FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17278
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E
+1 par šo. Turklāt tie lukturi elementāri jaucāskarlis wrote:Kamēr vēl auksts un metināmo neesi paņēmis rokā, ietonē pr.lukturiem plastmasas detaļas melnas :bļakhousing: būs tuvāk bandītiem



"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17278
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E
Rekur Commadori uz daļām laiž:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bfjol.html
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bfjol.html


"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E
TAAAAAAAAAAAKS
Nevienam vairs nav noslēpums, ka Rekords palika pie manis, lai varētu ar viņu izdarīties pēc sirds patikas. Tika iepirkti visādi labumi, kā par piemēru, arku uzlikas :badass: :wide: , taču tās būs neeeedaudz jāpielāgo, lai lielāks klīrenss un smukāk izskatās.
Runāju nākotnes formā tāpēc, ka šodien bija plānots tam pieķerties, taču šis tas pievīla un laika beigās tam nebija, tā kā par to drīzāk nākošnedēļ
Šodien sanāca diezgan priekšu pajaukt, lai tiktu galā ar pāris lietiņām

Pirmkārt jau nācās noņemt bamperi, lai saprastu, kā laist klāt arkas. Paklausīju GG ieteikumam par :because_race_car: par to, ka bamperus naher viņam nevajag, izskatās badass
Var redzēt, ka purns ir max līks dēļ jau iepriekš minētās liepas, kuru ex saimnieka mazmeita esot nonesusi, sajaucot pedāļus (nu sievietes nemāk braukt (piedod, missL)
) Tāpēc tur īsti taisnošana par labu nenāks, drīzāk jāpiemeklē kāds donors un jāpiemetina labā fartuka puse, bet nu ne par to stāsts 

Lukturi sakrāsoti melnā hausinga stilā un vajadzētu būt ok, salicis visu gan vēl neesmu. Tiks sakrāsota arī priekšējā reste, jo visi auto akcenti ir vairāk pelēkbrūni, nekā melni, un, tā kā arkas būs max melnas, tad arī visus akcentus sakrāsošu melnus (nebīstaties, hromlains paliks !
)

Tā kā nāks uzlikas un būs lielāks klīrenss, pieķērāmies fleksim un atkal paķērām vijumu nost (bet tos jau neskaita
), rezultāts šāds

Tas viss kā neliels tīzerītis, par plāniem skaļi runāt negribu un lai tas viss pagaidām paliek pie manis, taču apsolos, ka interesanti būs
Te neliela māxliņa ar Kretiinu darbā (viņš ļoti, ļoti gribēja kaut ko pafleksēt)

Paldies Tev par palīdzību !
P.S. - netikām pie fleksēšanas otrā auto pusē, jo nevarējām atskrūvēt stabilizatora atsaiti NEVIENĀ galā - ne augšā, ne apakšā, jo skrūves vienkārši iet uz rinķi un uzgriezni nevar atgriezt
Fleksēt atsaiti nost un likt vietā jaunu vai arī ir kāds veids, kā dabūt viņu vaļā ? Paldies jau iepriekš 
P.S.S. - bildes melnbaltas, jo printerim krāsa beidzās
Nevienam vairs nav noslēpums, ka Rekords palika pie manis, lai varētu ar viņu izdarīties pēc sirds patikas. Tika iepirkti visādi labumi, kā par piemēru, arku uzlikas :badass: :wide: , taču tās būs neeeedaudz jāpielāgo, lai lielāks klīrenss un smukāk izskatās.
Runāju nākotnes formā tāpēc, ka šodien bija plānots tam pieķerties, taču šis tas pievīla un laika beigās tam nebija, tā kā par to drīzāk nākošnedēļ

Šodien sanāca diezgan priekšu pajaukt, lai tiktu galā ar pāris lietiņām

Pirmkārt jau nācās noņemt bamperi, lai saprastu, kā laist klāt arkas. Paklausīju GG ieteikumam par :because_race_car: par to, ka bamperus naher viņam nevajag, izskatās badass




Lukturi sakrāsoti melnā hausinga stilā un vajadzētu būt ok, salicis visu gan vēl neesmu. Tiks sakrāsota arī priekšējā reste, jo visi auto akcenti ir vairāk pelēkbrūni, nekā melni, un, tā kā arkas būs max melnas, tad arī visus akcentus sakrāsošu melnus (nebīstaties, hromlains paliks !


Tā kā nāks uzlikas un būs lielāks klīrenss, pieķērāmies fleksim un atkal paķērām vijumu nost (bet tos jau neskaita


Tas viss kā neliels tīzerītis, par plāniem skaļi runāt negribu un lai tas viss pagaidām paliek pie manis, taču apsolos, ka interesanti būs

Te neliela māxliņa ar Kretiinu darbā (viņš ļoti, ļoti gribēja kaut ko pafleksēt)

Paldies Tev par palīdzību !

P.S. - netikām pie fleksēšanas otrā auto pusē, jo nevarējām atskrūvēt stabilizatora atsaiti NEVIENĀ galā - ne augšā, ne apakšā, jo skrūves vienkārši iet uz rinķi un uzgriezni nevar atgriezt


P.S.S. - bildes melnbaltas, jo printerim krāsa beidzās
- Foxijs
- Posts: 6821
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E
būs
arī ar atsaitēm tā ir gadījies, nojāšanās laba, ja vēl netiek ar fleksi klāt
ja tiek tad bēdu nav 



- howitzer
- M30
- Posts: 29293
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E
Tas purns beigās nebūs šāds? 



"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E
Nu statuss pa lielam nemainīsies
, bet paldies visiem, nākošajā vīkendā nākošais apdeits 


- *Sicram
- Posts: 28465
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E
Federes kad savāksi ? 

Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- *Sicram
- Posts: 28465
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E
nu ok.Fetka wrote:Pagaidām safleksēšu savējās, kaut kad pēc tam savākšu
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E
yo
šodien ar Kretīnu fleksējām un fleksējām, līdz sapratām, ka visapkārt auto sēž uz garajiem amīšiem un nekā cita
priekšā pat vajag vēl zemāk, jau sēžot uz amīšiem, līdz ar to nāksies saīsināt visus četrus štokus
tika nobortētas ziemenes, tagad diski nedaudz restaurēsies, ir šādi tādi plāniņi uz viņiem (nē, zili vai zaļi nebūs)
cerams pa šo nedēļu Kretīns sapucēs visus diskus un varēs bortēt virsū vecas un nobrauktas 195/50 (tīri, lai saprastu, der tas pasākums vai neder)
uzmērītas arī arku uzlikas, taču sapratu, ka tad vajadzēs diezgan lielu flanci (urā, papildus prieks jau tā bēdīgajiem gultņiem
), aptuveni 20mm aizmugurē un platos diskus jāliek priekšā
ok whatever, par to citreiz, tagad kaut kādi tīzerīši, bildēti ar 17. izmēra atslēgu



+ sakrāsota viena no restēm (otra vēl jāiegādājas), kā arī blekhausinxgzzx lukturi salikti kopā,
purns vēl joprojām nav iztaisnots, bet tas tā, ar to gan jau tiksim galā
tīri orientējoši - izpūtējs ir ~sērkociņu paciņas augstumā no zemes, būs tuvāk zemei, pateicoties riepām + priekša pagaidām ir vispār gaisā
pagaidām to-do-lists :
- uzmērīt diskus ar riepām
- uzlikt arku uzlikas
- izdomāt, ko darīt ar flančiem
- saīsināt štokus
+ ir kādi viedokļi, kā vispār darīt ar flančiem ar max mazākiem izdevumiem, ja man ir stupicā presētas špiļkas ?
šodien ar Kretīnu fleksējām un fleksējām, līdz sapratām, ka visapkārt auto sēž uz garajiem amīšiem un nekā cita

priekšā pat vajag vēl zemāk, jau sēžot uz amīšiem, līdz ar to nāksies saīsināt visus četrus štokus
tika nobortētas ziemenes, tagad diski nedaudz restaurēsies, ir šādi tādi plāniņi uz viņiem (nē, zili vai zaļi nebūs)

cerams pa šo nedēļu Kretīns sapucēs visus diskus un varēs bortēt virsū vecas un nobrauktas 195/50 (tīri, lai saprastu, der tas pasākums vai neder)
uzmērītas arī arku uzlikas, taču sapratu, ka tad vajadzēs diezgan lielu flanci (urā, papildus prieks jau tā bēdīgajiem gultņiem

ok whatever, par to citreiz, tagad kaut kādi tīzerīši, bildēti ar 17. izmēra atslēgu



+ sakrāsota viena no restēm (otra vēl jāiegādājas), kā arī blekhausinxgzzx lukturi salikti kopā,
purns vēl joprojām nav iztaisnots, bet tas tā, ar to gan jau tiksim galā
tīri orientējoši - izpūtējs ir ~sērkociņu paciņas augstumā no zemes, būs tuvāk zemei, pateicoties riepām + priekša pagaidām ir vispār gaisā

pagaidām to-do-lists :
- uzmērīt diskus ar riepām
- uzlikt arku uzlikas
- izdomāt, ko darīt ar flančiem
- saīsināt štokus
+ ir kādi viedokļi, kā vispār darīt ar flančiem ar max mazākiem izdevumiem, ja man ir stupicā presētas špiļkas ?
Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E
daboni veselus pakaļējos bremžu diskus vai barabanus un novirpo lieko nost un tev būs flaņči, bet tad vajadzēs garākas skrūves vai špilkas!
Last edited by bucis on 28 Apr 2013, 03:28, edited 1 time in total.
Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E
Parasti jau amītim štoks ir mazliet īsāks par pašu amīti, lai ir pilns gājiena diapazons, izklausās ka Tev jau pats amīts pret atbalstu :hai_faiv: :know_that_feel: un štoka īsināšana neko nemainīs un vnk jāmeklē īsāki amortizatori
Nu tas tā ja pareizi sapratu problēmu
Bet nu ar arkām 



Kautkā pie dirss, Tu uzvari par collu, vai jūdzi. Uzvara ir uzvara. / Dominiks Toreto /
Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E
Nice! ! !
:Miķeļšrots_vēljoprojām_piedāvā_visu_priekšas_lukturu_setu_priekš_izvirtībām:

Arkas atstāsi ventilējamas, vai tomēr būs hermētiskās? Uzlikas

:Miķeļšrots_vēljoprojām_piedāvā_visu_priekšas_lukturu_setu_priekš_izvirtībām:


Arkas atstāsi ventilējamas, vai tomēr būs hermētiskās? Uzlikas

Ja vajag novadīt, sarīkot un jebko izdarīt ar pasākumu, vai kautko noreklamēt - PM
