krissis wrote:A kā ir ar tām pirmās paaudzes iekārtām, viņas var arī uz špriciniekiem likt vai arī kompis nesapratīs to pasākumu?
Google saka šādi - 1st generation
Venturi, open loop systems (no lambda control) with no electronic controls. Generally only installed on simple carburettor engines. System fully adjustable by installer.
Lielākā problēma liekot pirmo paaudžu gāzes iekārtas uz motoriem ar daudzpunktu iesmidzināšanas sistēmu, ir tieši tas, ka var šaut nost gofru un tā arī sačakarēt gaisa masas mērītāju un tā lāpstu vai pat drosļvārstu.
Un cik es zinu, tad pirmo paaudžu gāzes iekārtām ir tā, ka noregulē noteiktu daudzumu gāzes, kāds tiek ielaists ieplūdes sistēmā un viss. Tas paliek diezgan konstants -> treknais pie zemiem, liesais pie augstiem. Varbūt, ka ir arī iekārtas kādas, kurām ir vakūma paātrinātāji, bet tik sīki nav pētīts.
Un vēl daudzpunktu iesmidzināšanas sistēmām(neattiecas uz K-jetu un KE-jetu, jo tiem ir mehāniskās sprauslas) jāņem vērā tas, ka jāizprāto kā pārslēdzoties uz gāzi atslēgt sprauslām strāvu. Un ko kompis par to teiks gan nav ziņu, bet nekam nevajadzētu mainīties.
Un kompim kā tādam ar gāzi nekāda sakara, tur nekādu problēmu un brīnumu nebūs(ja vien nepieliek gāzes pievadu pirms GMM).
Tas viss ir skaidrs, interesēja par motora ecu vai tas nenorubīs sprakšķeli kad nebūs degvielas spiediena, bet Micuks teica , ka jābūt kedā. Jābrauc pēc daļām (santīmsex)
Gāzes balons 630x250mm 60L liekams zem auto (ārēji) kopā stiprekļiem, bet gāzenieki stāsta, ka varot novietot arī auto iekšpusē.
Viss ir jauns un vēl sapakots kastē.
Man tas izmaksāja 90 latus un pašam nevajag. Gaidu jūsu piedāvājumus..
28396844 - Kārlis
KAroč meklēju, nevarēju atrast...
Lieta sekojoša gandrīz saliku e30 gāzes iekārtu (M40b18), sāku likt pārslēdzēju, un sapratu ka man pie tās iekārtas ir vēl kkāds štrunts, uz reduktora divi vadi - relejs, sapratu pielieku spriegumu tikšķ, bet ir vēlviens tjipa izskatās pēc releja bet nav, sūdiņš sistēmā pirms paša reduktora arī itkā jāpienāk diviem vadiem, ātri pieliku spriegumu- ļoti maza pretestība, gandrīz īsais. Kas tas tāds varētu būt?
Sistēma noņemta no merša kkāda ar meh. šprici.
Likaas ka otraa, bet tjip sanaak laikam ka pirmaa, jo nav nekaada vadiibas bloka. A mosh bija jaabuut?
Meegjinaashu uzbildeet kaa tas pasaakums izskataas
tas ir gāzes vārsts, iedodot viņam špani tiek pavērts vārsts un gāze sāk plūst uz reduktoru, viens tur ir + kas nāk no slēdža, otrs ir - . Vieno to pasākumu pēc šīs shēmas, tikai degvielas padevi nogriez ar releju http://radikal.ru/F/i061.radikal.ru/100 ... 6.jpg.html
Otrs vārsts nāk visām vecajām iekārtām, kurām nav elektriskais multivārtsts. Ja viņš netikšķ, tad virzulītis jau ir izravēts un atstāts tikai kā filtrs.
Karoch viss bumbaas, bisk uzsitu pa to zilo, saaka tikskeet. Piesleedzu vinju paraleeli otram vaarstam, bet laikam bija jaasleedz pie pedeejaas sleedza izejas kura palika briiva.
Paldies par paliidziibu
Andergraunds wrote:Karoch viss bumbaas, bisk uzsitu pa to zilo, saaka tikskeet. Piesleedzu vinju paraleeli otram vaarstam, bet laikam bija jaasleedz pie pedeejaas sleedza izejas kura palika briiva.
Paldies par paliidziibu
tu pamēri labāk ko viņš dara nevis uz haļavu saspraud viņus
Es jau parbaudiiju, lai padotu gaazi uz reduktoru jaatver abi divi. Sanaaca pielaist uz gaazi, vis ruuc bet vajag sareguleet, jo rezka iegaazeejot takaa aizrijaas.
Andergraunds wrote:Es jau parbaudiiju, lai padotu gaazi uz reduktoru jaatver abi divi. Sanaaca pielaist uz gaazi, vis ruuc bet vajag sareguleet, jo rezka iegaazeejot takaa aizrijaas.
oo bračka, man identiska situācija neesmu pieķēries vēl skatīties kas par vainu, kad izdodas dabūt kārtīgā dūmā tad padod ziņu