Martinss wrote:Ir arī inžektors bez recirkulācijas (115zs versija ar augstāku kompresijas pakāpi), tiesa gan neatceros vai tas kolektors nebija tāds pats kā karburatorniekam. Un tev ir 105zs motors, 100zs nāca laikam karburatoram vai arī otrādāk, 105zs karbūzim un 100zs tavam.
Es 3-4 gadus atpakaļ arī cīnijos ar 2.0i pinto dzinēju un esmu diezgan izurbies tam pasākumam cauri + bildē var redzēt, ka tev ir EGR, kas nāca tikai uz mazjaudīgākās versijas. 115zs nāca bez EGR sistēmas. N4A motors ir ar 115zs, N4B motors ir ar 105 vai 100zs.
Martinss wrote:Es 3-4 gadus atpakaļ arī cīnijos ar 2.0i pinto dzinēju un esmu diezgan izurbies tam pasākumam cauri + bildē var redzēt, ka tev ir EGR, kas nāca tikai uz mazjaudīgākās versijas. 115zs nāca bez EGR sistēmas. N4A motors ir ar 115zs, N4B motors ir ar 105 vai 100zs.
Tad jā, strīdēties nevaru jo neesmu pētijis visas pinto versijas.
Starpcitu, tev laikam ir tā sierra ar 2.9 24v cosworth dzinēju? Mani visu laiku tirda tas jautājums vai tiešām, uz sierras ar manuālo kārbu tas dzinējs dod to gandarījumu pēc visā tā darba?
Martinss wrote:Es 3-4 gadus atpakaļ arī cīnijos ar 2.0i pinto dzinēju un esmu diezgan izurbies tam pasākumam cauri + bildē var redzēt, ka tev ir EGR, kas nāca tikai uz mazjaudīgākās versijas. 115zs nāca bez EGR sistēmas. N4A motors ir ar 115zs, N4B motors ir ar 105 vai 100zs.
Tad jā, strīdēties nevaru jo neesmu pētijis visas pinto versijas.
Starpcitu, tev laikam ir tā sierra ar 2.9 24v cosworth dzinēju? Mani visu laiku tirda tas jautājums vai tiešām, uz sierras ar manuālo kārbu tas dzinējs dod to gandarījumu pēc visā tā darba?
Pārsēžoties no 2.0i gandarījums ir vienkārši mega. Ja viss ir tip top, tad vajadzētu iet +/- kā e30 ar 2.8i M52. Man gan ik pa laikam šis tas ar vadību nav kā vajag, jo ir stock ecu, uzliktu citu vadību, būtu noteikti cita aršana.
edit: Arī sākumā bija doma par turbo, taču pabeidzās pārlasīts 2.0i pinto motors un ātri vajadzēja kaut ko iecelt vietā.
Svars jau nav nekas liels, tam motoram teorētiski jābūt vieglākam par XR4i sierru motoriem, kurai ir 2.8i/2.9i, jo tiem ir čuguna galvas un čuguna kārbas. Par locīšanos nezinu, it kā nekas nelokās.
Par Tomu zinu, ir jau viens gatavs ar kompresoru, tiesa gan nošauts esot ar kompresora rullīti garām un tur sanāk knapi vairāk kā stock BOA motoram, taču motortelpa izskatās ļoti labi. Pa jaunam regulēsies nākošsezon ar citu rullīti un tad visam jābūt stīgā.
Un Buliitc Reti dzirdu, kad kāds viņu tā sauc. Viņa siera jā būvējas lēnā garā, megasquirt vadība būs, jau šis tas sagatavots, tagad autiņš pie krāsotāja laikam vēl aiz vien. Par turbo tur tika domāts, bet nezinu, vai būs uzreiz, vai arī kaut kad pēc tam. Bija arī kaut kāda ieminēšanās par biturbo, katrai pusei savu, bet nav nekādas skaidrības man, kas tur galā būs un kas nē.
Un Buliitc Reti dzirdu, kad kāds viņu tā sauc. Viņa siera jā būvējas lēnā garā, megasquirt vadība būs, jau šis tas sagatavots, tagad autiņš pie krāsotāja laikam vēl aiz vien. Par turbo tur tika domāts, bet nezinu, vai būs uzreiz, vai arī kaut kad pēc tam. Bija arī kaut kāda ieminēšanās par biturbo, katrai pusei savu, bet nav nekādas skaidrības man, kas tur galā būs un kas nē.
Un Buliitc Reti dzirdu, kad kāds viņu tā sauc. Viņa siera jā būvējas lēnā garā, megasquirt vadība būs, jau šis tas sagatavots, tagad autiņš pie krāsotāja laikam vēl aiz vien. Par turbo tur tika domāts, bet nezinu, vai būs uzreiz, vai arī kaut kad pēc tam. Bija arī kaut kāda ieminēšanās par biturbo, katrai pusei savu, bet nav nekādas skaidrības man, kas tur galā būs un kas nē.
Fords pabraukts pa ielām. Netieku vaļā no gredzenu žvadzēšanas virs 3500rmp, 1 un otrais roba ok, pāreejos žvadz!
Sagalene bija nolikta uz 0 punkta tad gredzeni bija dzirdami lielos apgriezienos tieši pie slodzes, 4 un 5 robā aptuveni 3k rmp
Tagad sadaleni noliku par pāris grādiem uz priekšu (pulksteņ rādītāja virzienā), ķipa vēlāk.. aizdedzi līdz ar to arī varēja likt vēlāku lai taj paša laikā motors vilktu. žvadzeklis jau parādas 3 robā uz 3.500 + rmp.
Vārbūt kāds ir regulējis pinto motorus ar dalīto zobratu. Interesē pie cik (kloķenes grādiem) ieplūdes vārstam jābūt max atvērtam? kkur netā izraku ka pie 108 grādiem pēc amp vaidzētu būt max atvērtam iepludes vārstam.
Kloķeni tikai uzpulēja un jaunas pamatnieku šāles uzliku, tur vis tip top, eļļas spiediens mērīts un ir ok
Tie apgriezienu diapazoni kad gredzeni grabina mainas pēc aizdedzes un sadalenes regulējuma. Varbūt ka tas dēļ tā ka gredzeni jauni un assi, vēl nav piestrādājušies. Šķirbas starp virzuļa gredzenu vietu un pašu gredzenu nemēriju jo tā pat nebūtu ko likt vietā, uz aci bija ok, un jaunus virzuļus galīgi netaisijos pirkt.
Kāds benzīns tev iekšā un cik liela kompresija? Parasti žvadz slodzē un tad jāpagriež aizdedze vēlāka. Man golfam kad bija traka kompresija, šķaidīju benzīnus 98to ar 100to un tāpat nevarēju aizdedzi uzlikt kā vajadzētu, vienmēr bija mazliet vēlāka, citādi slodzē žvadzēja.
Puperdupers wrote:Kāds benzīns tev iekšā un cik liela kompresija? Parasti žvadz slodzē un tad jāpagriež aizdedze vēlāka. Man golfam kad bija traka kompresija, šķaidīju benzīnus 98to ar 100to un tāpat nevarēju aizdedzi uzlikt kā vajadzētu, vienmēr bija mazliet vēlāka, citādi slodzē žvadzēja.
Ar kopmresijas mērīšanu gan esmu nolažojis, neesmu nomērijis! Tas bija plānots jaunnedēļ.
Pašlaik braucu ar 95 bendžu. Mēģināt 98?
Ja tev mājās ir ar ko nomērīt kompresiju tad varbūt varu piebraukt un samērīt?