Page 6 of 8
Re: Ch.: m3 e92
Posted: 14 Mar 2025, 13:25
by arniks8
Tādi nu ir tie cilvēki, gandrīz nevienam nevar uzticēties un jādara pašam, lai nav čerez žopu

Re: Ch.: m3 e92
Posted: 14 Mar 2025, 13:33
by Toretto
Ja maks nespiež, tad pārdot nevajag. Var nolikt garāžā, atstāt mazbērniem. Tad jau cipars būs 5x. Win win
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Ieguldi gudri ar toretto
Re: Ch.: m3 e92
Posted: 14 Mar 2025, 14:29
by petka17
Interesants apdeits.
Bet kas beigās labāks - E30 vai M3?
Re: Ch.: m3 e92
Posted: 14 Mar 2025, 14:58
by Ch.
Priekš manis un tā ko es sagaidu no “brīvdienu auto” - viennozīmīgi e30. Lidz tiesibu papishanas atrumam iet aptuveni tapat, bet braukt daudz jautrak.
M3 0-100 pec papiriem sanak atraks ka mans sameritais 5.4 ar tricaru, bet realitatee ja nav ideali sauss un silts asfalts tu vai nu skaties uz mirgojosu triogolniku vai vaacies pa divaam joslaam.
Bet vispar janoperk normalas riepas emkai, sobrid stav virsuu michelin ar protektoru kaa jaunaam, bet veca (2018) gada, mosh tapec karastrofali trukst grips.
Re: Ch.: m3 e92
Posted: 14 Mar 2025, 16:14
by AtmoBenzin
Labs posts, smuks auto, kvalitatīva filosofācija.

Re: Ch.: m3 e92
Posted: 15 Mar 2025, 21:39
by howitzer
Zinot, cik daudz nervu Tev šis auto ir apēdis, novēlu kaut nedaudz to izbaudīt, lai, pat ja tomēr pārdosi, paliktu kaut nedaudz patīkama pēcgarša. Uz šiem diskiem ļoti glīti viss izskatās.

Man tikai tāds jautājums - vai priekš. buferim kaut kas netrūkst? Apakšējā daļa izskatās kaut kā biš dīvaini.
Re: Ch.: m3 e92
Posted: 15 Mar 2025, 21:40
by howitzer
p.s. - kaut kad Speedhunteros bija labs raksts par džeku, kurš mēģināja sadzīvot ar iepriekšējā īpašnieka tūnētu Skyline. Tur pa lielam viss tas pats, kas Tev - nonstop pisies ar kaut kādiem mēsliem. Tā kā laikam, ja gribi kaut ko tūnēt, paņem stocku un sapis visu pats tā, kā Tev patīk.

Re: Ch.: m3 e92
Posted: 15 Mar 2025, 23:05
by kars
howitzer wrote: ↑15 Mar 2025, 21:39
Man tikai tāds jautājums - vai priekš. buferim kaut kas netrūkst? Apakšējā daļa izskatās kaut kā biš dīvaini.
Tā viņš nāk standartā...
Stock.

CS versija ar šādiem plastmasas sūdiem

GTS/CRT splitteris

Un pats krutākais GT4 splitteris.

Re: Ch.: m3 e92
Posted: 16 Mar 2025, 10:30
by GirtzB
Bbs e88 der.... Bet no spliteriem labāk CS mazos, lai var pie apmales piebraukt...
Re: Ch.: m3 e92
Posted: 16 Mar 2025, 10:46
by RebelMotors
Za-je-bis.

kāda tur tā doma likt bija f80 priekšu? Lielākas bremzes tip? Varētu padomāt, ka šobrīd tur stāv 316i bremzes. Man patīk, kā cilvēki apgreido bremzes īsti nesaprotot kādēļ to vajadzētu darīt.

vairāk drošvien to dara cilvēki, kas sauc mašīnu “apgreidus” steidžos. Man ir blad steidž 7 bremzes, steidž 4,5 motora turbīnām utt.

Re: Ch.: m3 e92
Posted: 16 Mar 2025, 11:32
by Ch.
Paldies kungi
Spliterus/lupas nekadus likt negribu, man tas asiociejas ar aliexpress

manuprat e92 stockaa ir loti smuks un visas tas lupas un splitteri ir musdienu ekvivalents zilam engelacim un termosam
Par bremzem - ieprieksejais saimnieks bija trackdaybro. Un trackday bro saka ka e90 M bremzes esot par iisu.

Re: Ch.: m3 e92
Posted: 17 Mar 2025, 13:23
by GirtzB
Visa sāpe ir uzlikàs un bremžu dzesēšanà...
Re: Ch.: m3 e92
Posted: 17 Mar 2025, 17:26
by Tilts
kars wrote: ↑15 Mar 2025, 23:05
howitzer wrote: ↑15 Mar 2025, 21:39
Man tikai tāds jautājums - vai priekš. buferim kaut kas netrūkst? Apakšējā daļa izskatās kaut kā biš dīvaini.
Tā viņš nāk standartā...
Stock.

CS versija ar šādiem plastmasas sūdiem

GTS/CRT splitteris

Un pats krutākais GT4 splitteris.
Visi varianti izskatās sūdīgi....tikai manuprāt!
Re: Ch.: m3 e92
Posted: 17 Mar 2025, 18:45
by Toretto
norm uzdirsa, ka stocka arī nav labi. respekts 0

Re: Ch.: m3 e92
Posted: 19 Mar 2025, 14:32
by V.I.P.
smuks m3!
nekad nesapratīšu, kā e30 var likties interesantāks auto par M - ne tur jaudas, ne bloķa. bet saprotu, ka katram savs.
man pilnīgi pretēja pieredze - visu laiku bija paticis, no malas skatoties, kaut kas no klasikas. tas viss beidzās ar to, ka nopirku SL500 R129. viens no sliktākajiem auto pirkumiem ever, nozvērējos nekad (lasīt, vismaz tuvākos 10 gadus

) vairs neskatīties uz klasikām. vecs sūds, kuram visu laiku kaut kas jālabo, kā rezultātā weekend auto prieks pamatīgi sabojāts, komforts minimāls, ne tur ērti telefonu var lietot pie stūres, ne mūziku klausīties, salons/sēdekļi bija jāpāršuj, plastmasi veci/sasprēgājuši, aplauzti, utt.
pluss bija tas, ka nebija rūsas un TA inspektors bija sajūsmā par auto stāvokli, jo novērtēja ar 0, kaut arī man pašam tā nelikās, bet tā laikam ir, ka no malas izskatās labāk, kamēr pats zini visas problēmas.
vienīgais, kam pagaidām saskatu pielietojumu "veciem" auto - winter beater.

pēc tam bija e46 325i, kas gan ziemā spēja sagādāt daudz vairāk labu emociju nekā SL500 vasarā.
un, manuprāt, ja tas ir weekend auto, tad tam jābūt jaudīgam, citādi lēni kruīzējot rodas sajūta, ka brauc uz darbu, kā autors teica.

turklāt liela daļa no tām vecajām miskastēm rij degvielu, bet "neiet". tad labāk liet to pašu kaut kur, kas rij, bet "iet".
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Re: Ch.: m3 e92
Posted: 19 Mar 2025, 14:46
by V.I.P.
un piekrītu, ka auto purns izskatās nepabeigts, ja nav lūpas - nav emkai nepieciešamā agresīvā izskata.
jo īpaši, ja aizmugurē ir spoilers. tāpēc best look ir karbona lūpa + karbona jumts + karbona ducktail = car is complete.
vairāk gan neko nevajag tam auto.
un uz R18 tas auto labi "tinās".
mans ex:

Re: Ch.: m3 e92
Posted: 19 Mar 2025, 15:30
by Ch.
V.I.P. wrote: ↑19 Mar 2025, 14:32
nekad nesapratīšu, kā e30 var likties interesantāks auto par M - ne tur jaudas, ne bloķa. bet saprotu, ka katram savs.
Es ne par e30 kaa tadu, bet par savu konkreto e30. Tur ir gan jauda, gan bloķis.

tricaram ir 240hp/305nm uz tonnu svara, nav ta ka power:weight shausmigi atpaliek no m3 e92. Griezes/svara attieciba pat tricaram labaka. Ka jau rakstiju, nav taa ka lidz kkadiem 150kmh jutu baigo starpibu dinamikaa. Plus tricars burtiski ir kartings pec taa kaa uzvedas uz cela un salidzinoshi ar tricaru emka liekas neveikla un smagneja. Lielos atrumos protams m3 daudz stabilaks un tas auto ir daudz komfortablaks in general, bet prieksh taa ko man patik darit ar weekenda auto, tricars sniedz vairaak.

Re: Ch.: m3 e92
Posted: 19 Mar 2025, 15:33
by Ch.
V.I.P. wrote: ↑19 Mar 2025, 14:46
un piekrītu, ka auto purns izskatās nepabeigts, ja nav lūpas - nav emkai nepieciešamā agresīvā izskata.
jo īpaši, ja aizmugurē ir spoilers. tāpēc best look ir karbona lūpa + karbona jumts + karbona ducktail = car is complete.
vairāk gan neko nevajag tam auto.
un uz R18 tas auto labi "tinās".
mans ex:
https://spots.ag/2020/09/19/bmw-m3-e92- ... 2344_5.jpg
Shii luupa izskatas okei, kaut ko tadu vienu bridi mekleeju, bet nu man patik arii kaa izskatas stock izpildijumaa. Tobish ar luupu ir citadak, nav sliktak, bet es hz vai labak.

Re: Ch.: m3 e92
Posted: 19 Mar 2025, 15:37
by Ch.
Emka kopumaa ir forshs daily vasaras sezonai. Vienigais minuss - besii ka vinam baka tik maza. Normali braucot japildas 2x nedelaa

Re: Ch.: m3 e92
Posted: 19 Mar 2025, 16:24
by V.I.P.
Ch. wrote: ↑19 Mar 2025, 15:33
V.I.P. wrote: ↑19 Mar 2025, 14:46
un piekrītu, ka auto purns izskatās nepabeigts, ja nav lūpas - nav emkai nepieciešamā agresīvā izskata.
jo īpaši, ja aizmugurē ir spoilers. tāpēc best look ir karbona lūpa + karbona jumts + karbona ducktail = car is complete.
vairāk gan neko nevajag tam auto.
un uz R18 tas auto labi "tinās".
mans ex:
https://spots.ag/2020/09/19/bmw-m3-e92- ... 2344_5.jpg
Shii luupa izskatas okei, kaut ko tadu vienu bridi mekleeju, bet nu man patik arii kaa izskatas stock izpildijumaa. Tobish ar luupu ir citadak, nav sliktak, bet es hz vai labak.
jā, es arī meklēju lūpu, kas patiktu, jo GTS lāpsta ir par traku, bet tie divi atsevišķie sūdi katrā pusē man nepatīk un tādi ir gandrīz visiem, kam nav slinkums kaut ko uzlikt.
