Tehniska rakstura diskusijas

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

Locked
User avatar
vēja suns
Posts: 1070
Joined: 30 Oct 2007, 19:41
Location: Leograde
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by vēja suns »

kluči gan normāli. laigan katrā skatē ir problēmas ar bremzēm. iepriekš tiku galā ar atgaisošanu, bet tagad atkal kreisā puse bremzē niknāk. pieļāvu domu, ka suports ieēdies, bet kāpēc tad čīkst pagriežot stūri?
aizsargbleķis pie diska neķeras.
Image Image
Mašīnai nav problēmu- tai ir raksturs
ID 8 kādreiz bija
User avatar
Wu-Ryder
Posts: 1779
Joined: 22 Sep 2004, 00:49
Location: Dobele/Jelgava/Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Wu-Ryder »

vēja suns wrote:kluči gan normāli. laigan katrā skatē ir problēmas ar bremzēm. iepriekš tiku galā ar atgaisošanu, bet tagad atkal kreisā puse bremzē niknāk. pieļāvu domu, ka suports ieēdies, bet kāpēc tad čīkst pagriežot stūri?
aizsargbleķis pie diska neķeras.
nu pacel uz pacelaja un izgrozi tur visu, tas vis tur sastāv no deizgan maz elementiem un visus var pārbaudīt - sākot ar redzamiem defektiem beidzot ar gultni.
Paskaties vai pusas piļņika hamuts kkur netrinas, kas bremžu diskam vis riņķi, kas suprotiem. Bieži tač gadās tā, ka starp br. disku un aizsargu iekrīt kāds akmentiņs un viņs visādus jokus taisa.

Izpēti visu, izklausies un ganjau vainu atradisi.

Gultni ar iegriez un ar ausi paklausies, vai pieliec roku pie šarnira vietas, ja jūti vibrāciju tad tam beigas ir tepat netāu.
Image
Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv

(c) 3BMotorsport
User avatar
vēja suns
Posts: 1070
Joined: 30 Oct 2007, 19:41
Location: Leograde
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by vēja suns »

ar pacēlāju tā pagrūtāk, bet paldies par padomiem- noteikti vēl pieķeršos ;)
Image Image
Mašīnai nav problēmu- tai ir raksturs
ID 8 kādreiz bija
User avatar
Focus
bez Jumta
Posts: 4256
Joined: 10 Jun 2004, 23:55
Location: Darbnīca
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Focus »

Raimis wrote:Kluči ir pie gala. Bet kādā rakā pie sagrieztiem ratiem :?: ...Vismaz cerība! :)
kad bremzee skanja vel ir? man bij taa, kamer brauc chikst periodiski, pagriež pa labi- chikst visu laiku.. piebremzee - parstaj chiksteet...
Fleksētai atsperei vijumus neskaita...
User avatar
karlisbe
Posts: 6405
Joined: 13 Aug 2005, 18:19
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by karlisbe »

slinkums lasīt visu, bet man čīkstoņa bija no šarām (lodbalstiem)! arī čīkstēja vienā stūres pozīcijā, pēc tam jau visās. paskaties vai lodbalsti nav sadiluši
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.
Image
User avatar
flyers
Posts: 121
Joined: 27 Jun 2009, 00:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by flyers »

Istenībā vienkārš jautājums, e36 bmw priekša, piekarei skrūves piem amortiņiem apakšējās pie stupicas, ir vai nau jāliek uz skrūvju līmes, no vienas puses negribētos lai atnāk vaļā, jo vibrācīja un tā tālāk, bet no tras puses ja kadreiz būs ko jāmaina, nevarēs dabūt tās skrūves vaļā! Kā labāk? Kā būtu pareizāk?
User avatar
rrrainis
Posts: 4499
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by rrrainis »

Par skrūvēm jau kkur bija runa, pameklē.
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
User avatar
flyers
Posts: 121
Joined: 27 Jun 2009, 00:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by flyers »

rrrainis wrote:Par skrūvēm jau kkur bija runa, pameklē.
nu es vismaz par šito neko neatradu! :hvz:
User avatar
rrrainis
Posts: 4499
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by rrrainis »

viewtopic.php?f=39&t=10933" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
User avatar
baggy
Posts: 1293
Joined: 20 Apr 2009, 20:55
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by baggy »

nekas tur nav jālīmē. :)
User avatar
Aigo
Posts: 261
Joined: 07 Jul 2009, 14:58
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Aigo »

E36 bembuks. Iemeties dzenis hidrauliskajos kompensatoros. Ko tieši tā klaboņa jāj (ja jāj)? Un cik bīstami tas ir ilgtermiņā, ja nemaina? Cik zinu tā ir slimība, bet kāpēc par to neviens īpaši neuztraucas? :hvz:
Image
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

es ieteiktu ieliet 100gramus hidraulisko eļļu, moš atklabinās vaļā un problēma pazūd!
ImageImage
User avatar
Aigo
Posts: 261
Joined: 07 Jul 2009, 14:58
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Aigo »

Biju ielējis Xados produkicju. Palīdzēja, bet to Xado ilgi nedrīkst turēt motorā (vismaz tā viņi paši apgalvo). Nomainot eļļu atkal sāka grabēt :roll: Hidraulene neaizķepinās tur neko?
EDIT: Tikšķ jau tikai pie auksta motora, kas nozīmē ka galīgi ieēdušies jau nav. Tikai kaut kā ne īpaši labi apskalojas ar eļļu vai kas tiem pa vainu, ka izdod tādas skaņas.
Image
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

hidraulikā eļļa tieši neko nesaķepinās - bet nu moš kāds pro var ieteikt, pats esmu tā darijis un ir palīdzējis.
Un ja aukstam tikai uz pāris sekundēm nogab, tad poo
ImageImage
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

moš šarnīri :hvz:
ImageImage
User avatar
dzejnieks
Posts: 2267
Joined: 04 Sep 2008, 18:56
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by dzejnieks »

Lambertino wrote:moš šarnīri :hvz:
Cik zinu, tad prec'izs ternins šarnīriem ir LODBALSTS|!!
Negribēros ticet, ka vēl ir kāds nosaukums vienai detaļai... :hvz:
B4 TDi
User avatar
Rii
Posts: 7691
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Rii »

HELP! HELP! HELP! Vajadzīgas idejas par problēmas sakni.Autiņš ir VOLVO V70R AWD 98.g.,dzinējs 2,3 litri 250zs.Lai iedarbinātu pastāvējušu autiņu, starteris ir jāgriež 5-6 sekundes neatlaižoties, vai divos piegājienos pa 3-4 sekundēm katrā.Otrā piegājiena beigās paķer un dzinējs darbojas normāli.Pirms tam pieleca kā saka no pusapgrieziena.Tak vot,ja iedarbinātu dzinēju pēc 10-20 sek. noglušī un tad aukstu uzreiz atkal mēģina piestartēt, pielec bez problēmām. Ja pēc noglušīšanas mēģina piestartēt pēc 15-20 minūtēm, nekas bez startera griešanas vairs neiznāk.Tas pats arī ar uzsilušu dzinēju-ja startē pēc minūtēm piecām, pielec bez problēmām, pēc 15-20 minūtēm arī siltam dzinējam jāgriež starteris.Nomainītas sveces, sveču vadi, sadalītāja vāks un rotoriņš(visi jau sen prasījās pēc nomaiņas), pamainījām degvielas spiediena regulatoru( uzlikām no cita sista tāda paša VOLVO pieņemot, ka šis regulators ir kārtībā), diagnostika parādīja, ka visi devēji darbojas un kļūmes nav, taču nekāda efekta.Ir aizdomas, ka kamēr dzinējs nedarbojas, pāris minūtēs no degvielas maģistrāles pazūd/aizplūst degviela un tad starteris jāgriež kamēr sūknis atkal sakačā degvielu.Tikai nav saprotams, kā degviela var pazust/aizplūst(ja pieņem, ka degvielas spiediena regulators no sistā VOLVO ir kārtībā). Vai kādam ir idejas? Varbūt, ka ar degvielas padevi vispār te nav nekāda sakara, tad kur var būt problēma? Lūdzu piespēlējiet idejas, idejiņas un ģeniālas idejas. :beer:
NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

nu es arī liktu par to degvielas spiedienu, bet neaizmirstam arī motora izdilumu, bet šaubos, ka kam šādam, tāds jau būtu.
Pievieno mehānisku ierīci, ar kuru var izmērīt degvielas spiedienu konkrētajā brīdi, tad arī skaties kas notiek.
Vēl - ja ir aizdoma par degvielas spiedienu, es pamēģinātu pa taisno pie sūkņa pielikt vadus aukstam un tad mēģināt (tā teikt, lai iesākumā sakačā viņu)
ja tas vis nelīdz, tad hvz, atceros, ka bija auģikiem k kāda aukstā palaišanas sprausla :hvz:
moš kompis neuzrāda kļūdu, bet patiesībā viņa ir. Moš auto domā, ka motors ir silts un nedarbina viņu ar "čoku"

p.s zinu ka baigais domu lidojums :shura:
ImageImage
User avatar
flyers
Posts: 121
Joined: 27 Jun 2009, 00:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by flyers »

Rii wrote:HELP! HELP! HELP! Vajadzīgas idejas par problēmas sakni.Autiņš ir VOLVO V70R AWD 98.g.,dzinējs 2,3 litri 250zs.Lai iedarbinātu pastāvējušu autiņu, starteris ir jāgriež 5-6 sekundes neatlaižoties, vai divos piegājienos pa 3-4 sekundēm katrā.Otrā piegājiena beigās paķer un dzinējs darbojas normāli.Pirms tam pieleca kā saka no pusapgrieziena.Tak vot,ja iedarbinātu dzinēju pēc 10-20 sek. noglušī un tad aukstu uzreiz atkal mēģina piestartēt, pielec bez problēmām. Ja pēc noglušīšanas mēģina piestartēt pēc 15-20 minūtēm, nekas bez startera griešanas vairs neiznāk.Tas pats arī ar uzsilušu dzinēju-ja startē pēc minūtēm piecām, pielec bez problēmām, pēc 15-20 minūtēm arī siltam dzinējam jāgriež starteris.Nomainītas sveces, sveču vadi, sadalītāja vāks un rotoriņš(visi jau sen prasījās pēc nomaiņas), pamainījām degvielas spiediena regulatoru( uzlikām no cita sista tāda paša VOLVO pieņemot, ka šis regulators ir kārtībā), diagnostika parādīja, ka visi devēji darbojas un kļūmes nav, taču nekāda efekta.Ir aizdomas, ka kamēr dzinējs nedarbojas, pāris minūtēs no degvielas maģistrāles pazūd/aizplūst degviela un tad starteris jāgriež kamēr sūknis atkal sakačā degvielu.Tikai nav saprotams, kā degviela var pazust/aizplūst(ja pieņem, ka degvielas spiediena regulators no sistā VOLVO ir kārtībā). Vai kādam ir idejas? Varbūt, ka ar degvielas padevi vispār te nav nekāda sakara, tad kur var būt problēma? Lūdzu piespēlējiet idejas, idejiņas un ģeniālas idejas. :beer:
Paskaties cik tev ģenerātors dod ārā strāvu! tikpat labi tās var būt veces, vai kā jau pirmstam rakstīts degvielas sūknis, viņiem ir niķis ieķērties tad kad iet uz beigām.
User avatar
Zazaaks
Posts: 253
Joined: 09 Jul 2005, 02:46
Location: Latgola
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Zazaaks »

Krish wrote:Steidzami vajag kāda speciālista padomu ! :D

Vai "sinhroni" (pusasīm) ir tas pats kas "šlices" ? :)
Pusasīm, nav sinhronizatoru (sinhronu) - tie brīnumi atrodas kārbas iekšienē
Rallijs beidzies - punktu nav...
Locked