Čau visiem.
Nu ko, pēc pēdējā ieraksta Burnoutā nekas pie e32 netika darīts, pienāca vasara un bija citas lietas ko darīt un protams vasaras atpūta.
Šodienā e32 iedzīts atpakaļ angārā kur norit darbi.
Pirmie darbi bija savest kārtībā bremzes jo bija ļoti sliktas.
Nomainīti priekšējie bremžu diski, aizmugurē vajadzēja ar virpu plānā kārtā pāriet pāri, disku biezums bija ļoti labs.
Kluči palika vecie jo bija ļoti labi ar BMW iestrādātu logo.
Rocenai loki vecie jo bija kā jauni.

4x jauni remkomplekti.
Rocenes troses jaunas vēl vecā kaluma ATE BMW.
Pie bremžu darbiem tika noņemts izputējs jo esošais ir stipri bojāts vidus daļā.
Nolēmu pēc katalizatoriem uztaisīt jaunu ar jaunu aizmugurējo klusinātāju, bet ar mazliet patīkamāku toni, tas vēl procesā.
Tad pieķēros vismaz šobrīd pēdējai eļļas noplūdei.
Kārbai bija noplūde gar asīti kur pārslēdz ātrumus, blīvslēgs samainīts.
Iztecināta vecā kārbas eļļa, nezinu vai te kāds nav bijis, bet eļļa bija vizuāli smuka.
Skaidas pie kartera magnēta ar bija.
Jauns filtrs.
Jauna pannas blīve, tīri magnēti.
Jauna eļļa kārbā un kārba gatava, kopumā kārba slēdzas ļoti labi, cik nu tas vecais 5hp18 var slēgties.
Nomainītas aizmugurē stabilizatora atsaites.
Un tad pieķēros klāt salona vienai ļoti pamanāmai lietai.
Ātruma pārsledzēja sviras dekoratīvai lentai.
Vecā bija ieplīsusi un vienu reiz slēdzot PRND tā salūza un saremontēt tur neko nevarēja.
Tiku pie jaunas oem lentas, tagad viss smuki.

Un tad nu pagaidām pēdējais ir atrast e36/34 3 spieķu stūri ar airbagu.
Šis lielais pelmenis izskatās šausmīgi, vismaz man nepatīk ne viņa izskats ne kā stūrējas.

Piemērīta stūre no e46pfl, neder airbaga tēma, vajag visu stūri no e36.
Drīzumā sekos jauns ieraksts.
