Page 6 of 9

Re: AFtobuss

Posted: 09 Apr 2021, 18:55
by ray112
Izdedzes video vajag :yo:

Re: AFtobuss

Posted: 10 Apr 2021, 03:40
by -AF-
Mēģināts,pretspolēšanu nevar atslēgt

Re: AFtobuss

Posted: 10 Apr 2021, 07:46
by Artis01
Ilons Masks plāno izkāpt uz Marsa, bet Tu nevari izraut ABS drošinātāju? :think:

Re: AFtobuss

Posted: 10 Apr 2021, 09:40
by -AF-
Bet jautājums - Nahoy?

Re: AFtobuss

Posted: 10 Apr 2021, 09:57
by nakurilijs
Jo tjūninga portaļčiječeks.

Re: AFtobuss

Posted: 10 Apr 2021, 09:58
by andrams
Paskaties interneta pārlūkam augšpusē, kur adrese :D

Re: AFtobuss

Posted: 13 Jan 2022, 16:24
by -AF-
Laiks iet, Busserati ripo bez problēmām , tik apkopes pa 10k un leju degvielu, ik gadu tik dotor remontēt Sensonā priekšu dēļ stirnām un vejstiklus dēļ mūsu piedirstajiem ceļiem.

Bet beidzot pienāca laiks atstāt busu kā kravinieku un izbraukuma auto, un tiku pie svaiga daily
Citrons Berlingo, 2020.gads -22k nobraukums - šogad lietots maksā kā pagāšgad jauns, bet izvēles nav :emo:
1.5BluHdi 130hp/300nm manuels
No cepīgām opcijām:
Vēl 3 gadu garantija
Headsup
Stikla apsilde
Webasto ar pulti vai taimeru
un visadi citi musdienīga auto binusiņi.
Image
Image
Samainīju ar busa VNZ lai atļaujas nemainīt + nav tik vienmuļa
Image
Bez šī neiztikt :] , savādāk pēc 100 biš sprāgonīgs.

Must do listē:
Diskači vasarai r17 vai R18
Sēdinājums
Stage katastrofa

Re: AFtobuss + Citramons

Posted: 13 Jan 2022, 16:38
by Juzix
Dod līkni :aljo:

Re: AFtobuss + Citramons

Posted: 13 Jan 2022, 17:13
by -AF-
Līkne vēl nebūs. Ar softu vēl daudz darāmā , šim stāv viens no svarīgākajiem ECU un softiem, kurš nav vēl tik ļoti izpētīts , ir jau visādi stage 1 un stage 2 kuri pec struktūras ir huiņas, var redzēt ka torque kartes ir sazimetas ar lielu jaudas rezervi, tik ierobežotas attiecīgai jaudai, iespējams vnk līdzīgs softa vnk paņemts no kāda esošā bet daudz jaudīgāka auto. Šobrīd Artūrs cīnās lai atrast visus rail pressure un boost pressure ierobežotajus lai var jaudu pacelt pēc maksimuma. Kad viss tiks atrasts, tad Le finale uz stenda un salika visus punktus uz i

Re: AFtobuss + Citramons

Posted: 14 Jan 2022, 09:54
by ttd
Tas nopirkts izpētei vai paša braukšanai? :o

Kā ar komfortiņu? DK ļoti populārs ir Citrons kaktuss un tas ir, priekš izmēriem, ļoti komfortabls.

Re: AFtobuss + Citramons

Posted: 14 Jan 2022, 09:59
by AtmoBenzin
Elkoņbalsts ir? :D

Re: AFtobuss + Citramons

Posted: 14 Jan 2022, 13:27
by ttd
AtmoBenzin wrote: 14 Jan 2022, 09:59 Elkoņbalsts ir? :D
tikai braucot pa avotu ielu

Re: AFtobuss + Citramons

Posted: 15 Jan 2022, 14:48
by J.K.jr.bad.
Ļoti interesanti! Būs ar ko par ko parunāt. Tā kā mans custom made turbo sunday beater nav gatavs. :D

Tātad arī man ir šīs plašās piecmodeļu ģimenes "lamata" kā darba auto.

Fun fact: Šis viens un tas pats auto, kas oriģināli ir piedzimis kā Citroen Berlingo ir arī:
* Peugeot Rifter/Partner
* Opel Combo
* Toyota City Ace
* Fiat Doblo. (tikko svaigi parādījies)

Viens un tas pats auto tikai ar dažādām sejām un nedaudz savādāku paneli salonā.


Manā gadījumā es izvēlējos Peugeot Rifter, kas manu prāt ir smukākais no visas šīs saimes. 1.5 dīzelis ar 8 pakāpju automātu

Tā kā nez kādu iemeslu dēļ jau pagājušajā gada sākumā nevarēja vairs pasūtīt tādu kombināciju kā dīzelis+automāts, tad bija jāmeklē kaut kas no mazlietotajiem.
Tādu atradu kādā igauņu dīlerī ar 12K km nobraukumu. Pats aizbraucu tam pakaļ un atvedu uz Latviju.
No komplektācijas un pilnas laimes manējam nav parkingi priekšā, pašaptumšojošais aizmugures skata spogulis un Blind spot sistēmas. Pēdējās ļoti pietrūkst, jo šim auto ir ļōōōti liela aklā zona. Respektīvi tizli spoguļi. Tā ka AF uzmanies manevrējot.
Bet viss pārējies, ko šis auto varēja piedāvāt ir:
*Adaptīvā kruīzkontrole. Tiesa gan tās darbība ir tāda diezgan saraustīta salīdzinot ar citiem ražotājiem. Kaitinošais mirklis ir tas, ka neprot tā mierīgi sabremzēties pēc priekšā braucošā auto. Vienmēr sanāk asa bremzēšana.
* CarPlay
* Apsildāmi priekšējie krēsli un spoguļi. Spoguļi ir arī elektriski nolokāmi.
* Webasto ar pulti - superīga lieta. Principā katru rītu to izmantoju.
* Priekšējā loga šofera puses apsilde. Atklāti sakot kaut kāds mēsls. Apsilde tur ir, bet pagaidām neesmu no tās saskatījis jēgu. Tik tiešām nestrādā. Doma tai sekojoša: Nokausēt tajā stūrī savākušos sniegu/ledu. Apmēram pie +1C viss ir ok. Kad aukstāks, tad nekā laba tur nav.
* Aizmugurē kamera + parkingi. Papildus vēl ir tā saucamā 360 grādu redzamība.
* Aizmugurē elektriskie logi
* Aizmugurē trīs pilnās atsevišķās sēdvietas.
* Atsevišķi atverams stikls bagažniekam.
* Lielā konsole ar daudz vietas visādām lietām.
* 220 rozete. Esmu jau vairākas reizes izmantojis un atzīstu par labu esam.
* Divzonu klimatkontrole.
* Lietus sensors. Strādā labi, bet pietrūkst iespējas mainīt tā intervālu.
* Automātiskās tuvās/tālās gaismas. Strādā neslikti. Sliktāk strādā, ja priekšā brauc auto ar kādu izdegušu lukturi. Priekšu vai aizmuguri, tad gan švakāk ar TL atpazīšanu un gaismu pārslēgšanu.
* Elektriskā rocene
* KeyLess
* Start/stop poga un sistēma
* Dzesējams cimdu nodalījums. Viens no diviem.
* Elkoņbalsts. Superīgākā lieta! Vēl no sava pirmā e34 laikiem atceros šo ērtumu.



Tā kā man ir N1 klases auto, tad kravnesība šim ir vairāk nekā pietiekama. Esmu jau dažas reizes vedis kādus 400kg. Auto neiebilst vai neiespringst. Jūtu, ka vēl var iekraut.

Klīrenss augsts, riepas baloni, tā ka var droši maukt kur acis rāda.

Salonā ir pārsteidzoši kluss. Gan jau ka nav salīdzināms ar kādu behu ar dubultiem slikliem, bet priekš manis tas ir pārsteigums ņemot vērā ķieģela aerodinamiku.

Par jaudu runājot, tik tiešām, tā arī ir kā AF raksta: tās pietrūkst ap tiem 100km/h tais brīžos, kad vajag apdzīt. Respektīvi, nebūtu slikti un būtu drošāk, ja tās būtu vairāk. Tā ka meistarojiet čipu un padodied man ar ziņu.

Vēl vēlētos pamatgaismas labākas. Bet toties šim auto miglinieki ir labākie, ko esmu lietojis!

Image

Kā jau minēju, tad atšķirība starp modeļiem ir salona panelī. Peugeot tas ir viss labākais. Un labums ir tajā, ka ir maza un ērta stūre, kas atrodas zem mērinstrumentiem. Līdz ar to tie vienmēr ir redzami pilnā apmērā! Pārējiem auto tā nav. Fīču, ko būtu vēlējies no kāda cita šīs ģimenes auto ir Opel piedāvātā stūres apsilde. Ziemā ļoti noder.
Par komfortu runājot, krēsli nav nekādi baigi ērtie gariem gabaliem. Tā vismaz man šķiet. Ja jau bija sadarbība ar Opel, tad būtu palūguši tiem uztaisīt krēslus. Vēl joprojām uzskatu, ka Opelim arī paši vienkāršākie krēsli ir visērtākie.

Pietrūkst vairāk USB ligzdu. Man tās ir tikai divas. Un vēl divi piepīpētāji.

Image

Esmu jau pats norullējis 30K km tā ka man ir savs viedoklis. :D Mainu eļļu ik pa 10K.

Ak jā. Patēriņš manā gadījumā ir ~6L/100km. Ziemā īsti vairāk ar nav. Ja nu vienīgi nedaudz. Un sēņotājs es neesmu.

Auto pašmasa ir 1700kg.

Re: AFtobuss + Citramons

Posted: 15 Jan 2022, 18:02
by ray112
Par spoguļiem, tā laikam francim ir problēma jau ilgtermiņā. Man darbā ir 2016 gada Berlingo, tam arī spoguļi ir pilnīgi pakaļā,stiklus maksimāli uz āru atregulējot, tā ka principā paša auto sānu spogulī neredz bet tik un tā aklā zona ir ļoti liela salīdzinot ar jebkuru citu auto.

Re: AFtobuss + Citramons

Posted: 15 Jan 2022, 18:03
by J.K.jr.bad.
Pirmajam Kangoo ļoti labi spoguļi. Protams, ja ir pareizie stikliņi.

Re: AFtobuss + Citramons

Posted: 17 Jan 2022, 00:12
by -AF-
ttd wrote: 14 Jan 2022, 09:54 Tas nopirkts izpētei vai paša braukšanai? :o

Kā ar komfortiņu? DK ļoti populārs ir Citrons kaktuss un tas ir, priekš izmēriem, ļoti komfortabls.
Miksts, man par mīkstu :D būs sedinājums. Neliela graboņa no priekšējās reikas stock jau no rūpnīcas sākot no 2010 gada.
Citādi pāri gaisa tiltam neatmetoties uz 100 :]

Re: AFtobuss + Citramons

Posted: 17 Jan 2022, 00:14
by -AF-
AtmoBenzin wrote: 14 Jan 2022, 09:59 Elkoņbalsts ir? :D
Ir teju viss , pat aizmugurējie elektro stikli un atsevišķā ventilācija
Līniju, distances kontrole
Lietus un gaismas sensors
Un citi sīkumi, bet nu ļoti liela atšķirība ja salīdzina ar to pašu opciju iekš BMW, te tu jūti to starpību kam nepietika naudas :reeka:

Re: AFtobuss + Citramons

Posted: 17 Jan 2022, 00:22
by -AF-
J.K.jr.bad. wrote: 15 Jan 2022, 14:48
Jā, pežo skaitas krutakais , bet Citroen vislētākais, Opel un Toyota visdārgākais.
Esmu braucis ar automātu, man tiešām nepatika, moš var ar softu padarboties, bet neesmu iedziļinājies.
Man krēsls liekas tieši laikā, tagad weekendā viena dienā nobrauc 700km un baigi ok, bet esmu pasmags, attiecīgi krēslam nav izvēles, viņš uzņem manu formu.
Spoguļi ir labi, problēma ir tajā, ka garam cilvēkam sēžot kā ir ērti, sanāk stoika tieši pie sejas, attiecīgi jāpieceļās lai aplūkotu vai kāds velodarasts nav zem ratiem.

Čips ir gatavs , parasts standartiņš , vari braukt ciemos. Bet man jau interesē izspiest visu sulu no tās nepilnās sulas pakas :D
Uz stock braucot pa šoseju 100-120 bija 6-6.1
Tagad ar čipaxu sanāca 100-140 ar apdzišanām un pilsētu 700km ar 40L attiecīgi 5.7L braucot divatā un ar nelielu kravu.
N1 atmetu kā sugu, pirkt road tax šur tur Eiropā un uz prāmjiem dārgāka biļete, kā arī skate katru gadu nevis reizi divos gados.

Re: AFtobuss + Citramons

Posted: 17 Jan 2022, 10:26
by rrrainis
Bākas korķis neaizsala vēl? :D

Re: AFtobuss + Citramons

Posted: 17 Jan 2022, 10:50
by petka17
AFs pārgājis no turbovodkas uz minīveniem. Vai ir kādi jaunumi?