Page 56 of 89

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 Apr 2015, 20:59
by ER.
Fretka wrote:
ER. wrote:
Fretka wrote:
ER. wrote:
Fretka wrote:Skrošu esot visniknākā un tas laikam arī ir vienīgais variants. Vai arī iedot kādam citam smilšotājam, lai viņš pasaka, vai tas tiešām ir neiespējami.
Ir viens čalis kas apgalvo ka var ķīmiski noņemt pulveri, bet cena bija manāmi dārgāka par smilšošanu. Skrotis varētu līdzēt, bet tev baigi sasitīs to alumīniju, dabūsi slīpēt līdz vēmienam.
Primārais ir dabūt nost krāsu. Izrādās viņi paši ar skrotīm ņem nost un vienam diskam daudzmaz noņēmuši, bet ne pietiekami. Tā kā gribu pulverkrāsot, tad krāsu jānoņem pilnībā. Nav ne jausmas, vai tas ir pulveris, kas tur ir šobrīd virsū. Velk vairāk uz kaut kādu biezu kārtu niknas grunts, hvz.
Ja nevar ar smiltīm/skrotīm dabūt nost tad 100% pulveris
Nu labi, lietas būtību tas nemaina, jo to krāsu gribētos dabūt nost :D
Noņēmējs jau pulveri arī ne pis neraus nost, vai ne ?
Parasts noņēmējs - principā nē.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 Apr 2015, 21:03
by Ch.
Fetka, par attiecīgu samaksu es tev viņus nokrāsošu. :]
Līdzi vēl iedošu baloniņu ar ko atjaunot krāsu katru reizi pēc mazgāšanas. 8) 8)

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 Apr 2015, 21:10
by Fretka
Internetā sagūglēju info, ka to varot izdarīt ar krāsas noņēmēju, kas ir uz metanola bāzes. Iepriekš vēlams uzmatēt pulverkrāsu un viss čikiniekā. Lab, nākošnedēļ jāpaklausās, ko tad kantoris man pastāstīs. Būs vien pašam jāņem Larafēns un jācūkojas līdz vemšanai. :]

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 May 2015, 23:33
by KV_88
Kur var nopirkt, vakuuma trubiņas, 4-5 mm diametra?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 May 2015, 21:53
by jaaniss
nevajag krāsot ar pulveri, tad šīs daudzās problēmas atkritīs. pulverkrāsa domāta žogiem un vārtiem un tamlīdzīgām lietām, biju pārsteigts, ka tik daudzi to vēl nav sapratuši

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 May 2015, 10:19
by masp
Vai var iziet TA auto kura esošajam NA motoram uzstādīta turbīna, jeb tur jāreģistrē pārbūve?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 May 2015, 13:11
by Fretka
masp wrote:Vai var iziet TA auto kura esošajam NA motoram uzstādīta turbīna, jeb tur jāreģistrē pārbūve?
Var iziet

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 11 May 2015, 18:38
by waarna
Meklēju kādu, kurs spēs manam 3,0tdi v6 a6 uztaisīt CUT-OUT vārstu izpūtējā.

Piemērs :

https://www.youtube.com/watch?v=bdXgBP4s7-U" onclick="window.open(this.href);return false;

Vajag skaisti un lai kalpo. Pasi vārsti ir pilns ebay. Iespējams kaut kas uz vietas ir saražots un lietots. Nav nekādu ziņu kur kas un kā.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 14 May 2015, 21:58
by Melnais
waarna wrote:Meklēju kādu, kurs spēs manam 3,0tdi v6 a6 uztaisīt CUT-OUT vārstu izpūtējā.

Piemērs :

https://www.youtube.com/watch?v=bdXgBP4s7-U" onclick="window.open(this.href);return false;

Vajag skaisti un lai kalpo. Pasi vārsti ir pilns ebay. Iespējams kaut kas uz vietas ir saražots un lietots. Nav nekādu ziņu kur kas un kā.
Labais, sitadu var likt ari benzinniekam un 4cyl dizelim? :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 19 May 2015, 11:18
by spainis666
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_6125" onclick="window.open(this.href);return false;

Kur varētu dabūt nr7 un nr8 nesūtot 8 no katra(eparts, handler utt. vajaga sūtīt kā minimums 8 gab. no katra)

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 19 May 2015, 18:32
by Volfsburgs
Varbūt kāds kko zina sīkāk par KONI amortizatoru cietības regulēšanu? Par to regulēšanu no cilvēkiem ir dzirdēti trīs varianti.

1. Regulēšana domāta, lai pieregulētu cietākus pēc nolietojuma. Jaunus saregulējot uz cietāko, sa&%sis viņus.
2. Regulēšanas domāta lai viņiem cietumu regulētu un kas teica pirmo variantu ir loks.
3. Drīkstot saregulēt uz 75% cietumu MAX jaunus. (šo teicis esot pacans, kas izplatot KONI Latvija)

Un vel man teica, ka regulēt viņus var tik iespiestus līdz galam iekšā.

Neko pats nezinu, šo visu dzirdēju no vairākiem cilvēkiem. Gribu tik skaidrība.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 19 May 2015, 21:55
by mbertulis
spainis666 wrote:http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_6125

Kur varētu dabūt nr7 un nr8 nesūtot 8 no katra(eparts, handler utt. vajaga sūtīt kā minimums 8 gab. no katra)
BMauto vajadzētu būt, ka pa vienam var dabūt. Vismaz labu laiku atpakaļ tā bija, ka pa vienam pat klipšus varēja dabūt.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 20 May 2015, 05:33
by U_V6er
volfsburgs wrote:Varbūt kāds kko zina sīkāk par KONI amortizatoru cietības regulēšanu? Par to regulēšanu no cilvēkiem ir dzirdēti trīs varianti.

1. Regulēšana domāta, lai pieregulētu cietākus pēc nolietojuma. Jaunus saregulējot uz cietāko, sa&%sis viņus.
2. Regulēšanas domāta lai viņiem cietumu regulētu un kas teica pirmo variantu ir loks.
3. Drīkstot saregulēt uz 75% cietumu MAX jaunus. (šo teicis esot pacans, kas izplatot KONI Latvija)

Un vel man teica, ka regulēt viņus var tik iespiestus līdz galam iekšā.

Neko pats nezinu, šo visu dzirdēju no vairākiem cilvēkiem. Gribu tik skaidrība.
un ko par to visu saka _originaalaa_ koni instrukcija?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 20 May 2015, 20:03
by TAX
volfsburgs wrote:Varbūt kāds kko zina sīkāk par KONI amortizatoru cietības regulēšanu? Par to regulēšanu no cilvēkiem ir dzirdēti trīs varianti.

1. Regulēšana domāta, lai pieregulētu cietākus pēc nolietojuma. Jaunus saregulējot uz cietāko, sa&%sis viņus.
2. Regulēšanas domāta lai viņiem cietumu regulētu un kas teica pirmo variantu ir loks.
3. Drīkstot saregulēt uz 75% cietumu MAX jaunus. (šo teicis esot pacans, kas izplatot KONI Latvija)

Un vel man teica, ka regulēt viņus var tik iespiestus līdz galam iekšā.

Neko pats nezinu, šo visu dzirdēju no vairākiem cilvēkiem. Gribu tik skaidrība.
Kādreiz, kad rakstīju AutoBildam biju Leinodā. Cik atceros, tad pārdevējs minēja tavu 1. varinatu, bet par safišanu gan neko neatceros. Aptuveni ap to pašu laiku, nu kādus 10 gadus atpakaļ, čoms uzlika uz S2 un uzreiz sagrieza uz max un viss bija čikiniekā...

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 28 May 2015, 10:18
by tolx
Kurš te kaut ko ar izplūdēm dara?
Vajag pārtaisīt/uzbūvēt bunduli, lai var subaru forester padarīt klusāku. Esošais sapuva.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 May 2015, 15:34
by bucis
šmerlī iebrauc pie izpūtējiem tur atradīsi Viktoru visu uztaisīs, ko sirds kāro!

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 31 May 2015, 11:00
by simtdevindesmitais
Uz clio nāk oridžinal Kono regulejamie ar cietību amīši.
Nevar griezt uzreiz max kad jaunus uzliek. Pēc pieredzes saku, ka sabeigsies ļoti ātri.


Sent from my TapaTapa

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 Jun 2015, 13:19
by Ervins
Jūsu domas:
Lietos diskus pēc sodas strūklas var uzreiz gruntēt/krāsot, vai tomēr nepieciešams vēl pēc tam saslīpēt ?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 Jun 2015, 13:26
by Vents S
droši gruntē un krāso.
1x man ar skrotīm nostrūkloja. 3 kātras pildošā un viss štokos :emo:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 Jun 2015, 16:05
by Ervins
Vents S wrote:droši gruntē un krāso.
1x man ar skrotīm nostrūkloja. 3 kātras pildošā un viss štokos :emo:
Paldies, par info