Laika galīgi nav ne kko taisīt, ne rakstīt, bet pamazām kkas notiek
Pirmkārt ar auto tiek braukts & joprojām nepārtraukti smaidīts.
Otrkārt, šis tas ir izdarīts.
- Miglas
- OEM lūpa
- jauni amīšī aizmugurē
- jauni atbalsti aizmugurē
- jaunas -60mm atsperes priekšā
- sataisīts elektriskais ventilators (iepriekš kāds viņu baigi forši bija pieslēdzis tā, ka gaisu pūta nevis uz radiatoru, bet stūma uz priekšu

)
- samainīta eļļa + filtrs
- nomainīts iekšējais stūres šarnīrs
- savirze
- izieta skate
Skate arī izvērtās par baigo piedzīvojumu. Kā jau teicu iepriekš man iešķieba 2 par to, ka vakuumņiks skarās klāt kolektoram. Sameklēju vw busa vakuumnieku n shit, bet stellējot virsū izrādījās, ka tas ir pilnīgi vienāds ar esošo.

Domājot čjo pa čjom izrādījās, ka kārba bija vaļā.

Tagad ne vakuumnieks skarās, ne robi slēdzās ar krakšķi.
Aizvizinājos uz skati - čalis ilgi un dikti kratīja, pētīja utt. Beigās atrada, ka izplūde par skaļu un gandrīz ielika 3nieku par to, ka bremžu gaismas nestrādā (tb visu laiku deg). Laikam ņemoties gar vakuumnieku kkas palika nedasprausts. Ieķēru mikropaniku, noplēsu nost plastmasu zem stūres, pačakarēju slēdzi un viss aizgāja. Beigās arī to 2nieku par izplūdes troksni neielika.
Bet nu beidzot viss ir ok un var maukt.
Plāni tuvākajam laikam:
- jauni stikliņi migliniekiem
- sakārtot purnu taisnāk
- bremžu sistēmas sakopšana (trīsreiz strauji sadzēšoties no ~70-80km/h ceturtajā reizē gandrīz pārlidoju guļošajam

)
- sataisīt izpūtēju (kko pod OEM, lai varētu diskrētāk visādas stulbības darīt)
- kko sadomāt ar bloķi (bish gaudo)
- sakārtot mūziku
- izdomāt vai likt tumšos pagriezienus vai arī hromētās nāsis un lampas bez krustiem
- ES numurzīmes
utt
āa un reku bildes:
