Page 53 of 95
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 Dec 2009, 13:36
by vēja suns
kluči gan normāli. laigan katrā skatē ir problēmas ar bremzēm. iepriekš tiku galā ar atgaisošanu, bet tagad atkal kreisā puse bremzē niknāk. pieļāvu domu, ka suports ieēdies, bet kāpēc tad čīkst pagriežot stūri?
aizsargbleķis pie diska neķeras.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 Dec 2009, 13:39
by Wu-Ryder
vēja suns wrote:kluči gan normāli. laigan katrā skatē ir problēmas ar bremzēm. iepriekš tiku galā ar atgaisošanu, bet tagad atkal kreisā puse bremzē niknāk. pieļāvu domu, ka suports ieēdies, bet kāpēc tad čīkst pagriežot stūri?
aizsargbleķis pie diska neķeras.
nu pacel uz pacelaja un izgrozi tur visu, tas vis tur sastāv no deizgan maz elementiem un visus var pārbaudīt - sākot ar redzamiem defektiem beidzot ar gultni.
Paskaties vai pusas piļņika hamuts kkur netrinas, kas bremžu diskam vis riņķi, kas suprotiem. Bieži tač gadās tā, ka starp br. disku un aizsargu iekrīt kāds akmentiņs un viņs visādus jokus taisa.
Izpēti visu, izklausies un ganjau vainu atradisi.
Gultni ar iegriez un ar ausi paklausies, vai pieliec roku pie šarnira vietas, ja jūti vibrāciju tad tam beigas ir tepat netāu.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 Dec 2009, 13:42
by vēja suns
ar pacēlāju tā pagrūtāk, bet paldies par padomiem- noteikti vēl pieķeršos

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 Dec 2009, 13:53
by Focus
Raimis wrote:Kluči ir pie gala. Bet kādā rakā pie sagrieztiem ratiem

...Vismaz cerība!

kad bremzee skanja vel ir? man bij taa, kamer brauc chikst periodiski, pagriež pa labi- chikst visu laiku.. piebremzee - parstaj chiksteet...
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 Dec 2009, 14:24
by karlisbe
slinkums lasīt visu, bet man čīkstoņa bija no šarām (lodbalstiem)! arī čīkstēja vienā stūres pozīcijā, pēc tam jau visās. paskaties vai lodbalsti nav sadiluši
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 Dec 2009, 16:27
by flyers
Istenībā vienkārš jautājums, e36 bmw priekša, piekarei skrūves piem amortiņiem apakšējās pie stupicas, ir vai nau jāliek uz skrūvju līmes, no vienas puses negribētos lai atnāk vaļā, jo vibrācīja un tā tālāk, bet no tras puses ja kadreiz būs ko jāmaina, nevarēs dabūt tās skrūves vaļā! Kā labāk? Kā būtu pareizāk?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 Dec 2009, 17:23
by rrrainis
Par skrūvēm jau kkur bija runa, pameklē.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 Dec 2009, 17:51
by flyers
rrrainis wrote:Par skrūvēm jau kkur bija runa, pameklē.
nu es vismaz par šito neko neatradu!

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 Dec 2009, 18:01
by rrrainis
viewtopic.php?f=39&t=10933" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 Dec 2009, 21:58
by baggy
nekas tur nav jālīmē.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 08 Dec 2009, 21:16
by Aigo
E36 bembuks. Iemeties dzenis hidrauliskajos kompensatoros. Ko tieši tā klaboņa jāj (ja jāj)? Un cik bīstami tas ir ilgtermiņā, ja nemaina? Cik zinu tā ir slimība, bet kāpēc par to neviens īpaši neuztraucas?

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 08 Dec 2009, 21:35
by Lambertino
es ieteiktu ieliet 100gramus hidraulisko eļļu, moš atklabinās vaļā un problēma pazūd!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 08 Dec 2009, 21:40
by Aigo
Biju ielējis Xados produkicju. Palīdzēja, bet to Xado ilgi nedrīkst turēt motorā (vismaz tā viņi paši apgalvo). Nomainot eļļu atkal sāka grabēt

Hidraulene neaizķepinās tur neko?
EDIT: Tikšķ jau tikai pie auksta motora, kas nozīmē ka galīgi ieēdušies jau nav. Tikai kaut kā ne īpaši labi apskalojas ar eļļu vai kas tiem pa vainu, ka izdod tādas skaņas.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 08 Dec 2009, 21:53
by Lambertino
hidraulikā eļļa tieši neko nesaķepinās - bet nu moš kāds pro var ieteikt, pats esmu tā darijis un ir palīdzējis.
Un ja aukstam tikai uz pāris sekundēm nogab, tad poo
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 08 Dec 2009, 22:06
by Lambertino
moš šarnīri

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 08 Dec 2009, 22:08
by dzejnieks
Lambertino wrote:moš šarnīri

Cik zinu, tad prec'izs ternins šarnīriem ir
LODBALSTS|!!
Negribēros ticet, ka vēl ir kāds nosaukums vienai detaļai...

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 08 Dec 2009, 22:31
by Rii
HELP! HELP! HELP! Vajadzīgas idejas par problēmas sakni.Autiņš ir VOLVO V70R AWD 98.g.,dzinējs 2,3 litri 250zs.Lai iedarbinātu pastāvējušu autiņu, starteris ir jāgriež 5-6 sekundes neatlaižoties, vai divos piegājienos pa 3-4 sekundēm katrā.Otrā piegājiena beigās paķer un dzinējs darbojas normāli.Pirms tam pieleca kā saka no pusapgrieziena.Tak vot,ja iedarbinātu dzinēju pēc 10-20 sek. noglušī un tad aukstu uzreiz atkal mēģina piestartēt, pielec bez problēmām. Ja pēc noglušīšanas mēģina piestartēt pēc 15-20 minūtēm, nekas bez startera griešanas vairs neiznāk.Tas pats arī ar uzsilušu dzinēju-ja startē pēc minūtēm piecām, pielec bez problēmām, pēc 15-20 minūtēm arī siltam dzinējam jāgriež starteris.Nomainītas sveces, sveču vadi, sadalītāja vāks un rotoriņš(visi jau sen prasījās pēc nomaiņas), pamainījām degvielas spiediena regulatoru( uzlikām no cita sista tāda paša VOLVO pieņemot, ka šis regulators ir kārtībā), diagnostika parādīja, ka visi devēji darbojas un kļūmes nav, taču nekāda efekta.Ir aizdomas, ka kamēr dzinējs nedarbojas, pāris minūtēs no degvielas maģistrāles pazūd/aizplūst degviela un tad starteris jāgriež kamēr sūknis atkal sakačā degvielu.Tikai nav saprotams, kā degviela var pazust/aizplūst(ja pieņem, ka degvielas spiediena regulators no sistā VOLVO ir kārtībā). Vai kādam ir idejas? Varbūt, ka ar degvielas padevi vispār te nav nekāda sakara, tad kur var būt problēma? Lūdzu piespēlējiet idejas, idejiņas un ģeniālas idejas.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 08 Dec 2009, 22:59
by Lambertino
nu es arī liktu par to degvielas spiedienu, bet neaizmirstam arī motora izdilumu, bet šaubos, ka kam šādam, tāds jau būtu.
Pievieno mehānisku ierīci, ar kuru var izmērīt degvielas spiedienu konkrētajā brīdi, tad arī skaties kas notiek.
Vēl - ja ir aizdoma par degvielas spiedienu, es pamēģinātu pa taisno pie sūkņa pielikt vadus aukstam un tad mēģināt (tā teikt, lai iesākumā sakačā viņu)
ja tas vis nelīdz, tad hvz, atceros, ka bija auģikiem k kāda aukstā palaišanas sprausla

moš kompis neuzrāda kļūdu, bet patiesībā viņa ir. Moš auto domā, ka motors ir silts un nedarbina viņu ar "čoku"
p.s zinu ka baigais domu lidojums

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 08 Dec 2009, 23:20
by flyers
Rii wrote:HELP! HELP! HELP! Vajadzīgas idejas par problēmas sakni.Autiņš ir VOLVO V70R AWD 98.g.,dzinējs 2,3 litri 250zs.Lai iedarbinātu pastāvējušu autiņu, starteris ir jāgriež 5-6 sekundes neatlaižoties, vai divos piegājienos pa 3-4 sekundēm katrā.Otrā piegājiena beigās paķer un dzinējs darbojas normāli.Pirms tam pieleca kā saka no pusapgrieziena.Tak vot,ja iedarbinātu dzinēju pēc 10-20 sek. noglušī un tad aukstu uzreiz atkal mēģina piestartēt, pielec bez problēmām. Ja pēc noglušīšanas mēģina piestartēt pēc 15-20 minūtēm, nekas bez startera griešanas vairs neiznāk.Tas pats arī ar uzsilušu dzinēju-ja startē pēc minūtēm piecām, pielec bez problēmām, pēc 15-20 minūtēm arī siltam dzinējam jāgriež starteris.Nomainītas sveces, sveču vadi, sadalītāja vāks un rotoriņš(visi jau sen prasījās pēc nomaiņas), pamainījām degvielas spiediena regulatoru( uzlikām no cita sista tāda paša VOLVO pieņemot, ka šis regulators ir kārtībā), diagnostika parādīja, ka visi devēji darbojas un kļūmes nav, taču nekāda efekta.Ir aizdomas, ka kamēr dzinējs nedarbojas, pāris minūtēs no degvielas maģistrāles pazūd/aizplūst degviela un tad starteris jāgriež kamēr sūknis atkal sakačā degvielu.Tikai nav saprotams, kā degviela var pazust/aizplūst(ja pieņem, ka degvielas spiediena regulators no sistā VOLVO ir kārtībā). Vai kādam ir idejas? Varbūt, ka ar degvielas padevi vispār te nav nekāda sakara, tad kur var būt problēma? Lūdzu piespēlējiet idejas, idejiņas un ģeniālas idejas.

Paskaties cik tev ģenerātors dod ārā strāvu! tikpat labi tās var būt veces, vai kā jau pirmstam rakstīts degvielas sūknis, viņiem ir niķis ieķērties tad kad iet uz beigām.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 09 Dec 2009, 00:12
by Zazaaks
Krish wrote:Steidzami vajag kāda speciālista padomu !
Vai "sinhroni" (pusasīm) ir tas pats kas "šlices" ? 
Pusasīm, nav sinhronizatoru (sinhronu) - tie brīnumi atrodas kārbas iekšienē