Page 52 of 89
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 08 Aug 2014, 14:40
by Ervins
Iesākumā pārbaudi vai vienk siksna nav vaļīga.
Ja nav tad ģeņģi uz restaurāciju - 50eur un kā jauns
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 08 Aug 2014, 14:59
by Martinss
Siksnai nevajadzētu būt vaļīgai, jo tad to momentāni uz stūres justu. Būs vien jāmēģina skrūvēt nost.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 04 Sep 2014, 23:48
by richa33
Sveiki,tomer uzjautasu velreiz ,vai seit nav kads atbildigs sakarigs cilveks kas ved masinas no uk- anglijas uz latviju
man ir nepieciesams preteji no Latvijas uz Angliju
lai cik divaini tas nebutu
gaidisu kadu zinju pm
paldies
auto kuru vajadzetu parvest seit:
manu sarkano loloto mositi un pilnigi nopietni

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 18 Sep 2014, 18:39
by Micuks
Jautājums par golfiem vai VW kopumā, kuram no tiem ir "īsākā" stūres reika (bez stūres pastiprinātāja)?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 19 Sep 2014, 21:57
by GG.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 28 Sep 2014, 12:27
by Canibal
Vai golf 4 panna atšķiras no golf 5 pannas?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 28 Sep 2014, 12:36
by Juzix
Canibal wrote:Vai golf 4 panna atšķiras no golf 5 pannas?
Jā
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 28 Nov 2014, 12:19
by howitzer
Ai, iepostēsim arī te...

Cīnos ar Audi A4 B6 1.9 TDI salona un dzinēja temperatūras problēmām.
Dzinēja temperatūras problēma: Ļoti lēni uzsilst, braucot pa šoseju, neuzsilst vairāk par 70 grādiem. Pilsētā temperatūra ik pa brīdim sasniedz 90 grādus, bet nekad nenoturas. Svārstības no 70 līdz 90 grādiem.
Salona temperatūras problēma: Lai gan mērinstrumentu panelī redzams, ka motors ir uzsilsis vairāk par 50 grādiem, pūš aukstu. Pēc kādām 20minūtēm braukšanas parādās silts ( ne karsts) gaiss. Ja brauc pa šoseju un temperatūra ir ap 70 grādiem,visu laiku pūš siltu. Kā iebrauc pilsētā un sāk to auto dzenāt, temperatūrai kāpjot, salonā sāk pūst aukstu. Tad atkal siltu, tad atkal aukstu...

Zaebal...
Ko es esmu sadarījis: samainīju temp. sensoru ( atdzīvojās paneļa temperatūras mērinstruments, pirms tam neko nerādīja), mēģināju atgaisot sistēmu (nekādus burbuļus neizspiedu), samainīju termostatu (nekas kopējā situācijā nemainījās), biju pie Karosa, viņš neko ar savu nikno kompi neatrada,tagad, lasot ārzemju forumus, nolēmu paprovēt izskalot salona apsildes radiatoru. Mēģināsim to nākamajā vīkendā. Kamēr vēl neesmu tam pieķēries, ir kādam kādas idejas, kāpēc šitā notiek?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 28 Nov 2014, 12:38
by Rii
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 28 Nov 2014, 12:39
by howitzer
Rī, pagājušo ziemu vizinājos bez kartonkas un viss bija ņišķak!

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 04 Dec 2014, 00:54
by Melnais
Šī nav pagājušā ziema.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 04 Dec 2014, 17:02
by Jaaanis
Howitzer man pašam tagad ir tāda pati problēma savam A80 un vienīgais loģiskais variants ir skalot to pečkas radiatoru (manā gadijumā mainīt viņu).
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 04 Dec 2014, 18:46
by Janx
Tikai neliec ķīnieti!
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 04 Dec 2014, 21:21
by Jaaanis
@ Janx, ja tas domāts man, tad jau vietā ir ieķerts oriģinālais.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 04 Dec 2014, 21:28
by Janx
Jaaanis wrote:@ Janx, ja tas domāts man, tad jau vietā ir ieķerts oriģinālais.
Jo pašam sanāca reiz ķīnieti nopirkt, jo tad veikalā citu nebija, bet steidzami vajadzēja, saliekot kopā, siltuma praktiski nekāda. Pēc tam uzliku Nissens un viss kārtībā. Vēl jau visādi brīnumi par tiem ķīniešu radiatoriem dzirdēti.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 04 Dec 2014, 21:57
by Jaaanis
Janx wrote:Jaaanis wrote:@ Janx, ja tas domāts man, tad jau vietā ir ieķerts oriģinālais.
Jo pašam sanāca reiz ķīnieti nopirkt, jo tad veikalā citu nebija, bet steidzami vajadzēja, saliekot kopā, siltuma praktiski nekāda. Pēc tam uzliku Nissens un viss kārtībā. Vēl jau visādi brīnumi par tiem ķīniešu radiatoriem dzirdēti.
Man jau pērkot radiatoru teica, ja gribot lētāku variantu, lai ņemu ķīnieti piebilstot, ka tad par siltumu varu aizmirst.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 10 Dec 2014, 13:25
by Zalic
Ir kāds saskāries ar kļūdu lasīšanu no Nissan almeras 1997 gada vai līdzīgiem nisaniem? Tas notiek ar kabeli un PC vai kā mazdām un fordiem ar diodi vai uz paneļa skatās kā mirgo kāda lampa?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 10 Dec 2014, 13:39
by Martinss
Sākot ar 1995 gadu visiem auto jau būtu jābūt OBD2. Šofera pusē zem paneļa meklē kādu lūciņu vai vienkārši OBD2 štekeri.
http://bit.ly/1vDsRGt" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 10 Dec 2014, 16:28
by mbertulis
Martinss wrote:Sākot ar 1995 gadu visiem auto jau būtu jābūt OBD2. Šofera pusē zem paneļa meklē kādu lūciņu vai vienkārši OBD2 štekeri.
http://bit.ly/1vDsRGt" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja dzīvo Kalifornijā.
2001: The European Union makes EOBD mandatory for all gasoline (petrol) vehicles sold in the European Union, starting in MY2001 (see European emission standards Directive 98/69/EC[2]).
2003: The European Union makes EOBD mandatory for all diesel vehicles sold in the European Union
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 12 Dec 2014, 00:26
by rixis
Martinss wrote:Sākot ar 1995 gadu visiem auto jau būtu jābūt OBD2. Šofera pusē zem paneļa meklē kādu lūciņu vai vienkārši OBD2 štekeri.
http://bit.ly/1vDsRGt" onclick="window.open(this.href);return false;
nesaki viss
man bija Civic 96.g ar OBD2-a, no 99.gada bija ODB2-b un tad jau nākamajam Civic bija OBD2
Atbildot uz jautājumu:
Dodu 90%, ka Nissanam kļūdas nolasa ar lampiņas mirgošanu
