FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

Locked
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Post by Fretka »

Gust, vot to es gan nepapētiju, bet Tev drošvien ir taisnība. Būs jāpaskatās, ko tur vispār var vai nevar darīt, jo nu, tas ir must have :D
Miķeli, senx, diemžēl tagad būs tikai hermētiskās arkas :shura:
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Post by Fretka »

Laiciņš pagājis, vajag atskaitīties, sākšu no paša sākuma :)

Sapratu, ka priekšu zemāk kā džipam nedabūt, lai ar 15" izskatītos tā, kā vēlos, līdz ar to nolēmu, ka statnes vajag dabūt īsākas.
Viss bija ievilcies tieši statņu dēļ, jo it kā sarunāju vienu čomu, kuram laika īsti nebija. Tā nu gandrīz 2 mēnešus vilku garumā, gaidot uz viņu un tad sapratu, ka darbā pašam pa lielam ir visi instrumenti, lai to izdarītu.
Pačekojot detaļu e-katalogus sapratu, ka diži īsākus amjus par savējiem neatrast, tāpēc jau sāku nedaudz šaubīties par izdarāmo, taču tik pat ātri sapratu, ka tie katalogi tik ļoti melo (precīzāk, googlēju random katalogus un skatījos e-part'ā). Jo dzīvē ņemtie izmēri bija nedaudz savādāki (citiem atšķīrās par 10mm, citiem pat par 50mm).

Beigu beigās (liels paldies lietotājam Sajūgs) sapratu, ka daudziem MK1 vw ir man vajadzīgie amji - diametrs atšķīrās par pāris milimetriem, garums bija par ~80mm īsāks (precīzus izmērus neatceros), štoka diametrs tāds pats un vītnes diametrs arī - tāds pats :)
(paldies brālēnam par vidējo pirkstu)
Image

Līdz ar to statnes arī vajadzēja saīsināt par ~80mm, kas arī tika izdarīts.
Nofleksējām atsperes bļodu, izfleksējām max iespējamo daļu no pārpalikušās statnes, tad ar metāla "taisngriezi" (nezinu, kā viņu precīzāk nosaukt) smuki nogriezām gan vītnes galu, gan to, kas ir pie atsperes bļodas un atlika tikai sametināt.

Sapratu, ka biš esmu pārcenties ar statņu griešanu, tāpēc ieliku nelielu metāla flanci statnes dibenā (~15mm), lai ami varētu labi pievilkt un nebūtu nekādas luftes nevienā virzienā :)

Image

Bet pārsteidzoši priecēja tas, ka ar klīrensu attiecīgajiem diskiem līdz ar statnes bļodu viss kārtībā :D

Image

get_lucky.mp3

Jau iepriekš minēju, ka ozo pieāvāja sakrāsot manus diskus ar pulverkrāsu, uz ko es arī parakstījos. Teica, lai krāsoju "titāna" tonī - nekad nebūtu domājis, ka pulverkrāsai var būt tāda "pērle" :cool:
Lietotājs Gsi2 padeva ziņu, ka viņam ir disku vāciņi, kādus meklēju, tāpēc nedomājot viņus paķēru - paldies ! ;)

Ar kretīna palīdzību tika piemeklētas 4gab riepas - 2 atšķirīgas 195/50 priekšai un 2 vienādas 205/50, ražotājus un modeļus tagad neatceros, bet par to citreiz.
Beigu beigās izskatās kaut kā tā :)

Image

Image

Kārtējo reizi nācās ieberzties ar servisu, kad 3 diskiem atsvarus uzsita uz ārējā plaukta, nevis līmēja iekšpusē. Lauki rulz :yo: :|
Nedaudz paspēja sačakarēt arī disku kantes, bet nu ok, pagaidām uz to visu pievēršu acis.

Tad nu piektdien paņēmu brīvdienu darbā, lai beidzot varētu ar senča passeratti aizbraukt uz garāžu un kaut ko sākt darīt.
Plāns bija sekojošs - no bleķa izgriezt pannu karterim un to pielikt, safleksēt aizmugurē iegādātās w123 atsperes, uzlikt statnes priekšā, uzlikt plauktu, stūres pirkstus, pačekot savirzi, aizvest auto pie metinātāja, lai sataisa izplūdi utt.

Image

Starp citu, nekad nebiju aizdomājies iegooglēt amju pievilkšanas problēmu - kad griez uzgriezni virs glāzes, tad štoks griežās līdzi. Agrāk kā muļķi cīnījāmies, turot štoku, lai tik negrieztos :D , bet atradu elementāru lietu.
Paņem lieku muciņu, kura ies uz uzgriežņa - caur to izlaid mazo seškantes atslēdziņu, ar ko turēt štoku un tad muciņai nofleksē taisnas malas, tai uzmauc virsū atslēgu (vai saspied ar plaķenēm) un pievelc ami kā nākas :)

Gan jau taps skaidrs :

Image

Ar izplūdi sanāca ieberziens, jo neviens no paziņām vēlā piektdienas vakarā (izplūde bija pēdējais sarakstā) vai sestdienas rītā negribēja ņemties. Vajag nomainīt visu pirmo daļu - biksi, līdz ar to jāmaina visas skrūves, kā arī jāizgriez vidējais bundulis, kas tāpat tikai un vienīgi vilksies pa zemi. Šobrīd izklausās pēc pilnīga traktora bez jebkādas izplūdes :aiwa:

(man bišķi apnika jau rakstīt šito romānu)

Long story short - visu piektdienu nočakarējos ar priekšu vien un tikai vēlā vakarā ķēros pie aizmugures, par iemeslu tam bija paša pieļautas stulbas kļūdas - kreisajā pusē visu saliku viens un divi, likās, ka arī augstumu esmu safleksējis pavisam solīdu, taču tad sapratu to, ka abās pusēs esmu uzlicis diskus, no kuriem centrā neesmu nokasījis pulverkrāsu (diski uzsēdās tā virsū, ka ļoti ilgi dauzīju viņus nost). Kad abas puses biju safleksējis, nolaidu arī otru un sapratu, ka esmu atkal iebraucis auzās - atsperes daudz par mīkstu, auto apsēdās uz apzāģētiem atboiņikiem un uzsēdās uz riepām - draudzene izvalcēja arkas, tās tika nedaudz safistas, bet stūri var izgriest pēc pilnas programmas 8)

Image

Pagulēju ~4 stundas, plkst 5os no rīta bijām uz "ezeraskanas.lv" pasākumu, pēc tā uzreiz uz garāžu, lai saliktu aizmuguri.
Papisos šur un tur, atkal par daudz safleksēju, ieliku apakšā starpliku, mašīna gandrīz iekrita bedrē, jo nokrita no domkrata (tāpēc, ka cēlu aizmugures tiltu ar otru domkratu un tik tālu neaizdomājos), tad reizes 3 līdu zem mašīnas bedrē pēc lietām, kas nonstop krita tur iekšā :D utt utjp haha

Bez atsperēm, uzsēžoties uz riepas izskatījās tā, kā vēlētos, bet būs vēl biš jāpiestrādā, jo tagad dibens ir gaisā :oops: :kauns:

Image

Tad sākās jautrākā daļa - tikt ārā no garāžas, kas uzbūvēta grantētā, kalnainā zemē :aiwa:
Palūrēju zem auto un sapratu, ka no pusrāmja un izpūtēja pirmās daļas ir ~5-10mm klīrenss, lol. Braucu ārā no garāžas un uzsēdos uz sliekšņa, piespolēju Kretīnam pilnu garāžu, pafisos ar dēlīšiem un tad uzraku visu teritoriju. Nolauzu izpūtēju vēl vairāk, bet karteris šķiet baigi drošais (tfu tfu tfu) :)

Image

Image

Jep, pretīgais pimpa gals ir nofleksēts un būs jāuztaisa smuka ņeržas trubiņa (bet to nākotnē) :)

Pagaidām viņš izskatās kaut kā tā, taču nākamnedēļ viss tiks labots - jāpaceļ priekša, jāpiesēdina aizmugure, lai viss ir vienā līmenī.
Image

Ak jā, pusrāmis ar izpūtēju vilkās arī braucot pa asfaltu, kurš vismaz agrāk likās ļoti līdzens :D actually not.
Bet domāju, ka nākošajā vīkendā tikšu galā :)

Varbūt Kretīns ieliks kādu svaigu bildi, kā auto guļ viņa pagalmā :D

Paldies - abit par detaļām, Kretīnam par palīdzību un garāžu, Sajūgam par info par amjiem, Gsi par vāciņiem, ka-ska par dažādām detaļām (vairs jau neatceros, ko tik tu man neesi pārdevis :D)
User avatar
PuiKkaa
Posts: 244
Joined: 15 Feb 2013, 23:30
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Post by PuiKkaa »

Diski forši ..
Un sedinajums - Patik ..

:cool: :cool: :cool:
User avatar
*Sicram
Posts: 28465
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Post by *Sicram »

Fāaaakkk.. Tāda sajūta, ka šis ir auto kurš ir paradzēts, lai brauktu pa garāžu :shura: Nu tb augstuma dēļ ! :shura:
bet nu davaj, dabon braucamāku viņu un atbrauc uz RĪGU ! :D
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
Hancels
Posts: 3609
Joined: 10 Feb 2011, 09:21
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Post by Hancels »

Es brīnos, ka tu neesi nosities pa to garāžu, ņemoties ar to kasti. :D
Būs interesants auto, atkal!
User avatar
Nixon
Posts: 2224
Joined: 25 Mar 2009, 02:38
Location: Valmiera, Mazsalaca
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Post by Nixon »

Slimi! :yo:
Image
User avatar
Gustiņš
Posts: 1324
Joined: 20 Sep 2012, 20:56
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Post by Gustiņš »

Kāpēc man liekas, ka ar mašīnas priekšējo daļu kkas nav riktīgi? Purns, diski un kkas vēl nevelk labu bildi kopā :hvz: bet nu tā jau :cool: Es domāju ka nav ko pisties un jātaisa 15xcikTuturgribēji ar boso arkām :naac:
Kautkā pie dirss, Tu uzvari par collu, vai jūdzi. Uzvara ir uzvara. / Dominiks Toreto /
User avatar
DeeCee
EMO
Posts: 10035
Joined: 30 May 2007, 21:07
Location: Riiga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Post by DeeCee »

20 collas(platumaa) or go home :aiwa: bet vispaar es jau sen teicu ka vajag 15x15
Last edited by DeeCee on 04 Aug 2013, 19:37, edited 1 time in total.
Ir tikai divu veidu cilvēki - tādi, kuriem es patīku, un tādi, kuri var iet dirst.
User avatar
Hancels
Posts: 3609
Joined: 10 Feb 2011, 09:21
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Post by Hancels »

Gustiņš wrote:Kāpēc man liekas, ka ar mašīnas priekšējo daļu kkas nav riktīgi? Purns, diski un kkas vēl nevelk labu bildi kopā :hvz: bet nu tā jau :cool: Es domāju ka nav ko pisties un jātaisa 15xcikTuturgribēji ar boso arkām :naac:
200hp min~ or not happen! :D
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Post by Fretka »

Nākošajā vīkendā ceru aizbraukt uz Ogri, tad jau arī ceturtdien uz minimītu varētu aizšaut :mhm:
User avatar
Ch.
Posts: 10771
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Post by Ch. »

sik šit :yo: :D
Sodit slidgultnus uz spiediena
edgers
Posts: 83
Joined: 05 Mar 2006, 19:11
Location: Smiltene
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Post by edgers »

nereāli labi!
http://www.enammo.com emaljas trauku apdruka
User avatar
smash
Posts: 1391
Joined: 09 May 2010, 19:29
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Post by smash »

traks tu I !!! :D
Visa veida apdruka uz praktiski jebkura auduma virsmas kā arī Uzlīmes!
Un protams arī Izgatavoju Flančus visiem auto,visos izmēros,visās konfigurācijās. 5mm-110mm biezumā. /// PM vai 22oo2959 ///
User avatar
ER.
Posts: 1368
Joined: 09 Nov 2008, 22:53
Location: TASTE & TRUST
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Post by ER. »

Ej tu dist! :D ierāvu mērcīti, tagad bikses jāmazgā.
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
rixis
Posts: 1957
Joined: 01 Jul 2008, 00:13
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Post by rixis »

ieraudzīju kopskata bildi, mana reakcija - :shock: , labā nozīmē :D
pats nekad tik zemu netaisītu, bet virtuālā Selgas paciņa tev no manis :cool:
Kia (D)eNiro 64kWh ‘19 :naac:
Audi A3 2.0TDi '09 - pārdots
Nissan Leaf ZE0 '14 - pārdots
Honda Accord Aerodeck F20A2 '94 - pārdots
Honda Civic Aerodeck VTi B18C4 LSD '99 - pārdots
Alfa Romeo 145 Limited 500/No. 383 '00 - karotēs
*Honda Civic EJ9 1.4is '96 - karotēs
User avatar
Janx
Posts: 1405
Joined: 12 Feb 2005, 13:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Post by Janx »

Ir labais. :cool:
Pat negribu iedomāties kā ir braukt ar tādu. :D
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17278
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Post by Juzix »

Fetka wrote:Jep, pretīgais pimpa gals ir nofleksēts un būs jāuztaisa smuka ņeržas trubiņa (bet to nākotnē)
Es jau sabijos, ak visu labo būsi sačakarējis :urb:

Diski vienk :yo:
Par kopskatu :notworthy:
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
O.z
Posts: 10685
Joined: 08 May 2013, 23:05
Location: Lauki
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Post by O.z »

skatos uz kopildi un domāju ka man vajag rekordu :cool: :D
BTW kādi diskiem parametri :slnkums_meklēt: :yo:
nuugjis
Posts: 526
Joined: 16 Jan 2012, 19:29
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Post by nuugjis »

atsperei japiemetina kads vijums klat :bananafuck:
User avatar
Mikelis
Posts: 3138
Joined: 25 Sep 2008, 23:06
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: FRETKAS OPEL IERAKSTS 2.2E

Post by Mikelis »

Fetka! Visu cieņu :Miķeļšrota_respekts_iegūts_dubultā: 8) :shura:
Ja vajag novadīt, sarīkot un jebko izdarīt ar pasākumu, vai kautko noreklamēt - PM 8)
Locked