Page 53 of 89

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 19 Dec 2014, 17:37
by Melnais
Nu, ES obd2 standartam jābūt sākot no 2001. gada. Citiem bija agrāk, citiem vēlāk. Bet pirms 2001 gada obd2 bija jau.
Patiesībā tas ir tikai štepseļā paveids, piemēram '94 gada b4 auģikam noņemot oriģinālos štepseļus, un tos vadus ielodējot pareizajos pinos, var pārbūvēt uz obd2. Tā vajadzētu būt.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 28 Dec 2014, 19:17
by spainis666
ziema, drifts, e36 utt.

problēma tāda ka visu laiku no beņķa krītu ārā

kāds ir labākais variants ar "sporta" krēsliem un e36, kaut ko kaut kur pa ausu galam dzirdēju par sti un evo beņķiem, ir citi varianti?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 Dec 2014, 11:31
by Edmunds
oem sportsitzes itkā tur beņķī.. :hvz:
Protams ar "kausu" nesalīdzināt bet ārā tok nekrīt.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 Jan 2015, 18:26
by KristapsK
Varat ieteikt kādu saudzīgu, bet tai pat laikā ļoti agresīvu ķīmiju dzesēšanas sistēmas attīrīšanai? Savu laik kāds izskatās ar parastu peļķes ūdeni ir braukājas un tagad salejot antifrīzu, pa sistēmu tāpat tek tīra rūsa un bonusā vairs nesilda pečkas radiators. Kā arī var ieteikt vietu kur var to nesāpīgi makam izdarīt un vai maz kaut kur mums ko tādu dara?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 Jan 2015, 20:54
by Vents S
Ieej auto daļu veikalā, pajautā tur to ķīmiju, nopērc un dari kas jadara. Un pečkas radiators jaliek jauns. Galvenais tikai ņem labas firmas. Lētie ķīniešī nepilda funkciju.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 04 Jan 2015, 02:54
by KristapsK
Vents S wrote:Ieej auto daļu veikalā, pajautā tur to ķīmiju, nopērc un dari kas jadara. Un pečkas radiators jaliek jauns. Galvenais tikai ņem labas firmas. Lētie ķīniešī nepilda funkciju.
Tas viss ir ok, bet jautājums vairāk no pieredzes. Daudzi ir mēģinājuši dažādas ķīmijas, vien labāka, otra sliktāka, cita vispār bezjēdzīga. Bet tā ir sazīmēta informācija netā kura ir gadsimtu veca. Tāpēc ceru uz kādu svaigāku!

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 04 Jan 2015, 13:19
by TAX
Vienam palīdz, citam nē, jo katrs gadījums ir individuāls! Nav tur ko meklēt labo vai slikto brīnumlīdzekli! Ja patīk loterija un baigais slinkums, tad nopērc vienu, paprovē. Ja palīdz, tad paveicās, ja nē, tad maini, kas jāmaina un skalo, kas jāskalo...

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 04 Jan 2015, 13:39
by KristapsK
Līdz šim man kaut kā likās ka rūsa un kaļķis arī āfrikā ir tāds pats, bet laikam esmu kļūdījies :(

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 04 Jan 2015, 14:46
by TAX
nebēdā, kļūdās visi :D asprātība šoreiz garām, čalīt. rūsa un kaļķis droš, ka ir stipri līdzīgi kā Latvijā, tā Āfrikā, bet to daudzums dažādās mašīnās var būt ļoti dažāds! nebūs baigais pārsteigums, ja kādam arī smiltis, eļļa utt tur dzīvo... sistēmas un to uzbūve arī atšķiras. gadās tur visādi vienvirziena vārstiņi utt, kas var čakarēt prātu.
lai arī kāds, jusdamies baigais ekstrasens, tev ieteiks kādu ķīmiju, kur garantija, ka neatmazgāsies baigais daudzums zarazas un kaut ko nenopropēs vai ka nesāks kāds radiators tecēt kā veca sēņu kule? Protams, tas nav obligāti, kā jau teicu, ir arī veiksmes stāsti.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 07 Jan 2015, 14:20
by Melnais
Bet šī ir aktuāla problēma. MAiniju opelam dzesēšanas šķirumu rudenī, arī pečka sāka nesildīt, kā arī sūknis sāka gaudot.
Tas, kas iztecēja no sistēmas, tas bija tāds pelēcīgs, kā ziepjūdens.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 07 Jan 2015, 14:23
by KristapsK
Man izplešanās traukā tīra rūsa peld, pilnīgi brūna šļura.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 07 Jan 2015, 15:36
by Melnais
Nu, es veco šļuru iztecināju ārā, tagad ir normāls šķidrums. Protams, tagad gaudo pumpis un pečka hrenova silda. Man liekas, ka izgāja viss gaiss.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 07 Jan 2015, 17:34
by KristapsK
Tuvākajās dienas sola plusus, paexpermentēšos, tad ja uzrakstīšu atskait, kas un kā

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Jan 2015, 00:48
by GG.
Es, personīgi, iespraustu šļauku un skalotu hoķ pāris stundas kamēr vairs nenāk šļura ārā. Tad ielietu dzesēšanas šķidrumu ar tīrīšanas piedevu pabraukātos un atkal skalotu.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Jan 2015, 09:16
by Edmunds
GG. wrote:Es, personīgi, iespraustu šļauku un skalotu hoķ pāris stundas kamēr vairs nenāk šļura ārā. Tad ielietu dzesēšanas šķidrumu ar tīrīšanas piedevu pabraukātos un atkal skalotu.
+++ tas viss ir labi, bet šobrīd nav pateicīgākā āra temp tādām darbībām.. :x

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Jan 2015, 10:17
by Melnais
Sayed wrote:Tuvākajās dienas sola plusus, paexpermentēšos, tad ja uzrakstīšu atskait, kas un kā
:cool:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Jan 2015, 16:54
by J.K.jr.bad.
Ja pareizi atceros, tad etiķis bija labākais skalotājs.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Jan 2015, 16:56
by KristapsK
J.K.jr.bad. wrote:Ja pareizi atceros, tad etiķis bija labākais skalotājs.
Etiķis ir agresīvs, viņš ir labs kaļķim, jā, bet ne alumīnijam un gumijai ;)

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Jan 2015, 22:05
by DK5000
J.K.jr.bad. wrote:Ja pareizi atceros, tad etiķis bija labākais skalotājs.
Dzeramā soda .

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Jan 2015, 22:27
by Melnais
Cik daudz ētika vaig? :D pilnu liet vai? :D

Un ko ar sodu jādara?