Page 6 of 8
Posted: 03 Jan 2007, 09:41
by GirtzB
ooops

Posted: 03 Jan 2007, 16:59
by Sonjuks
RoDeO wrote:ercis wrote:veel jau vareetu padomaat par 200sx s12, ne?

silvija rulee un tie je20de motrori arii! manliekas ka vini afigena greizzas bet daudz jau arii vini te nev tie aparaati!
AndrisV wrote:
Ir, kas grib braukt tagad un tūlīt, ir kam patīk 3,14sties un pulēt raķeti garāžā un baigi visiem draudēt, cik pārāka ir tāda vai šitāda tehnika. Iznīcināšanai ir jāņem pieejams izejmateriāls, nevis jābūt puikam ar garāko krānu ciemā (nu tipa, man te rajonā vienīgajam ir MX5).
Posted: 03 Jan 2007, 17:08
by Juzix
GirtzB wrote:nu jā 318ti compact ir derīgs šāviņš, nensaguris e30

Nu Talsu ralii viens ar LT numuriem brauca!
Fakts gan- paarlieku vinam neveicaas

Posted: 03 Jan 2007, 18:56
by mekletajs
VW vabole , Ascona B, Manta !
Posted: 17 Jan 2007, 21:59
by ParaTr00per
es zinu tikai vienu aw11. un tam, izskataas, veel ilgi bremzhu kluchus nevajadzees...
par riepaam, ja nebuus sniega / miinusu, tad vasaras. ziemenes peec 2. aplja buus kaa ar vasareneem pa ledu...
Posted: 17 Jan 2007, 22:49
by jnk
ParaTr00per wrote:es zinu tikai vienu aw11. un tam, izskataas, veel ilgi bremzhu kluchus nevajadzees...
par riepaam, ja nebuus sniega / miinusu, tad vasaras. ziemenes peec 2. aplja buus kaa ar vasareneem pa ledu...
ar to aw11 tiks kautkas darīts vai tas ir savākts sapūdēšanai?
uz svētdienu varētu būt pietiekami auksts.
Posted: 19 Jan 2007, 00:18
by AndrisV

Man puvuši sieri negaršo un to smaku panest ir grūta štelle. Tāpēc auto ir iekonservēts (sametināts un nogruntēts). Par pārējo - laiks rādīs.
Principā pat varētu to graustu sākt kustināt, ja nebūt viens maziņš "bet". Un tas "bet" ir tīri no3.14sta 4AGE motora izskatā, kura, teiksim tā - NAV. Bloks izmetams, vai arī jāborē krietni lielāks, virzuļu nav, blablabla. Vobšem apakšas nav. Galva +/- ok, šis tas tur nepatikās, bet tā ok. Ir saruna par vienas 162 1.6 celicas atmotorošanu, bet nu tur vēl tāls ceļš ejams.
3S-GTE bišk pagaidīs, kaut arī plāns bija/ir spēkā
Ja vasarā galīgi nebūs ko darīt, tad jā. Savukārt tas ir ļoti maz iespējams - 3 mašīnas jāsabūvē.
Posted: 06 Feb 2007, 11:24
by jnk
Once an output shaft becomes free, no torque is transmitted to the second shaft and the torque-sensitive diff behaves like an open diff.
ar to arī viss pateikts
Posted: 06 Feb 2007, 11:29
by ParaTr00per
yeap. taisniibu vinji runaa.

krosam/ziemai/kraameeshanai labaak ir prasts "shaibenieks". ATB/torsens atshkjiriibaa no clutch/viscous praktiski nemaitaa vadaamiibu, taapeec tas der tur, kur nau paredzama "kraameeshana".
Posted: 06 Feb 2007, 22:27
by ParaTr00per
gt99 wrote:Nav jau slikts auto, tomēr MR2 ņem uz masu. 3 vadošie braucēji jau čempionātā brauc ar tādiem

nu... taatad 3 cilveeki ir sapratushi...
btw, es laikam tomeer savu uz pavasari paardoshu un pirkshu elisi vai speedsteri. shitais ir paaraak smags auto...

Visi laipni aicinati!
Posted: 24 Feb 2007, 19:33
by Kasejs
25. feb 10:15
norises vieta: Lažas ūdenskrātuve [Aizputes peldētava],
apraksts: Brīvā auto klase, pilnpiedziņa (ielas radzes līdz 2mm), priekšas piedziņa (ielas radzes līdz 2mm)
9.00 - 10.00 - reģistrācija
9.30 - 10.15 - iepazīšanās braucieni (1 aplis)
10.15 - sacensību starts
~12.15 - klases finišs
Aizmugures un visu riteņu piedziņas klase (bez radzēm);
10.45 –12.15 - reģistrācija.
12.15 - 13.00 - iepazīšanās braucieni (1aplis)
13.00 - sacensību starts
15.00 - klases finišs
Priekšas piedziņas auto klase (bez radzēm);
13.00 –14.15 - reģistrācija.
15.00 - 16.00 - iepazīšanās braucieni (1aplis)
16.00 - sacensību starts
18.00 - sacensību finišs
18.30 - apbalvošana
pārējā info -->
http://www.bk-rallijs.lv
Posted: 12 Mar 2007, 21:55
by Chesterb
gt99 wrote:
Pārsteigums no LAF nacionālās komisijas
Svētdien čempionāts atgriežas Rullīšos uz asfaltu
Kamdēļ tā bija jādara? Pieci posmi bijuši, čempionāts noticis... Nav mums konkurētspējīga RWD auto tādiem apstākļiem
Riepas? Ziemenes (RSI), vasarenes (Toyo T1R), sliki (jāpapēta nolikums, varbūt pat tādus vārētu izmantot... Teorētiski mums jau pasūtīti R888, un pagājušonedēļ jau solīja, ka piegādās.
Ej nu sazini ko darīt
wtf? Ērgļos nebūs?
Posted: 12 Mar 2007, 22:10
by Chesterb
gt99 wrote:Chesterb wrote:wtf? Ērgļos nebūs?
Tas vairs pat kross nebūs, bet gan bezceļa trofi reids! Aizmirstam trases, kas atrodas pļavās.
stulbi, šajā nedēļas nogalē gribējām aizbraukt paskatīties daudzcīņu, bet nekā

sūc :shifty:
Posted: 13 Mar 2007, 20:21
by Lord
Posted: 29 Oct 2007, 22:07
by ParaTr00per
14/60 R 15 = 14cm plata, 60cm aareejaa diametra pastala uz 15" diska. tas par izmeeriem.
kaada platuma / kontaktlaukuma izmeera riepu jums vajag - atkariigs no auto svara. jo smagaaks, jo plataaku pastalu vajag.
lielaaka diametra ripulim veel ir priekshrociiba, ka var pievadiit lielaaku griezes momentu no transmisijas - taapeec lauksaimnieciibas traktoriem ir tik liela diametra ritenji.
secinaajumi:
* ja teu ir viegls, vaargs auto - njem shaurus/maza diametra ritenjus.
* ja teu ir smags, jaudiigs auto - njem platus/liela diametra ritenjus.
diska diametrs jau ir sekundaari...
Posted: 29 Oct 2007, 22:17
by ParaTr00per
nu manupraat noteicoshais ir riepu gumijas sastaavs un protektors. izmeers jau ir sekundaari. protams, paarspiileet nevajag ne uz vienu pusi, betnu starp 14 un 16 IMHO nebuus TAADA starpiiba. +/- paaris procenti, atkariiba no trases...
riepu izmeerus driizaak noteiks arku izmeeri. vismaz es 62 arkaas dabuut nevaru, man vajag 58 priekshaa un 60 pakaljaa...

Posted: 30 Oct 2007, 08:55
by ParaTr00per
only time will tell... (tm)
nu nevar pateikt, kuras buus noteikti labaakas. ja riepa ir stipri miixta, tad 14, iespeejams, buus par shauru. ja riepa cietaaka, tad, iespeejams, 16 buus par platu.
ja temperatuura buus augstaaka -> riepa paliks miixtaaka -> skat augstaak. un otraadi...
taa nau iipashi preciiza zinaatne, tas viss naak ar pieredzi... tikai peec kaada laika riepu lietoshanas teu buus *pamatots* viedoklis par konkreetaa razhotaaja / protektora / gumijas sastaava riepas pareizo platumu uz konkreetaa seguma konkreetajaa temperatuuraa.
Posted: 25 Nov 2007, 22:23
by ShofR
jims wrote:...un tiem 318ti compotiem visiem naak bloķi?
Standartaa naak tik shveices aparaatiem, cik zinaams...

..un ari, kaa kuram.
Posted: 18 Jan 2008, 12:27
by valdis
Kur ir sīkāka informācija par to 333 pasākumu?
Posted: 25 Jan 2008, 10:00
by Labais3
gt99 wrote:Bet toties šogad sliki ir legāli.
Citāts no 1. posma nolikuma: "Dalībnieki drīkst piedalīties ar rūpnieciski ražotām riepām, kuras nav paredzētas sportam."
