Page 55 of 89

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 Mar 2015, 23:13
by RL.
RL. wrote:Sveiki meklēju izcilu virpotāju kas spētu izvirpot mazu sarežģītu detaļu no ņeržas vai cita izturīga materiāla.
Saprotu ka nebūs lēti bet vajag. Nauda ir.

Varu uzrasēt, bet ir arī pati detaļa vnk vajag nokopēt jeb uztaisīt dublikātu.

Ja nu kādam zināms tāds virpotājs padalamies ar informāciju

nobady?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 12 Mar 2015, 22:38
by Janx
Kā ir ar e30 pakaļējā tilta bukšu maiņu? Ir tas paveicams mājās, jeb labāk atstāt servisam, kur ir prese?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 27 Mar 2015, 21:08
by Fretka
Par ķieģeļvolvo reduktoriem:

LSD 1 (Dana 30 10 spline):
The limited slip differential ( LSD ) or in Volvo terminology Anti-Spin, was an optional extra on nearly all Volvo models (up to 850 era) - with the LSD centre fitted up from new only by the Dealership, by replacing the cars original standard diff centre.
Exception being the 123GT fitted in Canada at the Halifax factory with LSD as standard. And reportably, the P1800 and 122S could be ordered from the factory with an LSD (Spicer 27), or this could be fitted later by the Dealer (source G.L.)
Tikai un vienīgi izvēles opcija, izņemot :
In Sweden, a LSD can also be found on special cars, eg. nearly all police cars had LSD as standard equipment. The 123GT in Canada was fitted at the factory standard with LSD.
LSD 2 (Dana 30 27 spline (1030 korpuss)):
LSD 2 was an option for the following 4 wheel disc brake models: 1800E/ES 1970-73, the 140 from 1967- end 1974, the 240/260 series 1975 to around end of 1980. From about 1981 a slightly modified version was released, the LSD 2.1 being detailed below.
The 1030 diff with fitted LSD is the most common model out there, found in the 140 & earlier 240 models with 4 cyl engines. In Europe, some Volvo ambulances from the period can be found with an LSD.
Arī tikai izvēles opcija vecajiem volgo

LSD 2.1. (Dana 30 27 spline (1031 apgreidots korpuss)):
Found in later 200 series, 700, 900 - there are a few out there, but they are not nearly as common as the earlier 1 & 2 LSD variety.
Precīzi gan nav teikts, taču var saprast, ka nenāca visiem, bet gan bija izvēles opcija šiem auto :
965/940 1994, 765 1989-90, 740 89-92 = #8360 725-9 - For normal driving conditions. Torque 60-100 Nm
764 1982-87, 765 1985-88, 740 84-88 = #8360 724-2 - For normal driving conditions. Torque 60-100 Nm
764 1982-87, 765 1985-88, 740 84-88 = #8360 722-6 - Greater diff. braking effect which makes it suitable for racing or more severe driving conditions. Torque 130-170 Nm.
LSD 2.2 (Dana 30 27 spline):
Customer chose a LSD as an optional extra on his USA 1992 245 with 3.3:1 diff ratio (1992 price US $315)
Arī izvēles opcija

ALD (Automatic Locking differential) a.k.a 1041 (vai 1041K, kurš ir stiprāks) tilts ar G80 lockeri :
240 (rear wheel drive) - The ALD was introduced in 1993, the final year of 240 production, as a factory installed option.
Reportably fitted to the '240 Polar' but for a typical 1993 240 it may not be fitted.
740 - In 1993 the 740 (rear wheel drive) was replaced by the new model 940 (rear wheel drive).
940 had ALD fitted to the 1041 diff with a standard solid axle. The 960 had a ALD on the 1045 Multilink IRS (independant rear suspension). Later in 1996, the 960 had the 1065 on the Multilink MkII (nil on 1055).
Lockeris explained : With ALD, if one wheel spins it locks both axles up to 40 km/h (25 mph) then cuts out when the latching pawl is released by a centrifugal governor & weights, or cuts out when normal traction occurs. The ALD is fitted with friction discs similar to LSD types, but controlled differently.

Ja kādu šitais viss kosmoss interesē sīkāk, info ņemts no šīs lapas:
http://people.physics.anu.edu.au/~amh11 ... o_dana.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Te vēl informācija, ja nu kāds tiešām vēlās nošauties galvā:
http://www.davebarton.com/volvorearends.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Long story short - priekš 1041 tilta atrast LSD ir praktiski neiespējami. Variants ir meklēt no vecākiem 1030 un 1031 tiltiem, mēģināt kaut kā sapārot ar 1041 tiltu.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 28 Mar 2015, 00:37
by Kaross
RL. wrote:
RL. wrote:Sveiki meklēju izcilu virpotāju kas spētu izvirpot mazu sarežģītu detaļu no ņeržas vai cita izturīga materiāla.
Saprotu ka nebūs lēti bet vajag. Nauda ir.

Varu uzrasēt, bet ir arī pati detaļa vnk vajag nokopēt jeb uztaisīt dublikātu.

Ja nu kādam zināms tāds virpotājs padalamies ar informāciju

nobady?
ieliec tās detaļas bildi un aptuvenos gabarītizmērus, lai var saprast vai to var izdarīt uz labas, precīzas PSRS virpas vai vajag uzreiz CNC.
Kontakti ir visādi.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Mar 2015, 01:32
by Bogdaans
Lieta sekojoša pamaniju kad pie gaisa filtra gofras ir caurums no sakuma domāju kad varbūt tas radies no vecuma saplaisājis vai kaut kā tamlīdzīgi,bet apskatos sīkāk gofru var redzēt kad tas caurums ir jau tur rūpnieciski.Kad mašīna ir iedarbināta apgriezieni nelēkā un neraustas viss ok,Pēkšņi atradu trubu kurai gals ir tieši paradzēts pēc stiprināju iespraust tur iekš gaisa filtra gofras iespraudu to trubu iekša,bet nekādas izmaiņas nemaniju ne tukšgaita,ne braucot.Tad nu ta gribētu zināt kas tā ir par trubu?

Image

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Mar 2015, 09:35
by rufix
RL. wrote:
RL. wrote:Sveiki meklēju izcilu virpotāju kas spētu izvirpot mazu sarežģītu detaļu no ņeržas vai cita izturīga materiāla.
Saprotu ka nebūs lēti bet vajag. Nauda ir.

Varu uzrasēt, bet ir arī pati detaļa vnk vajag nokopēt jeb uztaisīt dublikātu.

Ja nu kādam zināms tāds virpotājs padalamies ar informāciju

nobady?
Hansa Flex ir pieejams? Tiem esot 21.gs virpas. Varbūt viņi var palīdzēt? Aizbrauc un parunā.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 Apr 2015, 15:51
by Vāveris
Klau vīri! bumeru fani kas tas par brīdinājumu???
ImageUploadedByTapatalk1427892662.095601.jpg
ImageUploadedByTapatalk1427892662.095601.jpg (451.74 KiB) Viewed 5891 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 Apr 2015, 16:05
by Martinss
DPFs ir ciet/taisās aiziet ciet? :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 Apr 2015, 16:55
by Vāveris
Tas saucamais kvēpu filtrs?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 Apr 2015, 16:59
by Martinss
Jā, tas pats.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 Apr 2015, 17:20
by Vāveris
Skaidrs, cik palasīju Kaross laikam šitos amputē un atprogrammē, aizsūtīju Pm

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 Apr 2015, 20:03
by jux
Kāds ir veicis moča pārbūvi un reģistrējis Lietuvā? Kur var atrast info,kas ir nepieciešams?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 Apr 2015, 17:13
by Fretka
Problēma tāda, ka atdevu diskus uz krāsošanu, taču man ziņo, ka ar smilšu strūklu nevar noņemt veco krāsu. Neņemos spriest, cik viņa tur ir spēcīga vai kā savādāk, taču kādas vēl ir opcijas ? Un kas tā par krāsu, kuru nevar noravēt ar smilšu strūklu? :-|

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 Apr 2015, 17:21
by MissL
Ir tachu veel kkaada sodas struukloshana... mosh taa tiktu galaa? :hvz:
Edit: reku veel kkas, skjiet, agresiivaaks http://pulverkrasosana.lv/lv/skrosu_strukla" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 Apr 2015, 17:36
by VuskansDavis
runā, ka sodas ir maigāka, nekā smilšu, kur nu vēl skrošu

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 Apr 2015, 17:37
by Fretka
Skrošu esot visniknākā un tas laikam arī ir vienīgais variants. Vai arī iedot kādam citam smilšotājam, lai viņš pasaka, vai tas tiešām ir neiespējami.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 Apr 2015, 20:50
by ER.
Fretka wrote:Skrošu esot visniknākā un tas laikam arī ir vienīgais variants. Vai arī iedot kādam citam smilšotājam, lai viņš pasaka, vai tas tiešām ir neiespējami.
Ir viens čalis kas apgalvo ka var ķīmiski noņemt pulveri, bet cena bija manāmi dārgāka par smilšošanu. Skrotis varētu līdzēt, bet tev baigi sasitīs to alumīniju, dabūsi slīpēt līdz vēmienam.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 Apr 2015, 20:54
by Fretka
ER. wrote:
Fretka wrote:Skrošu esot visniknākā un tas laikam arī ir vienīgais variants. Vai arī iedot kādam citam smilšotājam, lai viņš pasaka, vai tas tiešām ir neiespējami.
Ir viens čalis kas apgalvo ka var ķīmiski noņemt pulveri, bet cena bija manāmi dārgāka par smilšošanu. Skrotis varētu līdzēt, bet tev baigi sasitīs to alumīniju, dabūsi slīpēt līdz vēmienam.
Primārais ir dabūt nost krāsu. Izrādās viņi paši ar skrotīm ņem nost un vienam diskam daudzmaz noņēmuši, bet ne pietiekami. Tā kā gribu pulverkrāsot, tad krāsu jānoņem pilnībā. Nav ne jausmas, vai tas ir pulveris, kas tur ir šobrīd virsū. Velk vairāk uz kaut kādu biezu kārtu niknas grunts, hvz.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 Apr 2015, 20:55
by ER.
Fretka wrote:
ER. wrote:
Fretka wrote:Skrošu esot visniknākā un tas laikam arī ir vienīgais variants. Vai arī iedot kādam citam smilšotājam, lai viņš pasaka, vai tas tiešām ir neiespējami.
Ir viens čalis kas apgalvo ka var ķīmiski noņemt pulveri, bet cena bija manāmi dārgāka par smilšošanu. Skrotis varētu līdzēt, bet tev baigi sasitīs to alumīniju, dabūsi slīpēt līdz vēmienam.
Primārais ir dabūt nost krāsu. Izrādās viņi paši ar skrotīm ņem nost un vienam diskam daudzmaz noņēmuši, bet ne pietiekami. Tā kā gribu pulverkrāsot, tad krāsu jānoņem pilnībā. Nav ne jausmas, vai tas ir pulveris, kas tur ir šobrīd virsū. Velk vairāk uz kaut kādu biezu kārtu niknas grunts, hvz.
Ja nevar ar smiltīm/skrotīm dabūt nost tad 100% pulveris

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 Apr 2015, 20:56
by Fretka
ER. wrote:
Fretka wrote:
ER. wrote:
Fretka wrote:Skrošu esot visniknākā un tas laikam arī ir vienīgais variants. Vai arī iedot kādam citam smilšotājam, lai viņš pasaka, vai tas tiešām ir neiespējami.
Ir viens čalis kas apgalvo ka var ķīmiski noņemt pulveri, bet cena bija manāmi dārgāka par smilšošanu. Skrotis varētu līdzēt, bet tev baigi sasitīs to alumīniju, dabūsi slīpēt līdz vēmienam.
Primārais ir dabūt nost krāsu. Izrādās viņi paši ar skrotīm ņem nost un vienam diskam daudzmaz noņēmuši, bet ne pietiekami. Tā kā gribu pulverkrāsot, tad krāsu jānoņem pilnībā. Nav ne jausmas, vai tas ir pulveris, kas tur ir šobrīd virsū. Velk vairāk uz kaut kādu biezu kārtu niknas grunts, hvz.
Ja nevar ar smiltīm/skrotīm dabūt nost tad 100% pulveris
Nu labi, lietas būtību tas nemaina, jo to krāsu gribētos dabūt nost :D
Noņēmējs jau pulveri arī ne pis neraus nost, vai ne ?