Mūsu bijušais transports -
Re: Mūsu bijušais transports -
Pirms tiesibu ieguushanas palauzti paaris shroti (gan savi, gan chomu, gan kopaa pirkti peedeejais no tiem - BMW E28 518 ) un braukaats ar dazhaadiem maates auto.
1. Par cik jau sen lasu arii BMWPower forumu un arii paaris draugiem/pazinjaam bija E36, bija skaidrs, ka pirmo auto vajag tieshi taadu (BMW ... )
Kaadu laiku tika meklēta E36 kupeja vai sedans, bet piedaavaajums uz to briidi bija diezgan shvaks. Pienaaca diena kad bija steidzmi nepiecieshams auto darba vajadziibaam, bet nekas vēl nekas nebija atrasts.
Tika izskraidiiti vairaaki ss.lv varianti, vairaaki autoplachi un beigaas nopirkts auto, kaadu nepavisam nebiju domaajis pirkt - E36 kompakts Auto loti labaa staavoklii ar normaalu apriikojumu (apsildāmiem spoguļiem, el. lūku, el. logiem, visu optiku ar baltajiem pagriezieniem, kruīza kontroli, OBC II, miglām, Hi-Fi 10 skaļruņu audio un orig. ///M ātrumpārslēga ručku )
Ar auto tika daudz braukts, taisnojot rokas tas tika vairākas reizes gan nopietni, gan ne tik nopietni apdaudzīts, bet kalpoja labi, ne reizi nepievīla un neatstāja uz ceļa.
Otro reizi auto celjot no mironjiem, rokas man uz to nolaidaas un tika ar lieliem zaudeejumiem pardots
2. Kompota vietā tika iepirkts E34 520i 92' gada.
Ērts, ikdienas braukšanai pietiekami dinamisks un glīts krīzes pārvietotājs
Auto paardots maatei, uzticiigi pildot kriizes paarvietotaaja pienaakumus un iekjerts pashreizeejais tuurings.
edit (13/02/10):
Nu jau pie bijushajiem varu iemest arii 96' BMW 520i Touring.
Auto visnotalj labs, sho dazhu meeneshu laikaa, kurus auto atradaas pie manis, tika nobraukts diezgan daudz, pabuuts arii aarpus LV.
Peec shii auto esmu sapratis, ka univesaala virsbuuve videejaas klases auto ir vairaak +, nekaa -. Lai arii, saliidzinot ar konkurentiem, E34 ir maz vietas, auto bija ljoti praktisks.
Patika labi saglabaajies salons, kautkaadas ekstras, dinamika arii ikdienas lietoshanai bija apmierinosha. Bija pat plaans sakopt, uzlikt uz gliitiem diskiem utt., bet mazliet nolaidaas rokas, jo ruslans bija saacis grauzt, kraasojums bija diezgan skumjaa staavoklii. Pareekjinot to, cik jaaiegulda, sapratu ka shobriid nav tik daudz liidzeklju, kurus pazaudeet (to $$$ noteikti neatguutu)
1. Par cik jau sen lasu arii BMWPower forumu un arii paaris draugiem/pazinjaam bija E36, bija skaidrs, ka pirmo auto vajag tieshi taadu (BMW ... )
Kaadu laiku tika meklēta E36 kupeja vai sedans, bet piedaavaajums uz to briidi bija diezgan shvaks. Pienaaca diena kad bija steidzmi nepiecieshams auto darba vajadziibaam, bet nekas vēl nekas nebija atrasts.
Tika izskraidiiti vairaaki ss.lv varianti, vairaaki autoplachi un beigaas nopirkts auto, kaadu nepavisam nebiju domaajis pirkt - E36 kompakts Auto loti labaa staavoklii ar normaalu apriikojumu (apsildāmiem spoguļiem, el. lūku, el. logiem, visu optiku ar baltajiem pagriezieniem, kruīza kontroli, OBC II, miglām, Hi-Fi 10 skaļruņu audio un orig. ///M ātrumpārslēga ručku )
Ar auto tika daudz braukts, taisnojot rokas tas tika vairākas reizes gan nopietni, gan ne tik nopietni apdaudzīts, bet kalpoja labi, ne reizi nepievīla un neatstāja uz ceļa.
Otro reizi auto celjot no mironjiem, rokas man uz to nolaidaas un tika ar lieliem zaudeejumiem pardots
2. Kompota vietā tika iepirkts E34 520i 92' gada.
Ērts, ikdienas braukšanai pietiekami dinamisks un glīts krīzes pārvietotājs
Auto paardots maatei, uzticiigi pildot kriizes paarvietotaaja pienaakumus un iekjerts pashreizeejais tuurings.
edit (13/02/10):
Nu jau pie bijushajiem varu iemest arii 96' BMW 520i Touring.
Auto visnotalj labs, sho dazhu meeneshu laikaa, kurus auto atradaas pie manis, tika nobraukts diezgan daudz, pabuuts arii aarpus LV.
Peec shii auto esmu sapratis, ka univesaala virsbuuve videejaas klases auto ir vairaak +, nekaa -. Lai arii, saliidzinot ar konkurentiem, E34 ir maz vietas, auto bija ljoti praktisks.
Patika labi saglabaajies salons, kautkaadas ekstras, dinamika arii ikdienas lietoshanai bija apmierinosha. Bija pat plaans sakopt, uzlikt uz gliitiem diskiem utt., bet mazliet nolaidaas rokas, jo ruslans bija saacis grauzt, kraasojums bija diezgan skumjaa staavoklii. Pareekjinot to, cik jaaiegulda, sapratu ka shobriid nav tik daudz liidzeklju, kurus pazaudeet (to $$$ noteikti neatguutu)
Last edited by MartinsG on 13 Feb 2010, 23:45, edited 2 times in total.
E39 ///M paket individual key-lets-go swadowline edishen
Alfa 166 aka poor man's Quattroporte
Alfa 166 aka poor man's Quattroporte
Re: Mūsu bijušais transports -
Ja jau visi, tad visi
Pirmais auto :
Kā jau pirmais- pilnīgas šausmas.Bija izvēle starp šo un mk1 .Vairākas reizes tika vilkts no Rīgas. Rūsa visur, eksplozijas un šāvieni no motortelpas bija ikdiena. Tas bija 84. gada 320.
Pirms:
Pārdodot:
Otrais auto :
Par šo auto varu teikt tikai to labāko, jo auto tika iegādāts no veca onkulīša Daugavpilī. kas viņu bija kopis godam.Rūs nebija vispār, viss smuks, tīrs, svaigs.Motormuzeju cienīgs eksemplārs.Tas bija e28, motors 2,8.Tika pārdots, jo piedzēries krievs dzērumā saskādēja auto aizmugurējo daļu.Plāni jau bija lieli, bet līdz ķibelei vienīgais, kas tika izdarīts bija atrasts un ielikts svaigs ādas salons.
Šāds tika iegādāts:
Pēc skādes:
Trešais auto:
Sākās e36 ēra un pirmais bija 318 sedans. Par motora tilpumu bija pilnīgi po un kā skolniegam gribējās , kautko jaunāku.Tehniski bija ļoti ok, bet Ruslans bija darījis savu godam.Šajā nekāda nauda netika guldīta, jo šis auto pildija vienkārša d. pārvietotāja funkcijas un viss.Vienīgi uzliku face-lift priekšu, tiku galā ar rūsu, šur tur piekrāsoju un aizgāja grabēdams .
šāds :
Ceturtais auto:
Gribējās kupeju.Motora tilpumā atkal biju nedaudz progresējis.Šis bija 320i, zaļš ar neejošu pečkas motoriņu, briesmīgu krāsojumu un un elektronikas defektiņiem, un šādām tādām šķūņa iezīmēm. Tiesa, iegādes cena bija tam brīdim simboliska un kā tālāk pārdodams tika iepirkts.Šo to saremontēju, šo to nē- sapulēju (kā visus ) . Nākamais īpašnieks viņu veiksmīgi iznīcināja.
Pirms:
Manā īpašumā:
Finito:
Piektais auto:
Pārdevu to brīnumu un meklēju kautko vietā. Bija skaidrs, ka gribu e36 kupeju.2,3-2,8 , bet tākā neko prātīgu par to naudu atrast nevarēju, tad skatījus arī uz 2,0No e36 šis bija vispatīkamākais (tīri no braukšanas viedokļa). Kluss, tehniski svaigs, neizjāts utt. Kāds var kko mēģināt pīkstēt, ka 2,0- sū utt, bet man po.Skaidrs ir viens- ja gribi pa lētu un vienkāršu pārvietojamo un tas ir bmw, tad iespēja atrast auto, kas nesagādās liekas raizes un būs mazāk no.sts noteikti arī būs maz/- mazāk motors.
Tātad: Caur paziņu Marihuanu tika sazīmēts šāds variants, kas pēc cenas sanāca ļoti izdevīgs, kā arī tehniski un vizuāli apmierināja, jo bija aptuvena vīzija kā viņam jāizskatās un šajā gadījumā tas arī +/- sanāca.
e36 320
Iegādāts:
Pēc mēneša:
Sestais auto:
Tākā gribē'jās arī kautko no ekstrām, un paziņa piedāvāja emsiņa veco e36, kurš bija nedaudz cietis pēc under the bridge drifta apmācībām.Padomāju, padomāju un izdomāju, ka jāņem. šis arī vienīgais tika atrādīts burnoutā, bet katrā ziņā auto kurš pie manis ir bijis visilgāk, piedzīvojis visvairāk pārmaiņas, ieguldījumus, nervus utt.
Šāds tika nopirkts:
Procesā:
Pirms pārdošanas:
Tagad ir e39, bet par to nerunāsim
Pirmais auto :
Kā jau pirmais- pilnīgas šausmas.Bija izvēle starp šo un mk1 .Vairākas reizes tika vilkts no Rīgas. Rūsa visur, eksplozijas un šāvieni no motortelpas bija ikdiena. Tas bija 84. gada 320.
Pirms:
Pārdodot:
Otrais auto :
Par šo auto varu teikt tikai to labāko, jo auto tika iegādāts no veca onkulīša Daugavpilī. kas viņu bija kopis godam.Rūs nebija vispār, viss smuks, tīrs, svaigs.Motormuzeju cienīgs eksemplārs.Tas bija e28, motors 2,8.Tika pārdots, jo piedzēries krievs dzērumā saskādēja auto aizmugurējo daļu.Plāni jau bija lieli, bet līdz ķibelei vienīgais, kas tika izdarīts bija atrasts un ielikts svaigs ādas salons.
Šāds tika iegādāts:
Pēc skādes:
Trešais auto:
Sākās e36 ēra un pirmais bija 318 sedans. Par motora tilpumu bija pilnīgi po un kā skolniegam gribējās , kautko jaunāku.Tehniski bija ļoti ok, bet Ruslans bija darījis savu godam.Šajā nekāda nauda netika guldīta, jo šis auto pildija vienkārša d. pārvietotāja funkcijas un viss.Vienīgi uzliku face-lift priekšu, tiku galā ar rūsu, šur tur piekrāsoju un aizgāja grabēdams .
šāds :
Ceturtais auto:
Gribējās kupeju.Motora tilpumā atkal biju nedaudz progresējis.Šis bija 320i, zaļš ar neejošu pečkas motoriņu, briesmīgu krāsojumu un un elektronikas defektiņiem, un šādām tādām šķūņa iezīmēm. Tiesa, iegādes cena bija tam brīdim simboliska un kā tālāk pārdodams tika iepirkts.Šo to saremontēju, šo to nē- sapulēju (kā visus ) . Nākamais īpašnieks viņu veiksmīgi iznīcināja.
Pirms:
Manā īpašumā:
Finito:
Piektais auto:
Pārdevu to brīnumu un meklēju kautko vietā. Bija skaidrs, ka gribu e36 kupeju.2,3-2,8 , bet tākā neko prātīgu par to naudu atrast nevarēju, tad skatījus arī uz 2,0No e36 šis bija vispatīkamākais (tīri no braukšanas viedokļa). Kluss, tehniski svaigs, neizjāts utt. Kāds var kko mēģināt pīkstēt, ka 2,0- sū utt, bet man po.Skaidrs ir viens- ja gribi pa lētu un vienkāršu pārvietojamo un tas ir bmw, tad iespēja atrast auto, kas nesagādās liekas raizes un būs mazāk no.sts noteikti arī būs maz/- mazāk motors.
Tātad: Caur paziņu Marihuanu tika sazīmēts šāds variants, kas pēc cenas sanāca ļoti izdevīgs, kā arī tehniski un vizuāli apmierināja, jo bija aptuvena vīzija kā viņam jāizskatās un šajā gadījumā tas arī +/- sanāca.
e36 320
Iegādāts:
Pēc mēneša:
Sestais auto:
Tākā gribē'jās arī kautko no ekstrām, un paziņa piedāvāja emsiņa veco e36, kurš bija nedaudz cietis pēc under the bridge drifta apmācībām.Padomāju, padomāju un izdomāju, ka jāņem. šis arī vienīgais tika atrādīts burnoutā, bet katrā ziņā auto kurš pie manis ir bijis visilgāk, piedzīvojis visvairāk pārmaiņas, ieguldījumus, nervus utt.
Šāds tika nopirkts:
Procesā:
Pirms pārdošanas:
Tagad ir e39, bet par to nerunāsim
Re: Mūsu bijušais transports -
pagaidaam vieniigais bijushais, laps kaplis bij
- Attachments
-
- subaars.jpg (152.32 KiB) Viewed 33709 times
Ir tikai divu veidu cilvēki - tādi, kuriem es patīku, un tādi, kuri var iet dirst.
- omulis
- Moderators
- Posts: 5810
- Joined: 11 Jun 2004, 11:17
- Location: Ādaži, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mūsu bijušais transports -
2.8takeshi wrote:ew reini tev taks tas e28 bija 2,0lReinis wrote:Ja jau visi, tad visi
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
-
- Audi 80 Quattro
- Posts: 665
- Joined: 11 Jan 2006, 23:17
- Location: Talsi
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Mūsu bijušais transports -
b*ā labi ka ir šitas topic
REINIS
Piedzīvoju šito avāriju !!! sēdēju aizmugurē pa vidu !!! tas čalītis attēlā esmu es !!!
REINIS
Piedzīvoju šito avāriju !!! sēdēju aizmugurē pa vidu !!! tas čalītis attēlā esmu es !!!
Spoiler
Show
... Bija laiks kad mans sencītis ( brauc uz smagajiem) bija traks ar smagotuningu , tāpēc pieregojās šeit !!! Viņš jau kopš 2008.gada beigām neizmanto šo portālu , tāpēc es , lai nebūtu jāveido jauns Logins , izmantoju viņa Loginu !!! Kādam kas iebilstams ??? raksti eatshit@gofuc*yourself.pn
- jūdass
- Posts: 305
- Joined: 24 Feb 2006, 13:04
- Location: Galvenā pilsētas nomale
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mūsu bijušais transports -
tālajā 2003. gada novembrī meklēju savu pirmo automašīnu. Ļoti patika Honda CRX, tomēr Visaugstākais mani no Hondām vienmēr ir pasargājis, tāpēc meklējumu noslēgumā iegādājos 1990. gadā ražotu Opel Kadett ar 1,6 litru motora tilpumu, 14 collu lietajiem diskiem, Schroth drošības jostām, *sporta* stūrīti un turku tūningu. Turpmākos trīs gadus veltīju iepriekšminētā tūninga likvidācijai un 2006. gada vasarā pirms TA beigām pārdevu. Auto man ļoti patika, bet diemžēl sasodīti rūsēja.
- А по нормальному ты умеешь говорить?
- Ответ, к сожалехию, не да.
- Ответ, к сожалехию, не да.
Re: Mūsu bijušais transports -
njaa opelis bija redzeets un sedets iekšā tas bija kkasJuzix wrote:Pirmais auto, pec tiesību iegūšanas. Daudz pārcieta tas opeļis....
Pārējie gan bijuši daba auto:
Visa veida apdruka uz praktiski jebkura auduma virsmas kā arī Uzlīmes!
Un protams arī Izgatavoju Flančus visiem auto,visos izmēros,visās konfigurācijās. 5mm-110mm biezumā. /// PM vai 22oo2959 ///
Un protams arī Izgatavoju Flančus visiem auto,visos izmēros,visās konfigurācijās. 5mm-110mm biezumā. /// PM vai 22oo2959 ///
- family guy
- Posts: 447
- Joined: 07 Mar 2010, 13:19
- Location: Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Mūsu bijušais transports -
Jā,atmiņas Savā laikā dabūju liegumu,nedabūjis vel tiesības,so tēvs uzdāvināja scorpi,teica,lai divu gadu laikā būtu kā konfekte,diemžēl biju zaļš un man galvenais bija rullēt(tad jau ar baltajām tik) norullēju līdz klinķim un pa 50 ls pārdevu,bet auto labs
- Pauliic
- Moderators
- Posts: 4390
- Joined: 15 Jun 2004, 14:33
- Location: Carnikava, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mūsu bijušais transports -
Audi Coupe 87' - ar omuli dzerot Hektoriņu ~ 2003. gadā tika nolemts, ka E30 stock nav vērts ņemt, jo nebija naudas par ko nosēdināt, bet AC jau stock'ā "ir smukāka" (nezinājām tad vēl par atsperu zāģēšanu).
pēc ~ 1.5 gada tika nošķilts un par apdrišinātāju izmaksāto paņemts Audi 90 2.3 Q - tikkai labākās atmiņas
tad bija visādi darba vāģi un atnākot krīzei atnāca arī Fords 2.4 bloķēts Scorpio, kurš tika nostailots burnout labākajās tradīcijās
pēc ~ 1.5 gada tika nošķilts un par apdrišinātāju izmaksāto paņemts Audi 90 2.3 Q - tikkai labākās atmiņas
tad bija visādi darba vāģi un atnākot krīzei atnāca arī Fords 2.4 bloķēts Scorpio, kurš tika nostailots burnout labākajās tradīcijās
Re: Mūsu bijušais transports -
taaks... pirmais auto bija dāvānā, man vēl 18 nebija.. liku tiesības un sētā stāvēja renault megane ar 1.4 dzineeju bendziinieku
sadomaaju ka vajag kko interesantaaku .. parkapu uz calibru.. vel shodien braukaa bez ruusas
tad bija 323 F 95 g mazda 1.5 16V zalja :D nav bildes..
tad nisan nx100 1.6 16V netiku pat pieregjistret.. man noskjiila vinju
tad braukaju ar visadiem agregatiem bet tie nebija tadi ilgstoshi un ne mani
tad opel astra g 2.0 16V
nu tagad tas, ko nevar likt
sadomaaju ka vajag kko interesantaaku .. parkapu uz calibru.. vel shodien braukaa bez ruusas
tad bija 323 F 95 g mazda 1.5 16V zalja :D nav bildes..
tad nisan nx100 1.6 16V netiku pat pieregjistret.. man noskjiila vinju
tad braukaju ar visadiem agregatiem bet tie nebija tadi ilgstoshi un ne mani
tad opel astra g 2.0 16V
nu tagad tas, ko nevar likt
End Credits
Re: Mūsu bijušais transports -
Labdien biedri. tad nu arī es iemetīšu savu pirmo postu. nomazgāšu un iztīrīšu auto tad uztaisīs arī postu pie esošajiem auto
1 auto man tika BMW 318 is 96gada. autiņš patika.bija arī labi kopts, krīzes dēl pārdevu. bilžu nevaru sameklēt.
2 auto man tika VW Vento 92g, 1.8 mono. nu neekonomisks bij bez gala.
pēc vento nāca Ford Escort 96gada. 1.4 benžuks. lielākā kļūda manā izvēlēto auto sarakstā. bilža ielikšu kad tikšu pie darba datora.
un tad nāca Opels. kurš man sūca asinis kā negudrs 1.8 16v ecotec.97 gada.
nu un tagad jau nedēļu vizinos ar bumbieri 320d, būs sīkāks apraksts. ceru ka kādu laiku nemainīšu auto
1 auto man tika BMW 318 is 96gada. autiņš patika.bija arī labi kopts, krīzes dēl pārdevu. bilžu nevaru sameklēt.
2 auto man tika VW Vento 92g, 1.8 mono. nu neekonomisks bij bez gala.
pēc vento nāca Ford Escort 96gada. 1.4 benžuks. lielākā kļūda manā izvēlēto auto sarakstā. bilža ielikšu kad tikšu pie darba datora.
un tad nāca Opels. kurš man sūca asinis kā negudrs 1.8 16v ecotec.97 gada.
nu un tagad jau nedēļu vizinos ar bumbieri 320d, būs sīkāks apraksts. ceru ka kādu laiku nemainīšu auto
Spoiler
Show
- Zvirbuliss
- Spam addicted
- Posts: 881
- Joined: 25 Nov 2012, 15:38
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Mūsu bijušais transports -
Mans pirmais auto bija vw passat b2 , baigi gribējās autiņu un ar čomu atradām internetā un nopirkām. Cena bija 100LS, sludinājumā izskatījās labs, saimnieks teica , ka nedaudz sajūgs slīdot, protams tas "nedaudz" izrādijās daudz un līdz mājai nemaz netikām, bija jāvelk .1.8 motors bija, pēctam kad sajūgu samainijām motors vairs negāja, kādu gadu nočakarējāmies , vienu reizi tik izbraucām un tikai nodots tolmetā jo dabūju žiku . Izskatījās šādi -
Tad kā jau teicu tika dabūts žiks, ar to arī sākās visa jautrība, pirmie drifti, grāvji, pirmais paša rokām pārjauktais un nedaudz pat uzlabotais motors u.c sākumā bija oriģinālais 1.2 , tad no Micuka dabūju 1.5 motoru kuru nedaudz uzlaboju un ieliku iekšā. Reāli tika pārskrūvēts no a-z un pat gāja . Ļoti labas atmiņas par šo auto, gribās vēl kādreiz atgriezties pie žika, ganjau kautkad. Tad nu sāka parādīties vajadzība pēc auto ar dokumentiem un tad žiks tika nodots tolmetā un tika iegādāts jau nākamais. Izskatījās šādi -
Tad nāca atkal pasāts b2, tikai šoreiz nedaudz savādāks, ar pilnpiedziņu un 2.2l motoru, gāja baigi labi, ar to tika arī diezgan daudz piedzīvots, gan grāvji, gan norautas pusasis 100km no mājām, bet kopumā diezgan labs un izturīgs autiņš, vienmēr tika nogādāts mājās svajom hodom. , beidzās TA un izdevīgi pārdevu :ag: . Izskatījās šādi -
Tad nāca bmw 520. Tikka nopirkts ļoti spontāni un pa riktīgu limonādi. Nopirku pa 300ls , ļoti labā stāvoklī ar skati uz pus gadu, nobraucu 3 mēnešus, neieguldīju ne kapeiku un notirgoju pa 630ls .
[/quote]
Pēctam gribēju ko ekonomisku un nopirku koltu, lai cik man paveicās ar bembi tad ar koltu man tikpat ļoti nepaveicās, ieguldīju vairāk kā 2x tās mašīnas vērtība ir un tāpt tur vēl bija tālu līdz labam stāvoklim. Pēctam tika iemainīts OneLittreBeer pret e34 atkal...
Tad kā jau teicu tika dabūts žiks, ar to arī sākās visa jautrība, pirmie drifti, grāvji, pirmais paša rokām pārjauktais un nedaudz pat uzlabotais motors u.c sākumā bija oriģinālais 1.2 , tad no Micuka dabūju 1.5 motoru kuru nedaudz uzlaboju un ieliku iekšā. Reāli tika pārskrūvēts no a-z un pat gāja . Ļoti labas atmiņas par šo auto, gribās vēl kādreiz atgriezties pie žika, ganjau kautkad. Tad nu sāka parādīties vajadzība pēc auto ar dokumentiem un tad žiks tika nodots tolmetā un tika iegādāts jau nākamais. Izskatījās šādi -
Tad nāca atkal pasāts b2, tikai šoreiz nedaudz savādāks, ar pilnpiedziņu un 2.2l motoru, gāja baigi labi, ar to tika arī diezgan daudz piedzīvots, gan grāvji, gan norautas pusasis 100km no mājām, bet kopumā diezgan labs un izturīgs autiņš, vienmēr tika nogādāts mājās svajom hodom. , beidzās TA un izdevīgi pārdevu :ag: . Izskatījās šādi -
Tad nāca bmw 520. Tikka nopirkts ļoti spontāni un pa riktīgu limonādi. Nopirku pa 300ls , ļoti labā stāvoklī ar skati uz pus gadu, nobraucu 3 mēnešus, neieguldīju ne kapeiku un notirgoju pa 630ls .
[/quote]
Pēctam gribēju ko ekonomisku un nopirku koltu, lai cik man paveicās ar bembi tad ar koltu man tikpat ļoti nepaveicās, ieguldīju vairāk kā 2x tās mašīnas vērtība ir un tāpt tur vēl bija tālu līdz labam stāvoklim. Pēctam tika iemainīts OneLittreBeer pret e34 atkal...
- Zvirbuliss
- Spam addicted
- Posts: 881
- Joined: 25 Nov 2012, 15:38
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Mūsu bijušais transports -
kolts noteikti nē, bet žiku gan labprāt ieķertuNixon wrote:Pēc visa spriežot, nākamais atkal būs Colts vai VAZ...
Re: Mūsu bijušais transports -
Mans pirmais auto 2003.gada Ford Focus 1.6 16v yooo
lietoju no 2009.gada-2011.gadam.
Labākās atmiņas - pirmais auto, bija ļoti forši universālī gulēt.
vairāk bildes
Otrais auto bija 1989.gada Volvo 245
Nopirku 03.2011. Sāku remontēt un metināt 15.07.2011. no darbnīcas pagalma izbraucu 25.10.2011. Bet remontēt tā arī nekad nebeidzu, jo plīsa visi mezgli pēc kārtas tam nojātajam auto. Pārdevu 01.10.2012.
Divas labākas lietas, ko ar Volvo izdarīju
1. Apbraucu apkārt Latvijai (kas patiesībā bija viens no auto galvenajiem uzdevumiem pie pirkšanas)
2. Pārdevu
vairāk bildes
Bildes no remontiem
Volvo topiks
lietoju no 2009.gada-2011.gadam.
Labākās atmiņas - pirmais auto, bija ļoti forši universālī gulēt.
vairāk bildes
Otrais auto bija 1989.gada Volvo 245
Nopirku 03.2011. Sāku remontēt un metināt 15.07.2011. no darbnīcas pagalma izbraucu 25.10.2011. Bet remontēt tā arī nekad nebeidzu, jo plīsa visi mezgli pēc kārtas tam nojātajam auto. Pārdevu 01.10.2012.
Divas labākas lietas, ko ar Volvo izdarīju
1. Apbraucu apkārt Latvijai (kas patiesībā bija viens no auto galvenajiem uzdevumiem pie pirkšanas)
2. Pārdevu
vairāk bildes
Bildes no remontiem
Volvo topiks
Re: Mūsu bijušais transports -
1. BMW E30 318 Convertible 1991.g., tikka iegūta vadītāja apliecība un no vācijas tika paņemt mega sterils, diezgan izskatīgs aparāts, par kura pārdošanu uznāk krenķi vēl šodien, jo pēc tam, kādu laiku viss ar auto gāja tikai uz leju...
Pašlaik, cik zinu, šajā auto tiek likts iekšā e36 M3 motors, jo kuzavs viņam bija perfekts.
2. Bmw 525TDS 1993.g. - Auto, uz kuru es esmu ieberzies vis vairāk - toreiz neko no auto nezināju + nezināju arī to, kāda kaka ir 525TDS, rezultātā no bmwpower usera Invisible tika par kosmosu (1800LS) iepirkts pilnīgs šrots. Patiesībā, pēc tās reizes sapratu, ka no forumiem nevienam uzticēties nevar, jo viņš viņu totāli iesmērēja, dievojoties, ka ar auto viss ir kārtībā un pēc tam, kad tika jautāts, viņš un visi pārējie powera papas dziedāja, cik skaisti viss ir. Kaut gan realitātē bija metinātas glāzes, motors bija beigts, vislaik vārijās, u.t.t. Tad nu ieliku viņā vēl kādus 400Ls un beigās samainīju pret E34 520. Nākamais saimnieks viņu aplasīja (jo bija el gaišais salons, el stūres lifts, mpakas atliekas, kruīzs u.c. labas lietas), tad kādu brīdi viņš novizinājās pa Jelgavu (nezinu gan kā viņam varēja iziet TA), pašlaik, laikam, tolmets.
3. BMW 520i 1991.g. Šo es ieguvu, maiņas rezultātā pret to TDS lūzni, nobraucu ar viņu diezgan ilgi, tika arī veikti šādi tādi vizuālie uzlabojumi, rezultātā izskatijās šāds, tikai uz Style5 BBS diskiem un ar šauro priekšuu, kas atbilda motora pārsegam. Auto tika pārmetināta visa priekša un grīda, jo bija flinstonmobīlis. Ļoti patika šī auto krāsa.
Pēc manis nākamais īpašnieks auto nomainīja motoru un, cik zinu, vēl brauc apkārt + izskatās neslikti.
4. BMW325i Coupe 1992.g., ļoti patika šis auto, jo bija diezgan sterils, iekšā gaišā āda ļoti labā stāvoklī, nevis kā, lielai daļai citu e36 + nenojāts motors, kā arī bloķis. Biju auto savedis kārtībā, izdomāju tirgot un vienu dienu pie mājas viens Golfs viņam nošķīla priekšu, rezultātā apdrošinātāji izmaksāja 1350Ls, lūžņus atstāja man, kurus es uztaisīju braucamus un beigās sanāca pārdot viņu par 2150LS Laba varka. Auto, cik zinu, tika izjaukts detaļās.
5. BMW 520 Benz/gāze 1993.g., šo nopirku diezgan spontāni un kad bija lielie sniegi, rezultātā nepamanīju to, ka mašīnai tikko krāsota visa aizmugre un tā ir iemetināta jauna. Pēc ziemas sāka līst ārā rūsiņš visās malās, kurš tika, iespēju robežās, iznīcināts. Papildus tam, tika veikti arī uzlabojumi - ielikts kožas salons, diski, miglas, lampas nomainītas un vēl visādas lietas. Beigās auto tika notirgots čalim uz Daugavpili un, spriežot pēc CSDD datiem, brauc vēl šodien.
6. Ford escort Convertible 1993.g - Tika iepirkts par 300Ls pārdošanai, jo bija ar jaunu TA, bet rezultātā, ieguldot naudu vinnēju uz viņu 20LS :naglā varka:
7. VW Polo 1.4D 1995.g - Bija doma iegādāties pagaidu pārvietotāju, kamēr ienāksies lieka nauda, kam labākam, rezultātā tika ieprikts šis Polo, kuram, īsi pēc nopirkšanas sākās mežonīgas problēmas ar motoru, priecājos, ka tiku no viņa vaļā ar minimāliem zaudējumiem...
8. Chrysler Sebring Convertible 2.5 V6 1998.g - lielākā benzīna kapsēta, kura man ir bijusi, visādi citādi auto ir foršs kuģis un pa to cenu, ko viņi maksā noteikti ir labs variants, pats plānoju tādu vēl kādreiz iepirkt un ielikt gāzi, jo cenas viņiem ir ļoti zemas.
Pārdevu Ukrainim, kurš ar viņu aizbrauca uz Angliju.
9. BMW 320 1995.g, māsa nopirka sev e39 un, tā kā uz to brīdi nebija ar ko pārvietoties, nopirku no viņas veco e36, auto, patiesībā ļoti patika, mīksts, bija bloķis un automāts, tiesa rijīgs gan. Sataisīju un beigās pārdevu uz Daugavpili.
Pašlaik, cik zinu, šajā auto tiek likts iekšā e36 M3 motors, jo kuzavs viņam bija perfekts.
2. Bmw 525TDS 1993.g. - Auto, uz kuru es esmu ieberzies vis vairāk - toreiz neko no auto nezināju + nezināju arī to, kāda kaka ir 525TDS, rezultātā no bmwpower usera Invisible tika par kosmosu (1800LS) iepirkts pilnīgs šrots. Patiesībā, pēc tās reizes sapratu, ka no forumiem nevienam uzticēties nevar, jo viņš viņu totāli iesmērēja, dievojoties, ka ar auto viss ir kārtībā un pēc tam, kad tika jautāts, viņš un visi pārējie powera papas dziedāja, cik skaisti viss ir. Kaut gan realitātē bija metinātas glāzes, motors bija beigts, vislaik vārijās, u.t.t. Tad nu ieliku viņā vēl kādus 400Ls un beigās samainīju pret E34 520. Nākamais saimnieks viņu aplasīja (jo bija el gaišais salons, el stūres lifts, mpakas atliekas, kruīzs u.c. labas lietas), tad kādu brīdi viņš novizinājās pa Jelgavu (nezinu gan kā viņam varēja iziet TA), pašlaik, laikam, tolmets.
3. BMW 520i 1991.g. Šo es ieguvu, maiņas rezultātā pret to TDS lūzni, nobraucu ar viņu diezgan ilgi, tika arī veikti šādi tādi vizuālie uzlabojumi, rezultātā izskatijās šāds, tikai uz Style5 BBS diskiem un ar šauro priekšuu, kas atbilda motora pārsegam. Auto tika pārmetināta visa priekša un grīda, jo bija flinstonmobīlis. Ļoti patika šī auto krāsa.
Pēc manis nākamais īpašnieks auto nomainīja motoru un, cik zinu, vēl brauc apkārt + izskatās neslikti.
4. BMW325i Coupe 1992.g., ļoti patika šis auto, jo bija diezgan sterils, iekšā gaišā āda ļoti labā stāvoklī, nevis kā, lielai daļai citu e36 + nenojāts motors, kā arī bloķis. Biju auto savedis kārtībā, izdomāju tirgot un vienu dienu pie mājas viens Golfs viņam nošķīla priekšu, rezultātā apdrošinātāji izmaksāja 1350Ls, lūžņus atstāja man, kurus es uztaisīju braucamus un beigās sanāca pārdot viņu par 2150LS Laba varka. Auto, cik zinu, tika izjaukts detaļās.
5. BMW 520 Benz/gāze 1993.g., šo nopirku diezgan spontāni un kad bija lielie sniegi, rezultātā nepamanīju to, ka mašīnai tikko krāsota visa aizmugre un tā ir iemetināta jauna. Pēc ziemas sāka līst ārā rūsiņš visās malās, kurš tika, iespēju robežās, iznīcināts. Papildus tam, tika veikti arī uzlabojumi - ielikts kožas salons, diski, miglas, lampas nomainītas un vēl visādas lietas. Beigās auto tika notirgots čalim uz Daugavpili un, spriežot pēc CSDD datiem, brauc vēl šodien.
6. Ford escort Convertible 1993.g - Tika iepirkts par 300Ls pārdošanai, jo bija ar jaunu TA, bet rezultātā, ieguldot naudu vinnēju uz viņu 20LS :naglā varka:
7. VW Polo 1.4D 1995.g - Bija doma iegādāties pagaidu pārvietotāju, kamēr ienāksies lieka nauda, kam labākam, rezultātā tika ieprikts šis Polo, kuram, īsi pēc nopirkšanas sākās mežonīgas problēmas ar motoru, priecājos, ka tiku no viņa vaļā ar minimāliem zaudējumiem...
8. Chrysler Sebring Convertible 2.5 V6 1998.g - lielākā benzīna kapsēta, kura man ir bijusi, visādi citādi auto ir foršs kuģis un pa to cenu, ko viņi maksā noteikti ir labs variants, pats plānoju tādu vēl kādreiz iepirkt un ielikt gāzi, jo cenas viņiem ir ļoti zemas.
Pārdevu Ukrainim, kurš ar viņu aizbrauca uz Angliju.
9. BMW 320 1995.g, māsa nopirka sev e39 un, tā kā uz to brīdi nebija ar ko pārvietoties, nopirku no viņas veco e36, auto, patiesībā ļoti patika, mīksts, bija bloķis un automāts, tiesa rijīgs gan. Sataisīju un beigās pārdevu uz Daugavpili.
- Rii
- Posts: 7588
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Mūsu bijušais transports -
Tiem, kas negrib lasīt: Bija e36 316i kompakts, nopists, salaboju, nepatika, pārdevu. Nopirku e36 touringu.
Mana auto vēsture nav diez ko bagātīga, viens vienīgs e36½ mēnešreižu krāsā
Pirms sākt studēt augstskolā, nolēmu, ka uz Rīgu braukšu ar savu auto, nevis sabiedrisko transportu vai čomiem. Domāts darīts, kamēr vēl mācījos vidusskolā sāku žīdoties, dzīvot uz roltoniem un atmetu alkohola lietošanu. Vēl arī visu vasaru novergoju dažādos darbiņos un vasaras beigās sāku skatīties ko pirkt. No sākuma skatījos uz Audi B3 C3, jo izturīgi, lēti un elementāri uzbūvē. Bet nu sapratu, ka priekšpiedziņa konkrēti sūkā un sev kā vienīgo auto tādu negribu Tāpēc skatījos e36 budžetā līdz kādiem 800ls, ne sūda nebija. Aplūkoju vairākus variantus visi kaut kādi skumji nopisteņi Pēdējā brīvlaika nedēļā aizbraucu skatīties kompaktu un bļeģ nopirku Aizkratījos uz Dobeli, ieraudzīju, jebaķ jebaķ, sapulēts un spīdīgs, tukšgaitā skaņa kā 6cyl Nopirku paa 650ls. Braucot uz mājām likās, ka ir tīri ok, patēriņš 5.4l pa šoseju :beediiga_studenta_sapnis:. Pēc tam gan atklājās visādi sūdi, pa visām šķirbām pūš iekšā vējš, kārba tek, kaut kādi gatera risinājumi hadenē u.t.t Kr4 ieberzos, bet nu, uzliku gāzīti un sāku cīnīties. Nu un ekstru arī nekādu nebija, tik cik lūka un elektro spoguļi.
Nopērkot izskatījās šādi. Pasažiera pusē spārns bija tumšākā krāsā, tie lietie diski pilnīgi visi sadauzīti un meta, pat nevarēja nobalansēt :braukusi_sieviete:
Uz ziemu bija šitā
Braucu ļoti daudz, bet katru nedēļas nogali kaut ko laboju, jo pa nedēļu kamēr biju Rīgā vienmēr kaut kas noplīsa, nebija tādas nedēļas, kad es tajā vāģī neieguldītu naudu
Uz pavasara pusi jau pa lielam viss bija pārlasīts un nebija kam plīst, tāpēc varēja sākt domāt par tūningu
Tika iepirkti style5 r16 8j et20 diski ar balooooniem
Pēc tam arī iepirktas 205/50 toyo proxes tr-1 un h&r 40/20 atsperes.
Lai uzliktu diskus, vajadzēja biški iejaukties arku uzbūvē
Beigās izskatījās šītā
Pēc ziemas sliekšņiem bija iestājies pizģec, tāpat arī vienai arkai aizmugurē. Bet nu neko, tehniski viss bija salabots [virsbūves darbi man riebjas] un man tas auto palika garlaicīgs + jau visu laiku kopš tas man piederēja, gribēju lielāku auto tāpēc tika izieta TA ar pirmo reizi un auto veiksmīgi notirgots pa 780ls. Nožēloju tikai to, ka atdevu auto ar visiem diskiem, tagad tie diski maksā kosmosu, bet savā laikā nopirku pa 55ls Tā jau bija piedūrīgs auto, ziemā krāmēt bija ļoti forši, vadāmība pēc sasēdināšanas kā kartingam. Esmu pārliecināts, ka ja kādreiz kļūšu bagāts, vēlreiz nopirkšu kompaktu un sabūvēšu trasei ar m44 turbo dzinēju
Anyway, kompakta vietā tika iepirkts e36 tourings 96.g 318i, diezgan pilns, bet vizuāli un tehniski nolaists. Mīlu šo auto vairāk kā savu sievieti Tehniski visu arī jau esmu salasījis, uz pavasari tikai jaūzinstalē e30 plaukti priekšā, jāsasēdina un varbūt jāsainstalē pāris poly lietiņas piekarē. Kaut kad varbūt arī uztaisīšu topiku, jo ar šo vāģi arī esmu diezgan pamatīgi cīnījies un daudz ko darījis, tikai līdz tūninga rocība nav tikusi, bet cerams, ka ar laiku arī tas būs
p.s pilnais stāsts - http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=34&t=961
p.p.s jaunais īpašnieks ir pārmetinājis arkas un sliekšņus, un turpina vālēt
Mana auto vēsture nav diez ko bagātīga, viens vienīgs e36½ mēnešreižu krāsā
Pirms sākt studēt augstskolā, nolēmu, ka uz Rīgu braukšu ar savu auto, nevis sabiedrisko transportu vai čomiem. Domāts darīts, kamēr vēl mācījos vidusskolā sāku žīdoties, dzīvot uz roltoniem un atmetu alkohola lietošanu. Vēl arī visu vasaru novergoju dažādos darbiņos un vasaras beigās sāku skatīties ko pirkt. No sākuma skatījos uz Audi B3 C3, jo izturīgi, lēti un elementāri uzbūvē. Bet nu sapratu, ka priekšpiedziņa konkrēti sūkā un sev kā vienīgo auto tādu negribu Tāpēc skatījos e36 budžetā līdz kādiem 800ls, ne sūda nebija. Aplūkoju vairākus variantus visi kaut kādi skumji nopisteņi Pēdējā brīvlaika nedēļā aizbraucu skatīties kompaktu un bļeģ nopirku Aizkratījos uz Dobeli, ieraudzīju, jebaķ jebaķ, sapulēts un spīdīgs, tukšgaitā skaņa kā 6cyl Nopirku paa 650ls. Braucot uz mājām likās, ka ir tīri ok, patēriņš 5.4l pa šoseju :beediiga_studenta_sapnis:. Pēc tam gan atklājās visādi sūdi, pa visām šķirbām pūš iekšā vējš, kārba tek, kaut kādi gatera risinājumi hadenē u.t.t Kr4 ieberzos, bet nu, uzliku gāzīti un sāku cīnīties. Nu un ekstru arī nekādu nebija, tik cik lūka un elektro spoguļi.
Nopērkot izskatījās šādi. Pasažiera pusē spārns bija tumšākā krāsā, tie lietie diski pilnīgi visi sadauzīti un meta, pat nevarēja nobalansēt :braukusi_sieviete:
Uz ziemu bija šitā
Braucu ļoti daudz, bet katru nedēļas nogali kaut ko laboju, jo pa nedēļu kamēr biju Rīgā vienmēr kaut kas noplīsa, nebija tādas nedēļas, kad es tajā vāģī neieguldītu naudu
Uz pavasara pusi jau pa lielam viss bija pārlasīts un nebija kam plīst, tāpēc varēja sākt domāt par tūningu
Tika iepirkti style5 r16 8j et20 diski ar balooooniem
Pēc tam arī iepirktas 205/50 toyo proxes tr-1 un h&r 40/20 atsperes.
Lai uzliktu diskus, vajadzēja biški iejaukties arku uzbūvē
Beigās izskatījās šītā
Pēc ziemas sliekšņiem bija iestājies pizģec, tāpat arī vienai arkai aizmugurē. Bet nu neko, tehniski viss bija salabots [virsbūves darbi man riebjas] un man tas auto palika garlaicīgs + jau visu laiku kopš tas man piederēja, gribēju lielāku auto tāpēc tika izieta TA ar pirmo reizi un auto veiksmīgi notirgots pa 780ls. Nožēloju tikai to, ka atdevu auto ar visiem diskiem, tagad tie diski maksā kosmosu, bet savā laikā nopirku pa 55ls Tā jau bija piedūrīgs auto, ziemā krāmēt bija ļoti forši, vadāmība pēc sasēdināšanas kā kartingam. Esmu pārliecināts, ka ja kādreiz kļūšu bagāts, vēlreiz nopirkšu kompaktu un sabūvēšu trasei ar m44 turbo dzinēju
Anyway, kompakta vietā tika iepirkts e36 tourings 96.g 318i, diezgan pilns, bet vizuāli un tehniski nolaists. Mīlu šo auto vairāk kā savu sievieti Tehniski visu arī jau esmu salasījis, uz pavasari tikai jaūzinstalē e30 plaukti priekšā, jāsasēdina un varbūt jāsainstalē pāris poly lietiņas piekarē. Kaut kad varbūt arī uztaisīšu topiku, jo ar šo vāģi arī esmu diezgan pamatīgi cīnījies un daudz ko darījis, tikai līdz tūninga rocība nav tikusi, bet cerams, ka ar laiku arī tas būs
p.s pilnais stāsts - http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=34&t=961
p.p.s jaunais īpašnieks ir pārmetinājis arkas un sliekšņus, un turpina vālēt
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Re: Mūsu bijušais transports -
Tad nu es arii padaliishos ar savu pieticiigo ex auto sarakstu.
Kad jau bija ienaakushaas tiesiibas, tiku pie teeva vecaa 1986.gada Ford Scorpio Tam Fordam iistaa vieta bija Tolmetaa kur arii tas peecaak nokljuva Bildes nav, jo ruusu jau neviens nebildee un ar auto nobraucu nepilnu meenesi jo mani nervi to lamatu nespeeja pieciest.
Veelaak manaa iipashumaa ienaacaas koshi sarkana un apburosha 1992.gada 1.6 Mazda MX3.
Shis auto jau tika puceets un labots, kalpoja godam un, galvenais, neruuseeja.
Taa nu braukaajos, braukaajos un, protams Mazdai aptruukaas jauda. Tad nu tika pienjemts leemums to nopaardot, bet nebija ne jausmas kaa to izdariit jo auto bija pliks. Vieniigaa ekstra bija elektriski reguleejami spogulji.
Vienaa jaukaa dienaa mani paarsteidza zvans no kaada pazinjas, kursh izteica veelmi manu Mazdu nopirkt, tad nu taa tika ashi nopaardota. Shobriid cik man zinaams, taa atrodas kaut kur Liepaajas pusee un, neskatoties uz viperstripes stila kraasojumu, ir nokljuvusi labaas rokaas. Tas priecee.
Foto ieskatam.
Kad jau bija ienaakushaas tiesiibas, tiku pie teeva vecaa 1986.gada Ford Scorpio Tam Fordam iistaa vieta bija Tolmetaa kur arii tas peecaak nokljuva Bildes nav, jo ruusu jau neviens nebildee un ar auto nobraucu nepilnu meenesi jo mani nervi to lamatu nespeeja pieciest.
Veelaak manaa iipashumaa ienaacaas koshi sarkana un apburosha 1992.gada 1.6 Mazda MX3.
Shis auto jau tika puceets un labots, kalpoja godam un, galvenais, neruuseeja.
Taa nu braukaajos, braukaajos un, protams Mazdai aptruukaas jauda. Tad nu tika pienjemts leemums to nopaardot, bet nebija ne jausmas kaa to izdariit jo auto bija pliks. Vieniigaa ekstra bija elektriski reguleejami spogulji.
Vienaa jaukaa dienaa mani paarsteidza zvans no kaada pazinjas, kursh izteica veelmi manu Mazdu nopirkt, tad nu taa tika ashi nopaardota. Shobriid cik man zinaams, taa atrodas kaut kur Liepaajas pusee un, neskatoties uz viperstripes stila kraasojumu, ir nokljuvusi labaas rokaas. Tas priecee.
Foto ieskatam.
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV