Egilz wrote:OneLitreBeer wrote:ā nopietni, nāca oriģināli m52b28, tehniskajā arī 328. Pieņemu, ka nopārdots motors un ielikts kautkas kas mētājās garāžā
iemet mašīnas vin kodu ātri sazīmēs vai ir bijis 2.8 vai nē, pašlaik izskatās ka no rūpnīcas bijis 1.8is
pēc bildēm spriežot
1. 2.8 aķis aizmugurē orģināli, kāpēc lai kāds censtos uz priekšu visu to padarīšanu pāraisīt
2. Spoļu kronšteins 2.8 nav, labi pieņemsim ka zolīdi uzmetināts, bet nu neticu, izskatās kā oržinal
3. Visi plastmasi motortelpā ir no isa, tas muftas aizsargs, tā plastmasa virs nāsīm, starp lampām, karoč neticu ka kāds visu būtu cītīgi lasījis, un mainījis
4. salonā beņki vecā tipa, pēc aizmugures var pateikt, 328 kā jau juanā tipa e36 nāca savādāki
palien papakša palūri kas pa kārbu (2.8zf, isam getrag), kas pa reduktoru (mazais vai tomēr 2.8 ), lai gan ja būtu 2.8 ar attiecību 2.9x tas is vispār negrieztos, izpūtējs arī izskatās ka šujmašīnas, kas pa spidometru (jaunā tipa, kur degvielas līmeni vairs nerāda litros, jo cik zinu tādi nāca 2.8 )
principā galīgu neticu ka kāds būtu ņemies tā un visu šitik zolīdi pārtaisījis, + te nu neizskatās ka būtu iemets kkas kas garažā mētājās
palūri pēc vin koda kāda šitam nāca oriģinālā komplektācija