Aiz garlaicības un uzrokot bildes, izdomaju uzrakstīt, kas notik ar viņ vasarā, kad stāveja bez kārbas.
Tākā viņš stāveja izdomaju beidzot salabot salona radiātora sūci kur vienojas klāt krāns. Tāka man i radiātors, i krans psc un jauns tas komplekts maksā 60ls, izdomaju salabot kautkā pats. Tā nu ar log līm visu sasmēreju.

Tagad atkal pil, bet minimāli.
Ņemot āra salon radiātoru, aplēju netīšām relejkasti. Un sakas visadi gļuki. Šotku motoriņš jocīgas skaņas izdeva, paneli lampiņas mirgoja, taurēja pats un tā tālak. Tapēc viņu izjaucu, sapūtu ar kontakt klīneri un žāvēju.
Beigas neko nedeva tas. Uzliku no subāru un tie gļuki paši. Tad secināju, ka problēma vados. Ar vadiem vot bija seks. Visur kontakts ir, neviens vads norauts nav. vienu dienu mašīna vairak pat neleca. Dzirkstele ir, bet neslēdzas iekšā sūknis. Visus devejus salieku no subār, bet nekas nemainās. Nu tad tika ārdīts ara salons un pētīti vadi.
Bet neko atrast nespeju salona. Beigas izrāvu āra motora pravotku. Satīru kontaktus. Salieku atpakaļ un mašīna rūc.
Varēju stelēt kopā salonu laimīgs.
Bet gandrīz tas mēsls man nodega. Biju pielicis klāt sūkņa vadiem lampiņu 55W lai zinātu, kad ieslēdzas sūknis. Kad man izdevas vinu piedarbināt, uz spūldzes bija virsū lupata. Mašīna rūcēja, spūldze dega un es ņemos gar motortelpu. Ejot skatīties motora temperatūru salons viss ar dūmiem un deg kaut kas.

Beigas lupata aizdegas no spuldzes karstās.
Bet elektornikas gļuks ir vel tagad. Nedeg preikšā pagriezieni, ieslēdzot pagriezienus paralēli skan vel taure. Hvz kas tur ir.
Tāka viņš tagad rūc, varēju atkal iegūldīt viņā naudu. Tapēc mainiju detaļās.
Radiātors suloja un bija nolauzti stiprinājumi. Tapēc iepirku jaunu.

Sajūg trosi ar jaunu nopirku, jo vecai gals sapujis un grižot pušu viņu tik nost dabūtu.

Tad izdomāju uzlabot minimali bremzes. Jo bieži sanāca uzkarsēt diskus sarkanus un pa lielam bremzes tā pat bija švakas.
Uzliku TRW klučus un SPEEDMAX 2.0 16V pakaļējos bremžu diskus preikšā. Pie reizes arī visas bremzu trubiņas jaunas, suportiem remkomplektus, jaunu eļļu. Plusā koniskais, lai laukos kādu audi čipot var izkost.
Tad nācas sēdināt, jo prasijas zemāks.

Ņemam to elektro iekārtu ar ko regulē mašīnam klirensu un regulējam.
Pakaļā no vecajiem bremž diskiem uztaisiju starplikas 6mm un nokrāsoju tuning krāsa viņus un plusā arī atsperes. (lai domā, ka sedinātas nevis zāģētas

)
Tāka ļoti gribējas rūtainus un interesantu griestus, devos uz veikalu un nopirku guļam maisu ar vēlamo oderi.

Un sākam līmēšanas darbus. (pušamie ir mēsli, PVA līme must/have)
Tad ar pienāca tas brīdis, kad uzinaju, ka kārba der arī no 1.6 16V bravas/bravo un tika rīga vienā šrota iepirkta. Bija ļoti eļļanai tapēc nācas kaut cik nomazgāt. Nolasijāmies bariņš un likām virsū. Vairak jau bija dzeraji kas gudri dirsa un bmw bazars.

Uzliekot un jau visu saliekot, pamanam, ka karbas 1:1 neder un vairoga jāiezāģē robs. Tāka bija 1 naktī, nogurums pisoties uz zemes mainot. Dzērajiem uznāca gribas spēks nocelt kārbu, izāģēt robu un atlikt.

Un to ar izdarija. Viņi nocēla, iedeva man izāģēt robu un atlika. Bet lohi sapisas un neizvilka vienu sviru augšā un atkal bij jāatlaiž vaļā karba. Bet nu tad jau bija pāri trijiem un es viņus nah pasūtiju. Dzēraj bij nelaimīg, jo nedabūj vizināties.

No rīta visu saskrūvēju un tiku uz vpils-streets dragu kuru bildes jau ir šeit.
Bildes ar veco kārbu.
Biju noņemis arī kapotu. Hvz kapēc, bet laikam alus vainīgs.
