Page 54 of 89
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 09 Jan 2015, 03:33
by margots
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 09 Jan 2015, 09:13
by jaaniss
Melnais wrote:Cik daudz ētika vaig?

pilnu liet vai?
Un ko ar sodu jādara?
Šķīdina ūdenī un mazgā visu pēc kārtas

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 10 Jan 2015, 00:15
by TAX
nu ja jau tur draza brīvi peldās, tad GG variants ir tas ar ko sākt. Cik atminos, tepat forumos cilvēki ir tā darījuši un ar kādiem panākumiem. tik vajag iedziļināties sistāmā un saprast, kur kas atrodas un ko skalo. droš ka termostatu jāņem ārā, vai dzesēšanas radiatoru atseviški jāskalo... nu karoč, ir ko pačakarēties

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 10 Jan 2015, 13:20
by Melnais
Skaidrs, pa ziemu netiks braukts.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 10 Jan 2015, 18:31
by TAX
Izstāstiet labāk kaut ko vienkāršāku!
mašīnā x tiek instalēts dzinējs no mašīnas y.
dzinēja un kārbas kronšteinu nav! piedziņa aizmugurējā, tātad kardāns...
jautājums! kā vienkāršāk, labāk, precīzāk utt dabūt dzinēju pareizajā vietā? respektīvi ar kādiem palīginstrumentiem, paņēmieniem samerīt un notēmēt dzinēju tā, lai kloķenes ass un aizmugurējā tilta šneks atrastos uz paralēlām asīm???
youtubā šādus tādus viģikus skatījos. ir tur kaut kādi magnēti un grādu, leņķu mērītāji, bet kur man tādus izrakt un cik tas precīzi sanāk nav ne jausmas...
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 10 Jan 2015, 18:33
by howitzer
Dzinējs vismaz ir no tādas pašas auto markas?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 10 Jan 2015, 18:34
by TAX
nē! bet ne par to ir stāsts!
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 13 Jan 2015, 13:15
by tolx
kāds varbūt zina...
Celica VI (acainā) un Carina E plauktu bukses ir vienādas?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 08 Feb 2015, 15:57
by update
Objekts: golf mk2 1.3 golfs (meh. karb. , kodu nezināšu).
Eļļas dačiki rāda, ka nav spiediena, un panelī skan lampiņa. Eļļa mainīta, filtri arī.
Dačiki atrodas uz galvas un ir divi gabali, vienam esot jābūt baltam un vienam brūnam, man pagaidām abi ir balti.
Jautājums : Kuras krāsas jāliek kurā pusē, un ar kādiem spiedieniem? Cik man teica, jāliek ar mazākiem kā orģināli būtu jābūt.
Paldies, update.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 08 Feb 2015, 16:02
by laurisko
update wrote:Objekts: golf mk2 1.3 golfs (meh. karb. , kodu nezināšu).
Eļļas dačiki rāda, ka nav spiediena, un panelī skan lampiņa. Eļļa mainīta, filtri arī.
Dačiki atrodas uz galvas un ir divi gabali, vienam esot jābūt baltam un vienam brūnam, man pagaidām abi ir balti.
Jautājums : Kuras krāsas jāliek kurā pusē, un ar kādiem spiedieniem? Cik man teica, jāliek ar mazākiem kā orģināli būtu jābūt.
Paldies, update.
Pie filtra 1.4bar dačiks melns
galvā 0.9bar dačiks balts
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 09 Feb 2015, 17:20
by UldisUldis
Vai 2007. gada Volvo V50 2.0d iespējams kaut kādā veidā pārprogrammēt, lai, izslēdzot pretbuksēšanu, atslēgtos arī pretizslīdēšana? Jo izslēdzot DSTC atslēdzas tikai pretbuksēšana, bet pretizslīdēšana turpina darboties. Atsevišķu drošinātāju, ko izraut, šai funkcijai nav, kā arī negribas raut ABS dačikus nost no riteņiem. Volvo pārliekā drošība brīžiem kaitina, it īpaši ziemā.
Ārzemju forumos lasīju, ka, braucot uz 60km/h atpakaļgaitā, sistēma līdz nākamajai iedarbināšanas reizei apjūk un atslēdzas, bet tas nav nopietni.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 26 Feb 2015, 19:35
by Martinss
Kur pie mums tirgo tādas disku uzgriežņus?
Vajag M12x1.5, 60mm garumā un platumā ne vairāk kā 20mm. Pie pkp biju, pie smash arī nekā.
No ebay negribās baigi gaidīt.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 27 Feb 2015, 12:24
by Tilts
No šiem nav kas piemeklējams:
http://www.riepunoliktava.lv/piederumi?type=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 27 Feb 2015, 12:38
by Martinss
Nē, šitie ir visi standarta, ko pie mums piedāvā.
Bet nu pasūtiju jau no ebayā, jācer, ka nevilksies garumā tas viss.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 27 Feb 2015, 23:28
by RL.
Sveiki meklēju izcilu virpotāju kas spētu izvirpot mazu sarežģītu detaļu no ņeržas vai cita izturīga materiāla.
Saprotu ka nebūs lēti bet vajag. Nauda ir.
Varu uzrasēt, bet ir arī pati detaļa vnk vajag nokopēt jeb uztaisīt dublikātu.
Ja nu kādam zināms tāds virpotājs padalamies ar informāciju
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 01 Mar 2015, 10:20
by howitzer
Veči, autosportisti un mehi - kā pareizi bremzes jāpiebrauc?
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Esmu divus, krasi atšķirīgus viedokļus dzirdējis. Vieni saka, ka pirmos kaut kādus tur simtus kilometru ļoti jāizvairās no asas bremzēšanas, savukārt citi saka, ka, uzinstalējot jaunas komponentes, vajag ieskrieties līdz kādiem 90/100kmh un tad ļoti strauji sadzēsties, procedūru atkārtojot kādas 3-4x. Smaka un dūmi esot normāla parādība.
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Kā tur īsti ir, ko ražotājs iesaka?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 01 Mar 2015, 17:56
by U_V6er
howitzer wrote:Veči, autosportisti un mehi - kā pareizi bremzes jāpiebrauc?
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Esmu divus, krasi atšķirīgus viedokļus dzirdējis. Vieni saka, ka pirmos kaut kādus tur simtus kilometru ļoti jāizvairās no asas bremzēšanas, savukārt citi saka, ka, uzinstalējot jaunas komponentes, vajag ieskrieties līdz kādiem 90/100kmh un tad ļoti strauji sadzēsties, procedūru atkārtojot kādas 3-4x. Smaka un dūmi esot normāla parādība.
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Kā tur īsti ir, ko ražotājs iesaka?
neesi meeginaajis izlasiit, ko razhotaajs iesaka?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 01 Mar 2015, 18:12
by howitzer
U_V6er wrote:
neesi meeginaajis izlasiit, ko razhotaajs iesaka?
Ja es būtu izlasījis, es te jautātu?
Offtopiku spamā.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 01 Mar 2015, 21:08
by laurisko
Nu nē, mocīt jaunas bremzes toč nevajag, vienkārši brauc un viss, kā parasti!
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 01 Mar 2015, 21:30
by rixis
izklausās tapat kā ar dzinēja piebraukšanu.
Vieni saka mierīgi, ne vairāk par 3k apgriezieniem, citi saka, ka vajagot slodzē, ideāli ja varot vēl piekabi pielikt aizmurgurē..