Atgriežamies pavasarī.
Pēc vārstu vāku tīrīšanas un kartera ventilācijas sakārtošanas gribēju profilaktiski iztīrīt virzuļus/degkameras, kā arī pašu dzinēju, jo bija skaidrs ka eļļa nav kārtīgi mainīta utt.

, prinicpā uzreiz pēc ieplūdes elkoņa blīvju nomaiņas iegāzu sprauslu/degkameras tīrītāju
Un tad nedēļas nogalē piegāzu tīrītāju eļļai
Bik gliteris
Eļļas filtrs bija nenormāli pilns ar sūdiem
aww yeah, ražots fāterlandē, pagaidām ar eļļas filtru nav laikam sanācis made in china iepisiens.
Pēc tīrīšanas beidzot pazuda troksnis no kreisās bankas priekšpuses, droši vien kompensators grabēja, tgd liekas ka nedaudz ķēde žvadz starp abām bankām, bet cik palasīju internetos, tas ir normāli m113 un dzinējs pats par sevi ir trokšņains, nu katrā gadījumā salīdzinot kad viņu nopirku, tagad ir krietni klusāks.
Neilgi pēc tam gribēju arī nomērīt kompresiju un vel ar destilētu ūdeni papūst ieplūdē(kā darīju melnajai jettai), lai papildus patīrītu. Gribēju uztaisīt pirms un pēc fotkas iebāžot kameru cilindros, nu arī pačekot kāda vispār kompresija.
Izskrūvēju pa 4 svecēm no katras bankas un biju nepatīkami pārsteigts
Kad biju ziemā čekojis sveces, nekā tāda nebija
Samērīju kompresiju, visas bildes nelikšu, 10% robežā starp cilindriem neiekļāvās

, pārāk zema nevienā nebija. Stipri vairāk eļļainajiem cilindriem kompresija bija augstāka un tie arī bija virs tiem 10%.
Vienā vietā vārstu vāks tomēr sācis nedaudz laist garām
Samainīju filtra kastei klipšu gumijas un uzliku iztrūkstošo klipsi, tagad filtra kaste ir kārtīgi tiot virsū
Diemžēl fotkas no cilindriem palika citā datorā un visu laiku aizmirstu pārkopēt, bet rezumē, visi uzšvīkāti un vissūdīgākie bija 4. cyl, 5. cyl un laikam 1. cyl, sanāca korelācija ar tām aizdirstajām svecēm, paņēmu ar skrūģi nokasīju visu huiņu un arī samainīju pa vietām. Tīrīšana ar ūdeni te praktiski nedeva nekādus rezultātus, tikai droselei tuvākie cilindri kko dabūja, uz jettai uz 4cyl gan forši strādāja.
Pēc visām šīm darbībām sāka hujovi motors strādāt, patēriņš arī aizgāja dirsā(no ~12.7 uz 16+), tā kā sāk tuvoties skate un atvaļinājumā vajadzēs taisīt jettu. Pačekoju kļūdas
Vietām mainītā tīrā svece atkal aizdirsta
Notīrīju
Svečvadus jau ziemā biju pārbaudījis, bet tā kā sveces skrūvēju ārā, tad nočekoju vēlreiz, tagad bija viens svečvads pilnībā noklājies. Samainīju svečvadu un kādas 3-4 sveces. Palika puslīdz ok, šķiet ka vairs detonācijas kļūdas neleca ārā
Aizbraucu uz skati un dabūju 2 par atgāzēm, pa siltajiem darba dienu vakariem hujārīju riņķī un skatījos datus utt., sveces vairs ciet nedirsās. Iedomājos pačekot kāds ir 0-100 laiks, jo likās ka neiet kā vajag
Lēnāk kā melnā jetta

, mafa rādījumus biju skatījies, bet neko aizdomīgu neredzēju, brīdī kad iegooglēju cik tad tukšgaitā būtu jābūt(kkas ap 5), sapratu ka nav labi
Kreisajai bankai arī krietni treknāks degmaisījums un par treknu
Arī hvz cik tā zonde akurāti ko rāda, kļūdas par viņām bija, tjip pēc voltu līknēm izskatījās ka kko šancē, bet būs jāmaina.
Pa taisno ar brake cleaneri padarbināju, lai mēģinātu patīrīt sprauslas
Samainīju mafu, un pavisam cita lieta
Uzmainīju zondes, tikai labai bankai vītne pizdā, kaut kā jauno iemocīju
Bik atgūta jauda, bet joprojām par lēnu
lambdas mērījumi it kā baigi nemainījās, bet nu tagad atkal viss ok kā pirms iegāzu degvielas tīrītāju. Mana spekulācija ka ar vakuuma sūcēm no ieplūdes elkoņa mafs rādīja akurātāk(ar visu to ka bija pizdā), tobiš kko salaboju, un izveidoju sūdus, jo sāka degvielu gāzt iekšā. Neatceros kāpēc, bet izdomāju ielīst pie vadības bloka un tur suprise suprise, AMG vadības bloks
Uz ieplūdnieka arī kkādas AMG nakļenes
Iedomājos iegooglēt sprauslu kodu, nu bet, protams, ka AMG sprauslas arī

, šajā brīdī es sāku štukot vai vispār varēšu iziet atgāzes, bet nu cerēju ka pēc sensoru maiņas saies, jo viss it kā bija normāli, skaidrs gan ka jāskatās kāpēc kreisajai bankai treknāks maisījums.
Vadības bloku kastē ieraudzīju šo caurumu, varbūt ka no šejienes man mitrums tiek salonā
Izrādās abs bloks no w202
Nu [censored] nahujam ir tiptronic pārslēgs ja ir EGS51 vadības bloks(vecais 4-3-2-1). Nē nu labi, tas nozīmē ka varu plug n play ielikt pareizo pārslēgu, bet nu tāds [censored] filosofu akmens tas swapotājs, "tik vadi jāpieliek un +/- strādās", tur nekas nevar strādāt, jo priekš tā ir EGS52 bloks
Eleganta bloku nostiprināšana ar flakoniņa korķīti
Jāmaina kārbai vadu puļķis, sāk jau nedaudz eļļu pūst garām
Fantastiski

, elektriķis viņš arī ir
Nav pat pielodēts
Sāku štukot kā puslīdz normāli tos blokus tur nostiprināt
Paņēmu kkādus sen printētus pārpalikumus ar ko nostiprināt blokus starp kastes ribām
Kaut kāda nebūt kārtība ieviesta
Praktisks auto ričuku var aizvest
Kolēģis korveti ieķēra, tas auto ir nāvējošs, paspēju jau gandrīz piedirst bikses pusgāzītē ar
ieslēgtu saķeres kontroli, mersis salīdzinoši ez pez uz relaksiem
Izrādās ka roku balstam ir apgaismojums
Skaidrs
Lai gan tas gāzes amītis ir R129 only detaļa, var brīvi dabūt, laikam kkāds dvacārs, padārgi priekš tāda maza sūda, bet nav arī tik traki
oh shit, stabilus ir pat oem
Beidzot nav jāizmanto abas rokas, lai atvērtu

. Kamēr es šito darīju viens džeks ejot garām noteica: "Apsveicu Tevi ar foršu, bet problemātisku prikumu" vai tml.
» Skatīties Youtube
Tā kā biju nocēlis cieto jumtu pa pāris siltajām dienām, atkal solīja lietanu un vētru, noplēsu veco nokaltušo skoča remontējumu
Salīmēju siltumnīcu plēvi
Uztaisīju tādu kā kanālu, lai notek garām kur diegi trūkst, rezultātā šitas strādā, visu lietano periodu nomaucu, mīkstais jumts par brīnumu netek un laikam ir hermētiskāks par cieto
Pašā Jūnija sākumā uznāca atkal siltums un gribēju turpināt beņķu tīrīšanu
Nereāls pisaks, da nu [censored] to ādu, ja varētu dabūt es uzswapotu lupatas beņķus
Saspotots velviens R129
Pienāca atvaļinājums, sāku intensīvi jettu skrūvēt, mersis tika pielietots kā express detaļu sagādes auto. Tuvojās atkārtotās skates diena, aizbraucu ar domu ka būs melnā lapa, bet atgāzes sagāja
Atnāca no aļika ultraskaņas tīrītājs, bildē gan ir jettas sprausla, bet nu process tāds pats, ielēju karbiķu tīrītāju un pieliktu sprauslu testeri, kas viņas ciklē kamēr tīrās un iztīrīju visas 8 sprauslas.
Ņemot nost sprauslas, pāris sprauslām cepures ar blīvēm iekrita kanālos

. Tā kā bija brīvdienas pirms Jāņiem, skaidrs ka nedabūšu ieplūdes blīves ja noņemšu kolektoru. Kolektors ir divdaļīgs, skatos ka ieplūdes portiem būtu pieeja ja noceltu augšu un augšai nav blīves, bet jāsēdina uz germetix
Nocēlu augšu, izzvejoju blīves un cepures, par laimi ieplūdes vārsti bija palikuši ciet
Satīrīju visu, liekot kopā likās ka nebūs labi, baigi viss traucē un tā, bet nu saliku. Pagaidu uz germetix ka nožūst, šķilu, pielec un noslāpst

. Nu ok, mošk gaiss reikā, šitā vairākas reizes līdz arī paturu gāzi un neslāpst, palaižot gāzi vaļā uzreiz nopampst. Skaidrs, nekas tur [censored] nenoblīvējās

. Nu ok, jārauj nost kolektoru un jāliek uz galda
Bruņurupuča čaula
Tipiska šī kolektora problēma ir klapju vakuuma truba, kas sabrūkt un kuru MB nepiedāvā, tjip kolektors jāmaina, ja sapisās

, mana jau sākusi tecēt un ir arī plaisa, bet bildē plaisu laikam nevar saskatīt
Sāku ar scotch brite tīrīt un sapratu ka draugi nav labi
Beigās sapratu ka jānorauj skaida, paņēmu P800 smilšpapīru un klucīti un izslīpēju plaknes, šim no pabeigta nav bildes.
[censored] vajag likt blīvgredzenu ja ir germetix blivgredzens
Baigā lufte klapēm, bet nu it kā līdz galam atveras abas puses
» Skatīties Youtube
Apakšējai čaulai izņēmu kanālus, lai var savērptajai plaknei skaidu noraut
Šeit tiek ņemts vakuums kolektora klapēm, tāds pastulbs dizains, bet izmantojot 2 trubas var nomainīt vakuuma trubu, protams, iztīrīts no eļļas, diezgan daudz eļļa tur bija iekšā tajā kambarī
Neatceros vai šis bija gala rezultāts vai procesā, bet sākumā bija diezgan liela šķirba, katra kolektora puse izliekusies savā virzienā
Pa galdu darbojoties laikam sanācis iesist vai arī tas no iepriekšējā darboņa
Uzškurīju un uzliku divkomponentu līmi. Gan vārstu vāki, gan kolektors ir diezgan trausli, viņi ir mega viegli no kkāda alu sakausējuma, bet tā erozija utt. man jau bik zb, ļoti daudz laiku vajag visu satīrīt
Cik nu var saslīpēts, negribēju arī pārāk traki aizrauties, jāsēdina kanāli atpakaļ uz germetix
Cik skatījos visi liek uz nereāli treknas germetix kārtas ko pēc iepriekšējās neveiksmes es arī izdarīju, man raustījās nedaudz čuriņa ka psc izspiedīs, bet vietām nekas daudz neizlīda
To kas izspiedās pie ieplūdes portiem noslaucīju, iebāzu arī kameru iekšā pašā kolektorā pačekoju ka bija ok, nebija nekas daudz izspiedies. Atsāju nožūt kādas 5 dienas, jo mm ar iekšējo kanti tur ir dahujā. No kopā likšanas fotkas nav, bet uz galvas arī nedaudz bija erozija, iepriekšējais tur bija ar germetix pisies, es akurāti plānā kārtā uzliku permatex 300 ko tjip var uz galvas blīves smērēt, lai palīdz noblīvēt problemātiskās vietas uz kolektora un galvas.
Secināju ka viena nolauztā klipša dēļ elkonis var šļukt nost no kolektora fiksēšanas vietas, pieliku savilcēju.
Uzvara, viss strādā un nav gigantiska vakuuma sūce

, pēc sprauslu tīrīšanas tagad arī abām bankām adaptācija ir gandrīz ideāli vienmērīga -3 līdz -5 robežā(screenshotu gan neuztaisīju), biju karosam uzrakstījis vai mošk var šitam ECU pāršūt kartes(likt citu bloku būtu problemātiski, sakodēt tur visu), bet viņš teica ka ar šiem neņemas, gan jau arī neviens cits kantoris to nedara, nu lab [censored] brauks kā ir, skatei cauri tiek

, zajebisais dailys, neironiski pēc 2. golfa tik lēti it's unreal
