aizlaist uz kalnu visu izjaucu iztīriju cik varēju lai varētu tikt līdz kalnam. Nākošajā dienā tiku pie detaļām un ķēros pie lietas, pateicoties Emsiņam tiku pie vajadzīgajām detaļām.
Disku izmērs 325mm runā pats par sevi
vecais vs jaunis
izjaucam suportu, virzulis izņemts, vecais vs jaunais

°
Suportam samainam visas blīves un liekam kopā
Liekam virsū bremžu klučus un darbiņš padarīts.
Protams atgaisojam visu, un biju parsteigts cik auto skaisti tagad ripo.
Nevarēju izturēt sajūtu: "katru kuru mirkli tās ieplūde lāpstiņas var iekrist dzinējā"
Jaucam dzinēju arā
Noņemot ieplūdi biju stipri izbrīnīts ka lāpstiņu tur nav, nekas vismaz izmazgāju rūpīgi kolektoru.
Saliktas blīves
Samainīts arī kartera ventilācijas filtrs, kurš par laimi jau arī bija lacīgi iepriekš mainīts un nebija aizaudzis, takā ar attieksmi te viss bijis labi.
Nu ko viss samainīts kas nepieciešams, pie reizes atradu ka pie sūkņa sulo divas trubiņas tās tuvākajā laikā arī jānomaina. Dzinējs salikts.
Vnk ziemas edišen kopskats.
Pēc veiktajiem darbiem, ir sajūta ka pelēcim 2. elpa atvērusies patēriņs arī fantastisks ar ~20 litriem nobrauucu 315 km no tiem 145 pilsētā.
Uz vasaru jāsaved vizuāli visi sīkumi kārtībā, gribētos izpūtēja uzgaļus uzlikt, un klīrensu pamainīt.
Thats all folks...