Page 6 of 7
Posted: 17 Jan 2008, 15:49
by rapido
lai nu kā.. pilnīgi piedrāž kaut kādus tur piemērotības parametrus vai praktiskus apsvērumus!
Posted: 17 Jan 2008, 16:11
by HaL
čoms braukā ar Octavia RS dīzeli... saka, ka esot pilnīgā pakaļā tas FWD, spolē un spolē, nevarot dinamiski pabraukt....
kaut man čipotam 3.0d arī pretspoles lampiņa visu laiku midžinās :gigi:
Posted: 17 Jan 2008, 17:30
by Ch.
Ja brauksi kā cirvis, loģiski, ka arī ar 90zs golfu vislaik ahujena spolēs... Cik esmu braucis ar SAAB 9-5 Aero, Volvo S60 T5, VW Golf VR6, utt, ar lielākas jaudas FWD nebija nu galīgi nekādu problēmu, ja vien domā ar galvu ko dara.
Nelūdzu nevienam piedirst topiku.! Es tak pats zinu kā ir braukt ar FWD, kā ir braukt pa pilsētu, cik ļoti palielinās degvielas patēriņš braucot dinamiski utt.! Ja man būtu jāstāv sastrēgumos, tak nepirktu palielas jaudas auto, bet gan kkaadu mazlitrāžas dīzeli, cik var atkārtot.

Tak pateicu, ko gribu dzirdēt, ne jau gudrinieku viedokļus par FWD auto ar >200zs nepieciešamību man.
Vismaz liels paldies tiem, kas pateica ko noderīgu.

Posted: 17 Jan 2008, 21:07
by Focus
Ch. wrote:Ja brauksi kā cirvis, loģiski, ka arī ar 90zs golfu vislaik ahujena spolēs... Cik esmu braucis ar
SAAB 9-5 Aero, Volvo S60 T5, VW Golf VR6, utt, ar lielākas jaudas FWD nebija nu galīgi nekādu problēmu, ja vien domā ar galvu ko dara.
Nelūdzu nevienam [consored] topiku.! Es tak pats zinu kā ir braukt ar FWD, kā ir braukt pa pilsētu, cik ļoti palielinās degvielas patēriņš braucot dinamiski utt.! Ja man būtu jāstāv sastrēgumos, tak nepirktu palielas jaudas auto, bet gan kkaadu mazlitrāžas dīzeli, cik var atkārtot.

Tak pateicu, ko gribu dzirdēt, ne jau gudrinieku viedokļus par FWD auto ar >200zs nepieciešamību man.
Vismaz liels paldies tiem, kas pateica ko noderīgu.

no vietas protams FWD virs 200zs sucks, bet no 50km/h uz augšu poo kaada piedzinja... it iipashi patiikami apzinaaties ka var apdziit jebko un jebkur nemaz ipashi neiespringstot,
bet ja ljoti gribas ~ pat 8l/100km dabuut
shodien labs vid pateerinjsh kompii bija... 99.9l/100km

Posted: 18 Jan 2008, 14:08
by Loyal
Tu jau pats pateici, ka ņemtu Cupru, jo tādu ir ļoti maz, tad saprotams, ka gribi autiņu, kas izceltos uz citu fona. Jā, pa cik Cupru maz, tad noteikti tā varētu būt.
Es arī biju šādā situācijā nonācis, tik laikam tomēr Type-R bija pārāks par visiem, jo: man šausmīgi patīk interjers, jaunais kosmoss ar laiku ar baigi iepatikās, salīdzinoši laba cena. Beigās tur nebija 2 domu. A tagad ir tā, ka esmu ļoti apmierināts, žēl pat braukt pa mūsu ceļiem.
A no šiem variantiem es laikam ņemtu ST, jo Cupra ir baigais plastmass, salons man nepatīk, ārienē man patīk purns. Salīdzinoši augsta cena. Golfs it kā patīk, bet kaut kas ar to ārējo izskatu, nav pietiekami agresīvs, pārāk bērnišķīgs un pa price/performance nav tik labs. Kvalitāte, jā, laikam ir.
Anyway, go for Cupra!
tuned by JE Design:

vismaz šeit pakaļa krietni izteiksmīgāka.
Posted: 20 Jan 2008, 16:09
by HaL
vakar ilgās sarunās mazliet nosvēros uz Cupra-R pusi

Posted: 21 Jan 2008, 19:40
by Pauliic
1. Honda Civic Type R (jo vairāk skatos, jo vairāk patīk, agrāk vnk riebās

)
2. Niknākā oktāvija ar DSG
3...
4...
Posted: 21 Jan 2008, 19:46
by El_Camino
Loyal wrote: jo Cupra ir baigais plastmass, salons man nepatīk, ārienē man patīk purns. Salīdzinoši augsta cena.
Seats nav nebišķiņ plastmasaināks par golfu! Iekšējā apdare ir ļoti laba - Nevar salīdzināt ar Toy Hilux - vot tas ir plastmasīgs!
Un cena nemaz nav tik augsta! ST ir dārgāks, Golfs protams arī!
ST no 26 480
Cupra no 24 323
GTI no 26 157 (ar manuāli)
Visas cenas EUR
Un visām šīm mašīnām standarta aprīkojums ir gandrīz pilns!
Posted: 21 Jan 2008, 20:02
by Rihy
No visiem FWD turbo jau nu jaunais Type-R laikam ir visinteresantākais. Smuks ir arī jaunais Clio RS, bet viņš tāds mazāks... Es laikam par ST... ne jau tāpēc, ka pasām fords, bet patīk vislabāk. GTI pārāk golfs... Cuprai nav ne vianas arī.
Posted: 21 Jan 2008, 20:07
by soulfreak
Rihy wrote:No visiem FWD turbo jau nu jaunais Type-R laikam ir visinteresantākais. Smuks ir arī jaunais Clio RS, bet viņš tāds mazāks... Es laikam par ST... ne jau tāpēc, ka pasām fords, bet patīk vislabāk. GTI pārāk golfs... Cuprai nav ne vianas arī.
Type R tā kā ir atmosfēriskais VTEC

Posted: 21 Jan 2008, 20:32
by Rihy
soulfreak wrote:Rihy wrote:No visiem FWD turbo jau nu jaunais Type-R laikam ir visinteresantākais. Smuks ir arī jaunais Clio RS, bet viņš tāds mazāks... Es laikam par ST... ne jau tāpēc, ka pasām fords, bet patīk vislabāk. GTI pārāk golfs... Cuprai nav ne vianas arī.
Type R tā kā ir atmosfēriskais VTEC

tfu ble, protams

:D:D nu es par pārējiem biju domājis

Clio arī ir atmofēriskais
Posted: 21 Jan 2008, 20:56
by soulfreak
Posted: 22 Jan 2008, 16:20
by Lambertino
njaa, shitaadu mazu spridzekliiti vareetu patesteet

Posted: 22 Jan 2008, 21:28
by Ch.
Skatījos TopGear par to Clio, Clarksons teica, ka iet lupatās, bet vadāmība, tāpat kā motora novietojums, ir vnk dibenā.

Posted: 22 Jan 2008, 21:35
by DeeCee
lai gan neesot tik traki dibenā kā iepriekšējam
Posted: 22 Jan 2008, 22:01
by alen
Pauliic wrote:1. Honda Civic Type R (jo vairāk skatos, jo vairāk patīk, agrāk vnk riebās

)
2. Niknākā oktāvija ar DSG
3...
4...
RS oktāvijas nenāk ar DSG
tas ir speciāli darīc
savādāk golpus nevienc vairs nepirktu
Posted: 22 Jan 2008, 22:35
by EraSeR
Ch. wrote:Skatījos TopGear par to Clio, Clarksons teica, ka iet lupatās, bet vadāmība, tāpat kā motora novietojums, ir vnk dibenā.

Vadāmība esot pat ļoti laba..... līdz brīdim, kad sākas sānslīde. Pēc tam, it kā esot grūti savākt... gāzes pedāli neatlaižot

Posted: 22 Jan 2008, 22:44
by laurisko
Vēl neko nēsi nopircis?

Posted: 22 Jan 2008, 23:46
by Ch.
laurisko wrote:Vēl neko nēsi nopircis?

Kas tevi pārsteidz?

Kkas deg..?
Posted: 25 Jan 2008, 11:53
by KRS
un zini, kāpēc atlaide? tāpēc, ka jāiztirgo šie "vecie" fokusi, jo jau iznācis jaunais-
un ņemot vērā jauna modeļa parādīšanos- šim vecajam, uz ko skatās pircējs- varētu cena kristies straujāk.