TAAAAAAAAAAAKS
Nevienam vairs nav noslēpums, ka Rekords palika pie manis, lai varētu ar viņu izdarīties pēc sirds patikas. Tika iepirkti visādi labumi, kā par piemēru, arku uzlikas :badass: :wide: , taču tās būs neeeedaudz jāpielāgo, lai lielāks klīrenss un smukāk izskatās.
Runāju nākotnes formā tāpēc, ka šodien bija plānots tam pieķerties, taču šis tas pievīla un laika beigās tam nebija, tā kā par to drīzāk nākošnedēļ
Šodien sanāca diezgan priekšu pajaukt, lai tiktu galā ar pāris lietiņām
Pirmkārt jau nācās noņemt bamperi, lai saprastu, kā laist klāt arkas. Paklausīju GG ieteikumam par :because_race_car: par to, ka bamperus naher viņam nevajag, izskatās badass

Var redzēt, ka purns ir max līks dēļ jau iepriekš minētās liepas, kuru ex saimnieka mazmeita esot nonesusi, sajaucot pedāļus (nu sievietes nemāk braukt (piedod, missL)

) Tāpēc tur īsti taisnošana par labu nenāks, drīzāk jāpiemeklē kāds donors un jāpiemetina labā fartuka puse, bet nu ne par to stāsts
Lukturi sakrāsoti melnā hausinga stilā un vajadzētu būt ok, salicis visu gan vēl neesmu. Tiks sakrāsota arī priekšējā reste, jo visi auto akcenti ir vairāk pelēkbrūni, nekā melni, un, tā kā arkas būs max melnas, tad arī visus akcentus sakrāsošu melnus (nebīstaties, hromlains paliks !

)
Tā kā nāks uzlikas un būs lielāks klīrenss, pieķērāmies fleksim un atkal paķērām vijumu nost (bet tos jau neskaita

), rezultāts šāds
Tas viss kā neliels tīzerītis, par plāniem skaļi runāt negribu un lai tas viss pagaidām paliek pie manis, taču apsolos, ka interesanti būs
Te neliela māxliņa ar Kretiinu darbā (viņš ļoti, ļoti gribēja kaut ko pafleksēt)
Paldies Tev par palīdzību !
P.S. - netikām pie fleksēšanas otrā auto pusē, jo nevarējām atskrūvēt stabilizatora atsaiti NEVIENĀ galā - ne augšā, ne apakšā, jo skrūves vienkārši iet uz rinķi un uzgriezni nevar atgriezt

Fleksēt atsaiti nost un likt vietā jaunu vai arī ir kāds veids, kā dabūt viņu vaļā ? Paldies jau iepriekš
P.S.S. - bildes melnbaltas, jo printerim krāsa beidzās