Sierra 2.0i efi

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
Kāsīts
Posts: 1024
Joined: 18 Apr 2014, 16:27
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sierra 2.0i efi

Post by Kāsīts »

Ja jau sēdināta galva, tad jau, noteikti, ir jālej 98to.
User avatar
Volfsburgs
Posts: 8967
Joined: 16 Dec 2012, 23:34
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Sierra 2.0i efi

Post by Volfsburgs »

Un to 98 iesaku liet no Nestes. Citur 98 ir 95 un 95 ir 93 :shura:
Image
Edmunds
Sliktdibenis
Posts: 7346
Joined: 08 Sep 2010, 11:22
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sierra 2.0i efi

Post by Edmunds »

volfsburgs wrote:Un to 98 iesaku liet no Nestes. Citur 98 ir 95 un 95 ir 93 :shura:
Kā mēriji oktāna skaitli? :hvz:
User avatar
AtmoBenzin
Posts: 12041
Joined: 01 Nov 2012, 16:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sierra 2.0i efi

Post by AtmoBenzin »

volfsburgs wrote:Un to 98 iesaku liet no Nestes. Citur 98 ir 95 un 95 ir 93 :shura:
Cilvēki tulīt kliegs ja jāņem follija cepurītes, bet šitas ir forealyo. Vēl cik esmu lējis no lukoila arī ir viss ok.
User avatar
AtmoBenzin
Posts: 12041
Joined: 01 Nov 2012, 16:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sierra 2.0i efi

Post by AtmoBenzin »

Edmunds wrote:
volfsburgs wrote:Un to 98 iesaku liet no Nestes. Citur 98 ir 95 un 95 ir 93 :shura:
Kā mēriji oktāna skaitli? :hvz:
Draudzenes carbo auto ar meh. aizdedzi tika saregulēts uz nestes 98 ,lai strādā viss tipijtopij. Kā ielej statoil 98 tad ir :emo:

Vēl lukoilā lejot arī nav bijušas problēmas.
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sierra 2.0i efi

Post by Melnais »

Par to 98 benzīnu te ir aisnība. :|
User avatar
Volfsburgs
Posts: 8967
Joined: 16 Dec 2012, 23:34
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Sierra 2.0i efi

Post by Volfsburgs »

Edmunds wrote:
volfsburgs wrote:Un to 98 iesaku liet no Nestes. Citur 98 ir 95 un 95 ir 93 :shura:
Kā mēriji oktāna skaitli? :hvz:
Ar mašīnam, kuram ir paceltas kompresjias pakāpes. Ar nestes 98 vienīgo nedetonēja pēc 4k rpm.
Image
Edmunds
Sliktdibenis
Posts: 7346
Joined: 08 Sep 2010, 11:22
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sierra 2.0i efi

Post by Edmunds »

LPG oktānskaitlis ir 101 :naac: 8)

Projekts :cool:
-AF-
Posts: 4748
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Sierra 2.0i efi

Post by -AF- »

lej e85 ;)
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
Puperdupers
Posts: 3208
Joined: 03 Jan 2010, 20:54
Location: Cēsu pusē
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sierra 2.0i efi

Post by Puperdupers »

Es sev pārsvarā leju Lukoila 98to un no problemo.

Ja lej E85, tad visu laiku jābraukā uz Rīgu pakaļ un sprauslas/dīzes (kas nu kuram) par 30% ražīgākas.
VW Golf2 Zetec 2.0 16V FWD sport
BMW 730D e38
User avatar
DieseL
Posts: 55
Joined: 15 Dec 2014, 22:50
Location: Cēsis
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sierra 2.0i efi

Post by DieseL »

Izmēģinātas dažādas sadales un aizdedzes stāvokļa variācijas, bet saregulēt lai pilnībā novērstu žvadzēšanu neizdevās. :(

Ko darīt? :D

1mm nav tik traki sierrai, Toms savai sarkanajai sierai 2mm nosēdināja un visu dabuja tip top
User avatar
semigallss
Spam addicted
Posts: 6275
Joined: 12 Nov 2011, 00:22
Location: area 69
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sierra 2.0i efi

Post by semigallss »

nu nepamet tā sajūta, ka esi tomēr kaut ko dzinējam nepareizi salicis.. lai gan skatos bildes un viss pareizi.. visi klaņu, kloķenes un sadalenes kakliņi salikti secīgi savā kārtībā. vienīgais ko vari mēģināt ir tiešām pamēģināt citu degvielu. pie viena arī pārbaudi sveces, svečvadus, sadalītāju utt. Varbūt pat vnk citas sveces pamēģini ar 98to benzīnu. ja nelīz, tad iedod redlainā un kādām 20min un cel laukā motoru skatīties kas saplīsa :D
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
User avatar
semigallss
Spam addicted
Posts: 6275
Joined: 12 Nov 2011, 00:22
Location: area 69
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sierra 2.0i efi

Post by semigallss »

un 1mm priekš 8v motora tiešām nevarētu būt pie vainas, lai sāktu žvadzēt. zinu pat 16v kam ir tik daudz ņemts nost.
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
User avatar
Martinss
Posts: 4949
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Sierra 2.0i efi

Post by Martinss »

Ja tā patiešām ir detonācija, pamēri degmaisījumu. :roll: Manējais 2.0i noklājās tieši šī iemesla dēļ, jo gaisa masas mērītājam skrūve bija sagrozīta, tāds vismaz ir mans pieņēmums.
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sierra 2.0i efi

Post by Melnais »

Aizbrauc uz servisu. :naac:
User avatar
Puperdupers
Posts: 3208
Joined: 03 Jan 2010, 20:54
Location: Cēsu pusē
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sierra 2.0i efi

Post by Puperdupers »

Kaut kas tur nav kā vajag. Arī ar 95to es domāju, tik traki nevajadzētu būt tai detonācijai. Sadaleni un kloķeni vajag uz nulli, aizdedzi tāpat un tad griezt lēnām vēlāku, kamēr detonācija pazūd arī kārtīgā slodzē, piemēram mazliet uzdod ar 1.robu, iemet 3. un pedāli grīdā, lai gurst. Un tiktiešām apskati Martinsa variantu, moš tur vienkārši liesais plosās pa iekšu, dēļ kā arī detonē.
semigallss wrote:iedod redlainā un kādām 20min un cel laukā motoru skatīties kas saplīsa :D
Visdrīzāk gredzeni būs salauzti :D
VW Golf2 Zetec 2.0 16V FWD sport
BMW 730D e38
User avatar
DieseL
Posts: 55
Joined: 15 Dec 2014, 22:50
Location: Cēsis
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sierra 2.0i efi

Post by DieseL »

Melnais wrote:Aizbrauc uz servisu. :naac:

Es pats strādaaju servisaa
User avatar
DieseL
Posts: 55
Joined: 15 Dec 2014, 22:50
Location: Cēsis
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sierra 2.0i efi

Post by DieseL »

Šodien kompresija samērīta, bet neskatoties uz to, negaidīti, tieši pirms skates ir radusies jauna problēma. Motors pamira.

No rīta vēl aizbraucu uz darbu, bet kad jābrauc pusdienās, še tev. Tukšgaitā mirst nost, apgriezienus uzceļ + bubina, itkā nedarbotos kāds cilinds... nu neko.

Vakarā iedzīts boksos, mēģinot saprast kas par vainu, kļuva sliktāk, apgriezienus vispār vairs neceļ, bet pielec labi, kā parasti taču bubina.

Samēriju kompresiju:
1 - 11 bar
2 - 11
3 - 11,5
4 - 11,5

Sveces melnas, dalītāja vāciņu ar rotoru samainiju kā arī citas sveces un aizdedzes vadus, bet nekā, joprojām bubina uz kkādiem 300 rmp. uz gāzes pedāļa nereaģē.

Degvielas spiediens 4 kgf/cm2 tas ir 3.9 bar tākā par maz

mēriju no pienākošās degvielas trubas pastartējot. jo krita aizdomas par sūkni dēļ 98 bendžas.
autodatā rakstīts ka jābūt 5.2 - 6.0 bar, sistēmas spiediens 3 bar
User avatar
Puperdupers
Posts: 3208
Joined: 03 Jan 2010, 20:54
Location: Cēsu pusē
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sierra 2.0i efi

Post by Puperdupers »

Kompresija nebūt nav traka, tā kā detonācijas iemesls tā nav noteikti.
Tev viņš nepārlej tagad viņu, ja sveces melnas un bubina neceļot apgriezienus?
Un tu domā ar 98to benzīnu sabeidzi sūkni? Manuprāt, tas nav reāli, bet gadās jau visādi brīnumi.
VW Golf2 Zetec 2.0 16V FWD sport
BMW 730D e38
User avatar
DieseL
Posts: 55
Joined: 15 Dec 2014, 22:50
Location: Cēsis
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sierra 2.0i efi

Post by DieseL »

Puperdupers wrote:Kompresija nebūt nav traka, tā kā detonācijas iemesls tā nav noteikti.
Tev viņš nepārlej tagad viņu, ja sveces melnas un bubina neceļot apgriezienus?
Un tu domā ar 98to benzīnu sabeidzi sūkni? Manuprāt, tas nav reāli, bet gadās jau visādi brīnumi.
Kā viņš pēkšņi var pārlieties? Es degvielas padevi mainīt nevaru.

Par detonācijas iemeslu es domāju ka dēļ vainu pārāk liesa degmaisījumai vai arī tas ka man stāv virsū no karburatora motora aizedze, varabut tas regulējums apgriezienos mainas inzektora aidzedzei mazliet savādāk...? par aizdedzi tas tik taads pieņēmums.

Nesaprotu, vakar vēl augšas stajankā slidinājos, bet te pēkšņi.
Post Reply