Astra nav opcija. Vismaz pa taadu naudu noteikti.toms wrote:ttd, ja gribi tīrī dibena pārvietošanai, tad jau var ieķert kādu opeli. Mana dīzeļastra pa lielpislētu mēdz patērēt pat zem 5 l.

Moderator: Bastard
Astra nav opcija. Vismaz pa taadu naudu noteikti.toms wrote:ttd, ja gribi tīrī dibena pārvietošanai, tad jau var ieķert kādu opeli. Mana dīzeļastra pa lielpislētu mēdz patērēt pat zem 5 l.
astra ar dīzeli ir lielas izmaksasttd wrote:Astra nav opcija. Vismaz pa taadu naudu noteikti.toms wrote:ttd, ja gribi tīrī dibena pārvietošanai, tad jau var ieķert kādu opeli. Mana dīzeļastra pa lielpislētu mēdz patērēt pat zem 5 l.
Vnk neuzskatu, ka taa mashina ir veerta 2k ls vai pat pusi no taa.Alien wrote:astra ar dīzeli ir lielas izmaksasttd wrote:Astra nav opcija. Vismaz pa taadu naudu noteikti.toms wrote:ttd, ja gribi tīrī dibena pārvietošanai, tad jau var ieķert kādu opeli. Mana dīzeļastra pa lielpislētu mēdz patērēt pat zem 5 l.
audi/vw nekam neder - sūknis var apstāties jebkurā momentā, cits sākot no 250Lsvēja suns wrote:Prasības:
Universālis; ādas salons; manuālis (ideāli 6-pakāpju); var arī gāzēt benzīnu, bet vietas taupības nolūkos labāk ekonomisks (bet noteikti ne mironis); lai var atrast kcik normāli pakotu eksemplāru.
Varianti:
Audi A6 2.5D; VW Pasat B5 2.5D; Mercedes C270 D; Volvo V70 2,5D (kantains/apaļš); Subaru Outback 2.5; Lexus IS200; SAAB (?)..... (visi ap 2000-2002 gadu)
Budžets:
Līdz 2500 Ls
Gribu zināt (un nevis viena tante teica):
Kā ar hadenes izturību; Vājās vietas; detaļu pieejamība/cena; patēriņš; iet/neiet...
Paldies- iespēju robežās centīšos iesaistīties diskusijā, ja tāda izveidosies.
Alien wrote:audi/vw nekam neder - sūknis var apstāties jebkurā momentā, cits sākot no 250Lsvēja suns wrote:Prasības:
Universālis; ādas salons; manuālis (ideāli 6-pakāpju); var arī gāzēt benzīnu, bet vietas taupības nolūkos labāk ekonomisks (bet noteikti ne mironis); lai var atrast kcik normāli pakotu eksemplāru.
Varianti:
Audi A6 2.5D; VW Pasat B5 2.5D; Mercedes C270 D; Volvo V70 2,5D (kantains/apaļš); Subaru Outback 2.5; Lexus IS200; SAAB (?)..... (visi ap 2000-2002 gadu)
Budžets:
Līdz 2500 Ls
Gribu zināt (un nevis viena tante teica):
Kā ar hadenes izturību; Vājās vietas; detaļu pieejamība/cena; patēriņš; iet/neiet...
Paldies- iespēju robežās centīšos iesaistīties diskusijā, ja tāda izveidosies.
MB ir OK, bet tik vecam CDI jau būs vajadzīgi ieguldijumi uz 2k lai arī pie -20 pielaistu (sprauslas, sūknis, jauna degvielas reika un citi sīkumi)
volvo ar veco audi tdi ir tīri labs variants - maz tērē un tīri labi iet
subārs jāgāzē un jābrauc tik, bet ir parastās kaites ar galvas blīvēm - ja nav mainītas tad noteikti kautkad būs jāmaina
lexus man personīgi nepatīk, gāzēt ar sanāk dārgāk 6cyl un vietas maz
saabs tač ir opelis
Par 2.5k ls sanāk tīri jauks E39.vēja suns wrote:Prasības:
Universālis; ādas salons; manuālis (ideāli 6-pakāpju); var arī gāzēt benzīnu, bet vietas taupības nolūkos labāk ekonomisks (bet noteikti ne mironis); lai var atrast kcik normāli pakotu eksemplāru.
Varianti:
Audi A6 2.5D; VW Pasat B5 2.5D; Mercedes C270 D; Volvo V70 2,5D (kantains/apaļš); Subaru Outback 2.5; Lexus IS200; SAAB (?)..... (visi ap 2000-2002 gadu)
Budžets:
Līdz 2500 Ls
Gribu zināt (un nevis viena tante teica):
Kā ar hadenes izturību; Vājās vietas; detaļu pieejamība/cena; patēriņš; iet/neiet...
Paldies- iespēju robežās centīšos iesaistīties diskusijā, ja tāda izveidosies.
Nav sanaacis satikt nevienu e39 iipashnieku, kam nav problemu bijis ar savu e39.howitzer wrote:Par 2.5k ls sanāk tīri jauks E39.vēja suns wrote:Prasības:
Universālis; ādas salons; manuālis (ideāli 6-pakāpju); var arī gāzēt benzīnu, bet vietas taupības nolūkos labāk ekonomisks (bet noteikti ne mironis); lai var atrast kcik normāli pakotu eksemplāru.
Varianti:
Audi A6 2.5D; VW Pasat B5 2.5D; Mercedes C270 D; Volvo V70 2,5D (kantains/apaļš); Subaru Outback 2.5; Lexus IS200; SAAB (?)..... (visi ap 2000-2002 gadu)
Budžets:
Līdz 2500 Ls
Gribu zināt (un nevis viena tante teica):
Kā ar hadenes izturību; Vājās vietas; detaļu pieejamība/cena; patēriņš; iet/neiet...
Paldies- iespēju robežās centīšos iesaistīties diskusijā, ja tāda izveidosies.
Subaru pluss protams ir piedziņa, bet nevajag ņemt manuālivēja suns wrote:MB ziemā pielaist ir svarīgi, bet tas tiešām nostājas uz 2k Lv? SpoilerShowAlien wrote:audi/vw nekam neder - sūknis var apstāties jebkurā momentā, cits sākot no 250Lsvēja suns wrote:Prasības:
Universālis; ādas salons; manuālis (ideāli 6-pakāpju); var arī gāzēt benzīnu, bet vietas taupības nolūkos labāk ekonomisks (bet noteikti ne mironis); lai var atrast kcik normāli pakotu eksemplāru.
Varianti:
Audi A6 2.5D; VW Pasat B5 2.5D; Mercedes C270 D; Volvo V70 2,5D (kantains/apaļš); Subaru Outback 2.5; Lexus IS200; SAAB (?)..... (visi ap 2000-2002 gadu)
Budžets:
Līdz 2500 Ls
Gribu zināt (un nevis viena tante teica):
Kā ar hadenes izturību; Vājās vietas; detaļu pieejamība/cena; patēriņš; iet/neiet...
Paldies- iespēju robežās centīšos iesaistīties diskusijā, ja tāda izveidosies.
MB ir OK, bet tik vecam CDI jau būs vajadzīgi ieguldijumi uz 2k lai arī pie -20 pielaistu (sprauslas, sūknis, jauna degvielas reika un citi sīkumi)
volvo ar veco audi tdi ir tīri labs variants - maz tērē un tīri labi iet
subārs jāgāzē un jābrauc tik, bet ir parastās kaites ar galvas blīvēm - ja nav mainītas tad noteikti kautkad būs jāmaina
lexus man personīgi nepatīk, gāzēt ar sanāk dārgāk 6cyl un vietas maz
saabs tač ir opelis![]()
Volvo šķiet ok, vienīgais mīnuss- neesmu kantainās autobūves piekritējs (nu nav gluži tā ka riebjas)
Subārs šķiet baigi ok variants, ņemot vērā pa kādiem ceļiem nākas pārvietoties. Hadene tur laikam no tanka? Mīnusi- grūti atrast feisliftotu, labi nopakotu manuāli; Jāzaudē vieta gāzējot; viduskonsole priekš tā gada varēja būt simpātiskāka.
Lexus man personīgi patīk, uz "universāli" varu beigt. Zinu ka maz vietas, un tas arī viss. Nu laikam viņam kkāda radniecība ar toyotu- nezinu vai tas kko izsaka.
SAAB nemāku. Vienīgi tik, cik sencis ar SCANIA pārvietojas
Un cik LABU E39 īpašniekus tu pazīsti?ttd wrote: Nav sanaacis satikt nevienu e39 iipashnieku, kam nav problemu bijis ar savu e39.![]()
Bagāžnieka vāks rūsē arī sedaniem, taisnība.Alien wrote:E39 Tourings ir trakāks par opeli
pūst aizmugurējā loga rāmis ar visu attaisāmo un loga tīrītāju
sviras maksā kosmosu
un pneimoaizmugure mirst![]()
4us vismaz. Un, nē, neviens no īpašniekiem ne kapeikpisējs, ne jaunāks par 30 gadiem.howitzer wrote:Un cik LABU E39 īpašniekus tu pazīsti?ttd wrote: Nav sanaacis satikt nevienu e39 iipashnieku, kam nav problemu bijis ar savu e39.![]()
T modeļiem visiem ir pneimohowitzer wrote:Bagāžnieka vāks rūsē arī sedaniem, taisnība.Alien wrote:E39 Tourings ir trakāks par opeli
pūst aizmugurējā loga rāmis ar visu attaisāmo un loga tīrītāju
sviras maksā kosmosu
un pneimoaizmugure mirst![]()
Nevajag obligāti ņemt pneimopiekari. Pati piekare ir dārgāka, taču nelūzt katru pusgadu. Tāda sajūta, ka visi cer atrast lielisku auto ar ādas salonu, vismaz 500zs, 5l/100km degvielas patēriņu, triksenonu un Bang&Olufsen audiosistēmu par 600ls un kad tas neizdodas, tad visi auto, izņemot tos, kuri maksā 100ls un patērē 7 litrus dīzeļa, tiek uzskatīti par dārgiem mēsliem.
nu volvo virs 2000 nemaz tik kantains nav un salonā izskatās par 10 gadiem jaunāks nekā līdzīga gada subaruvēja suns wrote:e39 ir 2000.g. 530 dīzelis? sākumā izskatiju kā variantu, bet nelikās ka pa to ciparu var dabūt labu eksemplāru. nu labi, tajā budžetā arī nekāds uber super MB neielien, bet to vēl saglabāju kā opciju.
Subaru un automāts... neteiksim, ka man vienkārši ir aizspriedumi pret automātu, bet man to neprasās, un reizē gribās manuāli. Vēl nav gadījies braukt ar automātu pa grants ceļu, kurš domātu tāpat kā es... Labi, neesmu vēl tā iedziļinājies, bet vaitad manuāļiem nenāca vēl kkāds bloķis, kurš attiecīgi uzlabo caurgājamību.
Laikam jau jā- audi un VW ir atmesti, MB jāpērk ziemā, par Lexus visi klusē+ universāli grūti atrast.. Ja domā tikai ar prātu, tad paliek kantainais volvo un gāzējamais subaru...