Tehniska rakstura diskusijas
Moderator: gacciZm
Re: Tehniska rakstura diskusijas
kluči gan normāli. laigan katrā skatē ir problēmas ar bremzēm. iepriekš tiku galā ar atgaisošanu, bet tagad atkal kreisā puse bremzē niknāk. pieļāvu domu, ka suports ieēdies, bet kāpēc tad čīkst pagriežot stūri?
aizsargbleķis pie diska neķeras.
aizsargbleķis pie diska neķeras.


Mašīnai nav problēmu- tai ir raksturs
ID 8 kādreiz bija
- Wu-Ryder
- Posts: 1779
- Joined: 22 Sep 2004, 00:49
- Location: Dobele/Jelgava/Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas
nu pacel uz pacelaja un izgrozi tur visu, tas vis tur sastāv no deizgan maz elementiem un visus var pārbaudīt - sākot ar redzamiem defektiem beidzot ar gultni.vēja suns wrote:kluči gan normāli. laigan katrā skatē ir problēmas ar bremzēm. iepriekš tiku galā ar atgaisošanu, bet tagad atkal kreisā puse bremzē niknāk. pieļāvu domu, ka suports ieēdies, bet kāpēc tad čīkst pagriežot stūri?
aizsargbleķis pie diska neķeras.
Paskaties vai pusas piļņika hamuts kkur netrinas, kas bremžu diskam vis riņķi, kas suprotiem. Bieži tač gadās tā, ka starp br. disku un aizsargu iekrīt kāds akmentiņs un viņs visādus jokus taisa.
Izpēti visu, izklausies un ganjau vainu atradisi.
Gultni ar iegriez un ar ausi paklausies, vai pieliec roku pie šarnira vietas, ja jūti vibrāciju tad tam beigas ir tepat netāu.

Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
(c) 3BMotorsport
- Focus
- bez Jumta
- Posts: 4256
- Joined: 10 Jun 2004, 23:55
- Location: Darbnīca
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
kad bremzee skanja vel ir? man bij taa, kamer brauc chikst periodiski, pagriež pa labi- chikst visu laiku.. piebremzee - parstaj chiksteet...Raimis wrote:Kluči ir pie gala. Bet kādā rakā pie sagrieztiem ratiem...Vismaz cerība!
Fleksētai atsperei vijumus neskaita...
Re: Tehniska rakstura diskusijas
slinkums lasīt visu, bet man čīkstoņa bija no šarām (lodbalstiem)! arī čīkstēja vienā stūres pozīcijā, pēc tam jau visās. paskaties vai lodbalsti nav sadiluši
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.


Re: Tehniska rakstura diskusijas
Istenībā vienkārš jautājums, e36 bmw priekša, piekarei skrūves piem amortiņiem apakšējās pie stupicas, ir vai nau jāliek uz skrūvju līmes, no vienas puses negribētos lai atnāk vaļā, jo vibrācīja un tā tālāk, bet no tras puses ja kadreiz būs ko jāmaina, nevarēs dabūt tās skrūves vaļā! Kā labāk? Kā būtu pareizāk?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
viewtopic.php?f=39&t=10933" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
Re: Tehniska rakstura diskusijas
E36 bembuks. Iemeties dzenis hidrauliskajos kompensatoros. Ko tieši tā klaboņa jāj (ja jāj)? Un cik bīstami tas ir ilgtermiņā, ja nemaina? Cik zinu tā ir slimība, bet kāpēc par to neviens īpaši neuztraucas? 


- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
es ieteiktu ieliet 100gramus hidraulisko eļļu, moš atklabinās vaļā un problēma pazūd!


Re: Tehniska rakstura diskusijas
Biju ielējis Xados produkicju. Palīdzēja, bet to Xado ilgi nedrīkst turēt motorā (vismaz tā viņi paši apgalvo). Nomainot eļļu atkal sāka grabēt
Hidraulene neaizķepinās tur neko?
EDIT: Tikšķ jau tikai pie auksta motora, kas nozīmē ka galīgi ieēdušies jau nav. Tikai kaut kā ne īpaši labi apskalojas ar eļļu vai kas tiem pa vainu, ka izdod tādas skaņas.

EDIT: Tikšķ jau tikai pie auksta motora, kas nozīmē ka galīgi ieēdušies jau nav. Tikai kaut kā ne īpaši labi apskalojas ar eļļu vai kas tiem pa vainu, ka izdod tādas skaņas.

- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
hidraulikā eļļa tieši neko nesaķepinās - bet nu moš kāds pro var ieteikt, pats esmu tā darijis un ir palīdzējis.
Un ja aukstam tikai uz pāris sekundēm nogab, tad poo
Un ja aukstam tikai uz pāris sekundēm nogab, tad poo


- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Rii
- Posts: 7691
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Tehniska rakstura diskusijas
HELP! HELP! HELP! Vajadzīgas idejas par problēmas sakni.Autiņš ir VOLVO V70R AWD 98.g.,dzinējs 2,3 litri 250zs.Lai iedarbinātu pastāvējušu autiņu, starteris ir jāgriež 5-6 sekundes neatlaižoties, vai divos piegājienos pa 3-4 sekundēm katrā.Otrā piegājiena beigās paķer un dzinējs darbojas normāli.Pirms tam pieleca kā saka no pusapgrieziena.Tak vot,ja iedarbinātu dzinēju pēc 10-20 sek. noglušī un tad aukstu uzreiz atkal mēģina piestartēt, pielec bez problēmām. Ja pēc noglušīšanas mēģina piestartēt pēc 15-20 minūtēm, nekas bez startera griešanas vairs neiznāk.Tas pats arī ar uzsilušu dzinēju-ja startē pēc minūtēm piecām, pielec bez problēmām, pēc 15-20 minūtēm arī siltam dzinējam jāgriež starteris.Nomainītas sveces, sveču vadi, sadalītāja vāks un rotoriņš(visi jau sen prasījās pēc nomaiņas), pamainījām degvielas spiediena regulatoru( uzlikām no cita sista tāda paša VOLVO pieņemot, ka šis regulators ir kārtībā), diagnostika parādīja, ka visi devēji darbojas un kļūmes nav, taču nekāda efekta.Ir aizdomas, ka kamēr dzinējs nedarbojas, pāris minūtēs no degvielas maģistrāles pazūd/aizplūst degviela un tad starteris jāgriež kamēr sūknis atkal sakačā degvielu.Tikai nav saprotams, kā degviela var pazust/aizplūst(ja pieņem, ka degvielas spiediena regulators no sistā VOLVO ir kārtībā). Vai kādam ir idejas? Varbūt, ka ar degvielas padevi vispār te nav nekāda sakara, tad kur var būt problēma? Lūdzu piespēlējiet idejas, idejiņas un ģeniālas idejas. 

NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
nu es arī liktu par to degvielas spiedienu, bet neaizmirstam arī motora izdilumu, bet šaubos, ka kam šādam, tāds jau būtu.
Pievieno mehānisku ierīci, ar kuru var izmērīt degvielas spiedienu konkrētajā brīdi, tad arī skaties kas notiek.
Vēl - ja ir aizdoma par degvielas spiedienu, es pamēģinātu pa taisno pie sūkņa pielikt vadus aukstam un tad mēģināt (tā teikt, lai iesākumā sakačā viņu)
ja tas vis nelīdz, tad hvz, atceros, ka bija auģikiem k kāda aukstā palaišanas sprausla
moš kompis neuzrāda kļūdu, bet patiesībā viņa ir. Moš auto domā, ka motors ir silts un nedarbina viņu ar "čoku"
p.s zinu ka baigais domu lidojums
Pievieno mehānisku ierīci, ar kuru var izmērīt degvielas spiedienu konkrētajā brīdi, tad arī skaties kas notiek.
Vēl - ja ir aizdoma par degvielas spiedienu, es pamēģinātu pa taisno pie sūkņa pielikt vadus aukstam un tad mēģināt (tā teikt, lai iesākumā sakačā viņu)
ja tas vis nelīdz, tad hvz, atceros, ka bija auģikiem k kāda aukstā palaišanas sprausla

moš kompis neuzrāda kļūdu, bet patiesībā viņa ir. Moš auto domā, ka motors ir silts un nedarbina viņu ar "čoku"
p.s zinu ka baigais domu lidojums



Re: Tehniska rakstura diskusijas
Paskaties cik tev ģenerātors dod ārā strāvu! tikpat labi tās var būt veces, vai kā jau pirmstam rakstīts degvielas sūknis, viņiem ir niķis ieķērties tad kad iet uz beigām.Rii wrote:HELP! HELP! HELP! Vajadzīgas idejas par problēmas sakni.Autiņš ir VOLVO V70R AWD 98.g.,dzinējs 2,3 litri 250zs.Lai iedarbinātu pastāvējušu autiņu, starteris ir jāgriež 5-6 sekundes neatlaižoties, vai divos piegājienos pa 3-4 sekundēm katrā.Otrā piegājiena beigās paķer un dzinējs darbojas normāli.Pirms tam pieleca kā saka no pusapgrieziena.Tak vot,ja iedarbinātu dzinēju pēc 10-20 sek. noglušī un tad aukstu uzreiz atkal mēģina piestartēt, pielec bez problēmām. Ja pēc noglušīšanas mēģina piestartēt pēc 15-20 minūtēm, nekas bez startera griešanas vairs neiznāk.Tas pats arī ar uzsilušu dzinēju-ja startē pēc minūtēm piecām, pielec bez problēmām, pēc 15-20 minūtēm arī siltam dzinējam jāgriež starteris.Nomainītas sveces, sveču vadi, sadalītāja vāks un rotoriņš(visi jau sen prasījās pēc nomaiņas), pamainījām degvielas spiediena regulatoru( uzlikām no cita sista tāda paša VOLVO pieņemot, ka šis regulators ir kārtībā), diagnostika parādīja, ka visi devēji darbojas un kļūmes nav, taču nekāda efekta.Ir aizdomas, ka kamēr dzinējs nedarbojas, pāris minūtēs no degvielas maģistrāles pazūd/aizplūst degviela un tad starteris jāgriež kamēr sūknis atkal sakačā degvielu.Tikai nav saprotams, kā degviela var pazust/aizplūst(ja pieņem, ka degvielas spiediena regulators no sistā VOLVO ir kārtībā). Vai kādam ir idejas? Varbūt, ka ar degvielas padevi vispār te nav nekāda sakara, tad kur var būt problēma? Lūdzu piespēlējiet idejas, idejiņas un ģeniālas idejas.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Pusasīm, nav sinhronizatoru (sinhronu) - tie brīnumi atrodas kārbas iekšienēKrish wrote:Steidzami vajag kāda speciālista padomu !
Vai "sinhroni" (pusasīm) ir tas pats kas "šlices" ?
Rallijs beidzies - punktu nav...