Page 54 of 95

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 Dec 2009, 00:14
by dzejnieks
Zazaaks wrote:
Krish wrote:Steidzami vajag kāda speciālista padomu ! :D

Vai "sinhroni" (pusasīm) ir tas pats kas "šlices" ? :)
Pusasīm, nav sinhronizatoru (sinhronu) - tie brīnumi atrodas kārbas iekšienē
Vai tad to iekšieni, kur šie atrodas nesauc par ''kārbas reduktoru''???

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 Dec 2009, 00:15
by Zazaaks
Kāds te sakars ar reduktoru?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 Dec 2009, 00:17
by dzejnieks
Zazaaks wrote:Kāds te sakars ar reduktoru?
Kapec uz jautājumu ir jaatbild ar jautājumu???

Ja jau mana teikuma gala ir jautājuma zime, tad es neapgalvoju, bet jautāju...

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 Dec 2009, 00:32
by Zazaaks
Čitai studzent :D
Darba princips
Zobrata pārnesumkārbas darba princips ir izveidots uz to pāris zobratu, kuri piedalās griezes momenta pārnesumā no primāras vārpstas 1 uz sekundārās vārpstas 2 sazobes izmaiņām. Tas tiek sasniegts ar slīdīgu uzmavu pārvietojumu 6 un 13 sinhronizatori vai atstarpju zobrata 27 atpakaļgaitas ar pārraižu pārslēgšanas sviras palīdzību. Pie tam izmainās zobratu pārnesumskaitli, un tātad arī konkrētā momenta lielums. Uz taisnas ceturtā pārnesuma griezes momentā, kas ir nododams uz automobiļa dzinējratiem, praktiski ir vienāds griezes momentam uz dzinēja kloķvārpstas. Uz pirmā pārnesuma griezes moments palielinās 3, 75 reizes, uz otrās 2, 30 reizes, uz trešās 1, 49 reizes, bet ieslēdzot aizmugures pārnesumu 3, 87 reizes. Pie pār pārnesumu pārslēgšanas sviras neitrāla stāvokļa grezes moments uz sekundārās vārpstas nenododas. Bet tā kā dzinējs strādā un saāķēšana ir iekļauta, tā griešana no primāras vārpstas 1 nododas uz starp vāepstu caur zobratiem 3 un 40 pastāvīgas sazobes. No zobratiem 31, 35 un 36 starp vārpstu griešana nododas uz zobratiem 14, 10 un 9 sekundārās vārpstas . Tā kā šie zobrati ar vārpstām 2 tiešs nesaistīti, tad tie brīvi griezīsies uzsekundārās vārpstas. Šo zobratu savienojums ar vārpstu 2 notiek caur sinhronizatoriem. Ieslēdzot pirmo pārnesumu piepūle no pārraižu pārslēgšanas sviras caur kāršrozi un dakšu un nododas uz slīdīgu uzmavu 13. Pārvietojoties pa rumbu 12, uzmava ienāk zobrata sazobē ar zobu vainagu 14. Tādējādi, sinhronizatora uzmava savieno savā starpā rumbu 12 un zobratu 14. Bet tā kā rumba 12 cieti saistīta ar vārpstu 2, tad griezes moments no zobrata 14 caur uzmavu 13 nododas uz rumbu 12 un no viņas uz sekundārās pārnesumkārbas vārpstu. Ieslēdzot otro pārnesumu uzmava 13 savienosim rumbu 12 ar zobu vainagu 10, un griezes moments nododas no zobrata 10 uz rumbu 12 un uz sekundārās vārpstas. Trešo un ceturto pārnesumu iekļaujās ar citu sinhronizatoru. Ieslēdzot trešo pārnesumu griezes moments no primāra vaļņa caur zobratiem 36 un 9 nododas caur uzmavu 6 uz rumbu 38 un tāpēc uz sekundāro vārpstu. Ceturtā pārnesuma dēvējas taisna, tā kā griezes moments nododas tiešs no primārās vārpstas 1 uz sekundāro vārpstu 2, minuja Starp vārpstas zobratus. Šajā gadījumā uzmava 6 savieno savā starpā zobu vainagu 5 primāras vārpsta ar rumbu 38. Abas klauņu griešanas biežums būs vienāds, bet griezes momenta lielums, kas ir nododams no dzinēja uz dzinējratiem, neizmainīsies.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 Dec 2009, 18:23
by Rii
Lambertino wrote:p.s zinu ka baigais domu lidojums :shura:
Nu dzinējs kā jauns, degvielas spiediens no sūkņa ir štokos, sūknis pagriežot aizdedzes atslēgu kačā kā vajag būt. Nezinu ko kompis domā, taču kā aukstam dzinējam, tā arī siltam ir tieši tāda paša startēšanas problēma.Jāsecina, ka dzinēja temperatūra starta brīdī te ir "ne pri delax". Vēl kādas būtu idejas?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 Dec 2009, 18:32
by ImI
Rii wrote:
Lambertino wrote:p.s zinu ka baigais domu lidojums :shura:
Nu dzinējs kā jauns, degvielas spiediens no sūkņa ir štokos, sūknis pagriežot aizdedzes atslēgu kačā kā vajag būt. Nezinu ko kompis domā, taču kā aukstam dzinējam, tā arī siltam ir tieši tāda paša startēšanas problēma.Jāsecina, ka dzinēja temperatūra starta brīdī te ir "ne pri delax". Vēl kādas būtu idejas?
Viņam nenāk tads OVP relejs ??

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 Dec 2009, 18:52
by Cobra
Rii wrote:
Lambertino wrote:p.s zinu ka baigais domu lidojums :shura:
Nu dzinējs kā jauns, degvielas spiediens no sūkņa ir štokos, sūknis pagriežot aizdedzes atslēgu kačā kā vajag būt. Nezinu ko kompis domā, taču kā aukstam dzinējam, tā arī siltam ir tieši tāda paša startēšanas problēma.Jāsecina, ka dzinēja temperatūra starta brīdī te ir "ne pri delax". Vēl kādas būtu idejas?
ar kadu ellju tu pirms tam brauci? kada tagad? kad ellju maniji? kads noskrejiens?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 Dec 2009, 18:58
by Rii
Meklēju googlē par to OVP un izmeta tikai rezultātus, kas saistīti ar MB, nav ne jausmas vai Volvo tāds ir. Kas tas ir un ko viņš ziemā ēd? :hvz:
Par eļļu: Castrol 5w40, pirms tam un tagad. Eļļai 3 tūkstoši nobraukums, dzinējam 190600km.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 Dec 2009, 18:59
by spainis666
Rii wrote:
Lambertino wrote:p.s zinu ka baigais domu lidojums :shura:
Nu dzinējs kā jauns, degvielas spiediens no sūkņa ir štokos, sūknis pagriežot aizdedzes atslēgu kačā kā vajag būt. Nezinu ko kompis domā, taču kā aukstam dzinējam, tā arī siltam ir tieši tāda paša startēšanas problēma.Jāsecina, ka dzinēja temperatūra starta brīdī te ir "ne pri delax". Vēl kādas būtu idejas?
manas domas lidojums, degvielas "akumulātors"?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 Dec 2009, 19:04
by Rii
Ko tu domāji ar to ''akumulatoru''? :shura: To pašu degvielas spiediena regulātoru? :hvz:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 Dec 2009, 19:08
by spainis666
tjipa kaut ko šitādu

Image

šitas ir no K-jet

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 17 Dec 2009, 21:40
by waldmenz
Sveiki!

Vajag idejas kā dabūt ārā ledu no dzes sistēmas! kolēģis atveda uz manu garažu mašīnu un tikai vēlāk atcerējās ka tur ir ūdens!

lūdzu sniedziet padomu!

Lieki teikt ka steidzami!

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 17 Dec 2009, 23:13
by Lambertino
joki mazi - arī darbinātu auto klāt, sekotu līdz termometra dačikam, pārbaudītu trubas visu laiku (spiedieno kontrolētu) + siltā garažā momentāli. Kad atkausē, pielej konsentrātu un rūcini, lai vis samaisās.
Vienīgais var slikti begties ūdenspumpim, takā labāk būtu ļoti siltā telpā

p.s jācer, ka nav kas paķerts līdz jau, mīnusi ir lieli :?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 21 Dec 2009, 10:26
by karlisbe
vajadzība pēc garažas, kur mazliet paskrūvēties (max. 3h) par mazām naudiņām vai kaut ko garšīgu!

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 21 Dec 2009, 13:06
by EDX
mpb wrote:vajadzība pēc garažas, kur mazliet paskrūvēties (max. 3h) par mazām naudiņām vai kaut ko garšīgu!
Ja galīgi nekas neatrodas varu ielaist pie sevis :wink: Nav īsti +20 grādi, bet strādāt ir OK. Štrumi ir, pacēlāja/bedres nav, ja pašam vajag tad taisu homemade estakādi :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 24 Dec 2009, 09:58
by rrrainis
Interesē savai Astrai cietāki amartizatori, ar ko sākt? kādi ražotāji jāmeklē un kādas ir aptuvenās izmaksas. Noderēs jebkāds info par un ap.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 24 Dec 2009, 10:30
by iz
rrrainis wrote:Interesē savai Astrai cietāki amartizatori, ar ko sākt? kādi ražotāji jāmeklē un kādas ir aptuvenās izmaksas. Noderēs jebkāds info par un ap.
eu nu come on, tikko nebija antifrīzam nauda u nte amortizatorus padavaj viņam, izmanto tak arī kādreiz google :reeka:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 24 Dec 2009, 10:40
by Alien
iz wrote:
rrrainis wrote:Interesē savai Astrai cietāki amartizatori, ar ko sākt? kādi ražotāji jāmeklē un kādas ir aptuvenās izmaksas. Noderēs jebkāds info par un ap.
eu nu come on, tikko nebija antifrīzam nauda u nte amortizatorus padavaj viņam, izmanto tak arī kādreiz google :reeka:
Plazas derēs

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 24 Dec 2009, 11:43
by rrrainis
iz wrote:
rrrainis wrote:Interesē savai Astrai cietāki amartizatori, ar ko sākt? kādi ražotāji jāmeklē un kādas ir aptuvenās izmaksas. Noderēs jebkāds info par un ap.
eu nu come on, tikko nebija antifrīzam nauda u nte amortizatorus padavaj viņam, izmanto tak arī kādreiz google :reeka:
Sāka varteikt parādīties, tapēc mēģinu autiņu savest tādā kārtībā lai kādās sacensībās arī varētu piedalīties. Ar pašreizējajiem diskiem dēļ to iznesuma ir galīgā dupsī līkumos ātri ieejot, riepas arkās un ātrums ir zudis, tapēc tāda domā par cietākiem amjiem.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 24 Dec 2009, 12:11
by ParaTr00per
rrrainis wrote:
iz wrote:
rrrainis wrote:Interesē savai Astrai cietāki amartizatori, ar ko sākt? kādi ražotāji jāmeklē un kādas ir aptuvenās izmaksas. Noderēs jebkāds info par un ap.
eu nu come on, tikko nebija antifrīzam nauda u nte amortizatorus padavaj viņam, izmanto tak arī kādreiz google :reeka:
Sāka varteikt parādīties, tapēc mēģinu autiņu savest tādā kārtībā lai kādās sacensībās arī varētu piedalīties. Ar pašreizējajiem diskiem dēļ to iznesuma ir galīgā dupsī līkumos ātri ieejot, riepas arkās un ātrums ir zudis, tapēc tāda domā par cietākiem amjiem.
:reeka:

uzliekot cietaakus amjus priekshaa purnu stums aaraa veel vairaak. uzliekot cietaakus amjus auto zvaaroshanaas liikumaa samazinaas minimaali, tur galvenokaart straadaa shkjeersstabilizators. un saakt vajag pareiza iznesuma diskiem un *labaam* riepaam, tas dos daudz vairaak nekaa amji, bukses un shkjeersstabilizators... baidos, ka tas buus arii leetaak... :)